abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217262695
quote:
Massale ontslagen bij Amerikaanse gezondheidsinstanties van start
Auteur: ANP | 1-4-2025

De Amerikaanse regering is begonnen met het op grote schaal ontslaan van personeel van een aantal landelijke gezondheidsinstanties. Het gaat volgens ingewijden onder meer om ontslagen bij de Centers for Disease Control and Prevention (CDC) en toezichthouder Food and Drug Administration (FDA).

De regering van president Donald Trump kondigde eerder al aan om het aantal ambtenaren aanzienlijk te verkleinen. In de gezondheidssector moeten zeker 10.000 voltijdsbanen verdwijnen.

Recentelijk zijn volgens persbureau Reuters twee topambtenaren bij de FDA ontslagen dan wel opgestapt. Hun vertrek komt bovenop dat van andere topfunctionarissen en medewerkers binnen verschillende afdelingen van de toezichthouder.

Medewerkers van de FDA zouden bij de ingang van hun gebouw hun badges hebben moeten laten zien. Ontslagen medewerkers werden volgens een bron verzocht naar huis terug te keren.

Ook bij het onderzoeksinstituut NIH zijn zeker vijf topmedewerkers met verlof gestuurd, meldt The Washington Post. Volgens de krant is ook de directeur van het National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) ontslagen. Het gaat om de opvolger van de bekende immunoloog Anthony Fauci die jarenlang daar de leiding had waaronder tijdens de coronapandemie. Bij het hoofdkantoor van de NIH in Bethesda stonden lange rijen auto's met medewerkers die 's ochtends te horen hadden gekregen dat ze ontslagen waren.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)instanties-van-start

:|W |:( 8)7 8)7 8)7
meer kan ik niet zeggen
pi_217262728
Politieke afrekening

Wordt toch wel weer teruggedraaid door een rechter.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217262738
What could go wrong? ¯\_(ツ)_/¯
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 2 april 2025 @ 13:55:41 #4
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_217262775
quote:
Medewerkers van de FDA zouden bij de ingang van hun gebouw hun badges hebben moeten laten zien. Ontslagen medewerkers werden volgens een bron verzocht naar huis terug te keren.
Bijzonder altijd die Amerikaanse manier van werken, zeker nog nooit van e-mail gehoord.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 2 april 2025 @ 13:56:04 #5
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217262786
Vogelgriep kom er maar in
pi_217262799
Wat een land is het toch ook :')
pi_217262836
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 13:56 schreef Aberkullie het volgende:
Vogelgriep kom er maar in
Roekoe roekoe *O* *O* *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217262854
quote:
5s.gif Op woensdag 2 april 2025 13:51 schreef xpompompomx het volgende:
Gelukkig hebben ze een zeer kundig persoon als Minister van Volksgezondheid _O_

Oh wacht :') :')
A murky, forgotten land.
pi_217262862
Er komt toch wel weer een activistische rechter die dit tegen zal houden.
quote:
Nou, wat dan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Forum Admin woensdag 2 april 2025 @ 14:04:23 #10
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217262885
Geen idee wat de impact hier van gaat zijn, wel weer ik dat massale ontslagen zelden heel positief uitpakken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_217263015
quote:
Het gaat volgens ingewijden onder meer om ontslagen bij de Centers for Disease Control and Prevention (CDC) en toezichthouder Food and Drug Administration (FDA).
Kan toch niet misgaan, dit. Heel niet nodig dat er goed op de kwaliteit van eten en medicijnen wordt toegezien, en mocht er weer eens een pandemie uitbreken dan genees je dat wel met bidden of een wondermiddeltje waar je op Feesboek over gehoord hebt.
pi_217263075
Ben ik nu de enige die steeds meer de indruk krijgt dat Trump Amerika als zijn eigen bedrijf schijnt te beschouwen en dat het Amerikaanse volk zijn personeel is?

Is het heel raar als ik voorstel dat de gehele Amerikaanse bevolking eensgezind en nu meteen moet gaan staken?
Jahaa, ik besef ook wel dat de Trumpfans hier niet in mee zouden gaan, maar toch he?

Hier nogmaals het fragment dat ik al vaker geplaatst heb, maar omdat ik het zo'n sterke scene vind en ook nog eens bijzonder actueel.

Bekijk deze YouTube-video

Even wat toelichting geven. Dit is een film uit 1976. Het gaat over een man die zo teleurgesteld is over het leven dat hij aankondigt om zelfmoord te plegen tijdens het primetimeding.

De vrouw (Faye Dunaway), een keiharde tante die slechts klaarkomt op kijkcijfers doet er alles aan om haar ploeg de premie te bezorgen.

De rest spreekt voor zich.

Ik heb de film een of twee keer gezien en dit fragment blijft me bij.
Waarom? Omdat het het verleden, het heden en toekomst omvat.

[ Bericht 25% gewijzigd door Hiddendoe op 02-04-2025 17:35:49 ]
  woensdag 2 april 2025 @ 14:29:39 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217263094
Logisch.

De VS staat er dan ook om bekend zo'n gezonde inwoners te hebben.
Huilen dan.
pi_217263101
Make Diseases Great Again *O*
A murky, forgotten land.
pi_217263200
Trump is volgens mij de Marie Antoinette van de 21ste eeuw.

Dom, leeghoofdig en vooral ontzettend ijdel.
Teveel geld en te weinig gezond verstand.

Zijn hoofd hoeft er, wat mij betreft niet af, maar het zou wel handig zijn om zijn brein een goede update te geven.

woensdag 2 april 2025 @ 14:48:43 #16
319979 Fok-it
All is well
pi_217263281
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 14:38 schreef Hiddendoe het volgende:
Trump is volgens mij de Marie Antoinette van de 21ste eeuw.
Proest

Wat een figuur ben jij

Marie Antoinette was juist begaan met de lower class. Let them eat cake is gewoon een urban myth die zij nooit gezegd heeft
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217263369
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 14:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Proest

Wat een figuur ben jij

Marie Antoinette was juist begaan met de lower class. Let them eat cake is gewoon een urban myth die zij nooit gezegd heeft
Proest.

Nee, dat figuur van jou dan

Ik heb dus nergens die beruchte en onware uitspraak van haar te berde gebracht.
pi_217263382
quote:

[..]
Proest

Wat een figuur ben jij

Let them buy Teslas!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217263406
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2025 14:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Let them buy Teslas!
Grab them by the pussie!
YOU ARE FIRED!!!
  woensdag 2 april 2025 @ 14:59:55 #20
319979 Fok-it
All is well
pi_217263424
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 14:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Proest.

Nee, dat figuur van jou dan

Ik heb dus nergens die beruchte en onware uitspraak van haar te berde gebracht.
Dan ben ik erg benieuwd hoe je erbij komt dat zij dom, leeghoofdig en ijdel was?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217263553
quote:
Met de veruit meest ongezonde bevolking van de Westerse wereld terwijl ze het meeste geld kwijt zijn lijkt me niet dat ze hun werk zo goed hebben gedaan in die draaideuren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_217263585
Wordt de zorg dan nu wel voor iedereen betaalbaar daar?

Nee geintje natuurlijk niet :)
  Forum Admin woensdag 2 april 2025 @ 15:10:07 #23
pi_217263589
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 15:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Met de veruit meest ongezonde bevolking van de Westerse wereld terwijl ze het meeste geld kwijt zijn lijkt me niet dat ze hun werk zo goed hebben gedaan in die draaideuren.
Dat heeft te maken met de voedingsindustrie en gebrek aan regels. Dat is niet iets van de afgelopen paar jaar.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 2 april 2025 @ 15:10:52 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217263602
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 15:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat heeft te maken met de voedingsindustrie en gebrek aan regels.
Dus snel de FDA uitkleden!
Huilen dan.
  Forum Admin woensdag 2 april 2025 @ 15:11:22 #25
pi_217263609
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2025 15:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dus snel de FDA uitkleden!
Tja, die arme fabrikanten moeten nu allemaal ongezonde ingrediënten gebruiken vanwege winstmaximalisatie alle regels ;(
pi_217263618
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 14:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dan ben ik erg benieuwd hoe je erbij komt dat zij dom, leeghoofdig en ijdel was?
Omdat de geschiedenis dat beweert. En ik weet ook wel dat ik haar niet persoonlijk gekend heb.
Jij wel blijkbaar.
  woensdag 2 april 2025 @ 15:13:14 #27
319979 Fok-it
All is well
pi_217263631
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 15:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Omdat de geschiedenis dat beweert. En ik weet ook wel dat ik haar niet persoonlijk gekend heb.
Jij wel blijkbaar.
Klopt waren leuke knikkerpartijen in de tuinen van Versailles
  woensdag 2 april 2025 @ 15:13:17 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217263632
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 15:11 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Tja, die arme fabrikanten moeten nu allemaal ongezonde ingrediënten gebruiken vanwege winstmaximalisatie alle regels ;(
Precies. Dus weg met die regels!

Het volk vergiftigen moet weer meer winstgevend worden.
Huilen dan.
pi_217263901
quote:
8s.gif Op woensdag 2 april 2025 15:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Precies. Dus weg met die regels!

Het volk vergiftigen moet weer meer winstgevend worden.
Make Poison Great Again *O*
A murky, forgotten land.
pi_217264274
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 15:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Vertel eens, lieten jullie echt je darmen leeglopen op straat en in de paleizen?
Want dat soort vuiligheid zie je dan weer niet in de films over deze dame of over deze periode maar het is evengoed wel bekend dat de adel nooit naar de plee ging maar gewoon pisten en poepten waar ze stonden.
En dat men toen de stank probeerde te verbloemen door zich zo veel mogelijk met parfums te besproeien.
  woensdag 2 april 2025 @ 15:49:42 #31
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217264315
quote:
Een federale rechter heeft dinsdag bepaald dat de Amerikaanse regering niet op korte termijn tienduizenden ambtenaren mag ontslaan. De regering van president Donald Trump heeft zich niet gehouden aan procedures die gelden rond massaontslagen.
Zo heeft de regering de betrokken staten en overheden niet vooraf op de hoogte gebracht van de ontslagen.

Sinds het begin van Trumps tweede termijn als president zijn zeker 24.500 ambtenaren verspreid over het hele land ontslagen. Het gaat in de meeste gevallen om werknemers die die functie nog geen jaar hadden, maar soms al jaren in andere functies voor de overheid hadden gewerkt.

De reden voor hun ontslag is volgens de regering dat ze niet goed genoeg presteren. Eerder werden de ambtenaren gevraagd hun recentste prestaties te mailen naar techmiljardair Elon Musk, die aan het hoofd van het Department of Government Efficiency (DOGE) staat. Zouden zij dat niet doen, dan volgde ontslag.

Negentien staten en het district Washington stapten naar de rechter vanwege het besluit van de regering. De federale rechter uit de staat Maryland zei dinsdag alleen in die gebieden te kunnen eisen dat de ontslagen worden teruggedraaid, schrijft persbureau Reuters.

Regering in beroep tegen eerdere uitspraak
De nieuwste uitspraak van de rechter uit Maryland gaat een stapje verder dan zijn eerdere uitspraak op 13 maart. Toen oordeelde hij dat de ontslagen waarschijnlijk illegaal waren. Hij beval dat de weggestuurde werknemers weer moesten worden aangenomen in afwachting van andere rechtszaken.

De Amerikaanse regering is tegen die uitspraak in beroep gegaan. Op de recentste uitspraak van de rechter heeft het Witte Huis nog niet gereageerd.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 2 april 2025 @ 15:53:19 #32
66444 Lord_Vetinari
pi_217264361
quote:

[..]
Proest

Wat een figuur ben jij

Wat ze waarschijnlijk zei is 'Quand ils mangent la brioche', wat juist behulpzaam is, want brioche was een goedkoper type brood. Maar het gaat zacht uitgedrukt een paar straten te ver om te beweren dat ze begaan was met de lower class.
  woensdag 2 april 2025 @ 15:54:44 #33
66444 Lord_Vetinari
pi_217264378
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 15:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ze was meer van het melkmeisje spelen (met een zilveren juk en gouden emmers, dat dan weer wel).
  woensdag 2 april 2025 @ 15:58:14 #34
319979 Fok-it
All is well
pi_217264416
quote:
18s.gif Op woensdag 2 april 2025 15:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wat ze waarschijnlijk zei is 'Quand ils mangent la brioche', wat juist behulpzaam is, want brioche was een goedkoper type brood. Maar het gaat zacht uitgedrukt een paar straten te ver om te beweren dat ze begaan was met de lower class.
https://www.biography.com(...)xecution-anniversary
pi_217264422
Dit zijn geen artsen en verplegers hè?

Het overgrote deel van de ontslagen waren ook nog geen 2 jaar in dienst van de functie.
Onder Biden is de overheid enorm gegroeid, misschien hebben wij niet alle info om hierover zomaar te oordelen.
Al is de manier waarop niet juist en te bruusk.
Vakman pur sang
pi_217264443
quote:

[..]
Dat heeft te maken met de voedingsindustrie en gebrek aan regels. Dat is niet iets van de afgelopen paar jaar.
Daar geldt slechts een regel. Hoe groter, hoe beter.
  woensdag 2 april 2025 @ 16:01:18 #37
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217264471
quote:

[..]
Proest

Wat een figuur ben jij

Let them eat cake heeft ze waarschijnlijk nooit gezegd.
Maar ze was echt niet zo begaan met de lower class hoor, hoe kom je daarbij?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217264498
quote:
18s.gif Op woensdag 2 april 2025 15:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Lijkt me ook heel sterk ja. Gewoon een heel zielig en eenzaam grietje die wel heel snel doorhad dat ze door haar maatschappelijke positie haar eigen egocentrische zinnetje kon doordrijven.
Ze was gewoon een echte feestneus. En heeft dat uiteindelijk moeten bekopen met een scheiding van hals en hoofd.
pi_217264507
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 16:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Vraag ik me ook af.
  woensdag 2 april 2025 @ 16:05:17 #40
438527 MissButterflyy
pi_217264533
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 16:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Lijkt me ook heel sterk ja. Gewoon een heel zielig en eenzaam grietje die wel heel snel doorhad dat ze door haar maatschappelijke positie haar eigen egocentrische zinnetje kon doordrijven.
Ze was gewoon een echte feestneus. En heeft dat uiteindelijk moeten bekopen met een scheiding van hals en hoofd.
Vooral toen ze jonger was was ze een feestneus.
Latere jaren een vrouw die heel begaan was met haar gezin.

De vraag is of het iets uitmaakt hoe ze is geweest, de hoofden van bijna alle edelen gingen er af in de revolutie.
  woensdag 2 april 2025 @ 16:07:28 #41
319979 Fok-it
All is well
pi_217264559
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 16:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wordt door genoeg historici beweerd, en ook in biografieën en memoirs geschreven door bv een van haar maids

https://theloveforhistory(...)nd-marie-antoinette/

https://www.reddit.com/r/(...)nette_actually_like/

Maria Antonia was, like so many of her predecessors, tied to the Roman Catholic doctrine of charity. Her philanthropy is something overshadowed because it was more suited to gloss over this when it came to justifying her execution. In 1774, Marie Antoinette gave all of her private spending money to aid the victims of a tragic stampede. The King & Queen founded the Maison Philanthropique, an organisation that specifically aided in helping the poorest. In the bread famine of 1780s, they sold their silver cutlery to alleviate some of the suffering.
pi_217264575
Maar goed, weer ontopic dus. Trump is in mijn ogen net zo'n leeghoofd als Marietje.
Ik wens hem alle goeds toe, zolang het maar op een van eigen landgoederen gebeurt.
Deze man is geen president. Hij is een zakenman, een geldwolf, een wolf of wallstreet.
Trump heeft geen flauw idee wat er leeft onder de negers, aziaten, mexicanen, homo's en vrouwen.
En het boeit hem ook geen flikker.
Zijn wil is wet. En wie het daar niet mee eens is, wordt gecanceld.
Want hij mag dat. En hij kan dat.

Voor zolang het duurt.
pi_217264633
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 16:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wordt door genoeg historici beweerd, en ook in biografieën en memoirs geschreven door bv een van haar maids

https://theloveforhistory(...)nd-marie-antoinette/

https://www.reddit.com/r/(...)nette_actually_like/

Maria Antonia was, like so many of her predecessors, tied to the Roman Catholic doctrine of charity. Her philanthropy is something overshadowed because it was more suited to gloss over this when it came to justifying her execution. In 1774, Marie Antoinette gave all of her private spending money to aid the victims of a tragic stampede. The King & Queen founded the Maison Philanthropique, an organisation that specifically aided in helping the poorest. In the bread famine of 1780s, they sold their silver cutlery to alleviate some of the suffering.
Hoe betrouwbaar zijn die sites?
pi_217264691
Trump gaat de komende 4 jaar als een sloopkogel tekeer en breekt alles af, zijn opvolger met een enorme puinhoop opzadelend die in een ambtstermijn niet te repareren gaat zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217264700
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 16:16 schreef Hathor het volgende:
Trump gaat de komende 4 jaar als een sloopkogel tekeer en breekt alles af, zijn opvolger met een enorme puinhoop opzadelend die in een ambtstermijn niet te repareren gaat zijn.
Tenzij dat Vance wordt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 2 april 2025 @ 16:19:41 #46
438527 MissButterflyy
pi_217264716
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 16:11 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hoe betrouwbaar zijn die sites?
Wil net zeggen… Heb een boek gelezen over de zoon van Marie antoinette die tijdens de revolutie verdween, een heel treurige geschiedenis waarin haar leven ook werd beschreven.

De verdwenen koning van Frankrijk. Een aanrader voor de geïnteresseerden.

https://www.nu.nl/boek/43(...)deborah-cadbury.html
pi_217264717
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 16:17 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Tenzij dat Vance wordt.
Of Trump zelf, want die gaat voor een derde ambtstermijn heb ik ergens gelezen. Althans, hij schijnt de mogelijkheid te onderzoeken of dat haalbaar is.
pi_217264859
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 16:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wil net zeggen… Heb een boek gelezen over de zoon van Marie antoinette die tijdens de revolutie verdween, een heel treurige geschiedenis waarin haar leven ook werd beschreven.

De verdwenen koning van Frankrijk. Een aanrader voor de geïnteresseerden.

https://www.nu.nl/boek/43(...)deborah-cadbury.html
Dank je voor deze tip.
  woensdag 2 april 2025 @ 17:01:52 #49
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217265224
Hebben die geen opzegtermijnen ofwa?
  woensdag 2 april 2025 @ 17:04:03 #50
66444 Lord_Vetinari
pi_217265245
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 17:01 schreef herverwijderd het volgende:
Hebben die geen opzegtermijnen ofwa?
Lekker onder een steen gelegen sinds januari of zo? Alsof een opzegtermijn iets is waar Musk en Trumpf zich iets van aantrekken.
pi_217265279
FDA = big pharma.
  woensdag 2 april 2025 @ 17:08:59 #52
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217265281
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 17:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Lekker onder een steen gelegen sinds januari of zo? Alsof een opzegtermijn iets is waar Musk en Trumpf zich iets van aantrekken.
Nee, gewoon onder een dekbed.
pi_217265290
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 16:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Hij is een zakenman, een geldwolf, een wolf of wallstreet.
Daar was hij ook niet zo goed in eigenlijk. Waar hij wel goed in was is de illusie verkopen dat hij dat wel is.
  woensdag 2 april 2025 @ 17:23:51 #54
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_217265411
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 14:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Ben ik nu de enige die steeds meer de indruk krijgt dat Trump Amerika als zijn eigen bedrijf schijnt te beschouwen en dat het Amerikaanse volk zijn personeel is?

Is het heel raar als ik voorstel dat de gehele Amerikaanse bevolking eensgezind en nu meteen moet gaan staken?
Jahaa, ik besef ook wel dat de Trumpfans hier niet in mee zouden gaan, maar toch he?

Hier nogmaals het fragment dat ik al vaker geplaatst heb, maar omdat ik het zo'n sterke scene vind en ook nog eens bijzonder actueel.

I'M AS MAD AS HELL AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!!!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 april 2025 @ 17:26:57 #55
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217265460
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 14:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Nou ja, de enige zul je niet zijn, maar....die indruk krijg je nu pas steeds meer? Ik geloof dat ik die indruk al jarenlang niet nóg meer kan krijgen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217265466
quote:
18s.gif Op woensdag 2 april 2025 15:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ze was meer van het melkmeisje spelen (met een zilveren juk en gouden emmers, dat dan weer wel).
Ze was gewoon een soort Paris Hilton van haar tijd.
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 17:29:27 #57
441859 crew  Lenny77
pi_217265498
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 17:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Daar was hij ook niet zo goed in eigenlijk. Waar hij wel goed in was is de illusie verkopen dat hij dat wel is.
Zoals elke gladde verkoper dus.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_217265512
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 17:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, de enige zul je niet zijn, maar....die indruk krijg je nu pas steeds meer? Ik geloof dat ik die indruk al jarenlang niet nóg meer kan krijgen :+
Nee even serieus, Trump is nu dus president van Amerika. En hij gedraagt zich als een ontzettend dictatorinele gezagsdrager.
Trump regeert niet, Trump voert een chauvinistisch en mannelijk beleid uit. Over Amerika en als hij de kans krijgt over de hele wereld.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 april 2025 @ 17:33:15 #59
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217265529
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 17:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee even serieus, Trump is nu dus president van Amerika. En hij gedraagt zich als een ontzettend dictatorinele gezagsdrager.
Trump regeert niet, Trump voert een chauvinistisch en mannelijk beleid uit. Over Amerika en als hij de kans krijgt over de hele wereld.
Ja, dat is het beeld wat er al jaren logischerwijze heerst van hem :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217265637
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 16:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Vooral toen ze jonger was was ze een feestneus.
Latere jaren een vrouw die heel begaan was met haar gezin.

De vraag is of het iets uitmaakt hoe ze is geweest, de hoofden van bijna alle edelen gingen er af in de revolutie.
En terecht lijkt me.
Want die 'edelen' deden niks anders dan intrigeren, neuken, vreten en zuipen.
Het gepeupel had honger.

Zoals je hier kunt zien en horen.

Hoelang zal het duren voordat de Europeanen ook zo eensgezind zullen zijn?
pi_217265671
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 17:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, dat is het beeld wat er al jaren logischerwijze heerst van hem :P
Kee dan. Bij jou niet blijkbaar. Want jij vindt Trump een held.
Waarom eigenlijk?
pi_217265777
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 14:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Lekker white knighten voor een chick die al ruim 100 jaar dood is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_217265834
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 17:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Lekker white knighten voor een chick die al ruim 100 jaar dood is.
Zij wel, maar haar geest leeft voort.
Net zoals de geest zich nu manifesteert in het 'brein' van Trump.

Trump is echt de man die alleen 's zondags' thuis is om het vlees aan te snijden.
pi_217265840
quote:

[..]
Nee, wel van systemische corruptie.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 16:16 schreef Hathor het volgende:
Een kleinere of een grotere puinhoop dan die hij in januari aantrof?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 2 april 2025 @ 18:06:19 #65
66444 Lord_Vetinari
pi_217265905
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 17:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
[..]
Systemische?

En hou eens op met dat frame dat het zo’n puinhoop was.
pi_217265963
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 18:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Systemische?

En hou eens op met dat frame dat het zo’n puinhoop was.
Waarom? Trump droeg nu ook niet echt fluwelen handschoentjes.
  woensdag 2 april 2025 @ 18:21:22 #67
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_217266068
ik ga steeds meer vermoeden dat een Lee Harvey Oswald 2.0 de geschiedenis in zal gaan als een Universele Held.
  woensdag 2 april 2025 @ 18:25:51 #68
66444 Lord_Vetinari
pi_217266106
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 18:21 schreef kibo het volgende:
ik ga steeds meer vermoeden dat een Lee Harvey Oswald 2.0 de geschiedenis in zal gaan als een Universele Held.
Ik weet wel dat op die dag hier de vlag uitgaat. Net als ik na 5 mei de vlag de hele 6e mei laat hangen.
pi_217268518
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2025 14:02 schreef HowardRoark het volgende:
Er komt toch wel weer een activistische rechter die dit tegen zal houden.
[..]
Nou, wat dan?
Activistisch? Dictator Trump moet zich gewoon aan de wet houden. Maar ik begrijp dat je het ook niet erg zou vinden als werknemer dat al je rechten geschonden zouden worden?
pi_217270269
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 17:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
[..]
Veel groter.
pi_217270741
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 21:14 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Activistisch? Dictator Trump moet zich gewoon aan de wet houden. Maar ik begrijp dat je het ook niet erg zou vinden als werknemer dat al je rechten geschonden zouden worden?
Activistisch inderdaad. Het is ook geen geheim dat rechters in de VS vaak of progressief of conservatief zijn.

De realiteit is dat ook een overheidsorganisatie flink mag krimpen en dat zou niet moeten resulteren in een rechter die dat (op aanvraag van belanghebbenden) probeert terug te draaien. Anders zou de conclusie moeten zijn dat een overheidsorganisatie eigenlijk alleen maar moet kunnen groeien en moeilijk gesnoeid kan worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217271098
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2025 06:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Activistisch inderdaad. Het is ook geen geheim dat rechters in de VS vaak of progressief of conservatief zijn.

De realiteit is dat ook een overheidsorganisatie flink mag krimpen en dat zou niet moeten resulteren in een rechter die dat (op aanvraag van belanghebbenden) probeert terug te draaien. Anders zou de conclusie moeten zijn dat een overheidsorganisatie eigenlijk alleen maar moet kunnen groeien en moeilijk gesnoeid kan worden.
Natuurlijk mag het krimpen, maar dan nog moet het volgens de wet gaan.
pi_217271172
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2025 07:41 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Natuurlijk mag het krimpen, maar dan nog moet het volgens de wet gaan.
De wet maakt het dus min of meer onmogelijk zo blijkt.
  donderdag 3 april 2025 @ 08:19:36 #74
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217271567
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2025 07:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De wet maakt het dus min of meer onmogelijk zo blijkt.
Dan pas je toch volgens de regels de wet aan?
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')