SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hey collegaquote:Op donderdag 3 april 2025 20:05 schreef maily het volgende:
Bolluk
Ik.had 2 paaseitjes witte chocola vandaag.![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ik heb er nog wel meer dan 2quote:Op donderdag 3 april 2025 20:05 schreef maily het volgende:
Bolluk
Ik.had 2 paaseitjes witte chocola vandaag.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We bolk no matter what,because only die hards never give up
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:13 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker jenken @:greysbones @:KissingBirdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben er weeeeeer
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:13 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker jenken @:greysbones @:KissingBird![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Helleu.
Kan iemand even de leeftijdscheck doen bij een bepaalde user?
Het brabbelt maar wat onverstaanbaars...
Djeez...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Djeez is al wel wat ouderquote:Op donderdag 3 april 2025 20:50 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Djeez...![]()
![]()
Klap van de molen gehad of van de commode gevallenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:50 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Djeez...
Oh. Is het dat.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klap van de molen gehad of van de commode gevallen
Ja, dan is het verklaarbaar...![]()
![]()
Van de brood-vrucht?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Van de brood-vrucht?Zoiets, maar dan andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gisteren dit gedronken, vandaag 4 keer aan de schijterij
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is wel een grappige filmquote:Op donderdag 3 april 2025 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
Jules is leuk!!!
"an alien landed in my backyard and crashed my azaleas"
Dat kan ik me goed voorstellen jaquote:Op donderdag 3 april 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Daar is het voor he, goede stoelgang en de darmfloraquote:Op donderdag 3 april 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het niet lekkerquote:Op donderdag 3 april 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat het beetje overbodig is voor mij, dat het daarom zo vloeibaar isquote:Op donderdag 3 april 2025 21:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar is het voor he, goede stoelgang en de darmfloraik ook niet zoquote:Uw ADH vitamine Worst
Lijkt me raarrrrrquote:Op donderdag 3 april 2025 21:18 schreef Lovely het volgende:
Ik had laatst Kefir waar ook bruiswater in zat bah..![]()
Fris en tintelendquote:Op donderdag 3 april 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
de brand op de hei is van een oefengranaat van defensie
Zo te zien gaat Jussie weer voor de nummer 1 plaats
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik las het in Ede hequote:Op donderdag 3 april 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
de brand op de hei is van een oefengranaat van defensieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doen ze niet meer pief paf poef schreeuwen?quote:Op donderdag 3 april 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
de brand op de hei is van een oefengranaat van defensie![]()
![]()
Tot december gaat ie voor de nummer 1quote:Op donderdag 3 april 2025 21:22 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien gaat Jussie weer voor de nummer 1 plaats
Doe niet zo mal gekkiequote:Op donderdag 3 april 2025 21:22 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien gaat Jussie weer voor de nummer 1 plaats![]()
![]()
Nou ja, vorm van vuurwerk.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
de brand op de hei is van een oefengranaat van defensie
Maar idd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niet correct en tevens onjuistquote:Op donderdag 3 april 2025 21:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tot december gaat ie voor de nummer 1![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is niet correct en tevens onjuist
Oh alleen deze maand?quote:Op donderdag 3 april 2025 21:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is niet correct en tevens onjuist
En dan begint hij in jan 2026 weer opnieuwquote:Op donderdag 3 april 2025 21:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tot december gaat ie voor de nummer 1
quote:![]()
![]()
Beter hadden ze met waterballonnen gaan oefenenquote:
Ja, er is niet over nagedachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zellufquote:Op donderdag 3 april 2025 21:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon voor de 10 keer achter elkaar gaan![]()
![]()
En waterpistolenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter hadden ze met waterballonnen gaan oefenen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dan zijn anderen aan de beurtquote:Op donderdag 3 april 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan begint hij in jan 2026 weer opnieuw
[..]![]()
![]()
er zitten daar meerdere oefen terreinenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter hadden ze met waterballonnen gaan oefenen
tis niet dat ze er maar eens per jaar oefenenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar nu is het dus mis gegaan.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zitten daar meerdere oefen terreinen
tis niet dat ze er maar eens per jaar oefenen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik schreeuwde vandaag nog pief paf poef zonder mijn mond te gebruikenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doen ze niet meer pief paf poef schreeuwen?Uw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 602 / +225 / +211 / 2109 / 2224
2. KillemWieft / 178 / +60 / +83 / 31 / 60
3. Dr.Mikey / 143 / +35 / +55 / 66 / 99
4. hemarookworst / 76 / +4 / +11 / 140 / 181
5. Moeraskat / 71 / +21 / +30 / 155 / 188
6. greysbones / 59 / +2 / +18 / 374 / 404
7. Sally / 56 / +18 / +36 / 24 / 40
8. Bally-b / 49 / +0 / +33 / 23 / 32
9. aeque / 47 / +23 / +0 / 140 / 173
10. StevenHyde / 39 / +21 / +8 / 236 / 294
11. Lovely / 38 / +4 / +21 / 589 / 652
12. loveislikeakiss / 36 / +2 / +6 / 333 / 367
13. Shii / 36 / +30 / +0 / 79 / 105
14. Fogel / 35 / +8 / +16 / 151 / 197
15. sp3c / 34 / +0 / +0 / 17 / 29
16. devzero / 33 / +0 / +2 / 35 / 48
17. mario390 / 32 / +32 / +0 / 5 / 17
18. MizzezAmy / 29 / +8 / +11 / 366 / 404
19. Soury / 29 / +23 / +6 / 9 / 23
20. gebrokenglas / 25 / +8 / +6 / 332 / 379SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Daar jaag je wel een leger mee wegquote:Op donderdag 3 april 2025 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik schreeuwde vandaag nog pief paf poef zonder mijn mond te gebruiken![]()
Ach gun die jongen ook watquote:
Ik kan dat noch ontkennen noch bevestigen.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie dit afgesprokenIk dacht dat we het daar niet over zouden hebbenquote:![]()
![]()
Morgen gaat kitten op kamp voor't eerst
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niemand die dat serieus nam van mij. Ik kraam toch alleen onzin uitquote:Op donderdag 3 april 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan dat noch ontkennen noch bevestigen.
[..]
Ik dacht dat we het daar niet over zouden hebben![]()
Spannend welquote:Op donderdag 3 april 2025 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
Morgen gaat kitten op kamp voor't eerst"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Spannond!quote:Op donderdag 3 april 2025 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
Morgen gaat kitten op kamp voor't eerst![]()
Spannend, maar dan heeft ze wel prachtig weer.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
Morgen gaat kitten op kamp voor't eerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O jee moeders, dat is even wennen je kitten loslatenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
Morgen gaat kitten op kamp voor't eerst
Klopt. Maar iedereen hier neemt mij serieus. Absoluut!quote:Op donderdag 3 april 2025 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niemand die dat serieus nam van mij. Ik kraam toch alleen onzin uit![]()
Vast welquote:Op donderdag 3 april 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel met je delen?
Ja dat is absoluut waarquote:Op donderdag 3 april 2025 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar iedereen hier neemt mij serieus. Absoluut!![]()
Nee daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 3 april 2025 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar iedereen hier neemt mij serieus. Absoluut!
Huh, moet er iemand serieus genomen worden?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Devquote:Op donderdag 3 april 2025 21:46 schreef Fogel het volgende:
Huh, moet er iemand serieus genomen worden?![]()
![]()
Nou dat ligt er maar aan in welke context je 'genomen' plaatstquote:Op donderdag 3 april 2025 21:46 schreef Fogel het volgende:
Huh, moet er iemand serieus genomen worden?
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ah witte cacaoboter bedoel je, dat kan welquote:Op donderdag 3 april 2025 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als het maar wit is
[..]
Dat klopt, witte chocola mag wel![]()
![]()
ik ga slapen jongons
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nee, het heet witte chocola!quote:Op donderdag 3 april 2025 21:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah witte cacaoboter bedoel je, dat kan wel
Je mag het alleen geen chocola noemenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Het verdient het niet om in één zin genoemd te worden met chocolaquote:Op donderdag 3 april 2025 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, het heet witte chocola!
Je mag het alleen geen chocola noemen![]()
quote:Omdat witte chocolade geen cacaobestanddelen bevat, mag er niet simpelweg de aanduiding 'chocolade' (zonder de toevoeging 'witte') voor gebezigd worden.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hater!quote:Op donderdag 3 april 2025 22:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het verdient het niet om in één zin genoemd te worden met chocola
Wat heb je gedaan met al je witte chocolade eitjes?
Opgegetenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hater!
Wat heb je gedaan met al je witte chocolade eitjes?![]()
![]()
Laatst kwam ik op kantoor, lagen er zo maar witte eitjes op mn bureauquote:Op donderdag 3 april 2025 22:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alhoewel, de meesten zijn door collega's opgegeten
Dat is liefquote:Op donderdag 3 april 2025 22:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Laatst kwam ik op kantoor, lagen er zo maar witte eitjes op mn bureau![]()
![]()
Oei, vergeten zelluf te zeggenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, vergeten zelluf te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wil je niet idd![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: