Die eenheid is secundair. En er was gisteren weinig debat over het asielbeleid wat Faber wilde.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat debat wat jij noemde is gister geweest in het vragenuur. Het moet nu gaan over het feit dat bewindspersonen zelf vinden dat er geen eenheid van kabinetsbeleid is.
Wat van Faber zelf komt door structureel de aanval te kiezen, niet te overleggen met het parlement of andere ministeries, haar huiswerk niet te doen en zich te richten op bijzaken als deze lintjes, de borden, Zelensky, noodwetgeving etc etc. Zet daar eens Coenradie neer die wel gewoon haar werk doet en er had alleen wetgeving gelegen, met steun in de Eerste Kamer.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:37 schreef phpmystyle het volgende: [..] Vertrouwen in de politiek daalt niet omdat Faber geen lintjes signeert. Vertrouwen daalt omdat Faber haar beleid niet ten uitvoer kan brengen door systemisch antagonisme.
Thnx!!!! Nice!!!quote:Op woensdag 2 april 2025 10:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze gaan hoofdelijk stemmen over de vraag of Schoof er bij moet zijn. Over 3 uur gaan ze verder.
Debateren over het asielbeleid doen ze praktisch wekelijks, er stond nota bene een tweeminutendebat over asielbeleid op dit moment gepland.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die eenheid is secundair. En er was gisteren weinig debat over het asielbeleid wat Faber wilde.
Schoof moet zich vandaag uitspreken of COA en de vrijwilligers slechte dingen doen.
Faber moet als eerste in detail toelichten waarom COA (notabene,,, haar ambtenaren) en de vrijwilligers het verkeerd deden.
Ik verwijt de oppositie mee te doen met die verschuiving cq coverup van fabersintenties
Schoofferingquote:Op woensdag 2 april 2025 11:09 schreef Cyan9 het volgende:
Dat zelfs de SGP spreekt van een schoffering, dan maak je het wel heel bont.
Dat was gisteren:quote:Op woensdag 2 april 2025 11:20 schreef DrMarten het volgende:
Ik snap er geen zal meer van. Schoof zegt een top met Vlaanderen af om bij het debat te zijn, maar is volgens de RVD nu op werkbezoek in het land
Of was die top met Vlaanderen gister?
Ik zit dan hopelijk in de auto, dus kan dan prima luisteren.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
Ah sjit, om 1215 zit ik net aan de kroketten.
Tja, dat gebeurt sowieso niet ..quote:Op woensdag 2 april 2025 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt een schande dit. Gaat allemaal weer af van de tijd om echte problemen op te lossen.
Ga toch koken mens!quote:Op woensdag 2 april 2025 11:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ah perfect, kan ik nog even stofzuigen en de was ophangen
Tweede Kamer debatteert veel liever over procedures en zichzelf dan over de echte problemen in Nederland.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt een schande dit. Gaat allemaal weer af van de tijd om echte problemen op te lossen.
Maakt weinig uit. Dat doen ze al 9 maanden niet. Dus die tijd die ze hiermee zouden besparen wordt toch niet nuttig benut.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |