abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2025 @ 00:38:21 #51
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217258075
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:35 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Precies, en dus is niemand verbaasd als je nu met een Tesla komt aanrijden.
Nee, zouden mensen die jou kennen wel verbaasd zijn dan als je daarin komt aanrijden?
pi_217258079
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:26 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ik had het over de nieuwe Tesla. Dus mensen die ondanks de commotie nu alsnog een Tesla kopen.

Deze nieuwe Tesla rijden zit theoretisch in het spectrum tussen:

Personen die vooral om zichzelf geven
v
v
v
Nieuwe Tesla Rijder
^
^
^
Personen die anderen slecht behandelen

Als je geen Fuck-It mentaliteit hebt, dan ga je nu geen Tesla kopen, want je krijgt nu natuurlijk vragen van je omgeving als je een nieuwe Tesla koopt. Genoeg mensen die geen zin hebben in gedoe. Maar als je bereid bent om je kop in het zand te steken of als je zelfs bereid bent om Musk's standpunten te verdedigen, dan kan je zonder problemen een Tesla kopen en er vervolgens volle toeren van genieten.
Ik heb 0,0 gedoe met mijn nieuwe Tesla, omdat ik in een omgeving woon met normaal denkende mensen.

Bij het protest tegen Tesla zag ik ook een van de demonstranten zeggen dat zij behoren tot de stille meerderheid. Plaat voor de kop, want demonstranten zijn om te beginnen juist niet stil, maar bovendien zijn ze echt een minderheid. Alleen zijn het vaak van die types die alleen nog maar mensen in hun omgeving dulden die hetzelfde wereldbeeld hebben. Dan denk je al snel dat je tot de meerderheid behoort.
pi_217258083
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:37 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zou willen dat men meer Europees promoot.
Hopelijk komt die omslag een keer.
Dat zou in alle opzichten het beste zijn.
pi_217258088
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:35 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat een mens vooroordelen heeft. Goh dat is ook niets nieuws, dat heeft iedereen. Wat dat betreft vind ik dat nog niet zon sterk argument.
Het is dan ook geen argument…
pi_217258089
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:38 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nee, zouden mensen die jou kennen wel verbaasd zijn dan als je daarin komt aanrijden?
Ja, absoluut.
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 00:42:58 #56
236264 crew  capricia
pi_217258092
Ik denk dat het grootste export product van de VS hun cultuur (en de uitwassen daarvan) is.
En dat geldt ook voor mensen die nu opeens hevig anti Tesla zijn.
Ook dat sentiment komt uit de VS overwaaien. Net als heel veel andere issues.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 2 april 2025 @ 00:43:34 #57
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217258094
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb 0,0 gedoe met mijn nieuwe Tesla, omdat ik in een omgeving woon met normaal denkende mensen.

Bij het protest tegen Tesla zag ik ook een van de demonstranten zeggen dat zij behoren tot de stille meerderheid. Plaat voor de kop, want demonstranten zijn om te beginnen juist niet stil, maar bovendien zijn ze echt een minderheid. Alleen zijn het vaak van die types die alleen nog maar mensen in hun omgeving dulden die hetzelfde wereldbeeld hebben. Dan denk je al snel dat je tot de meerderheid behoort.
Precies, ik heb ook het idee dat sommige mensen teveel denken dat de online wereld de realiteit weergeeft. En dat die gigantische issues zich ook in het echte leven afspelen, terwijl het de meeste mensen echt geen reet interesseert.
  woensdag 2 april 2025 @ 00:43:57 #58
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217258096
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:42 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ja, absoluut.
En waar zit die verbazing hem dan in?
pi_217258099
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:37 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zou willen dat men meer Europees promoot.
Hopelijk komt die omslag een keer.
Dan zullen de Europese merken vooral betere producten moeten gaan leveren voor minder geld. Ze lopen een beetje achter.

Ik heb zelf zeer sterk een Europese auto overwogen. Maar er zaten veel te veel haken en ogen aan.
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 00:44:48 #60
236264 crew  capricia
pi_217258100
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is dan ook geen argument…
Auto's zijn voor velen dan ook voornamelijk passie en gevoel en emotie. En geen 'argument'.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217258101
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je zou mij nooit bij een protest bij Tesla zien.
pi_217258102
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:43 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat ze het niet kan betalen _O-
  woensdag 2 april 2025 @ 00:45:34 #63
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217258104
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:45 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat ze het niet kan betalen _O-
:D
pi_217258108
quote:

[..]
Precies, ik heb ook het idee dat sommige mensen teveel denken dat de online wereld de realiteit weergeeft. En dat die gigantische issues zich ook in het echte leven afspelen, terwijl het de meeste mensen echt geen reet interesseert.
Dat dus.

Nog afgezien van dat de enige meningen die relevant zijn, de meningen van mensen in jouw omgeving. En die kennen jou en zullen je veel meer beoordelen op de persoon die je bent.
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 00:48:07 #65
236264 crew  capricia
pi_217258115
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan zullen de Europese merken vooral betere producten moeten gaan leveren voor minder geld. Ze lopen een beetje achter.

Ik heb zelf zeer sterk een Europese auto overwogen. Maar er zaten veel te veel haken en ogen aan.
Dat kan.
Ik heb zelf nog nooit zo lekker gereden als in een Audi RS3 limo.
Maar die heb ik weer in moeten leveren, toen ik van baan wisselde.

En nu rij ik een EV. Maar dat gevoel van die audi ben ik nooit kwijt geraakt. O+
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217258118
quote:

[..]
Ze zullen zich afvragen waarom ik een auto koop van iemand die met Nazi-groetjes rondstrooit.
pi_217258119
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:44 schreef capricia het volgende:

[..]
Auto's zijn voor velen dan ook voornamelijk passie en gevoel en emotie. En geen 'argument'.
Dat bedoelde ik niet. Mijn uitspraak was een (al dan niet terechte) vaststelling van mij over oordelen die anderen over jou kunnen hebben.

Lekker van je af laten glijden. Je kan het toch niet iedereen naar de zin maken.
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 00:49:45 #68
236264 crew  capricia
pi_217258123
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat bedoelde ik niet. Mijn uitspraak was een (al dan niet terechte) vaststelling van mij over oordelen die anderen over jou kunnen hebben.

Lekker van je af laten glijden. Je kan het toch niet iedereen naar de zin maken.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217258126
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:44 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Je zou mij nooit bij een protest bij Tesla zien.
Dat heb ik ook niet gesuggereerd. Ik ken jou niet. Wie weet ben je een heel leuk mens die een beetje een bekrompen mening heeft ter zake van mensen die nu een Tesla kopen. Geen idee. :)
pi_217258128
Tesla's kopen? Zijn die mensen er dan uberhaupt?
  woensdag 2 april 2025 @ 00:51:24 #71
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217258130
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:48 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ze zullen zich afvragen waarom ik een auto koop van iemand die met Nazi-groetjes rondstrooit.
Jouw omgeving is continu bezig met alle beslissingen die je in je leven neemt, zelfs over iets triviaals als een fucking auto? En of je daardoor wel zuiver op de graat bent? Lijkt me erg onplezierig.
pi_217258140
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat kan.
Ik heb zelf nog nooit zo lekker gereden als in een Audi RS3 limo.
Maar die heb ik weer in moeten leveren, toen ik van baan wisselde.

En nu rij ik een EV. Maar dat gevoel van die audi ben ik nooit kwijt geraakt. O+
Audi RS. Ook ooit gehad. Als het reed was het een machtig apparaat, maar helaas veel ellende mee gehad. Nu een BEV die nog fijner is. Ok, het geluid van de V10 mis ik wel een beetje op momenten. Maar in het dagelijkse verkeer is de stilte weer erg lekker.

Zo hebben ze allemaal wat.
pi_217258147
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:51 schreef Repentless het volgende:

[..]
Jouw omgeving is continu bezig met alle beslissingen die je in je leven neemt, zelfs over iets triviaals als een fucking auto? En of je daardoor wel zuiver op de graat bent? Lijkt me erg onplezierig.
Misschien is mijn omgeving heel bijzonder (ik denk het niet), maar mensen praten momenteel over Trump en Musk. Ook in sociale settings en meestal niet op een positieve manier.
pi_217258150
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:51 schreef Vliegbaard het volgende:
Tesla's kopen? Zijn die mensen er dan uberhaupt?
Het merendeel is lease, of zakelijk… maar dat geldt in zijn algemeenheid voor nieuwe auto’s in Nederland.
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 00:56:48 #75
236264 crew  capricia
pi_217258152
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Audi RS. Ook ooit gehad. Als het reed was het een machtig apparaat, maar helaas veel ellende mee gehad. Nu een BEV die nog fijner is. Ok, het geluid van de V10 mis ik wel een beetje op momenten. Maar in het dagelijkse verkeer is de stilte weer erg lekker.

Zo hebben ze allemaal wat.
Ja. Dat geluid. O+ Op langere afstanden is de stilte van de EV overigens heerlijk.

Maar ook het inrijden van zo'n RS. Als je hem krijgt met 15 km op de teller. Echt. Dat gevoel heeft een EV (die dat ook had qua KM) me nooit meer gegeven.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217258155
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:55 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Misschien is mijn omgeving heel bijzonder (ik denk het niet), maar mensen praten momenteel over Trump en Musk. Ook in sociale settings en meestal niet op een positieve manier.
Goh, je zal maar de hele tijd over zo’n ongezellig en potentieel verdeeldheid zaaiend onderwerp praten in een sociale setting.

Best case scenario is dan met zijn allen je opwinden over wat die Amerikanen voor hun eigen land gekozen hebben.
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 01:00:31 #77
236264 crew  capricia
pi_217258158
quote:

[..]
Je importeert dus hun issues uit hun cultuur hierheen.
Moet je niet doen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 2 april 2025 @ 01:01:59 #78
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217258160
quote:

[..]
Die omgeving is vrij bijzonder, wanneer het daarin vanaf nu verboden is om een nieuwe Tesla te rijden omdat dat je als persoon volledig zou typeren. Bijzonder droevig, moet ik daaraan toevoegen.
pi_217258172
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:01 schreef Repentless het volgende:

[..]
Die omgeving is vrij bijzonder, wanneer het daarin vanaf nu verboden is om een nieuwe Tesla te rijden omdat dat je als persoon volledig zou typeren. Bijzonder droevig, moet ik daaraan toevoegen.
Wat nog wel het meest bijzonder is: ik ben niets veranderd. En toch ben ik in de ogen van dit soort mensen van een bomenknuffelaar gegaan naar een nazi…

Goh, zou dat nou echt aan mij liggen? Ik denk van niet.
pi_217258176
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 00:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Goh, je zal maar de hele tijd over zo’n ongezellig en potentieel verdeeldheid zaaiend onderwerp praten in een sociale setting.

Best case scenario is dan met zijn allen je opwinden over wat die Amerikanen voor hun eigen land gekozen hebben.
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Je importeert dus hun issues uit hun cultuur hierheen.
Moet je niet doen.
Je kan het er gewoon over hebben. In de trant van: tsjonge, wat zijn ze daar nu aan het doen? Niet dat het er continu over gaat, maar ik denk dat het terloops nu ter sprake komt.
pi_217258182
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:01 schreef Repentless het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat nog wel het meest bijzonder is: ik ben niets veranderd. En toch ben ik in de ogen van dit soort mensen van een bomenknuffelaar gegaan naar een nazi…

Goh, zou dat nou echt aan mij liggen? Ik denk van niet.
Hoe zit dat dan in jullie omgevingen? Niemand die ooit over Trump en Musk praat?
  woensdag 2 april 2025 @ 01:08:47 #82
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217258189
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:07 schreef Jojoke het volgende:

[..]
[..]
Hoe zit dat dan in jullie omgevingen? Niemand die ooit over Trump en Musk praat?
Natuurlijk wel, zo vaak. Echter ben je niet persona non grata wanneer mensen vinden dat je die auto niet meer mag rijden. Gelukkig maar.
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 01:10:15 #83
236264 crew  capricia
pi_217258195
quote:

[..]
[..]
Vooral hier op fok.
Of het nu over Tesla of BLM gaat, we importeren voornamelijk hun issues.
De VS blijkt een dominante cultuur te zijn. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217258196
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:05 schreef Jojoke het volgende:

[..]
[..]
Je kan het er gewoon over hebben. In de trant van: tsjonge, wat zijn ze daar nu aan het doen? Niet dat het er continu over gaat, maar ik denk dat het terloops nu ter sprake komt.
Maar wat heeft dat allemaal te maken met die auto? Ik heb echt een Tesla gekocht, geen Musk. En die heb ik gekocht van Tesla Nederland BV. De sales medewerker schat ik in als iemand die zich totaal niet interesseert in politiek, laat staan die in de VS. En besides: ik ken sommige medewerkers daar al meer dan 10 jaar. Hele vriendelijke mensen.

Musk =/= Tesla
pi_217258199
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:08 schreef Repentless het volgende:

[..]
Natuurlijk wel, zo vaak. Echter ben je niet persona non grata wanneer mensen vinden dat je die auto niet meer mag rijden. Gelukkig maar.
Persona non grata is onzin, als ik in een nieuwe Tesla kom aanrijden, dan weet iedereen al dat ik die niet vrijwillig heb besteld.
pi_217258201
quote:

[..]
[..]
In de praktijk een paar grappen hier en daar. Verder heel mondjesmaat.
pi_217258205
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:12 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Persona non grata is onzin, als ik in een nieuwe Tesla kom aanrijden, dan weet iedereen al dat ik die niet vrijwillig heb besteld.
5 jaar geleden kocht je er ook geen (neem ik aan), dus er zijn vast wel meer redenen voor jou om geen Tesla te kopen.
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 01:16:27 #88
236264 crew  capricia
pi_217258213
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:12 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ik denk dat er sws weinig mensen prive een nieuwe Tesla aanschaffen. Wat uitzonderingen daargelaten.
Dus vaak is het lease. En is het je bedrijf die zoiets voor een goede lease-prijs weet aan te bieden.
Niet iedereen heeft veel keuze in wat ie kan kiezen.

Dus van oordelen houd ik mij verre.

En als mijn omgeving commentaar zou hebben, zou ik dat wel interessant vinden. En vragen wat ze zelf zouden doen in jouw situatie.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217258222
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar wat heeft dat allemaal te maken met die auto? Ik heb echt een Tesla gekocht, geen Musk. En die heb ik gekocht van Tesla Nederland BV. De sales medewerker schat ik in als iemand die zich totaal niet interesseert in politiek, laat staan die in de VS. En besides: ik ken sommige medewerkers daar al meer dan 10 jaar. Hele vriendelijke mensen.

Musk =/= Tesla
Ik zou het gewoon uiterst ongemakkelijk vinden om in een nieuwe Tesla rond te rijden, terwijl de eigenaar (waar mijn centen heengaan) Nazi-groetjes zit rond te strooien. Het is toch gewoon ook totaal niet in onze belang om iemand te sponsoren die Europa probeert af te breken?
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 01:22:41 #90
236264 crew  capricia
pi_217258225
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:19 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ik zou het gewoon uiterst ongemakkelijk vinden om in een nieuwe Tesla rond te rijden, terwijl de eigenaar (waar mijn centen heengaan) Nazi-groetjes zit rond te strooien. Het is toch gewoon ook totaal niet in onze belang om iemand te sponsoren die Europa probeert af te breken?
Jij vindt dat dat allemaal afstraalt op de berijder van een auto?
Dus iemand met een Chinese auto moet zich ook ongemakkelijk gaan voelen met hoe bepaalde bevolkingsgroepen daar behandeld worden? Of geldt dit alleen voor Tesla?

En wat voor mobiele telefoon heb je dan zelf? Nokia?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217258236
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:19 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Musk heeft slechts 12% van de aandelen. Dus 88% is elders. Bv van pensioenfondsen. Daarnaast werken er 125.000 man bij Tesla die daar grotendeels ernstig van afhankelijk zijn.

Demonstranten klagen dan over dat mensen door Musk ontslagen worden, maar als zij hun zin krijgen en Tesla gaat failliet kost dat die mensen die hun baan. Niet heel erg consequent.

Dat Musk een nazigroet heeft gedaan is geen feit. Zo heeft een deel van de media dat gebracht, maar binnen 24 uur waren er al heel veel kopstukken van de Democratische partij die nog veel meer op een nazigroet gelijkende bewegingen gemaakt bleken te hebben.

Ik geloof ook niet dat Musk daadwerkelijk een (neo-) nazi is.

En dat hij Europa probeert af te breken zie ik al helemaal niet. Hij is bezig met Doge. Dat is binnenlandse politiek.

Dat hij op X wel eens een mening verkondigt, waar vrijwel niemand serieus acht op slaat, vind ik niet zo relevant. Hij mag een mening hebben, net zoals jij en ik.

Ook al zijn sommige uitspraken van hem raar.
pi_217258239
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Jij vindt dat dat allemaal afstraalt op de berijder van een auto?
Dus iemand met een Chinese auto moet zich ook ongemakkelijk gaan voelen met hoe bepaalde bevolkingsgroepen daar behandeld worden? Of geldt dit alleen voor Tesla?
Het straalt vooral af op de koper, en de berijder heeft ermee om te gaan. Maar je hebt dus een prominente autoverkoper die bijna dagelijks in het nieuws is omdat hij de democratie ondermijnt, dan is het toch een beetje ongemakkelijk om in zijn auto rond te rijden? Die Chinese eigenaren zijn wel zo wijs om niet dagelijks in het nieuws te zijn voor het ondermijnen van de democratie.
  woensdag 2 april 2025 @ 01:35:25 #93
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217258245
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:29 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Het straalt vooral af op de koper, en de berijder heeft ermee om te gaan. Maar je hebt dus een prominente autoverkoper die bijna dagelijks in het nieuws is omdat hij de democratie ondermijnt, dan is het toch een beetje ongemakkelijk om in zijn auto rond te rijden? Die Chinese eigenaren zijn wel zo wijs om niet dagelijks in het nieuws te zijn voor het ondermijnen van de democratie.
Nee, daar is het allemaal veel beter! :')
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 01:35:25 #94
236264 crew  capricia
pi_217258246
quote:

[..]
Waar trek je de grens?
Iedereen weet ook wel hoe de Oeigoeren in China behandeld worden.
Je kunt niet zeggen dat je het niet wist. En dat is nog wel even iets anders dan een symbolische rechter arm de lucht in. China is veel heftiger.

Ik begrijp heel goed dat je stemt met je portemonnee. Doe ik ook. Ik koop Europees. Maar ergens is het allemaal hypocriet.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217258252
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Musk heeft slechts 12% van de aandelen. Dus 88% is elders. Bv van pensioenfondsen. Daarnaast werken er 125.000 man bij Tesla die daar grotendeels ernstig van afhankelijk zijn.

Demonstranten klagen dan over dat mensen door Musk ontslagen worden, maar als zij hun zin krijgen en Tesla gaat failliet kost dat die mensen die hun baan. Niet heel erg consequent.

Dat Musk een nazigroet heeft gedaan is geen feit. Zo heeft een deel van de media dat gebracht, maar binnen 24 uur waren er al heel veel kopstukken van de Democratische partij die nog veel meer op een nazigroet gelijkende bewegingen gemaakt bleken te hebben.

Ik geloof ook niet dat Musk daadwerkelijk een (neo-) nazi is.

En dat hij Europa probeert af te breken zie ik al helemaal niet. Hij is bezig met Doge. Dat is binnenlandse politiek.

Dat hij op X wel eens een mening verkondigt, waar vrijwel niemand serieus acht op slaat, vind ik niet zo relevant. Hij mag een mening hebben, net zoals jij en ik.

Ook al zijn sommige uitspraken van hem raar.
Je had dat gedoe in Duitsland en elders. Zijn geroer in Pennsylvania en nu Wisconsin. Dat is echt niet best. Deze man is echt van het padje af.
pi_217258255
quote:

[..]
Hoe ondermijnt Musk de democratie?

En wie denkt werkelijk dat China democratischer is dan de VS? En geloof maar niet dat Zuid-Korea het lichtende voorbeeld is ter zake (kijk maar eens hoe het daar met voormalige presidenten afgelopen is…).
pi_217258257
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:35 schreef capricia het volgende:

[..]
Waar trek je de grens?
Iedereen weet ook wel hoe de Oeigoeren in China behandeld worden.
Je kunt niet zeggen dat je het niet wist. En dat is nog wel even iets anders dan een symbolische rechter arm de lucht in. China is veel heftiger.

Ik begrijp heel goed dat je stemt met je portemonnee. Doe ik ook. Ik koop Europees. Maar ergens is het allemaal hypocriet.
Waarom de Tesla verkopen kelderen en de Chinese cijfers niet, heeft toch echt te maken met de zichtbaarheid van de standpunten van de eigenaar, De Chinezen zie je niet. Musk wel. Ik koop ook Europees, beste keuze!
pi_217258263
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe ondermijnt Musk de democratie?

https://en.wikipedia.org/wiki/Political_activities_of_Elon_Musk
pi_217258264
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:39 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Je had dat gedoe in Duitsland en elders. Zijn geroer in Pennsylvania en nu Wisconsin. Dat is echt niet best. Deze man is echt van het padje af.
Ja, hij sprak een voorkeur uit tav de Duitse verkiezingen. Hoeveel Europeanen (ook bekenden en politici) hebben wel niet hun voorkeur voor Harris zeer duidelijk gearticuleerd?
  woensdag 2 april 2025 @ 01:45:54 #100
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217258265
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 01:41 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Waarom de Tesla verkopen kelderen en de Chinese cijfers niet, heeft toch echt te maken met de zichtbaarheid van de standpunten van de eigenaar, De Chinezen zie je niet. Musk wel. Ik koop ook Europees, beste keuze!
Het is er alleen als je het ziet, anders niet! :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')