Ja dat is echt puur een boodschappenstadje voor koopjesjagende Nederlanders, Aken is wel wat meer te doenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
DJMO gaat dacht ik vaak naar Emmerich am Rhein, waarschijnlijk omdat dat ook nog binnen het abonnement valt.
Nee en vaak ook gunstige kortingen als je van te voren boekt.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:07 schreef Lovely het volgende:
Maar zoveel betaal je toch niet voor OV in Duitsland?
Wat dat betreft is Nederland gewoon duur met té veel dingen..quote:Op donderdag 3 april 2025 11:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee en vaak ook gunstige kortingen als je van te voren boekt.
Hoever kun je komen in Duitsland op een NS abonnement? Alleen 10km over de grens?quote:Op donderdag 3 april 2025 11:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat is echt puur een boodschappenstadje voor koopjesjagende Nederlanders, Aken is wel wat meer te doen
Absoluut. Ik heb er vroeger gewoond maar inmiddels is Duitsland ook niet zo goedkoop (qua huisvesting bijv).quote:Op donderdag 3 april 2025 11:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Nederland gewoon duur met té veel dingen..
Er zijn een paar stations in Duitsland met NS uitcheckpalen, sowieso is dat Leer, Emmerich en Akenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoever kun je komen in Duitsland op een NS abonnement? Alleen 10km over de grens?
Behalve de boodschappenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Absoluut. Ik heb er vroeger gewoond maar inmiddels is Duitsland ook niet zo goedkoop (qua huisvesting bijv).
NL behoorde tot voor corona ook wel tot de goedkopere van West-Europa o.a. door supermarktoorlog, maar de laatste 5 jaar is het enorm hard gegaan en is er ook veel concurrentie verdwenen.quote:
C1000 ik mis jequote:Op donderdag 3 april 2025 11:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
NL behoorde tot voor corona ook wel tot de goedkopere van West-Europa o.a. door supermarktoorlog, maar de laatste 5 jaar is het enorm hard gegaan en is er ook veel concurrentie verdwenen.
Dat is wel mooi geregeld dan.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er zijn een paar stations in Duitsland met NS uitcheckpalen, sowieso is dat Leer, Emmerich en Aken
Klopt, kleine supermarkt redde het nietquote:Op donderdag 3 april 2025 11:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
NL behoorde tot voor corona ook wel tot de goedkopere van West-Europa o.a. door supermarktoorlog, maar de laatste 5 jaar is het enorm hard gegaan en is er ook veel concurrentie verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |