abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217260518
Eerst even Schoof bellen.
  woensdag 2 april 2025 @ 10:31:05 #277
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217260519
Volgens mij was Faber niet zo blij met Bosma.
pi_217260521
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:27 schreef StephanL het volgende:
Oppositie maakt het weer groter dan het is.
Nee, als het gaat over de eenheid van kabinetsbeleid kan dat niet zonder Schoof.

Bovendien is het vrij absurd dat men gisteren nog meende dat hij moest komen en nu plots draait.
pi_217260522
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:29 schreef Hanca het volgende:

[..]
Een premier die weigert te komen als het over eenheid van kabinetsbeleid gaat nadat een bewindspersoon zelf zegt dat er geen eenheid van kabinetsbeleid is, dat is geen kleine zaak.
Aan de andere kant ze schuilt zich er achter dat Schoof tekent, dus de kous is af, maar ja ze doen maar.
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 10:32:50 #280
446930 crew  ESF1Gamer
pi_217260532
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:29 schreef StephanL het volgende:
Nou tot zo ver het debat _O-
Tv kan weer uit.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_217260534
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:27 schreef StephanL het volgende:
Oppositie maakt het weer groter dan het is.
Het is vooral Faber zelf die het veel groter maakt dan het is. Als die gewoon sorry had gezegd, ik was een beetje dom, dan hadden we dit debat helemaal niet gehad.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_217260536
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:31 schreef StephanL het volgende:

[..]
Aan de andere kant ze schuilt zich er achter dat Schoof tekent, dus de kous is af, maar ja ze doen maar.
En dus had Schoof gewoon kunnen komen en zich daar achter verschuilen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_217260546
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:32 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Tv kan weer uit.
Hier gaat hij naar het stikstofdebat, ik twijfelde toch al.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_217260548
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:32 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Tv kan weer uit.
Ja inderdaad.

Terwijl Npo1 ruimte gemaakt heeft voor dit debat :{
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:33 schreef Hanca het volgende:

[..]
En dus had Schoof gewoon kunnen komen en zich daar achter verschuilen.
Hij had wat anders te doen ;)
pi_217260555
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:34 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ja inderdaad.

Terwijl Npo1 ruimte gemaakt heeft voor dit debat :{
[..]
Hij had wat anders te doen ;)
Nee, hij heeft zijn afspraken vandaag afgezegd met de motivatie dat hij naar het parlement moet, hij heeft dus niks anders te doen.
pi_217260560
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:35 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, hij heeft zijn afspraken vandaag afgezegd met de motivatie dat hij naar het parlement moet, hij heeft dus niks anders te doen.
Dat is wel erg simplistisch gedacht, ik geloof dat de agenda van een MP snel weer gevuld is als die ergens toch niet hoeft te zijn.
graag op anoniem
pi_217260570
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat is wel erg simplistisch gedacht, ik geloof dat de agenda van een MP snel weer gevuld is als die ergens toch niet hoeft te zijn.
Zijn motivatie richting België was: ik moet naar de Tweede Kamer. Dat staat dus in zijn agenda, volgens hemzelf.
pi_217260597
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:37 schreef Hanca het volgende:

[..]
Zijn motivatie richting België was: ik moet naar de Tweede Kamer. Dat staat dus in zijn agenda, volgens hemzelf.
Hij is schijnbaar op een school in Apeldoorn.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_217260610
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:37 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar sinds vanochtend half 6 dus niet meer en ik mag hopen dat als een afspraak van de MP wegvalt hij niet een paar uur vrij heeft.
graag op anoniem
pi_217260648
Er is in dit asieldebat een verschuiving van welk beleid Faber wil met COA en de vrijwilligers en wat COA en de vrijwilligers verkeerd deden, volgens haar.
De verschuiving is de focus naar eenheid van kabinetsbeleid en zogenaamd met die faberbrief is die eenheid er weer. Schoof doet mee met die verschuiving cq coverup van Fabersvisie en verschijnt niet in de Kamer.

Ik begreep dat die vrijwilligers oa taallessen gaven aan statushouders, onder toezicht van COA. Prima voor een nieuw begin in dit land, prima voor de integratie, baan vinden, kinderen de taal leren. (Moet de staat betalen, dus)
Faber vind dit slecht ? Dáár moet het debat over gaan. Niet zo over eenheid van kabinetsbeleid, dat is secundair
pi_217260653
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar sinds vanochtend half 6 dus niet meer en ik mag hopen dat als een afspraak van de MP wegvalt hij niet een paar uur vrij heeft.
Hij is wat op een school aan het doen.

Allemaal geweldig en goed natuurlijk, maar dat lijkt me nu niet iets wat voorrang behoord te krijgen op parlementaire verantwoording over een grondwettelijke taak.
  woensdag 2 april 2025 @ 10:46:52 #292
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217260661
Ik schakel nu in maar het feest is alweer over? Heeft iemand een korte samenvatting? :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_217260668
quote:
16s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:46 schreef Starhopper het volgende:
Ik schakel nu in maar het feest is alweer over? Heeft iemand een korte samenvatting? :T
Ze gaan hoofdelijk stemmen over de vraag of Schoof er bij moet zijn. Over 3 uur gaan ze verder.
pi_217260677
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:45 schreef Bluesdude het volgende:
Er is in dit asieldebat een verschuiving van welk beleid Faber wil met COA en de vrijwilligers en wat COA en de vrijwilligers verkeerd deden, volgens haar.
De verschuiving is de focus naar eenheid van kabinetsbeleid en zogenaamd met die faberbrief is die eenheid er weer. Schoof doet mee met die verschuiving cq coverup van Fabersvisie en verschijnt niet in de Kamer.

Ik begreep dat die vrijwilligers oa taallessen gaven aan statushouders, onder toezicht van COA. Prima voor een nieuw begin in dit land, prima voor de integratie, baan vinden, kinderen de taal leren. (Moet de staat betalen, dus)
Faber vind dit slecht ? Dáár moet het debat over gaan. Niet zo over eenheid van kabinetsbeleid, dat is secundair
Dat debat wat jij noemde is gister geweest in het vragenuur. Het moet nu gaan over het feit dat bewindspersonen zelf vinden dat er geen eenheid van kabinetsbeleid is.
pi_217260681
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:45 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Hij is wat op een school aan het doen.

Allemaal geweldig en goed natuurlijk, maar dat lijkt me nu niet iets wat voorrang behoord te krijgen op parlementaire verantwoording over een grondwettelijke taak.
Hij heeft gewoon heel veel vertrouwen erin dat Faber 100x het zinnetje 'er is eenheid van kabinetsbeleid' kan oplepelen. Waarschijnlijk heeft ze dat gisteravond al voor strafwerk moeten doen. :P
graag op anoniem
pi_217260687
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2025 08:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vertrouwen in de politiek daalt niet omdat Faber geen lintjes signeert. Vertrouwen daalt omdat Faber haar beleid niet ten uitvoer kan brengen door systemisch antagonisme.
Het beleid van Faber wekt niet door de onkunde van Faber zelf
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 april 2025 @ 10:50:37 #297
284411 crew  heywoodu
pi_217260692
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:48 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ze gaan hoofdelijk stemmen over de vraag of Schoof er bij moet zijn. Over 3 uur gaan ze verder.
Gisteren werd toch gemeld dat Schoof een of andere bijeenkomst ergens af had gezegd wegens dit debat? :?
pi_217260693
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:45 schreef Bluesdude het volgende:

Nee daar moet het niet over gaan.

Als je het over die inhoud gaat hebben maak je lintjes namelijk tot een politiek iets wat het niet behoord te zijn.

Dan wordt het verkrijgen van een lintje namelijk al iets waar de minister het inhoudelijk mee eens moet zijn in plaats van een beloning voor jarenlange en buitengewone vrwijwillige inspanning en zet je de deur open om lintjes op politieke grinden te gaan weigeren.
pi_217260698
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2025 08:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vertrouwen in de politiek daalt niet omdat Faber geen lintjes signeert. Vertrouwen daalt omdat Faber haar beleid niet ten uitvoer kan brengen door systemisch antagonisme.
De steun van CDA en SGP (en daarmee een meerderheid) had ze gewoon binnengehad als ze het spel wat beter speelt en een paar lichte toezeggingen had gedaan (die weinig zouden afdoen aan het strengste immigratiebeleid ooit). Dit is echt enkel pure onkunde of onwil van Faber.
graag op anoniem
pi_217260713
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:50 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Nee daar moet het niet over gaan.

Als je het over die inhoud gaat hebben maak je lintjes namelijk tot een politiek iets wat het niet behoord te zijn.

Dan wordt het verkrijgen van een lintje namelijk al iets waar de minister het inhoudelijk mee eens moet zijn in plaats van een beloning voor jarenlange en buitengewone vrwijwillige inspanning en zet je de deur open om lintjes op politieke grinden te gaan weigeren.
Helemaal eens, geen inhoudelijk debat over mensen die een lintje krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')