De Mullertal Trail al gehad?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:54 schreef Pinuts het volgende:
Ik weet niet of dit het geschikte topic hiervoor is, maar ik ben dus wel van van hiken (ik noem het hiken gezien het vaak wat 'sportiever' is dan gewoon wandelen). Net terug van een weekend Noord-Frankrijk. Weten jullie meer mooie plekken om zo een weekend heen te gaan met mooie routes? Ik hou zelf wel altijd van bergen/hoogteverschil vandaar dat ik vaak meer kijk naar Belgie/Duitsland/Frankrijk dan Nederland. Max rond de 600 km hiervandaan, zodat het in een weekend te doen is.
Geen bergen maar heuvels,quote:Op maandag 5 mei 2025 18:54 schreef Pinuts het volgende:
Ik weet niet of dit het geschikte topic hiervoor is, maar ik ben dus wel van van hiken (ik noem het hiken gezien het vaak wat 'sportiever' is dan gewoon wandelen). Net terug van een weekend Noord-Frankrijk. Weten jullie meer mooie plekken om zo een weekend heen te gaan met mooie routes? Ik hou zelf wel altijd van bergen/hoogteverschil vandaar dat ik vaak meer kijk naar Belgie/Duitsland/Frankrijk dan Nederland. Max rond de 600 km hiervandaan, zodat het in een weekend te doen is.
(Noord) Luxemburg heeft ook een aardig wandelnetwerk en hoogteverschillen heb je daar zat.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:54 schreef Pinuts het volgende:
In SPT is er nog SPT / (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #10quote:Op maandag 5 mei 2025 18:54 schreef Pinuts het volgende:
Oh top thanks voor de aanrader.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:41 schreef borisz het volgende:
[..]
In SPT is er nog SPT / (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #10
Alleen een beetje rustig
En OT 25km Marskramer pad vandaag van Okkenbroek naar Deventer
Je bent lekker bezig!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:17 schreef qltel het volgende:
Gisteren avondwandeling gemaakt van zo'n 7 km bergop en bergaf. Nu weer aan de wandel
Oh ja, het Sauerland is heerlijk om te wandelenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig!
Zo te horen vermaak jij je goed
Oeps, en dat was ik dus vergeten. Maar dat kan alsnog:quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:03 schreef qltel het volgende:
En vandaag 13 km door de bergen gewandeld. Met aardige stijging, want ik heb het hoogste dorp van de omgeving bezocht. Schanze heet dat.
Als ik thuis ben zal ik wat fotos posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |