Veel plezier!quote:Op woensdag 2 april 2025 20:22 schreef GGMM het volgende:
Oh, Feyenoord staat voor
Dan ga ik wat anders doen
Is dit een meme, of ben je je gevoel voor correct Nederlands verloren?quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:04 schreef GGMM het volgende:
Ja, doe maar Feyenoord ik gun hun de derde plaats wel
Hup Feyenoord!
Kloptquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een meme, of ben je je gevoel voor correct Nederlands verloren?
Die zaten nog in hun eigen topic.quote:
Ik zie dat de poorten van het Feyenoordtopic niet goed genoeg gesloten zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco
Zou je een gele kaart willen geven aan FA GGMM en user Zorro?
Dat hoeft ook helemaal nietquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie dat de poorten van het Feyenoordtopic niet goed genoeg gesloten zijn.
Geef toe, vragen om geel is toch gewoon droevigquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco
Zou je een gele kaart willen geven aan FA GGMM en user Zorro?
Nee, de meeste users blijven toch wel vrijwillig daar.quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet
Welverdiende like uitgedeeld.quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef toe, vragen om geel is toch gewoon droevig
Zeker tijdens het kermen van de pijn
Het is niet nodig.quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef toe, vragen om geel is toch gewoon droevig
Zeker tijdens het kermen van de pijn
Wat een slapzakkenantwoordquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is niet nodig.
Maar ik wil verder niet oordelen over het Zuid-Amerikaanse temperament.
Iedereen mag er zijn namelijk.
Ik bescherm Igor.quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een slapzakkenantwoord
Maar fijn dat je er bent
Dat was ooit het idee.quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon iedere speler die vraagt om een kaart, een kaart geven.
Ja, alleen jammer dat het geen vervolg heeft gekregen.quote:
Het was een goed idee.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat het geen vervolg heeft gekregen.
Oh nee, dat moeten we niet hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was een goed idee.
Ja dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:05 schreef Szura het volgende:
Hoop dat iemand die Goes eens een gigantische rotschop verkoopt
Het zit me nog steeds niet helemaal lekker dat je bij Paixao niet voor je mening uitkomt omdat het "jouw" team is.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vraagt Wouter dan wel om geel.
Ik heb Engels commentaar, die man heeft het over de UEFA Youth League van twee jaar geleden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:08 schreef Zorro het volgende:
"Als je veel balbezit hebt is de kans ook groter dat je kansen weggeeft"
De commentator houdt er weer eens een bijzondere opvatting op na.
Klopt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zit me nog steeds niet helemaal lekker dat je bij Paixao niet voor je mening uitkomt omdat het "jouw" team is.
Beetje een slapzak ben je hoor.
Ik gun het mijn collega wel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:10 schreef GGMM het volgende:
Als PSV niet wint is het gat nog maar 2 of 3 punten
Ik zie Feyenoord zomaar tweede worden
picsquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
Chickie doet even haar bh goed op tv. Genot.
Ter illustratie:quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zoet is nooit echt een topper geweest.
Dat is een plausibel scenario.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:10 schreef GGMM het volgende:
Hoelang bestond de doellijntechnologie destijds?quote:
Als Feyenoord hier wint worden ze tweede jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:10 schreef GGMM het volgende:
Lekker bezigquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:50 schreef Zorro het volgende:
Dit was mokerdom
Oh van mij dan want ik dacht dat de laatste bal buitenspel was![]()
Het is nog vroeg.quote:
Vd Beukering?quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb betere spitsen gezien dan Parrott.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan die commentator eens heel snel stoppen.
Red Bull gedronkenquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
MI vliegt wel erg makkelijk weg
Daar ligt dan weer niemand wakker van.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Goes heeft voor niks geel opgelopen
Had dan ook wel z’n tweede mogen zijn na die eerdere ippon.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Hij heeft vast een overtreding begaan die niet bestraft is.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar ligt dan weer niemand wakker van.
Maar verder mag die gewoon door zijn achillespees zakken van mij.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Had dan ook wel z’n tweede mogen zijn na die eerdere ippon.
Klopt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:10 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic vonden ze het een reglementaire goal.
Pure angst.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg vervelend dat AZ nu ineens weer een meltdown heeft.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze commentator is vandaag echt walgelijk slecht.
Ineens? Die is al anderhalve maand gaande.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet je z'n naam niet?quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze commentator is vandaag echt walgelijk slecht.
Tot en met Ajax uit ging het allemaal nog welquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ineens? Die is al anderhalve maand gaande.
Dat lijkt altijd te gebeuren nadat ze hun Wedstrijd van het Jaar tegen Ajax hebben gehad.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
+6 min en slechts 1 goal achter, waarom weggaan?quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou ook lekker al naar huis gaan als ik in het stadion had gezeten.
Gelukkig ben ik al een thuiskijker.
Ze scoren toch niet in de laatste seconde, het is geen AZ-19.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
+6 min en slechts 1 goal achter, waarom weggaan?
Dat mag.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ gaat de bekerfinale ook gewoon verliezen.
Erg mooi.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ gaat de bekerfinale ook gewoon verliezen.
Ja, zolang het over de kampioenstrijd gaat speelt Feyenoord niet mee.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:26 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Rik maakt een uitstapje en kan weer over een echte club twitteren.
Oh ja goed dat je het zegt ik heb ze gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook weer terug bent uit het Feyenoord topic. Hup Fortuna.
Hey, als een normale schouderduw Feyenoord een 100% terecht doelpunt kost, snap ik best dat hier een pingel voor komt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We gaan hier toch geen penalty voor geven.
Een schouderduw met de arm, weer iets nieuws geleerd.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hey, als een normale schouderduw Feyenoord een 100% terecht doelpunt kost, snap ik best dat hier een pingel voor komt.
Ja, ook maar opgezet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Groningen - PSV ga ik even mee pakken.
Idd, meer dan verdiendquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tied voor de meer dan verdiende 1-1.
Gohquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:13 schreef ISVV het volgende:
Ach, een schot op doel van Groningen en het is weer bibberen voor ONS PSV
Groningen aanval helaas ook nietquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:21 schreef Szura het volgende:
De PSV-verdediging kan er nog steeds geen klote van
Gohquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:21 schreef Szura het volgende:
De PSV-verdediging kan er nog steeds geen klote van
Zie je wel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
psv blijft maar ontsnappen. Dus zal het zo wel 0-2 worden.
Nee ik begrijp het wel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:30 schreef Coco het volgende:
Tijd voor de 0-3 anders is @:mexicanobakker nog niet gerust.
Hij heeft gewoon als enige in de gaten dat ze slim moeten zijn om de rust te halen met deze stand.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:46 schreef ISVV het volgende:
Benitez houdt een keer een bal tegen en meteen is zijn lichaam van slag
Nee bro ben geen Toerkoe tog haha gwn tatta ging wel veel met Toerkoes en Mokers om vroeger rustigquote:
Prtt prtt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee bro ben geen Toerkoe tog haha gwn tatta ging wel veel met Toerkoes en Mokers om vroeger rustig
Groetjes Joel
Wat zijn mokers? Speelde hij met hamers?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee bro ben geen Toerkoe tog haha gwn tatta ging wel veel met Toerkoes en Mokers om vroeger rustig
Groetjes Joel
Geen, gewoon geen psv wedstrijden gezienquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij hebt onder een steen gelegen sinds januari?
PEC is geen voetbalclub.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:57 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen, gewoon geen psv wedstrijden gezien
Staat weer aan, in een kleiner venster...PEC
op het grote scherm
De fabeltjeskrant.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:37 schreef De_Kraam het volgende:
Nu hopen dat Go Ahead Utrecht sloopt.
Go Ahead is DE club van Overijssel.
Vroeg opstaan voor deze kraker!quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:09 schreef Zipportal het volgende:
RKC - Almelo 12:15 is zonde van de stroom.
Akkoord.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:11 schreef GGMM het volgende:
Als je 12:15 vroeg opstaan vindt ben je een enorme lapzwans
Met het huidige PSV is dat wel geoorloofd toch?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:30 schreef Coco het volgende:
Tijd voor de 0-3 anders is @:mexicanobakker nog niet gerust.
3-2 vind ik persoonlijk ook heel acceptabelquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:18 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het opzich niet heel erg vinden als het 2-2 wordt
Dan moet het eerst 2-2 wordenquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:19 schreef ashardalan het volgende:
[..]
3-2 vind ik persoonlijk ook heel acceptabel
Zeer zeker.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met het huidige PSV is dat wel geoorloofd toch?
Jij hebt echter geen tijdslimiet aangegeven, noch de eis gedeponeerd dat het enkel om de volgende score zou gaan, ipv de eindstand.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet het eerst 2-2 worden
Maar bedankt voor je inbreng
wtf maat goeiequote:Op zaterdag 5 april 2025 21:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Jij hebt echter geen tijdslimiet aangegeven, noch de eis gedeponeerd dat het enkel om de volgende score zou gaan, ipv de eindstand.
prima eredivisiespelerquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
die noa lang kan er ook geen klote meer van he
dat maak ik zelf wel uitquote:
Ja aan de andere kant wegens schwalbe.quote:
groningen moet gewoon een pingel krijgenquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja aan de andere kant wegens schwalbe.
Goh wat een idee, dat zou schwalbes snel stoppen denk ik.
Volgens mij vindt @:capuchon_jongen dit ook wel een top idee.
sowieso met de VAR een schwalbe doen is zo dom.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja aan de andere kant wegens schwalbe.
Goh wat een idee, dat zou schwalbes snel stoppen denk ik.
Volgens mij vindt @:capuchon_jongen dit ook wel een top idee.
Dat ook, maar het is een goed idee toch? Schwalbe, dan strafschop tegen. Dat helpt snelquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
sowieso met de VAR een schwalbe doen is zo dom.
Atypisch is direct verbannen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
sinds wanneer mag je hier klonen
daar kreeg je vroeger ban voor maar tegenwoordig mag alles hier behalve als ik iets doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |