SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 01-04-2025 22:35:15 ]I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ohquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Speciaal voor jou hergebruiktquote:
En omdat je blijkbaar geen felicitatie TT wildeI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Es ist mir egalquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou hergebruikt
En omdat je blijkbaar geen felicitatie TT wilde![]()
Dat is raarrrrrrquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou hergebruikt
En omdat je blijkbaar geen felicitatie TT wilde![]()
JessebesKI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik kijk adolescenceWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Meld een vermoedenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Taal 🩸🌱quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
OMG. Ga je nu ook het spaans van ons corrisjeren?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Blut und boden, had gister geleerd dat sommige mensen dat op hun online datingprofiel hebben staan.quote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Raarquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blut und boden, had gister geleerd dat sommige mensen dat op hun online datingprofiel hebben staan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ach, ik heb op mijn tinder profiel ook dat ik liever vrouwen heb met maximaal 3 missende tanden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blut und boden, had gister geleerd dat sommige mensen dat op hun online datingprofiel hebben staan.![]()
Kijk je nou mee?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ohquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blut und boden, had gister geleerd dat sommige mensen dat op hun online datingprofiel hebben staan.
Geen idee wat dat betekentTrust nobody![]()
Alleen tanden, of tellen kiezen ook mee?quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, ik heb op mijn tinder profiel ook dat ik liever vrouwen heb met maximaal 3 missende tanden.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Je mag zelf kiezenquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen tanden, of tellen kiezen ook mee?![]()
![]()
Dat mogen ze zelf kiezenquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen tanden, of tellen kiezen ook mee?![]()
Slapen kan altijd nogquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Naja ook wel weer fijn dat ze er vantevoren voor waarschuwenquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Slapen is fijn. Maar ik ben wakkerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja mooi zo'n grote rode vlagquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja ook wel weer fijn dat ze er vantevoren voor waarschuwenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat soort mensen hebben vaak ook voldoende foto's van tatoeages met dat soort spreken in hun profiel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja ook wel weer fijn dat ze er vantevoren voor waarschuwen![]()
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja ook wel weer fijn dat ze er vantevoren voor waarschuwen![]()
![]()
Ieeeee hij likte aan de penWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet toch ff noemen. President kree is vernoemd tot
Officiële kandidaat nu. Voor
OR
Do what you love, love what you do!![]()
Lekker bezig pik!quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:52 schreef kree het volgende:
OR![]()
![]()
Goed gedaanquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:52 schreef kree het volgende:
OR
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Echt?quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:52 schreef kree het volgende:
OR
Trust nobody![]()
Die two point hospital levels waar je 30 waves moet overleven voor 3 sterren zijn echt de moeilijkste in het spel. Zit echt te struggelen om niet failliet te gaan.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:52 schreef kree het volgende:
OR
Bij ons vergadert de or een dag per week, mij niet gezienI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Moet in je aard liggenquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd.
Bij ons vergadert de or een dag per week, mij niet gezien![]()
Lastig hèquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die two point hospital levels waar je 30 waves moet overleven voor 3 sterren zijn echt de moeilijkste in het spel. Zit echt te struggelen om niet failliet te gaan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja zit nu zo'n militair ziekenhuis te doen en echt alles op alles zetten erdoor te geraken. Maar goed voor me.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ook want eentje uit drie kandidaten dus bedrijf gaat stemmen eroverquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd.
Bij ons vergadert de or een dag per week, mij niet gezienDo what you love, love what you do!![]()
Hopelijk stemmen ze op jou dan!quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook want eentje uit drie kandidaten dus bedrijf gaat stenen eroverI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik zie vanzelf wel een ANONIEMPJE erbij.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zal allemaal wel meevallenquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zie vanzelf wel een ANONIEMPJE erbij.![]()
Nee maar je kunt ze niet tegenhoudenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou willen dat jullie konden stemmen. Maar helaas minimaal
Vast contract. En tijdelijke die er 18 maand zijnDo what you love, love what you do!![]()
Wel erg jammer als het geen 1 april grap is. Maargoed, we gaan het zien.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Weet niet of je dat wilquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:03 schreef kree het volgende:
Zou willen dat jullie konden stemmen. Maar helaas minimaal
Vast contract. En tijdelijke die er 18 maand zijnTrust nobody![]()
Moet hij zelf weten. En als het een ‘grap’ is. Ik moest niet lachen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:04 schreef StevenHyde het volgende:
Wel erg jammer als het geen 1 april grap is. Maargoed, we gaan het zien.
Trust nobody![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:04 schreef StevenHyde het volgende:
Wel erg jammer als het geen 1 april grap is. Maargoed, we gaan het zien.![]()
![]()
Eens
Smile, it's free therapy.![]()
Kleurrijke man toch. En hoe meer verschillende zielen hoe meer vreugde.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gezellig jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
Kleurrijke man toch. En hoe meer verschillende zielen hoe meer vreugde.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zekerquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
Kleurrijke man toch. En hoe meer verschillende zielen hoe meer vreugde.
Kijk eens naar de datumquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Misschien als hij morgen niet inlogt en ook nog niet op anoniem staan een 'LIK MIJN KUTTTTT!!11' TT doen. Denk dat ie dan wel om is.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey lekker manquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:52 schreef kree het volgende:
OR
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk niet dat hij daarover grappen maaktdenk het ook nietquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk niet dat hij daarover grappen maaktquote:![]()
![]()
Oh jammer dat het maar een grapje was.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond 't ook niet grappig, maar wel voorspelbaar, en vroeg me af hoe serieus mensen 't zouden nemenquote:
Well, life can be a riot
Goeie grap grotetijd
Was mijn vrije dag, maar anders was dit ook een goeie op t werk geweest. Zeggen dat ik ermee stop en weg gaan. En dan 11 over 11 een mailtje naar de baas: 1 APRILLLBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh jammer dat het maar een grapje was.SoooooooooooooooooooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
Okquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vond 't ook niet grappig, maar wel voorspelbaar, en vroeg me af hoe serieus mensen 't zouden nemenTrust nobody![]()
Oh ik ben altijd eerlijk, vaak té eerlijk. Maar zo'n duffe 1 April grap ben ik ook wel van
Well, life can be a riot
Dan zou er nooit iemand een grap mogen makenquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Ga er vanuit dat mensen eerlijk zijn
Valt vaak tegen![]()
Duf is hetquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:12 schreef Grotetijd het volgende:
Oh ik ben altijd eerlijk, vaak té eerlijk. Maar zo'n duffe 1 April grap ben ik ook wel vanTrust nobody![]()
Hillary Dufquote:Well, life can be a riot
Man van cultuurquote:
Well, life can be a riot
Of de 80s/90s grap(?): fuck the duck in het kippenhuk
Dat riep mijn vader en ooms weleens en snapte toen de grap al nietBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:14 schreef StevenHyde het volgende:
Dat riep mijn vader en ooms weleens en snapte toen de grap al niet![]()
![]()
![]()
Even googlen of dat een ding was of puur een hersenspinsel in de familieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die gebruik ik soms ook weleensquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:14 schreef StevenHyde het volgende:
Dat riep mijn vader en ooms weleens en snapte toen de grap al niet
De Duitse variant ook. Fick ein Ente.Well, life can be a riot
Oh, kan nog hoor.quote:I'm surrounded by morons!
Watquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:16 schreef StevenHyde het volgende:
5e hit op google: FamkeLouise. Ik log uit.
Well, life can be a riot
Was toen al slechtquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:14 schreef StevenHyde het volgende:
Dat riep mijn vader en ooms weleens en snapte toen de grap al nietTrust nobody![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:19 schreef StevenHyde het volgende:
Slotje graag wel goed timen na een post van een bepaalde user![]()
![]()
Wat is dat voor gekke reden manquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vond 't ook niet grappig, maar wel voorspelbaar, en vroeg me af hoe serieus mensen 't zouden nemendan is het puur aandacht.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je wilt gewoon punten hè en daarom Justin naar bed sturenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja uiteraard.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:36 schreef Moeraskat het volgende:
Je wilt gewoon punten hè en daarom Justin naar bed sturen![]()
![]()
Arme Justinquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
1 april en grappen. Nooit zo wat mee gehad.
Maar in mijn leven is het elke dag wel grappen. Zeker op werk.Do what you love, love what you do!![]()
Zijn dat de dikke tetten die ik nodig heb ja?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dikke zetten.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn dat de dikke tetten die ik nodig heb ja?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat zeg jij nou voor rare dingen.quote:
Met schakenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is te ingewikkeld voor mij hoor. Ik ben maar simpel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jajaquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is te ingewikkeld voor mij hoor. Ik ben maar simpel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb morgen nog gesprek met mijn manager. Hmmmms hoewel ik hem mag he.Do what you love, love what you do!![]()
Gaat wel hoor over ontwikkeling blabflabgla. Zo uur verder. Eigenlijk geen zin in. Maargoed.Do what you love, love what you do!![]()
Ook lekkerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dan heb je de hele avond dorst.quote:Op woensdag 2 april 2025 00:00 schreef StevenHyde het volgende:
Water, want eten was erg zout dus hele avond na het eten al dorst![]()
Dennis en Jan zijn beschotenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wakker zijnquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben je een oude man geworden?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van binnen altijd al geweest.quote:
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Vooral hoe het niet moet.quote:Op woensdag 2 april 2025 00:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eerder een man met veel levenservaring.
Niets moet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Soms moet je ff handyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bolkje.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
De vorige kaputt?quote:Op woensdag 2 april 2025 00:46 schreef mario390 het volgende:
ik existier bijna niet meer online weer nieuwe handyHow can I make this topic about me?![]()
Dat is erg snel. Heb je geen garantie?quote:Op woensdag 2 april 2025 00:48 schreef mario390 het volgende:
oude smartphone was nach 1 jaar en 2 monat vandaag stuk hinn kaputoHow can I make this topic about me?![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
He is so oldquote:
he still hesitates to use spaces
in file names.How can I make this topic about me?![]()
met mobilpoints inlösen had ik erst kunnen in august en nieuwe handy kregen zo moest ik 1 nieuw kopenquote:Op woensdag 2 april 2025 00:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is erg snel. Heb je geen garantie?![]()
Niet als je dat ding tegen de muur smijtquote:Op woensdag 2 april 2025 00:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is erg snel. Heb je geen garantie?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
And if somebody hurts you, I wanna fight
But my hand's been broken, one too many times
So I'll use my voice, I'll be so fucking rude
Words they always win, but I know I'll lose![]()
Dat is erg balen. Een mobiel moet makkelijk 3 jaar mee kunnen gaan.quote:Op woensdag 2 april 2025 00:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
met mobilpoints inlösen had ik erst kunnen in august en nieuwe handy kregen zo moest ik 1 nieuw kopenHow can I make this topic about me?![]()
Je moet sws niets tegen de muur smijtenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ok mes in de verwarming dan.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
De mijne was na een jaar ook kapot, maar dat was eigen schuld: op straat laten kletteren met het scherm naar beneden.quote:Op woensdag 2 april 2025 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet als je dat ding tegen de muur smijt
Dat heeft me al 2 mobieltjes gekost.![]()
Maar goed mijn mobieltjes zijn nooit duurder dan 200 euro.
How can I make this topic about me?![]()
Ik moest !! gvd een nieuwe aanschaffen omdat mijn mobiel destijds niet de corona app accepteerde en ik uit eten wildequote:Op woensdag 2 april 2025 00:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De mijne was na een jaar ook kapot, maar dat was eigen schuld: op straat laten kletteren met het scherm naar beneden.
Dat heeft me al 2 mobieltjes gekost.![]()
Maar goed mijn mobieltjes zijn nooit duurder dan 200 euro.Ding deed het prima verder, ik bel ermee
Iedereen is een kutlultrut
Ja, als de meest noodzakelijke apps het maar doen. Spelletjes spelen erop vind ik dikke onzin, evenals een goede camera. Boeit me niet..
Mooie foto's maak ik met een echte camera.How can I make this topic about me?![]()
ik heb alles weer aktiviert nur in facebook kom ik niet met phone om dat de oude emailadress niet meer existiert![]()
Bepaal ik zelf welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja best kut om geld uit te geven aan een ding wat ik niet zo belangrijk vind.quote:Op woensdag 2 april 2025 01:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, als de meest noodzakelijke apps het maar doen. Spelletjes spelen erop vind ik dikke onzin, evenals een goede camera. Boeit me niet..
Mooie foto's maak ik met een echte camera.Iedereen is een kutlultrut
Oepsquote:Op woensdag 2 april 2025 01:02 schreef mario390 het volgende:
ik heb alles weer aktiviert nur in facebook kom ik niet met phone om dat de oude emailadress niet meer existiertWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Valt mee toch?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oei. Dat is vervelend.quote:Op woensdag 2 april 2025 01:02 schreef mario390 het volgende:
ik heb alles weer aktiviert nur in facebook kom ik niet met phone om dat de oude emailadress niet meer existiertHow can I make this topic about me?![]()
Volgens mij ook jaquote:Op woensdag 2 april 2025 01:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier in Nederland is die net zo duur.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: