Heb planten gekregen, liefde van vriendquote:Op donderdag 3 april 2025 10:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd![]()
nog wat leuks gedaan/gekregen?
Morgen ook nog, maar volgende week geloof ik ook wel weer wat daagjes mooi weerquote:
Voorjaarquote:Op donderdag 3 april 2025 10:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen ook nog, maar volgende week geloof ik ook wel weer wat daagjes mooi weer
Ja word wat minder na vrijdag maar iig af van de winter. HET GOEDE WEER is er al vind ik zoquote:Op donderdag 3 april 2025 10:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen ook nog, maar volgende week geloof ik ook wel weer wat daagjes mooi weer
Tempraturen schommelen wel heel erg van 12 naar 15 en dan ineens weer 18.. maar de nachten zijn nog wel koudquote:
We mogen zeker niet klagen nee, nog geen regen gehad of grijs grauw weer..quote:Op donderdag 3 april 2025 10:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja word wat minder na vrijdag maar iig af van de winter. HET GOEDE WEER is er al vind ik zoiig weg met dat 50 tinten grijs weer.
Vind dat wel lekker die koude nachten.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tempraturen schommelen wel heel erg van 12 naar 15 en dan ineens weer 18.. maar de nachten zijn nog wel koud
Thanks Borrel!quote:Op donderdag 3 april 2025 10:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Koning Wouter. Wel grappig we zijn op dezelfde dag jarig.
Rammen gonna ram en gefeliciteerd!
Ik heb ze liever iets warmer.. dat je nog wel beetje boven de dekens kunt liggenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vind dat wel lekker die koude nachten.
Ik vrees al voor de zomerplaknachten, ben al bezig om een waaiers te verzamelenvorig jaar hield ik niet uit.
Ja 1 gordijn. Maar ga idd daar iets aan doen nog, extra rolgordijn voor het gordijn dan kan de warmte minder naar binnen.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb ze liever iets warmer.. dat je nog wel beetje boven de dekens kunt liggen
Heb je niet iets voor de ramen om de zon tegen te houden?
Dat is wel een slim idee, zou ik wel een verduisterend rolgordijn doenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja 1 gordijn. Maar ga idd daar iets aan doen nog, extra rolgordijn voor het gordijn dan kan de warmte minder naar binnen.
Dragen coureurs ook somsquote:
2 april verjaardagsbolk! Bedankt!!quote:Op donderdag 3 april 2025 10:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks Borrel!Jij ook gefeliciteerd!
Ja precies. Wel in een lichte kleurquote:Op donderdag 3 april 2025 10:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel een slim idee, zou ik wel een verduisterend rolgordijn doen
Oooooo stopquote:
Second best ook primaquote:Op donderdag 3 april 2025 10:59 schreef Lovely het volgende:
Smaakt vast niet zo lekker als de echt curry worst natuurlijk..
Smaakte wel lekkerquote:
Valt meequote:
Jawohlquote:Op donderdag 3 april 2025 10:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bist dus in urlaub? SAUFENNN
Ja dat wel..quote:Op donderdag 3 april 2025 11:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vond 'm best ok voor de prijs en het gemak
Voor sommige dingen welquote:
Moet dit jaar echt eens weer nar Duitsland, kwam erachter dat NS abonnement geldig is bij wat grenssteden o.a. Akenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oooooo stop
Te lekker te goed
O wat een kwelling
Dat is hier met het OV 6uur en 9nin reizenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet dit jaar echt eens weer nar Duitsland, kwam erachter dat NS abonnement geldig is bij wat grenssteden o.a. Aken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |