abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217284337
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2025 12:40 schreef phpmystyle het volgende:

De man wil graag in gesprek treden met zijn westerse partners.

Dan gaan mensen met een normale westerse mindset normaliter eerst in gesprek ipv als een op hol geslagen klapmongool om zich heen te gaan slaan en eerst klappen uit te gaan delen aan zijn zogenaamde westerse partners. De voormalige westerse partners voelen zich nogal geschoffeerd op deze manier.

Eerst iedereen bedreigen en dan denken dat andere democratische westerse partners nog graag zaken blijven doen met zo'n mega wispelturige leugenaar die zelfs 4 jaar geleden door hemzelf afgesloten verdragen weer bij het oud vuil gooit. Landen gaan niet meer mee in dit bully spelletje en veel handel zal zich om de vs heen gaan verplaatsen.
  vrijdag 4 april 2025 @ 13:01:55 #277
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217284361
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 12:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dan gaan mensen met een normale westerse mindset normaliter eerst in gesprek ipv als een op hol geslagen klapmongool om zich heen te gaan slaan en eerst klappen uit te gaan delen aan zijn zogenaamde westerse partners. De voormalige westerse partners voelen zich nogal geschoffeerd op deze manier.

Eerst iedereen bedreigen en dan denken dat andere democratische westerse partners nog graag zaken blijven doen met zo'n mega wispelturige leugenaar die zelfs 4 jaar geleden door hemzelf afgesloten verdragen weer bij het oud vuil gooit. Landen gaan niet meer mee in dit bully spelletje en veel handel zal zich om de vs heen gaan verplaatsen.
Op zijn apenrotsje in Mar-a-lago werkt dat anders prima. Het is ook het enige wat Trump kan. Chanteren, bedreigen en afpersen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217284370
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 12:51 schreef mcmlxiv het volgende:
Nu nog zorgen dat de vijfde colonne, de krachten die ook hier actief zijn, onschadelijk gemaakt worden. Het veroordelen van criminele fascisten als Franse Marieke is een goede eerste stap. Actief onderzoek, afsluiten en waar mogelijk veroordeling van internet-trollen op sociale media en fora is een goede volgende stap. Afsluiten via hoge belastingen van Amerikaanse sociale netwerken ook.
Een ministerie van de waarheid waar ambtenaren gaan bepalen wat nu werkelijk gezegd mag worden.
Ligt dat niet in lijn met de algehele opvattingen van de EU dan dien je dus veroordeeld te worden en mogelijk zelfs vastgezet te worden zodat het Europese project niet in gevaar mag komen.
Uiteraard is het dan zaak dat ook het internet an sich deels afgesloten/gereguleerd moet worden anders komt die progressieve utopie er natuurlijk nooit.
Wie is de volgende overigens die uitgesloten moet worden van verkiezingen?
Wilders nog maar een keertje proberen, want Baudet is natuurlijk al gemarginaliseerd.
Wellicht kunnen ze het AFD verbieden ik denk dat de Duitsers daar wel warm voor lopen, Vlaams belang is dan natuurlijk ook aan de beurt en vergeet vooral niet die figuren in Oostenrijk en Polen.
  vrijdag 4 april 2025 @ 13:06:17 #279
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_217284383
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een ministerie van de waarheid waar ambtenaren gaan bepalen wat nu werkelijk gezegd mag worden.
Ligt dat niet in lijn met de algehele opvattingen van de EU dan dien je dus veroordeeld te worden en mogelijk zelfs vastgezet te worden zodat het Europese project niet in gevaar mag komen.
Uiteraard is het dan zaak dat ook het internet an sich deels afgesloten/gereguleerd moet worden anders komt die progressieve utopie er natuurlijk nooit.
Wie is de volgende overigens die uitgesloten moet worden van verkiezingen?
Wilders nog maar een keertje proberen, want Baudet is natuurlijk al gemarginaliseerd.
Wellicht kunnen ze het AFD verbieden ik denk dat de Duitsers daar wel warm voor lopen, Vlaams belang is dan natuurlijk ook aan de beurt en vergeet vooral niet die figuren in Oostenrijk en Polen.
Zolang je niet, zoals jij, betaald wordt door vijandelijke machten (de VS inclusief) dan is er niets aan het handje lieve vriend.

En ja, fraude door dom-rechtse politici zou zelfs jij strafbaar moeten vinden.
  vrijdag 4 april 2025 @ 13:07:54 #280
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217284398
quote:

[..]
Dat het een pressiemiddel is. Dat geeft Trump eigenlijk ook wel aan als dit leest:
https://www.telegraaf.nl/(...)s-fenomenaals-bieden

Overigens heffen wij allang invoerrechten op USA producten:
https://www.belastingdien(...)-bestel-buiten-de-eu

Heb ik jou nooit over gehoord.
Want in gesprek gaan kan natuurlijk niet zonder éérst met tarieven te smijten naar allles en iedereen (zelfs pinguïns) behalve o.a. Rusland?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_217284497
quote:

[..]
Dat het een pressiemiddel is. Dat geeft Trump eigenlijk ook wel aan als dit leest:

Allereerst is het natuurlijk niet duidelijk wat hij bedoelt met 'iets fenomenaals'. Verder suggereerde jij dat die hogere importheffingen niet daadwerkelijk zouden worden ingevoerd, dat het ging om een dreigement waarmee bepaalde concessies afgedwongen zouden worden.

Maar inmiddels legt Trump aan de hele wereld hogere tarieven op, zonder dat duidelijk is wat hij precies daarvoor in ruil eist.

quote:

Je hoorde mij daar niet over omdat ik nooit iets anders heb beweerd.

Importheffingen gebruiken om je eigen markten te beschermen, daar valt best iets voor te zeggen. Wij doen doet dat ook met landbouw en diverse andere sectoren. Maar de nieuwe Amerikaanse tarieven zijn over de hele linie, niet gericht.

Bovendien gaat om de tarieven die de EU hanteert in de meeste gevallen om 1 tot 3 procent, afhankelijk van het product. Trump verhoogt de importheffingen tot 20 procent over de hele linie. Daarin zit nogal een verschil.

En laten we niet vergeten dat het Trump was die TTIP definitief de nek omdraaide: Dat handelsverdrag moest de importheffingen tussen de VS en de EU grotendeels de nek omdraaien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_217284568
China legt nog ff 34 procent op. Bloedbad op de beurs.
Allah Al Watan Al Malik
pi_217284583
quote:

[..]
Waarom doet hij dat dan niet?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 4 april 2025 @ 13:31:26 #284
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217284593
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:27 schreef Mutant01 het volgende:
De wereld in een hernieuwde Great Depression duwen to own the libs.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_217284607
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:31 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Als je toch meer geld hebt dan je op kunt maken dan maakt het allemaal niet zo gek veel uit.
  vrijdag 4 april 2025 @ 13:40:21 #286
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217284639
SP500 gaat een grotere vrije val beleven dan Felix Baumgartner.
  vrijdag 4 april 2025 @ 13:41:21 #287
38496 Perrin
pi_217284646
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:27 schreef Mutant01 het volgende:
It is on!

vrijdag 4 april 2025 @ 13:41:45 #288
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217284651
quote:

[..]
Tja, dit is een argument dat niemand maakt behalve jij nu.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217284667
quote:

[..]
Omdat de eieren te duur waren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 4 april 2025 @ 13:44:26 #290
38496 Perrin
pi_217284673
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dit is een argument dat niemand maakt behalve jij nu.
Lekker toch, eindelijk woke aangepakt. Heil Trump!
pi_217284715
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:06 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Zolang je niet, zoals jij, betaald wordt door vijandelijke machten (de VS inclusief) dan is er niets aan het handje lieve vriend.

Is dat zo? Want dat komt totaal niet naar voren in je post. Ik heb al eerder gezien dat je fellow travelers nogal graag naar institutionele middelen grijpen om kritiek/andere opvattingen te bestrijden.
Maar hoe moet ik dat voor mij zien? Een journalist van RT of een willekeurig Amerikaans bedrijf tegenwoordig mag zich niet meer begeven op het Europese gedeelte van het internet?
Of mag zo’n persoon zich niet meer inhoudelijk uitlaten over de politiek?

Het topic radicaliseert echt in hard tempo.
  vrijdag 4 april 2025 @ 13:50:01 #292
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217284718
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:44 schreef Perrin het volgende:

[..]
En ook dit argument heeft niemand gemaakt. Tja, zo kun je natuurlijk bezig blijven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 4 april 2025 @ 13:50:42 #293
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217284724
Jammer dat de War on Chemtrails van DeSantis nu zo ondersneeuwt.

quote:
The bill would also require the Florida Department of Environmental Protection to set up a system allowing residents to report "suspected geoengineering activities" and directing the FDEP to investigate those claims.
Hahaha.
pi_217284729
quote:

[..]

Komtie met parallelimport uit Amerika :')
  vrijdag 4 april 2025 @ 13:52:06 #295
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217284733
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:06 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

En ja, fraude door dom-rechtse politici zou zelfs jij strafbaar moeten vinden.
Hmm.

Door wie wordt de user @Chivaz betaald dan? Het zou helpen als je dit soort rare aantijgingen wat beter zou onderbouwen.
pi_217284740
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Is dat zo? Want dat komt totaal niet naar voren in je post. Ik heb al eerder gezien dat je fellow travelers nogal graag naar institutionele middelen grijpen om kritiek/andere opvattingen te bestrijden.
Maar hoe moet ik dat voor mij zien? Een journalist van RT of een willekeurig Amerikaans bedrijf tegenwoordig mag zich niet meer begeven op het Europese gedeelte van het internet?
Of mag zo’n persoon zich niet meer inhoudelijk uitlaten over de politiek?

Het topic radicaliseert echt in hard tempo.
RT en bijvoorbeeld FOX News zijn pure leugenindoctrinatie. Ik kan me voorstellen dat je dat gaat blokkeren.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_217284743
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:52 schreef HowardRoark het volgende:
Door wie wordt de user @:Chivaz betaald dan?
Het UWV, gok ik.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_217284752
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:44 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja, daar hoor je opeens niets meer over.
Dat triomf verbleekt kennelijk bij het crashen van de economie...
pi_217284764
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:53 schreef Hallojo het volgende:

[..]
RT en bijvoorbeeld FOX News zijn pure leugenindoctrinatie. Ik kan me voorstellen dat je dat gaat blokkeren.
En dan vervolgens MSNBC als er een andere regering zit die niet progressief is?
Je snapt natuurlijk wel dat het verbieden van meningen een recept voor ellende is hè.
  vrijdag 4 april 2025 @ 13:56:16 #300
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217284769
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2025 13:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, daar hoor je opeens niets meer over.
Dat triomf verbleekt kennelijk bij het crashen van de economie...
Nee, niemand heeft ooit gesteld dat de economische keuzes van Trump en zijn opmerkelijke voorliefde voor importheffingen iets te maken zouden hebben met het bestrijden van woke-isme. Die dingen hebben niets met elkaar te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')