Keuzes maken he, buiten ons twee kent niemand die serie. En ik heb nog geen enkel deel gespeeldquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:18 schreef Aether het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Geen Trails in the Sky? Misschien maak in een apart topic)
Minder als je als gamer even rondkijkt. Deo koop je toch ook in de 1+1 bij de Etosquote:
Dat ligt aan het genre, de makers, welke franchise, etc. Voor Donkey Kong tik ik in juli 75 euro af, maar voor een port van bijvoorbeeld Cyberpunk zou ik niet meer dan 25 over hebben omdat die op andere platformen ook voor die prijs gaat.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:08 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hoeveel hebben jullie maximaal over voor een game bij release?ik verwacht dat de tweedehands markt games door Switch 2 exclusive games voorlopig niet onder de 50 euro blijft (inclusief verzending).
Ging dat om de console en/of de games?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
De volgende Drop The Price-Livestream start om 16:00
Bekijk deze YouTube-video
Voornamelijk de games (en voor sommigen ook de consoleprijs)quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Ging dat om de console en/of de games?
Ik heb al een paar games: https://www.dekudeals.com/search?q=aetherquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
@:Aether: Bekijk deze YouTube-video
Misschien komt deze ook nog wel op de Switch uit..
quote:De Nintendo Switch 2 vereist het gebruik van MicroSD Express-kaarten, die veel sneller zijn dan de oudere UHS-I microSD-kaarten, maar ook aanzienlijk duurder. Deze nieuwe standaard maakt gebruik van dezelfde snelle interface als interne SSD’s, wat zorgt voor betere prestaties bij het laden van complexe games. Hoewel de technische voordelen duidelijk zijn, is de overstap prijzig en kunnen veelgebruikte microSD-kaarten uit de originele Switch niet meer gebruikt worden.
Lijkt me inderdaad alleen een probleem als je al je digitale games (en foto's/video's) per se wil overzetten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met 256 intern is het ook niet nodig, zeker niet het eerste jaar.
Het liefste heb ik dat games een tientje kosten, maar met de huidige ontwikkelingen in de wereld en de inflatie is het niet gek dat ook games duurder worden. De prijsverhoging op games heeft de afgelopen vijf jaar best wel lang geduurd.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:08 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hoeveel hebben jullie maximaal over voor een game bij release?ik verwacht dat de tweedehands markt games voor Switch 2 exclusive games voorlopig niet onder de 50 euro blijft (inclusief verzending).
quote:Digital Foundry's Pixel Counts/resolution findings of some games from the direct
Metroid Prime 4: is 4k 60fps in quality mode and 1080p 120fps in performance mode
Breath of the wild/Tears of the kingdom: is 1440p 60fps
Mario Kart World: is 1440p 60fps
Donkey Kong Banaza: is 1080p 60fps
DuskBlood: is 1080p 30fps
Elden Ring: is 1080p 30fps
CyberPunk 2077: is 1080p 30fps with pixel counts as low as 540p but that 540p count is most likely handheld
Final Fantasy 7: is 1080p 30fps
NONE of these games appear to be using DLSS at all as it all seems to be native but that could change.
https://redd.it/1jqs4rt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |