SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
zeg ik zo vaak of is dat een rare uitdrukking voor jou?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
dat zeggen ze in het westland veelquote:Op donderdag 3 april 2025 10:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeg ik zo vaak of is dat een rare uitdrukking voor jou?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hier ookquote:Op donderdag 3 april 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zeggen ze in het westland veelUw ADH vitamine Worst
¿Que?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Was net zo lekker een duikbuit te water aan het laten, kwam opeens de schoonmaker wachtenUw ADH vitamine Worst
Nou die kan lekker in jou stank de wc schoonmakenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:36 schreef hemarookworst het volgende:
Was net zo lekker een duikbuit te water aan het laten, kwam opeens de schoonmaker wachten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is die wel gewend denk ikquote:Op donderdag 3 april 2025 10:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou die kan lekker in jou stank de wc schoonmakenUw ADH vitamine Worst
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gefeliciteerd Koning Wouter. Wel grappig we zijn op dezelfde dag jarig.quote:
Rammen gonna ram en gefeliciteerd!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Jij was gisteren ook jarig?quote:Op donderdag 3 april 2025 10:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Koning Wouter. Wel grappig we zijn op dezelfde dag jarig.
Rammen gonna ram en gefeliciteerd!
Gefeliciteerd nog Borreltje![]()
![]()
zie nu pas dat ik duikbuit had geschreven ipv duikboot![]()
Uw ADH vitamine Worst
Yes, bedanktquote:Op donderdag 3 april 2025 10:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij was gisteren ook jarig?
Gefeliciteerd nog Borreltje![]()
![]()
Heerlijk rustig vrij dagje gehad.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ah dat is wel lekker..quote:Op donderdag 3 april 2025 10:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Yes, bedankt
Heerlijk rustig vrij dagje gehad.
Nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 april 2025 10:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Rammen gonna ram en gefeliciteerd!![]()
nog wat leuks gedaan/gekregen?Uw ADH vitamine Worst
Heb planten gekregen, liefde van vriendquote:Op donderdag 3 april 2025 10:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd![]()
nog wat leuks gedaan/gekregen?en van de zon genoten
Bedankt
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Morgen ook nog, maar volgende week geloof ik ook wel weer wat daagjes mooi weerquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Voorjaarquote:Op donderdag 3 april 2025 10:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen ook nog, maar volgende week geloof ik ook wel weer wat daagjes mooi weer
How can I make this topic about me?![]()
Ja word wat minder na vrijdag maar iig af van de winter. HET GOEDE WEER is er al vind ik zoquote:Op donderdag 3 april 2025 10:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen ook nog, maar volgende week geloof ik ook wel weer wat daagjes mooi weeriig weg met dat 50 tinten grijs weer.
Vier jaar geleden rond deze periode sneeuwde het wist ik nogUw ADH vitamine Worst
Tempraturen schommelen wel heel erg van 12 naar 15 en dan ineens weer 18.. maar de nachten zijn nog wel koudquote:
We mogen zeker niet klagen nee, nog geen regen gehad of grijs grauw weer..quote:Op donderdag 3 april 2025 10:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja word wat minder na vrijdag maar iig af van de winter. HET GOEDE WEER is er al vind ik zoiig weg met dat 50 tinten grijs weer.
Vind dat wel lekker die koude nachten.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tempraturen schommelen wel heel erg van 12 naar 15 en dan ineens weer 18.. maar de nachten zijn nog wel koud
Ik vrees al voor de zomerplaknachten, ben al bezig om een waaiers te verzamelenvorig jaar hield ik niet uit.
Thanks Borrel!quote:Op donderdag 3 april 2025 10:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Rammen gonna ram en gefeliciteerd!Jij ook gefeliciteerd!
![]()
![]()
Ik heb ze liever iets warmer.. dat je nog wel beetje boven de dekens kunt liggenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vind dat wel lekker die koude nachten.
Ik vrees al voor de zomerplaknachten, ben al bezig om een waaiers te verzamelenvorig jaar hield ik niet uit.
Heb je niet iets voor de ramen om de zon tegen te houden?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En van die tips wat kan je zelf doen.
Nu weet ik dat bijvoorbeeld lichte stoffen qua kleur warmte afstotend is.
Ja 1 gordijn. Maar ga idd daar iets aan doen nog, extra rolgordijn voor het gordijn dan kan de warmte minder naar binnen.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb ze liever iets warmer.. dat je nog wel beetje boven de dekens kunt liggen
Heb je niet iets voor de ramen om de zon tegen te houden?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat is wel een slim idee, zou ik wel een verduisterend rolgordijn doenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja 1 gordijn. Maar ga idd daar iets aan doen nog, extra rolgordijn voor het gordijn dan kan de warmte minder naar binnen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
2 april verjaardagsbolk! Bedankt!!quote:Op donderdag 3 april 2025 10:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks Borrel!Jij ook gefeliciteerd!
Ja precies. Wel in een lichte kleurquote:Op donderdag 3 april 2025 10:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel een slim idee, zou ik wel een verduisterend rolgordijn doen
Smaakt vast niet zo lekker als de echt curry worst natuurlijk.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oooooo stopquote:
Te lekker te goed
O wat een kwelling'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Second best ook primaquote:Op donderdag 3 april 2025 10:59 schreef Lovely het volgende:
Smaakt vast niet zo lekker als de echt curry worst natuurlijk..
Valt meequote:Jawohlquote:Op donderdag 3 april 2025 10:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bist dus in urlaub? SAUFENNNHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat wel..quote:Op donderdag 3 april 2025 11:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vond 'm best ok voor de prijs en het gemak
Moet dit jaar echt eens weer nar Duitsland, kwam erachter dat NS abonnement geldig is bij wat grenssteden o.a. Akenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oooooo stop
Te lekker te goed
O wat een kwellingUw ADH vitamine Worst
Dat is hier met het OV 6uur en 9nin reizenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet dit jaar echt eens weer nar Duitsland, kwam erachter dat NS abonnement geldig is bij wat grenssteden o.a. Aken
O, da's mooi.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet dit jaar echt eens weer nar Duitsland, kwam erachter dat NS abonnement geldig is bij wat grenssteden o.a. AkenHow can I make this topic about me?![]()
Je kan naar Leer gaan vanuit jouw provincie met NS abboquote:Op donderdag 3 april 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is hier met het OV 6uur en 9nin reizen
Uw ADH vitamine Worst
O chili hoor. Ben ook paar keer met de Duitse trein geweest en ik vond het een betere ervaring dan de Nederlandse treinervaring. Was ook veel rustiger (ik zat zowaar 1 x alleen in een coupe verder zat er niemand maae misschien was de tijd gunstig). Was wel de ice trein.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet dit jaar echt eens weer nar Duitsland, kwam erachter dat NS abonnement geldig is bij wat grenssteden o.a. Aken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Maar naar Duitsland gaan is het altijd leuk.
Just do it.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Was vorig jaar naar Berlijnquote:Op donderdag 3 april 2025 11:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Maar naar Duitsland gaan is het altijd leuk.
Just do it.Uw ADH vitamine Worst
Dat scheelt idd wat uurtjes.. al ga ik eigenlijk nooit met de trein en of busquote:Op donderdag 3 april 2025 11:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan naar Leer gaan vanuit jouw provincie met NS abbo"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
DJMO gaat dacht ik vaak naar Emmerich am Rhein, waarschijnlijk omdat dat ook nog binnen het abonnement valt.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet dit jaar echt eens weer nar Duitsland, kwam erachter dat NS abonnement geldig is bij wat grenssteden o.a. AkenHow can I make this topic about me?![]()
Zeker, was ook voor het eerst in buitenland sinds corona dus ook weer ff wennen en stress met inpakken en zoquote:
Uw ADH vitamine Worst
Maar zoveel betaal je toch niet voor OV in Duitsland?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat is echt puur een boodschappenstadje voor koopjesjagende Nederlanders, Aken is wel wat meer te doenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
DJMO gaat dacht ik vaak naar Emmerich am Rhein, waarschijnlijk omdat dat ook nog binnen het abonnement valt.Uw ADH vitamine Worst
Nee en vaak ook gunstige kortingen als je van te voren boekt.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:07 schreef Lovely het volgende:
Maar zoveel betaal je toch niet voor OV in Duitsland?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wat dat betreft is Nederland gewoon duur met té veel dingen..quote:Op donderdag 3 april 2025 11:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee en vaak ook gunstige kortingen als je van te voren boekt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoever kun je komen in Duitsland op een NS abonnement? Alleen 10km over de grens?quote:Op donderdag 3 april 2025 11:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat is echt puur een boodschappenstadje voor koopjesjagende Nederlanders, Aken is wel wat meer te doenHow can I make this topic about me?![]()
Absoluut. Ik heb er vroeger gewoond maar inmiddels is Duitsland ook niet zo goedkoop (qua huisvesting bijv).quote:Op donderdag 3 april 2025 11:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Nederland gewoon duur met té veel dingen..'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Er zijn een paar stations in Duitsland met NS uitcheckpalen, sowieso is dat Leer, Emmerich en Akenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoever kun je komen in Duitsland op een NS abonnement? Alleen 10km over de grens?Uw ADH vitamine Worst
Behalve de boodschappenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Absoluut. Ik heb er vroeger gewoond maar inmiddels is Duitsland ook niet zo goedkoop (qua huisvesting bijv).
NL behoorde tot voor corona ook wel tot de goedkopere van West-Europa o.a. door supermarktoorlog, maar de laatste 5 jaar is het enorm hard gegaan en is er ook veel concurrentie verdwenen.quote:Uw ADH vitamine Worst
C1000 ik mis jequote:Op donderdag 3 april 2025 11:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
NL behoorde tot voor corona ook wel tot de goedkopere van West-Europa o.a. door supermarktoorlog, maar de laatste 5 jaar is het enorm hard gegaan en is er ook veel concurrentie verdwenen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat is wel mooi geregeld dan.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er zijn een paar stations in Duitsland met NS uitcheckpalen, sowieso is dat Leer, Emmerich en AkenHow can I make this topic about me?![]()
Klopt, kleine supermarkt redde het nietquote:Op donderdag 3 april 2025 11:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
NL behoorde tot voor corona ook wel tot de goedkopere van West-Europa o.a. door supermarktoorlog, maar de laatste 5 jaar is het enorm hard gegaan en is er ook veel concurrentie verdwenen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jumbo en Albert Heijn zijn de grootste supermarkten.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Van die veel te dure speciaalbieren die uit het assortiment gaan in de aanbiedingenbak die vroeger voor een prikke weggingen, zitten nu daar heel lang weg te rotten met max 25% kortingUw ADH vitamine Worst
Ik reed van de week langs een vrachtwagen van Bolk Transport op weg naar het werk. Uiteraard stond ie stil, de boel flink te bolken!Wat een helden daar!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zo heeI'm surrounded by morons!
misschien een idee om daar te gaan werkenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik reed van de week langs een vrachtwagen van Bolk Transport op weg naar het werk. Uiteraard stond ie stil, de boel flink te bolken!Wat een helden daar!
Uw ADH vitamine Worst
Had al gekeken maar hebben geen vacatures uitstaanquote:Op donderdag 3 april 2025 11:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien een idee om daar te gaan werken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gewoon jezelf naar binnen bolkenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had al gekeken maar hebben geen vacatures uitstaan![]()
![]()
Oehquote:Op donderdag 3 april 2025 11:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Poah schnitzel gevonden op de kaart![]()
![]()
+10quote:Op donderdag 3 april 2025 11:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Poah schnitzel gevonden op de kaartBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jammiequote:Op donderdag 3 april 2025 11:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Poah schnitzel gevonden op de kaart
Keihard Bolk roepen daar als open sollicitatiequote:Op donderdag 3 april 2025 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had al gekeken maar hebben geen vacatures uitstaanUw ADH vitamine Worst
O lekker patatjes, wat ligt er naast?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bolke (quote:Op donderdag 3 april 2025 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Keihard Bolk roepen daar als open sollicitatie) lekker de parkeerplaats vol laten vlaaien zal ook wel indruk maken denk ik.
Goeie lunch.quote:
![]()
I'm surrounded by morons!
Hoi Koning
Hey Grees
quote:
Net al even wezen wandelen met de kantoorgekkiesTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: