Fox, serieus niveautje Noord Koreaanse staatstelevisie.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:02 schreef Frutsel het volgende:
FOX is in elk geval overtuigd dat dit alleen een signaal is aan de landen van: kom terug aan de tafel dan praten we
"Zo niet...we kunnen het ook nog erger maken"
Maar goed...the golden age...we gaan het zien
back to the tornadoes
Het is maar een resolution, zelfde instrument als een motie hier. Dat zal weinig indruk maken. Mike Johnson gaat dit nooit daadwerkelijk in stemming brengen.quote:Op donderdag 3 april 2025 06:16 schreef Faraday01 het volgende:
Eerste kleine weerstand vanuit de senaat:
https://edition.cnn.com/2(...)entRecirc_end_recirc
Howard Lunatic is een betere naamquote:Op donderdag 3 april 2025 04:14 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lluqfwefkq2w
[ afbeelding ]
Knettergestoord deze man
Klopt, dat was ook wat ik zei.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:36 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, met gerichte importheffingen kun je sturen, maar dan moet je ook stimulerende maatregelen nemen voor je eigen productieketen. En Trump doet gewoon een blanket aan importheffingen en NIETS aan stimuleren van de industrieën die daar last van kunnen krijgen. Sterker nog, hij heeft eigenhandig de CHIPS-act de nek omgedraaid, die 150.000-200.000 productiebanen opleverde.
O, en doordat de (illegale) immigranten er niet meer zijn, zijn ze in Florida bezig kinderarbeid weer op te schalen14-jarigen zouden nachtdiensten mogen draaien, ook op doordeweekse (school)dagen.
So much winning.
Ik kan die basis voor die berekening niet lezen, ten zij ik me weer aanmeld bij Twitter. Dat was ik niet van plan! Zou je de link compleet kunnen maken met de ontbrekende info of een link naar iets waar Musk niets mee te maken heeft?quote:
Die was te druk met het verdedigen van zijn eigen clowntjesminister.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:02 schreef Basp1 het volgende:
Het valt me tegen dat de blonde woordvoerster om de hele shitshow compleet te maken niet als een cheerleader met ponpons opgekomen is.
we hebben een l![]()
we hebben een i![]()
we hebben een b![]()
we hebben een e![]()
we hebben een r![]()
we hebben een a
we hebben een t![]()
we hebben een i![]()
we hebben een o
we hebben een n![]()
Go liberationday.
Liever zwak vlees zonder hormonen dan al die troep die zij hun runderen geven.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:59 schreef Perrin het volgende:
We haten hun prachtige en krachtige rundvlees:
[ x ]
Zeer ruwe schatting. Mogelijk ook veel te laag, want dit is slechts de directe eerste orde reactie. Er gaat ongetwijfeld een cascade van gevolgen komen.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik kan die basis voor die berekening niet lezen, ten zij ik me weer aanmeld bij Twitter. Dat was ik niet van plan! Zou je de link compleet kunnen maken met de ontbrekende info of een link naar iets waar Musk niets mee te maken heeft?
quote:As the president spoke, the value of all US stocks fell at least 2 to 3 percent or about $1.5 trillion dollars.
Most of the losses to corporations were already discounted before the president spoke. So $4 trillion is a better estimate of stock market loss.
The stock market discount only represents lost corporate profits. Corporate profits are about 10 percent of GDP, so very conservatively the present value of economic loss is 5 times the stock market loss or $20 trillion dollars.
Wat een grapjas.quote:
Je gaat natuurlijk niet je soulmate tariffen.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:11 schreef Barbusse het volgende:
Sancties, gebaseerd op verkeerde cijfers, voor iedereen en d'r moeders en d'r pinguin, maar niet voor Rusland. Mmmmkay
Sterker nog: komende week wordt er een of andere stooge van Poetin in de VS verwacht om over economische mogelijkheden en handel te pratenquote:Op donderdag 3 april 2025 08:11 schreef Barbusse het volgende:
Sancties, gebaseerd op verkeerde cijfers, voor iedereen en d'r moeders en d'r pinguin, maar niet voor Rusland. Mmmmkay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |