SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heel lekker, ga het ook maar eens maken binnenkortquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben zomaar geslaagd bij de prenatal voor kleertjes voor Jyske
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
wat jij wilquote:Op maandag 31 maart 2025 19:14 schreef devzero het volgende:
Moet ik de TT appreciate of is het een appreciation TT? Tijd om kopje thee te zettenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is ze zo kieskeurig dan?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:14 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben zomaar geslaagd bij de prenatal voor kleertjes voor Jyske![]()
Pfff anders pak je ff een hobby op dat je 25 jaar niet meer hebt gedaan zonder te beseffen hoe gefrustreerd je toen al kon worden als kind als het er niet uit kwam te zien zoals je van jezelf verwachte. Lekker frustrerend
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, net als bastognekoek. Daar ging het pas ook over en sindsdien zininin.. maar in de winkel denk ik er niet aanquote:Op maandag 31 maart 2025 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heel lekker, ga het ook maar eens maken binnenkortTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
voetbal?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:15 schreef StevenHyde het volgende:
Pfff anders pak je ff een hobby op dat je 25 jaar niet meer hebt gedaan zonder te beseffen hoe gefrustreerd je toen al kon worden als kind als het er niet uit kwam te zien zoals je van jezelf verwachte. Lekker frustrerend
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kantklossen?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:15 schreef StevenHyde het volgende:
Pfff anders pak je ff een hobby op dat je 25 jaar niet meer hebt gedaan zonder te beseffen hoe gefrustreerd je toen al kon worden als kind als het er niet uit kwam te zien zoals je van jezelf verwachte. Lekker frustrerend![]()
Maat 44 is heel lastig aan te komen in een fysieke winkel en had een kadobon van prenatal maar kon ik online niet gebruiken omdat de pincode niet zichtbaar wasquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Nee tekenen. Voetballen moet nog wel lukken en is mijn verwachting niet (meer) dat ik zo goed moet spelen als Ajax.
oeh tekenen !quote:Op maandag 31 maart 2025 19:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Nee tekenen. Voetballen moet nog wel lukken en is mijn verwachting niet (meer) dat ik zo goed moet spelen als Ajax.
Dst is fijn, zeeman heeft trouwens ook leuke baby kleertjesquote:Op maandag 31 maart 2025 19:14 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben zomaar geslaagd bij de prenatal voor kleertjes voor Jyske"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik krijg al hoofdpijn als ik alleen al naar dit plaatje kijkquote:Op maandag 31 maart 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoe focking moeilijk dat is![]()
![]()
vindt dat zo knap mensen die dat kunnenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg al hoofdpijn als ik alleen al naar dit plaatje kijk
[ afbeelding ]
en dat dan enorm snel doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ff op het boodschappenlijst zettenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, net als bastognekoek. Daar ging het pas ook over en sindsdien zininin.. maar in de winkel denk ik er niet aan
Ik heb t idee om een klein schilderijtje te maken met de 4 ninja turtles die elkaar een high five geven. Dacht leuk wat positiefs op de muur. Na tekenen dan schilderen en de lijnen daarna met stift maken. Maar tekenen voldoet niet aan de verwachtingen. Maar ga toch doorzetten en proberen te schilderen vd week en dan hopelijk nog wat bijstellen ofzo.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar geen maat 44quote:Op maandag 31 maart 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dst is fijn, zeeman heeft trouwens ook leuke baby kleertjes
Heb voor de eerste 6-9 maanden zat kleding maar 44 nagenoeg niet. Nu dus wel 3 setjes gescoord
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Toch geluktquote:Op maandag 31 maart 2025 19:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar geen maat 44
Heb voor de eerste 6-9 maanden zat kleding maar 44 nagenoeg niet. Nu dus wel 3 setjes gescoord![]()
![]()
1 niet te streng zijn voor jezelfquote:Op maandag 31 maart 2025 19:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb t idee om een klein schilderijtje te maken met de 4 ninja turtles die elkaar een high five geven. Dacht leuk wat positiefs op de muur. Na tekenen dan schilderen en de lijnen daarna met stift maken. Maar tekenen voldoet niet aan de verwachtingen. Maar ga toch doorzetten en proberen te schilderen vd week en dan hopelijk nog wat bijstellen ofzo.
vaak ben je je eigen criticus
2 zelfs al lukt het niet
ben je toch even lekker bezig geweestThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zal je ff helpen:quote:Op maandag 31 maart 2025 19:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, net als bastognekoek. Daar ging het pas ook over en sindsdien zininin.. maar in de winkel denk ik er niet aan
KOOP DIE SHIT!!!!
Hoop dat je het de volgende keer niet vergeet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik gok dat als je eenmaal een routine hebt met welke klosjes over/onder welke andere klosjes moeten, dat je het best snel kunt doen. Maar ik gok dat je wel even bezig bent voor je zover bent. Niets voor mij dusquote:Op maandag 31 maart 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
vindt dat zo knap mensen die dat kunnen
en dat dan enorm snel doen![]()
![]()
veel te veel gepriegel voor mijquote:Op maandag 31 maart 2025 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat als je eenmaal een routine hebt met welke klosjes over/onder welke andere klosjes moeten, dat je het best snel kunt doen. Maar ik gok dat je wel even bezig bent voor je zover bent. Niets voor mij dusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dat 2e ben ik het zeker mee eens, tnx. Ben ook een tijdje al bezig met een bouwpakket van een eend (auto). Gaat er niet uitzien, maar maak het sowieso af wel.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 niet te streng zijn voor jezelf
vaak ben je je eigen criticus
2 zelfs al lukt het niet
ben je toch even lekker bezig geweest
Dit schilderij ga ik ook afmaken en als het er echt niet uitziet, dan misschien nog een keer.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is toch geen ongewone maat? Of is dat ongewoon genoeg zodat winkels het alleen online verkopen?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar geen maat 44
Heb voor de eerste 6-9 maanden zat kleding maar 44 nagenoeg niet. Nu dus wel 3 setjes gescoord![]()
Jyske is een pasteldame, maar echt andere kleuren waren er niet op bruin of wit naquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Die bloemetjes broek is heel erg leukquote:Op maandag 31 maart 2025 19:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jyske is een pasteldame, maar echt andere kleuren waren er niet op bruin of wit na
Is relatief ongewoon, 90% van de winkels begint bij maat 50quote:Op maandag 31 maart 2025 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch geen ongewone maat? Of is dat ongewoon genoeg zodat winkels het alleen online verkopen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh ik dacht van welquote:Op maandag 31 maart 2025 19:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar geen maat 44
Heb voor de eerste 6-9 maanden zat kleding maar 44 nagenoeg niet. Nu dus wel 3 setjes gescoord
Ik hoorde die broek zingen dat het een gordijn had willen zijn. Maar het werd een broek, die nu huilt in de hoek..quote:Op maandag 31 maart 2025 19:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die bloemetjes broek is heel erg leukTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee ben vd week heel het centrum door gegaan.. maar alleen H&M had online wat staan maar niet fysiek. Prenatal dus wel maar moest er 70km voor rijden in totaalquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Raar wel er worden toch best wat baby's geboren die best kklein zijnquote:Op maandag 31 maart 2025 19:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee ben vd week heel het centrum door gegaan.. maar alleen H&M had online wat staan maar niet fysiek. Prenatal dus wel maar moest er 70km voor rijden in totaal"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ook niet fysiek, en stuk duurder. Was nu slechts 50 euro kwijt, bij Hema heb je dan net 3-4 stuks kledingquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daar spint de prenatal garen bij idd.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Raar wel er worden toch best wat baby's geboren die best kklein zijnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik kocht alles wat we niet kregen van andere ouders gewoon online. Wat dan na een paar maanden werd overgedragen aan andere oudersquote:Op maandag 31 maart 2025 19:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee ben vd week heel het centrum door gegaan.. maar alleen H&M had online wat staan maar niet fysiek. Prenatal dus wel maar moest er 70km voor rijden in totaal![]()
Ik heb geloof ik nooit voet gezet in een "normale" babykledingwinkel![]()
![]()
Ik had dan weer het voordeel dat mijn dochter gemiddeld iets langer was voor haar leeftijd.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar spint de prenatal garen bij idd.![]()
Ik ben wel van het fysiek winkelen, zeker bij kleding, dat wil je toch zien, voelen en evt passenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kocht alles wat we niet kregen van andere ouders gewoon online. Wat dan na een paar maanden werd overgedragen aan andere ouders![]()
Ik heb geloof ik nooit voet gezet in een "normale" babykledingwinkelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
@gebrokenglas ff noteren.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
Voor wie t wil weten
Kerriepasta is matig![]()
![]()
Maat 44?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben wel van het fysiek winkelen, zeker bij kleding, dat wil je toch zien, voelen en evt passen
How can I make this topic about me?![]()
Nee, ik koop ook mijn kleding fysiek in de winkel, inderdaad passen. Nuja overhemden moet ik gewoon XXL of XXXL hebben dus dat zou online kunnen; de maat van broeken pakt soms anders uit per merk en per type.How can I make this topic about me?![]()
Oh heerlijk. Lekker kalm aanquote:Op maandag 31 maart 2025 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Greyssss![]()
Ik ben lekker traag vandaag
Voor babykleding? Belangrijkste is dat er geen synthetische materialen in zitten en dat het niet te klein is. Want als het nu perfect zit, dan is het alweer te klein over een maand of twee. Passen in de winkel gaat vaak ook niet met babies.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben wel van het fysiek winkelen, zeker bij kleding, dat wil je toch zien, voelen en evt passen![]()
thats the spiritquote:Op maandag 31 maart 2025 19:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat 2e ben ik het zeker mee eens, tnx. Ben ook een tijdje al bezig met een bouwpakket van een eend (auto). Gaat er niet uitzien, maar maak het sowieso af wel.
Dit schilderij ga ik ook afmaken en als het er echt niet uitziet, dan misschien nog een keer.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Greys houdt wel van doorpakkers en mensen die niet opgevenquote:
me2quote:Op maandag 31 maart 2025 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Greyssss![]()
ja en het is gewoon beter voor je eigen gemoedstoestand iets af te makenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Greys houdt wel van doorpakkers en mensen die niet opgeven
vaak ben je te streng voor jezelfThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook al? Ik ook. Ik ben verkouden en niet lekker.quote:
#howcanimakethisaboutmeHow can I make this topic about me?![]()
Oh dan zou ik ook voor roze gaan jaquote:Op maandag 31 maart 2025 19:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jyske is een pasteldame, maar echt andere kleuren waren er niet op bruin of wit na
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Tegenwoordig is Amazon redelijk goed met voorspellen wanneer iets wel of niet goed gaat zitten qua maat. Tenslotte hebben ze zoveel data over mensen die kleren kopen dat die verschillen per merk er gewoon uit komen met hun data-mining algoritmes. En als het niet klopt of lekker zit, dan gewoon terug sturen.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, ik koop ook mijn kleding fysiek in de winkel, inderdaad passen. Nuja overhemden moet ik gewoon XXL of XXXL hebben dus dat zou online kunnen; de maat van broeken pakt soms anders uit per merk en per type.
* devzero voelt zich erg lui![]()
![]()
lekker glas whiskey vanavond en op tijd naar bedquote:Op maandag 31 maart 2025 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook al? Ik ook. Ik ben verkouden en niet lekker.
#howcanimakethisaboutme
verkouden ga je niet dood aan
Hoe durven jullie het over jezelf te maken?![]()
![]()
Het moet natuurlijk over mei of april gaan ja!![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kleding algemeen, ook voor mezelf koop ik liever fysiekquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
of over jou!!quote:Op maandag 31 maart 2025 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe durven jullie het over jezelf te maken?![]()
![]()
Het moet natuurlijk over mei of april gaan ja!
ik kan mij hier ook wel in vindenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker glas whiskey vanavond en op tijd naar bed
verkouden ga je niet dood aan![]()
![]()
Oeh, glas wihskey klinkt goedquote:Op maandag 31 maart 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker glas whiskey vanavond en op tijd naar bed
verkouden ga je niet dood aan![]()
Hopen dat het bij een verkoudheid blijftquote:Op maandag 31 maart 2025 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook al? Ik ook. Ik ben verkouden en niet lekker.
#howcanimakethisaboutme
Beterschapjes
Nee klopt, maar ook voor mezelf koop ik liever fysiekquote:Op maandag 31 maart 2025 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor babykleding? Belangrijkste is dat er geen synthetische materialen in zitten en dat het niet te klein is. Want als het nu perfect zit, dan is het alweer te klein over een maand of twee. Passen in de winkel gaat vaak ook niet met babies.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
volgens mij zei je net wat andersquote:Op maandag 31 maart 2025 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ziet er bijna net zo lekker uit als die van mij![]()
Binnen 2 minutenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaah dacht al dat jij dat wel kan waarderen![]()
Niet zoals rare @:JustinK die alles snel snel wil![]()
![]()
Ik doe er niet toe in het grotere aspect der godenquote:
jawellusquote:Op maandag 31 maart 2025 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe er niet toe in het grotere aspect der godenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vandaag?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Greyssss![]()
![]()
![]()
volgens mij zie jij ze vliegenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij zei je net wat anders
Smile, it's free therapy.![]()
Met sommige dingen neem ik lekker de tijdquote:Op maandag 31 maart 2025 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaah dacht al dat jij dat wel kan waarderen![]()
Niet zoals rare @:JustinK die alles snel snel wil![]()
![]()
Zoals?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met sommige dingen neem ik lekker de tijd
Dankjewel.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat het bij een verkoudheid blijft
Beterschapjes
Ok, ik hoor het wel als je er uit bent!quote:Op maandag 31 maart 2025 19:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor dit antwoord neem ik even rustig de tijd
NEIN NEIN NEIN, iedereen müst gebolkt worden jah!quote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 19:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik zag het, maar vond het alsnog een leuke reactie
Oeh hoef ik die arretjescake voor jou ook niet meer te makenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
streept KB wederom van de Friends lijst![]()
Smile, it's free therapy.![]()
maar niet iedereen heeft een snotneusquote:Op maandag 31 maart 2025 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
NEIN NEIN NEIN, iedereen müst gebolkt worden jah!
zeker welquote:Op maandag 31 maart 2025 19:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeh hoef ik die arretjescake voor jou ook niet meer te maken![]()
wel het recept volgen
Maar er zijn er wel meerdere die last hebben van snotneuzenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar niet iedereen heeft een snotneus
jijquote:Op maandag 31 maart 2025 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar er zijn er wel meerdere die last hebben van snotneuzen
nie miepenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, snuif snuif momenteel....
Hatsjoe.
Zit je nu in mijn boekje te schrijven?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ] De Kerriepasta die HC had is matig van smaak.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
aaahquote:Op maandag 31 maart 2025 19:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Van al die lekkere cake foto's
Liep wat achter merkte ik
* greysbones schuift een plakje naar StevenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* Moeraskat Blaast heel hard door neus richting Greysquote:Op maandag 31 maart 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar niet iedereen heeft een snotneusWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, ik heb mijn eigen aantekeningen.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit je nu in mijn boekje te schrijven?How can I make this topic about me?![]()
oke want anders gaan we er geld voor vragenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn eigen aantekeningen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ow?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke want anders gaan we er geld voor vragen
ik heb gisteren de hele dag bij mijn mams gezeten die een virale luchtweg infectie heeftquote:Op maandag 31 maart 2025 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat Blaast heel hard door neus richting Greys
kom maar op
Een griepje van GGquote:Op maandag 31 maart 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb gisteren de hele dag bij mijn mams gezeten die een virale luchtweg infectie heeft
kom maar op
daar ben je niet blij meeHow can I make this topic about me?![]()
Beterschap voor moedersquote:Op maandag 31 maart 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb gisteren de hele dag bij mijn mams gezeten die een virale luchtweg infectie heeft
kom maar opBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, we laten ons hier niet misbruiken of kopiëren.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat sip voor je moederquote:Op maandag 31 maart 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
kom maar op
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
je bent verkouden piepmiepquote:Op maandag 31 maart 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een griepje van GG
daar ben je niet blij mee
Blijft wel echt zo vreemd dat het al bijna 20u is. Schaf die zomertijd eens af. BvdBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee, ben eindelijk weer in m'n normale ritme. Ik vind die wintertijd echt kutquote:Op maandag 31 maart 2025 19:55 schreef StevenHyde het volgende:
Blijft wel echt zo vreemd dat het al bijna 20u is. Schaf die zomertijd eens af. Bvd
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik had gisteren home made cheesecake, met een bastogne bodem
De bodem was het lekkerst!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dan gaan we er een half uur tussen zitten de winter en zomertijd. En dan niet veranderen.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ben eindelijk weer in m'n normale ritme. Ik vind die wintertijd echt kutBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is gewoon raar.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan gaan we er een half uur tussen zitten de winter en zomertijd. En dan niet veranderen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hou ik niet vanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als het regent word iedereen nat of werkt dat spreekwoord hier nietquote:
Prima hoor. Maar ik wil niet dat switchen iig. Liever niet switchen en dan altijd zomertijd. Akkoord.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan houden we het zoquote:Op maandag 31 maart 2025 19:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar ik wil niet dat switchen iig. Liever niet switchen en dan altijd zomertijd. Akkoord.
De hoge cacao prijs combineert goed met mijn voorliefde voor witte chocolade
Check. Ga ik ff een brief sturen naar Mevr Faber. Want die is beleid. Dus hopelijk dat dit dan in t beleid kan meegenomen voor komend jaar.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
suuuuuuuuuccesssssssssssquote:Op maandag 31 maart 2025 20:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Check. Ga ik ff een brief sturen naar Mevr Faber. Want die is beleid. Dus hopelijk dat dit dan in t beleid kan meegenomen voor komend jaar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zet haar bril op voor de kleine lettertjesquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vergrootglas gebruikenquote:Op maandag 31 maart 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
zet haar bril op voor de kleine lettertjes![]()
Heb die op mijn telefoon, kan ik de kleine lettertjes op de verpakkingen lezen
Ja, soms zijn de lettertjes bizar klein.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vergrootglas gebruiken![]()
Heb die op mijn telefoon, kan ik de kleine lettertjes op de verpakkingen lezenHow can I make this topic about me?![]()
Worden steeds kleiner, ook in handleiding boekjes etcquote:Op maandag 31 maart 2025 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, soms zijn de lettertjes bizar klein."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
DAAR MOET EEN HETE roodbos kruiden thee in!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
neeeeen dank uquote:Op maandag 31 maart 2025 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN HETE roodbos kruiden thee in!
ga liever zo dood
MehThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nog enige voorkeuren voor uw laatste woorden in het memoriam bericht op FOK!quote:
Jawel picnic komt zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
In ander belangrijk nieuws, ik moet morgen even langs de kruidvat voor nieuwe hooikoorts tabletjes.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ding dong the witch is dead ?quote:Op maandag 31 maart 2025 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog enige voorkeuren voor uw laatste woorden in het memoriam bericht op FOK!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik neem een colaatjequote:Op maandag 31 maart 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet er dan een heerlijke kop koffie in?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En het liedje 'I'm on a highway to hell' erbij?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hatsjoeeequote:Op maandag 31 maart 2025 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
In ander belangrijk nieuws, ik moet morgen even langs de kruidvat voor nieuwe hooikoorts tabletjes.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lijkt me primaquote:Op maandag 31 maart 2025 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En het liedje 'I'm on a highway to hell' erbij?
Ik had van jou niets anders verwacht dat je op weg naar het leven na dit leven ook het motto 'geweun gas geven hé' hoog in het vaandel zou houdenquote:![]()
HOP HOPquote:Op maandag 31 maart 2025 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had van jou niets anders verwacht dat je op weg naar het leven na dit leven ook het motto 'geweun gas geven hé' hoog in het vaandel zou houden![]()
GAS EROP
We love the smell of burned feull and rubber in the morningquote:
Als ik dood ga dan wil ik een midgetgolf baantje als graf. Wel met een net erachter zodat niet andere graven beschadigd raken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
niets riekt zo fijnquote:Op maandag 31 maart 2025 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We love the smell of burned feull and rubber in the morning
als wat benzine van nijn
Het is bij mij waarschijnlijk een stuk nostalgie, maar de geur van 2 takt uitlaat gassen en de zoetige/rubber geur van warme banden verslaat elke andere geur met meer mijlen dan meetbaar zijn door mensenquote:Op maandag 31 maart 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
niets riekt zo fijn
als wat benzine van nijn
Hard life!quote:Op maandag 31 maart 2025 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weer aan het werk na vakantie , werkdag 3.
Wel leuke vakantie gehad?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Cruise vanaf Dubai. Was topquote:Op maandag 31 maart 2025 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hard life!
Wel leuke vakantie gehad?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Herkenbaar.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is bij mij waarschijnlijk een stuk nostalgie, maar de geur van 2 takt uitlaat gassen en de zoetige/rubber geur van warme banden verslaat elke andere geur met meer mijlen dan meetbaar zijn door mensen
Niks electrische scooter, gewoon de 1 cilinder Kreidler met veelteveel olieverbruik....
Klinkt helemaal niet verkeerd!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Roest je dan niet door een dozijn uitlaten per 100 liter mengsmering?quote:Op maandag 31 maart 2025 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Niks electrische scooter, gewoon de 1 cilinder Kreidler met veelteveel olieverbruik....Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
vast welquote:Op maandag 31 maart 2025 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Roest je dan niet door een dozijn uitlaten per 100 liter mengsmering?
Ik moet niks te hard gaan schreeuwen want oom agent en vadertje de staat heeft genoeg verdient aan scootertjes die ik opgevoerd heb die niet van mij waren.quote:
Power maakte ze wel, maar of het ook efficiënt was is een ander verhaal![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ahah het smiley uurtje is wederom aangebroken!![]()
Ik ga weer even naar mijn Überlieftalige zeikwijf luisteren in de tussentijd![]()
geef muis een knufquote:Op maandag 31 maart 2025 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ahah het smiley uurtje is wederom aangebroken!![]()
Ik ga weer even naar mijn Überlieftalige zeikwijf luisteren in de tussentijd
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was wel het plan, maar ik durf niet meer![]()
![]()
op zich wil ik dat gokje nog wel wagenquote:Op maandag 31 maart 2025 20:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten laufen met m'n futzpiemel
dat wil ik zien
ik ookquote:Op maandag 31 maart 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
op zich wil ik dat gokje nog wel wagen
dat wil ik zien![]()
![]()
wie is @Keequote:Op maandag 31 maart 2025 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat @:kee heel bedroefd zou worden als ik hem inhaal
Ja dan begint ie een discussiequote:Op maandag 31 maart 2025 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat @:kee heel bedroefd zou worden als ik hem inhaal![]()
Is goedquote:Op maandag 31 maart 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
op zich wil ik dat gokje nog wel wagen
dat wil ik zien![]()
![]()
Is dat niet die dikke tante? Tante keequote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik ga douchen wie wil er mee?
Is water besparendWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zelfquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Yw broquote:Op maandag 31 maart 2025 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Taking one for the team. Het wordt gewaardeerd!![]()
En ik jouquote:
eh neequote:
ik ben niet zo'n douche fan
ik ga liever in bad
Even scrubbenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wil ook wel met je in bad hoorquote:Op maandag 31 maart 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee
ik ben niet zo'n douche fan
ik ga liever in bad
Wel je ogen dichthouden aubquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
lekker badolie er inquote:![]()
eucalyptus of lavendel?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaquote:Op maandag 31 maart 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker badolie er in![]()
eucalyptus of lavendel?![]()
Eucalyptus alsjeblieftquote:Op maandag 31 maart 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker badolie er in![]()
eucalyptus of lavendel?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: