Ik kan me alleen heugen dat ze het raar vond dat John haar en Eileen heeft gekozen omdat het leven dat hij met hen zou hebben heel anders zou zijn (doordat Eileen kinderen heeft en zij niet)quote:Op zondag 13 april 2025 21:46 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik ben team Eileen, die Karin is echt een kutwijf. Zei ze van te voren ook niet heel smalend dat Eileen kinderen heeft? Maar die John leeft echt nog wel in de jaren 50, wat dat betreft gun ik hem dat kutwijf wel.
En dan ook nog die geestdodende oogstmachine met lopende band ...quote:Op zondag 13 april 2025 21:21 schreef kikkerrrtje het volgende:
Roel heeft een inspiratieloze inrichting van zijn woonkamer en heeft het de hele tijd over werk. Dat moet je niet willen --> ren weg, zolang het nog kan!
Ciska is 41, Marleen 35, Martijn 48 (47 tijdens de opnames)quote:Op zondag 13 april 2025 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Is Ciska niet 10+ jaar jonger dan Martijn? Ik vond het net in de tractor snel gezien net vader en dochter.
Simone heeft veel te veel energie voor Roel. En te warrig/spontaan/vrijgevochten. Roel zegt wel dat 'ie dat leuk vindt, en dat zal ook echt wel zo zijn voor de eerste paar weken. Maar het past niet bij hem, dus uiteindelijk gaat hij dat al heel snel zat zijn. En Simone voelt zich geremd door hem. Dus geen goede combinatie.quote:Op zondag 13 april 2025 22:11 schreef kikkerrrtje het volgende:
Simone lijkt zich te schamen om betrokken te zijn bij dit tafereel en zich regelmatig druk te maken hoe anderen dit bekijken op TV
Nog kans op 5 uit 6.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:48 schreef Arcee het volgende:
Mijn voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:
Martijn: Marleen
Jan: Karina
Roel: Simone
John: Mira
Deedry: Roy
Julius: Kylie
Gedichtje dat ooit in Opzij stond (wsl qua naam aangepast aan de onhandige stripfiguur Ansje)quote:
Dat was geen klok, één of andere machine.quote:Op zondag 13 april 2025 23:37 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Gedichtje dat ooit in Opzij stond (wsl qua naam aangepast aan de onhandige stripfiguur Ansje)
Ansje zit verdrietig in een hoekje
Ansje heeft gelogen om een koekje!
O.... wat tikt die nare klok:
Jok ke brok jok ke brok
Een tikkende staartklok is goed te verdragen als je die slinger heen en weer ziet gaan. Bij een klasgenoot hadden ze thuis een nogal grote. Mogelijk in mijn herinnering groter geworden, maar het vage herinneringsbeeld gaat meer naar een staande slngerklok.
Ik heb zelf ooit op een vakantieadres de koekoeksklok binnen een halve dag uitgeschakeld. Daar word je echt kierewiet van.
Ze komt veel jonger over. Mss ADHD of zo. Kan ze prima uitleven op de basisschool en bij Martijn. Ben benieuwd of de onderwijzeressen dat blijven als ze gekozen worden.quote:Op zondag 13 april 2025 21:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
41 stond net in beeld. Die ander is jonger.
Grappig, ik heb dat precies andersom. Eileen vreselijk mens.quote:Op maandag 14 april 2025 11:46 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een irritant kutwijf die Karin. Eileen reageerde een beetje dramatisch en theatraal maar ik had haar met die schaal in d’r gezicht geslagen. Hou je bek nou eens even man
Bloed onder je nagels vandaan.
Vaak zie je dat vrouwen die niet per se aantrekkelijk zijn nog wel een lief karakter hebben maar dat heeft Karin ook al niet. Want een vervelend figuur
Ja Eileen is mijn type vrouw ook niet maar die Karin zit echt flink in m’n irritatiezone hoorquote:Op maandag 14 april 2025 12:00 schreef S_E het volgende:
[..]
Grappig, ik heb dat precies andersom. Eileen vreselijk mens.
Ik ook. Jankerd vind ik het.quote:Op maandag 14 april 2025 12:00 schreef S_E het volgende:
[..]
Grappig, ik heb dat precies andersom. Eileen vreselijk mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |