Dat lijkt altijd te gebeuren nadat ze hun Wedstrijd van het Jaar tegen Ajax hebben gehad.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg vervelend dat AZ nu ineens weer een meltdown heeft.
+6 min en slechts 1 goal achter, waarom weggaan?quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou ook lekker al naar huis gaan als ik in het stadion had gezeten.
Gelukkig ben ik al een thuiskijker.
Ze scoren toch niet in de laatste seconde, het is geen AZ-19.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
+6 min en slechts 1 goal achter, waarom weggaan?
Dat mag.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ gaat de bekerfinale ook gewoon verliezen.
Erg mooi.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ gaat de bekerfinale ook gewoon verliezen.
Ja, zolang het over de kampioenstrijd gaat speelt Feyenoord niet mee.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:26 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Rik maakt een uitstapje en kan weer over een echte club twitteren.
Oh ja goed dat je het zegt ik heb ze gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook weer terug bent uit het Feyenoord topic. Hup Fortuna.
Hey, als een normale schouderduw Feyenoord een 100% terecht doelpunt kost, snap ik best dat hier een pingel voor komt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We gaan hier toch geen penalty voor geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |