We hebben al 8 jaar geen nieuwe 3D-Mario gehadquote:Op woensdag 2 april 2025 16:03 schreef FlyingFish het volgende:
Donkey Kong ziet er wel tof uit! Ook weer eens wat nieuws! Mooie afsluiting!
En 11 jaar geen nieuwe Mario Kartquote:Op woensdag 2 april 2025 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben al 8 jaar geen nieuwe 3D-Mario gehad
Ik had zelf ook liever Mario gehad, maar ik verwacht wel dat die op korte termijn sowieso aangekondigd gaat worden, misschien voor een release dit najaar. Maar ik hou wel van wat verrassends/nieuws.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben al 8 jaar geen nieuwe 3D-Mario gehad
HD Rumble, en die 12 Switch game! Gelukkig hebben we nu een andere Tech demo op launch day! Letterlijk een Tech demo.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
+
Metroid krijgt Switch 2 versie
Donkey Kong
Mario Kart
Enkele interessante third party die ik nog niet heb komen ook over
Gamecube naar NSO
Gamecube controller
-
Geen prijs
Geen Mario
Betalen voor upgrade versies
7
Vergeet niet dat we bij Switch 1 een kwartier hebben gekeken hoe Koizumi ijsblokjes aan het schudden was met 1 2 Switch. Die presentatie had wel Mario en Zelda.
Yup.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
HD Rumble, en die 12 Switch game! Gelukkig hebben we nu een andere Tech demo op launch day! Letterlijk een Tech demo.
De duurdere is met spel?quote:
Voor wat?quote:Op woensdag 2 april 2025 16:28 schreef Aether het volgende:
43000 wachtenden voor me Nintendo's website.
Vergeet niet dat Nintendo games hoog blijven qua retail prijs. Je ziet nu nog Mario Odyssey in de winkel voor 60, 8 jaar na dato.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
.
Mario Kart ¤90 fysiek.
Verder nauwelijks games. Ik was tot vandaag overtuigd dat ik hem day 1 wilde… maar nu…
Mijn NSO is 21 maart afgelopenquote:Op woensdag 2 april 2025 16:28 schreef Aether het volgende:
43000 wachtenden voor me Nintendo's website.
Yes, net zoals ze destijds hebben gedaan met een digitale versie voor de Switch 1.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De duurdere is met spel?
Gamecube spellen naar NSO
Online webshop.quote:
Je vergeet Holow Knight: Silksong!quote:Op woensdag 2 april 2025 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
+
Metroid krijgt Switch 2 versie
Donkey Kong
Mario Kart
Enkele interessante third party die ik nog niet heb komen ook over
Gamecube naar NSO
Gamecube controller
-
Geen prijs
Geen Mario
Betalen voor upgrade versies
7
Vergeet niet dat we bij Switch 1 een kwartier hebben gekeken hoe Koizumi ijsblokjes aan het schudden was met 1 2 Switch. Die presentatie had wel Mario en Zelda.
Nooit van gehoord. Die game bestaat niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je vergeet Holow Knight: Silksong!
Was meer benieuwd naar de adviesprijs van Nintendo.quote:
Wel de prijzen die ik had verwacht, zeker gezien de inflatie van de laatste jaren.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Switch 2 - ¤ 469,99
Switch 2 + Mario Kart World (digitaal) - ¤ 509,99
Mario Kart World (digitaal) - ¤ 79,99
Mario kart World (fysiek) - ¤ 89,99
Donkey Kong Bananza (digitaal) - ¤ 69,99
Donkey Kong Bananza (fysiek) - ¤ 79,99
MicroSD Express-kaart 256gb - ¤ 59,99
Nintendo Switch 2-camera - ¤ 59,99
Nintendo GameCube (GCN) Controller - Nintendo Classics - ¤ 69,99
Nintendo Switch 2-Pro-controller - ¤ 89,99
Dat is echt een van de redenen dat ik de switch toch weer weggedaan hadquote:Op woensdag 2 april 2025 16:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Nintendo games hoog blijven qua retail prijs. Je ziet nu nog Mario Odyssey in de winkel voor 60, 8 jaar na dato.
Kwaliteit kost nou eenmaal geld. Een goede game in 2017 is een goede game in 2025. Mario Odyssey is de 60 echt wel waard (en is gewoon regelmatig voor 40-45 te vinden).quote:Op woensdag 2 april 2025 17:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is echt een van de redenen dat ik de switch toch weer weggedaan had
Ja, dat is omdat sommige games waarschijnlijk iets geks gebruiken op de Switch wat de Switch 2 niet heeft. Je kan ervan uitgaan dat het gros gewoon speelbaar is.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:10 schreef Friday12 het volgende:
En dan select titels backwards compatible op de switch 2? Dat is ook ruk
Niet 8 jaar later.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kwaliteit kost nou eenmaal geld. Een goede game in 2017 is een goede game in 2025. Mario Odyssey is de 60 echt wel waard (en is gewoon regelmatig voor 40-45 te vinden).
Ja sorry hoor maar 10 jaar oude games full retail is gewoon kutquote:Op woensdag 2 april 2025 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kwaliteit kost nou eenmaal geld. Een goede game in 2017 is een goede game in 2025. Mario Odyssey is de 60 echt wel waard (en is gewoon regelmatig voor 40-45 te vinden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |