Bronquote:De bal ging aan het rollen toen de moeder van de vijftienjarige jongen enkele flirterige berichten ontdekt had op zijn gsm. Er was daarin ook sprake van seks in een klaslokaal. “Ik hou enorm van je, baby. Het was kort deze ochtend, maar wel perfect", zou de juf geschreven hebben. De feiten dateren van eind 2023, toen Formella hem bijles gegeven had.
Formella wordt formeel beschuldigd van seksuele mishandeling. In afwachting van haar proces kwam ze op vrije voeten. Twee voorwaarden wel: ze mag de school niet meer betreden en geen contact meer hebben met minderjarigen. De instelling waar ze werkt, stuurde haar op betaald verlof.
Sarcastisch bedoeld neem ik aan?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Weer een voor het leven getraumatiseerde jongeman.
Ja. Het moet wel strafbaar blijven, maar we moeten het wel een beetje in perspectief durven zien.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:31 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Sarcastisch bedoeld neem ik aan?
Raar.quote:De instelling waar ze werkt, stuurde haar op betaald verlof.
En hoe erg plaats jij het in perspectief als het een meisje met oudere leraar betreft?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja. Het moet wel strafbaar blijven, maar we moeten het wel een beetje in perspectief durven zien.
Dan moet die leraar waarschijnlijk de meest macabere martelingen die in zijn brein naar boven komen ondergaan.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoe erg plaats jij het in perspectief als het een meisje met oudere leraar betreft?
Pedofilie in perspectief zien. Juist.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja. Het moet wel strafbaar blijven, maar we moeten het wel een beetje in perspectief durven zien.
Hoe komt het toch, als we Chivaz ook weer binnen zien komen, dat het telkens hetzelfde soort man is wat hier lekker op gaat denk jij?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan moet die leraar waarschijnlijk de meest macabere martelingen die in zijn brein naar boven komen ondergaan.
Het is geen pedofilie.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Pedofilie in perspectief zien. Juist.
Mag parijs wel?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
En weer open. De ‘nice’ opmerkingen mogen achterwege blijven.
Van die oude heksen inderdaad.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:02 schreef Chivaz het volgende:
Waar waren die leraressen toen ik 15 was? Mijn leraressen waren vrouwen van 50+ met rondingen op de verkeerde plekken en kort pittige kapsels.
Het is geen pedofilie. Die jongen is geslachtsrijp en een kop groter dan die juffrouw. Het is echt het tijdsgewricht waarin dit zo afgekeurd wordt. Toen ik op de middelbare school zat was er een 35-jarige leraar die een relatie kreeg met een 16-jarig meisje. Dat werd geaccepteerd.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Pedofilie in perspectief zien. Juist.
Belachelijk.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
En weer open. De ‘nice’ opmerkingen mogen achterwege blijven.
Je bedoelt gezonde mannen die begrijpen dat er van een “slachtoffer” in deze kwestie geen sprake is?quote:Op donderdag 3 april 2025 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe komt het toch, als we Chivaz ook weer binnen zien komen, dat het telkens hetzelfde soort man is wat hier lekker op gaat denk jij?
Ja prima hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 18:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je bedoelt gezonde mannen die begrijpen dat er van een “slachtoffer” in deze kwestie geen sprake is?
Ook zo reageren bij 15-jarig meisje dan volgende keer graagquote:Op donderdag 3 april 2025 17:46 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Belachelijk.
En wat een dom gezeik om niets bijzonders.
Mogen leraren dat dan ook met jonge meisjes?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je bedoelt gezonde mannen die begrijpen dat er van een “slachtoffer” in deze kwestie geen sprake is?
Nope, overigens is dit ook niet goed maar laten we wel eerlijk wezen er zijn wezenlijke verschillen tussen mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mogen leraren dat dan ook met jonge meisjes?
Zou wel typerend zijn ja. Naast de doodstraf voor mannelijke lerarenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of MAGA een wet gaat indienen die het voor knappe juffies legaal maakt.
Ja, tis goed.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook zo reageren bij 15-jarig meisje dan volgende keer graag
Raar zeg. Meiden zijn sneller lichamelijk en geestelijk volwassen dan jongens. Waarom is dat dan anders precies?quote:
Hahahaquote:
Veel jongens op die leeftijd dromen van dit soort praktijken dat zit bij meisjes wel anders.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Raar zeg. Meiden zijn sneller lichamelijk en geestelijk volwassen dan jongens. Waarom is dat dan anders precies?
Je geeft 0,0 argumentatie waarom het alleen meiden schade zou bezorgenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Veel jongens op die leeftijd dromen van dit soort praktijken dat zit bij meisjes wel anders.
Overigens is het de samenleving/cultuur die dit bepaald. Ik heb een zoon van 15 en hoewel ik liever niet heb dat dit gebeurt geloof ik wel dat hij hier geen psychische schade aan overhoud.
Dat zit bij vrouwen/meisjes vaak wel een beetje anders omdat het vaak de man is die initieert.
Juist omdat het ons mannen niet vaak overkomt dat de vrouw initieert is dit toch wel een beetje een droomscenario voor zo’n jonge jongen.
Hoe dan?quote:Twee voorwaarden wel: ze mag de school niet meer betreden en geen contact meer hebben met minderjarigen.
Nogmaals jongens fantaseren hierover, dat komt bij vrouwen een stuk minder voor.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je geeft 0,0 argumentatie waarom het alleen meiden schade zou bezorgen
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nogmaals jongens fantaseren hierover, dat komt bij vrouwen een stuk minder voor.
Het droomscenario nog welquote:Op donderdag 3 april 2025 18:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Veel jongens op die leeftijd dromen van dit soort praktijken dat zit bij meisjes wel anders.
Overigens is het de samenleving/cultuur die dit bepaald. Ik heb een zoon van 15 en hoewel ik liever niet heb dat dit gebeurt geloof ik wel dat hij hier geen psychische schade aan overhoud.
Dat zit bij vrouwen/meisjes vaak wel een beetje anders omdat het vaak de man is die initieert.
Juist omdat het ons mannen niet vaak overkomt dat de vrouw initieert is dit toch wel een beetje een droomscenario voor zo’n jonge jongen.
Waarschijnlijk ook niet. Het hoort gewoon niet omdat die leerling aan de zorg van een volwassene is toevertrouwd en een gezagspositie over hem heeft, en die dus nooit mag gebruiken voor eigen genot.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Efebolifie inderdaad maar ook strafbaar
Er is een machtsverhouding, dat maakt het inderdaad nog kwalijkerquote:Op donderdag 3 april 2025 18:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook niet. Het hoort gewoon niet omdat die leerling aan de zorg van een volwassene is toevertrouwd en een gezagspositie over hem heeft, en die dus nooit mag gebruiken voor eigen genot.
Dat is niet nodig en voor, gelukkig, het gros meer dan helderquote:Op donderdag 3 april 2025 18:37 schreef Chivaz het volgende:
Ik wacht nog even op het moment dat ik een hypocriet word genoemd.
Jazeker, toen ik 15 was had ik wel iets met een mooie lerares willen doen hoor.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het droomscenario nog wel
Laat je nakijken joh
Achquote:
Meestal kiezen dit soort volwassenen kwetsbare minderjarigen die te manipuleren zijnquote:Op donderdag 3 april 2025 18:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jazeker, toen ik 15 was had ik wel iets met een mooie lerares willen doen hoor.
Het lokale sletje vingeren in het park dekte niet helemaal de lading lol.
Nou voor mij wel hoor.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het droomscenario nog wel
Laat je nakijken joh
Alle jonge jongens zijn te manipuleren met tieten en de vooruitzicht op seks lol.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Meestal kiezen dit soort volwassenen kwetsbare minderjarigen die te manipuleren zijn
Gewoon niet goed te praten dus
Ik droomde meer van klasgenote Angela met haar grote tieten
Dat is lang niet voor iedereen zo, ik keek liever naar leeftijdsgenotenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou voor mij wel hoor.
Het heeft toen alleen nog een paar jaar geduurd voordat ik mijn Milf fetish eindelijk kon waarmaken.
Er zullen ongetwijfeld 15-jarigen zijn die die fantasie hebben inderdaad.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou voor mij wel hoor.
Het heeft toen alleen nog een paar jaar geduurd voordat ik mijn Milf fetish eindelijk kon waarmaken.
Niet alle, dat is echt een misvattingquote:Op donderdag 3 april 2025 18:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Alle jonge jongens zijn te manipuleren met tieten en de vooruitzicht op seks lol.
Je had er toch eentje een aantal jaar geleden die zelfs zijn vrienden meenam zodat ze allemaal eroverheen konden.
Klopt, de homoseksuele jongens lopen hier niet warm voor.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet alle, dat is echt een misvatting
Haha wat een stereotype incelopmerkingquote:Op donderdag 3 april 2025 18:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Klopt, de homoseksuele jongens lopen hier niet warm voor.
Ik ben hetero, heb hier als 15 jarige nooit aan gedacht, wel aan leeftijdsgenotenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Klopt, de homoseksuele jongens lopen hier niet warm voor.
Voor mij is het simpel. Als ik dit soort nieuwsartikelen lees kan ik alleen maar terugdenken aan hoe ik was met 15. Ik kan niet voor deze jongen spreken, en al helemaal niet voor een 15 jarige meid.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:37 schreef Chivaz het volgende:
Overigens vind ik dit soort topics altijd wel komisch. Mensen proberen uit alle macht het misbruiken van jonge meisjes gelijk te schakelen met dit.
Ik snap dat een hoop mensen het misplaatste idee hebben dat er geen verschillen zijn tussen mannen en vrouwen.
En elke keer word het met dit soort gebeurtenissen pijnlijk duidelijk dat er wel degelijk verschillen zijn maar ja dat strookt dan weer niet met het idee dat er geen verschillen zijn.
Vooral hopen dat ze geen dochter en zoon tegelijkertijd hebben. Waar de zoon de hort op gaat en de dochter waarschijnlijk uitgebreid op kledingkeus wordt beoordeeld voor ze de deur uit mag lopenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:55 schreef Aberkullie het volgende:
Laten we hopen dat deze users geen dochters hebben van rond deze leeftijd
Maak me meer zorgen om het feit dat het voor hun blijkbaar oke is om aan kinderen te zitten.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral hopen dat ze geen dochter en zoon tegelijkertijd hebben. Waar de zoon de hort op gaat en de dochter waarschijnlijk uitgebreid op kledingkeus wordt beoordeeld voor ze de deur uit mag lopen
Maar dat is ook het punt.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
maar ook minderjarigen kunnen seksuele behoeften en fantasieën hebben.
Dat lijkt mij toch volstrekt normaal dat het zwakkere geslacht toch een beetje meer in bescherming word genomen.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral hopen dat ze geen dochter en zoon tegelijkertijd hebben. Waar de zoon de hort op gaat en de dochter waarschijnlijk uitgebreid op kledingkeus wordt beoordeeld voor ze de deur uit mag lopen
Dat lees ik in dit topic niet terug. Als ik kennis neem van uitgelekte intimiteiten tussen een volwassene en een minderjarige, gaat het meestal om vieze ventjes die zich voordoen als een ander op het internet en het slachtoffer onder valse voorwendselen chanteren om dingen te doen waar ze spijt van gaan krijgen. Ik lees dat hier niet terug.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is ook het punt.
De seksuele behoeften van jongens worden wel getolereerd en die van meiden niet
Natuurlijk welquote:Op donderdag 3 april 2025 19:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat lees ik in dit topic niet terug
En het wordt ook vanzelfsprekend gevonden dat elke jongen hier op kicktquote:Op donderdag 3 april 2025 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is ook het punt.
De seksuele behoeften van jongens worden wel getolereerd en die van meiden niet
Een meisje wat op haar 9e ongesteld wordt is ook geslachtsrijp..quote:Op donderdag 3 april 2025 17:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is geen pedofilie. Die jongen is geslachtsrijp en een kop groter dan die juffrouw. Het is echt het tijdsgewricht waarin dit zo afgekeurd wordt. Toen ik op de middelbare school zat was er een 35-jarige leraar die een relatie kreeg met een 16-jarig meisje. Dat werd geaccepteerd.
Het gaat er om dat ook jongens in dit soort zaken beschermd moeten worden. Niet alleen de meisjes.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:37 schreef Chivaz het volgende:
Overigens vind ik dit soort topics altijd wel komisch. Mensen proberen uit alle macht het misbruiken van jonge meisjes gelijk te schakelen met dit.
Ik snap dat een hoop mensen het misplaatste idee hebben dat er geen verschillen zijn tussen mannen en vrouwen.
En elke keer word het met dit soort gebeurtenissen pijnlijk duidelijk dat er wel degelijk verschillen zijn maar ja dat strookt dan weer niet met het idee dat er geen verschillen zijn.
Jezus had 30 cm banaan? Bron?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:08 schreef halfway het volgende:
Jezus die slingert gewoon zijn 30cm banaan erin
Offtopic, maar laten we eerlijk wezen, dan ben je ook wel een stumper als je je dat als man laat gevallen.quote:
Iets te kort door de bocht vind ikquote:Op donderdag 3 april 2025 19:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Offtopic, maar laten we eerlijk wezen, dan ben je ook wel een stumper als je je dat als man laat gevallen.
I rest my case...quote:Op donderdag 3 april 2025 19:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Offtopic, maar laten we eerlijk wezen, dan ben je ook wel een stumper als je je dat als man laat gevallen.
Nice roepers. Roepen Nice omdat het een south park meme is. Als die south park aflevering niet bestond had niemand Nice geroepen. En vrijwel niemand die het een leuke meme vind. Vind het echt een goed idee om iemand te verkrachten.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Al die nice-roepers passen dit toch alleen toe op jongen-oudere vrouw en niet op meid-oudere man.
Wat deze casus betreft kan deze vrouw natuurlijk ook zonder chantage gebruik hebben gemaakt van haar positie en de kwetsbaarheid van de jongen in kwestie
Misschien moet je elk NWS-topic op FOK! over dit soort onderwerpen nog maar eens teruglezen. Als het de diepte in gaat na het ge-nice is het veelal goedpraten hoor. Je ziet het hier toch ook? Je bent toch niet blindquote:Op donderdag 3 april 2025 19:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nice roepers. Roepen Nice omdat het een south park meme is. Als die south park aflevering niet bestond had niemand Nice geroepen. En vrijwel niemand die het een leuke meme vind. Vind het echt een goed idee om iemand te verkrachten.
De meme nice moet je totaal los zien van hoe mensen er echt over denken. Maar dat is lastig blijkbaar
Ik had inderdaad ook meer met leeftijdsgenotes dan met 30+ dames die ik toen ik 15 was maar oud en verlopen vond. Maar ieder zijn ding.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Meestal kiezen dit soort volwassenen kwetsbare minderjarigen die te manipuleren zijn
Gewoon niet goed te praten dus
Ik droomde meer van klasgenote Angela met haar grote tieten
Ik zie het niet. Want een mod heeft Nice memes verwijderd blijkbaarquote:Op donderdag 3 april 2025 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je elk NWS-topic op FOK! over dit soort onderwerpen nog maar eens teruglezen. Als het de diepte in gaat na het ge-nice is het veelal goedpraten hoor. Je ziet het hier toch ook? Je bent toch niet blind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |