abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217362334
Ja, dat zegt ze goed, Deedry is goed om een masker op te zetten. Ik geloof niet dat ik al wat anders gezien heb dan dat masker.
pi_217362341
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 21:46 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik ben team Eileen, die Karin is echt een kutwijf. Zei ze van te voren ook niet heel smalend dat Eileen kinderen heeft? Maar die John leeft echt nog wel in de jaren 50, wat dat betreft gun ik hem dat kutwijf wel.
Ik kan me alleen heugen dat ze het raar vond dat John haar en Eileen heeft gekozen omdat het leven dat hij met hen zou hebben heel anders zou zijn (doordat Eileen kinderen heeft en zij niet)
pi_217362351
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 21:21 schreef kikkerrrtje het volgende:
Roel heeft een inspiratieloze inrichting van zijn woonkamer en heeft het de hele tijd over werk. Dat moet je niet willen --> ren weg, zolang het nog kan!
En dan ook nog die geestdodende oogstmachine met lopende band ...
pi_217362373
Roel heeft een leuk hondje,daar zou je verliefd op worden. O+
pi_217362386
Zouden Dorien en Karina wat hards hebben gevoeld in de trekker? :P
pi_217362400
Ciska is wel leuk!
pi_217362433
Oh jee, Eileen heeft met haar onvolwassen reactie een perfectionistische neurose bij John aangesticht!
Ik dacht bij een vorige uitzending al dat dit potentie had voor interessante TV

Het leidt wel tot het open benoemen van interne dingen

[ Bericht 10% gewijzigd door kikkerrrtje op 13-04-2025 22:07:53 ]
  zondag 13 april 2025 @ 22:06:12 #208
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217362455
Vind die Eileen wel jankerd.
Maar ja, John is een lulhannes dus boeien.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_217362484
Roel heeft de vlag tenminste goed hangen (tijdens BzV)
pi_217362491
Simone lijkt zich te schamen om betrokken te zijn bij dit tafereel en zich regelmatig druk te maken hoe anderen dit bekijken op TV
pi_217362534
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Is Ciska niet 10+ jaar jonger dan Martijn? Ik vond het net in de tractor snel gezien net vader en dochter. :')
Ciska is 41, Marleen 35, Martijn 48 (47 tijdens de opnames)
pi_217362625
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 22:11 schreef kikkerrrtje het volgende:
Simone lijkt zich te schamen om betrokken te zijn bij dit tafereel en zich regelmatig druk te maken hoe anderen dit bekijken op TV
Simone heeft veel te veel energie voor Roel. En te warrig/spontaan/vrijgevochten. Roel zegt wel dat 'ie dat leuk vindt, en dat zal ook echt wel zo zijn voor de eerste paar weken. Maar het past niet bij hem, dus uiteindelijk gaat hij dat al heel snel zat zijn. En Simone voelt zich geremd door hem. Dus geen goede combinatie.

Alleen niet fijn dat Karin zo twijfelt. Hopelijk trekt dat nog bij (vast. Want ze manipuleren bewust in de montage. Ieder voorstukje blijkt in werkelijkheid het tegenovergestelde te zijn).
Somebody that I used to know
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 april 2025 @ 23:35:44 #213
862 Arcee
Look closer
pi_217363235
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2025 07:48 schreef Arcee het volgende:
Mijn voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:

Martijn: Marleen
Jan: Karina
Roel: Simone
John: Mira
Deedry: Roy
Julius: Kylie
Nog kans op 5 uit 6. :Y)
Als jij wou dan verfde jij de wolken blauw.
pi_217363247
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 21:00 schreef Stepperoller het volgende:
Wat is dat getik bij Jan toch
Gedichtje dat ooit in Opzij stond (wsl qua naam aangepast aan de onhandige stripfiguur Ansje)

Ansje zit verdrietig in een hoekje
Ansje heeft gelogen om een koekje!
O.... wat tikt die nare klok:
Jok ke brok jok ke brok

Een tikkende staartklok is goed te verdragen als je die slinger heen en weer ziet gaan. Bij een klasgenoot hadden ze thuis een nogal grote. Mogelijk in mijn herinnering groter geworden, maar het vage herinneringsbeeld gaat meer naar een staande slngerklok.
Ik heb zelf ooit op een vakantieadres de koekoeksklok binnen een halve dag uitgeschakeld. Daar word je echt kierewiet van.
pi_217363271
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 23:37 schreef Teslynd het volgende:

[..]
Gedichtje dat ooit in Opzij stond (wsl qua naam aangepast aan de onhandige stripfiguur Ansje)

Ansje zit verdrietig in een hoekje
Ansje heeft gelogen om een koekje!
O.... wat tikt die nare klok:
Jok ke brok jok ke brok

Een tikkende staartklok is goed te verdragen als je die slinger heen en weer ziet gaan. Bij een klasgenoot hadden ze thuis een nogal grote. Mogelijk in mijn herinnering groter geworden, maar het vage herinneringsbeeld gaat meer naar een staande slngerklok.
Ik heb zelf ooit op een vakantieadres de koekoeksklok binnen een halve dag uitgeschakeld. Daar word je echt kierewiet van.
Dat was geen klok, één of andere machine.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217363386
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 21:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]
41 stond net in beeld. Die ander is jonger.
Ze komt veel jonger over. Mss ADHD of zo. Kan ze prima uitleven op de basisschool en bij Martijn. Ben benieuwd of de onderwijzeressen dat blijven als ze gekozen worden.
Met Simone was er meteen een klik, maar die lijkt aardig verbleekt te zijn.
Karina wordt ook binnenkort met pensioen geconfronteerd. Mag mss wel blijven lesgeven aangezien overal te weinig personeel te vinden is. Jan die toch de boel verkoopt, moet dus kijken of hij in Noord-Holland kan aarden, als hij haar kiest.
Karin bij John had wel gelijk dat het een rare uitval van Eileen was. En nu is de sfeer verpest. Wel lachen dat de dames gewoon geslapen hebben en John vooral heeft liggen piekeren.

Ik haal nog steeds allerlei vrouwen door elkaar. Denk telkens naar Myrthe te kijken (is dus Karin), totdat ik haar zelf zie en me afvraag waarom ze zo dik was. Heb het 1x aan iemand gevraagd (had al vaag wat aangegeven over gezondheidsproblemen) en een normaal antwoord gekregen.

Deedry is wel een ondergeschoven kindje bij deze serie. Je krijgt zo weinig te zien, dat je verbaasd kijkt naar wat de mannen zeggen in de interviews.
  maandag 14 april 2025 @ 00:16:25 #217
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217363511
Teslynd is echt een fenomeen op zich. Je hebt BZV en je hebt Teslynd over BZV.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 14 april 2025 @ 11:37:52 #218
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_217366644
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 21:00 schreef Stepperoller het volgende:
Wat is dat getik bij Jan toch
Een kapot klokje van de oven, gok ik. Hebben wij ook gehad, om gek van te worden.
KuikenGuppy
  maandag 14 april 2025 @ 11:43:50 #219
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_217366727
We zitten overigens nog steeds op dag 2 he!
Wij kijken al weken/maanden naar mensen die elkaar pas 2 dagen kennen.

Ik snap echt niet dat ze niet meer dingen 1-op-1 gaan doen. Of lekker even van het erf af.
Bij Julius: "zo dames, wat zullen we vandaag gaan doen?"
Ik: yay ze gaan eindelijk iets doen! *O*
Dames op tv: "ehh, help jij met de kalveren, dan ontferm ik me over de keuken"

:?

Waarom gaan ze niet lekker uit eten, fietsen, een excursie maken, samen naar de markt, whatever. Ze kennen elkaar 2 dagen en zitten nu allemaal al in een saaie sleur :').
KuikenGuppy
pi_217366755
Wat een irritant kutwijf die Karin. Eileen reageerde een beetje dramatisch en theatraal maar ik had haar met die schaal in d’r gezicht geslagen. Hou je bek nou eens even man :')

Bloed onder je nagels vandaan.

Vaak zie je dat vrouwen die niet per se aantrekkelijk zijn nog wel een lief karakter hebben maar dat heeft Karin ook al niet. Want een vervelend figuur :r
pi_217366847
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 11:46 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een irritant kutwijf die Karin. Eileen reageerde een beetje dramatisch en theatraal maar ik had haar met die schaal in d’r gezicht geslagen. Hou je bek nou eens even man :')

Bloed onder je nagels vandaan.

Vaak zie je dat vrouwen die niet per se aantrekkelijk zijn nog wel een lief karakter hebben maar dat heeft Karin ook al niet. Want een vervelend figuur :r
Grappig, ik heb dat precies andersom. Eileen vreselijk mens.
  maandag 14 april 2025 @ 12:08:33 #222
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217366910
Bij John speelt volgens mij heel erg dat hij niet de fouten wil maken die hebben geleid tot het einde van zijn relatie met de moeder van zijn kinderen. Maar als we eigenlijk geen idee hebben in welke richting we die fouten moeten zoeken, vind ik het heel lastig om te beoordelen of Eileen of Karin dan een goede keuze voor hem zou zijn. Als ik moest gokken denk ik dat Eileen een veilige keuze voor hem zou zijn en dat hij dan potentieel oude fouten gaat herhalen. Maar Karin voelt als een mismatch. Die is dan waarschijnlijk wel heel anders dan zijn ex, maar een relatie zou niet lang stand houden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217367013
Wat me opvalt is dat er elk jaar wel 1 of 2 logé(e)s zijn die volledig gefocust zijn op het wedstrijdelement en zich na de winst ineens realiseren dat ze ook aan die boer vast zitten terwijl het gevoel er eigenlijk helemaal niet is.

Zo iemand lijkt er dit jaar nog niet echt te zijn.
pi_217367036
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 12:00 schreef S_E het volgende:

[..]
Ja Eileen is mijn type vrouw ook niet maar die Karin zit echt flink in m’n irritatiezone hoor :P
pi_217367070
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 12:00 schreef S_E het volgende:

[..]
Ik ook. Jankerd vind ik het.
Boehoe, normaal ben ik niet zo maar de ander vraagt teveel aandacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')