De Mullertal Trail al gehad?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:54 schreef Pinuts het volgende:
Ik weet niet of dit het geschikte topic hiervoor is, maar ik ben dus wel van van hiken (ik noem het hiken gezien het vaak wat 'sportiever' is dan gewoon wandelen). Net terug van een weekend Noord-Frankrijk. Weten jullie meer mooie plekken om zo een weekend heen te gaan met mooie routes? Ik hou zelf wel altijd van bergen/hoogteverschil vandaar dat ik vaak meer kijk naar Belgie/Duitsland/Frankrijk dan Nederland. Max rond de 600 km hiervandaan, zodat het in een weekend te doen is.
Geen bergen maar heuvels,quote:Op maandag 5 mei 2025 18:54 schreef Pinuts het volgende:
Ik weet niet of dit het geschikte topic hiervoor is, maar ik ben dus wel van van hiken (ik noem het hiken gezien het vaak wat 'sportiever' is dan gewoon wandelen). Net terug van een weekend Noord-Frankrijk. Weten jullie meer mooie plekken om zo een weekend heen te gaan met mooie routes? Ik hou zelf wel altijd van bergen/hoogteverschil vandaar dat ik vaak meer kijk naar Belgie/Duitsland/Frankrijk dan Nederland. Max rond de 600 km hiervandaan, zodat het in een weekend te doen is.
(Noord) Luxemburg heeft ook een aardig wandelnetwerk en hoogteverschillen heb je daar zat.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:54 schreef Pinuts het volgende:
In SPT is er nog SPT / (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #10quote:Op maandag 5 mei 2025 18:54 schreef Pinuts het volgende:
Oh top thanks voor de aanrader.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:41 schreef borisz het volgende:
[..]
In SPT is er nog SPT / (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #10
Alleen een beetje rustig
En OT 25km Marskramer pad vandaag van Okkenbroek naar Deventer
Je bent lekker bezig!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:17 schreef qltel het volgende:
Gisteren avondwandeling gemaakt van zo'n 7 km bergop en bergaf. Nu weer aan de wandel
Oh ja, het Sauerland is heerlijk om te wandelenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig!
Zo te horen vermaak jij je goed
Oeps, en dat was ik dus vergeten. Maar dat kan alsnog:quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:03 schreef qltel het volgende:
En vandaag 13 km door de bergen gewandeld. Met aardige stijging, want ik heb het hoogste dorp van de omgeving bezocht. Schanze heet dat.
Als ik thuis ben zal ik wat fotos posten.
Wat een prachtige omgevingquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:39 schreef qltel het volgende:
Rustig hier. Ik heb vandaag 20 km gewandeld.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja, mooie bank!quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat een prachtige omgeving
En dat uilenbankje
quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, mooie bank!
En de omgeving is landelijk..
Mocht dat voorheen niet?quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mag weer wandelen,
nu eens kijken of ik kan opbouwen en hier ook foto's kan gaan plaatsen
Was niet heel verstandig om het voorzichtig te zeggen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:15 schreef qltel het volgende:
[..]
Mocht dat voorheen niet?
Veel succes met opbouwen en hou ons op de hoogte.
@SeLang 😘 Sinds corona ongeveer istie opgelost op fok. De voorbereidingen en uitzoeken en eten laten bezorgen op postkantoortjes onderweg.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:28 schreef DjVero het volgende:
Ik wilde vanmiddag een soortgelijk topic openen, want ik denk dat ik een nieuwe hobby heb gevonden: gewandeld in de bergen van Chiang Mai, gelijk met 33 graden pal omhoog (Monk's Trail).
Wandelen waar ik woon is echter mega-suf, dus dat ga ik nooit lang volhouden; telkens dezelfde huizen, dezelfde straten, dezelfde auto's, dezelfde bomen, etc. Tips dus welkom!
Mij lijkt het heel gaaf om ooit eens die trail in Schotland te doen (van oost naar west) of een midweek een berghut in Oostenrijk huren en dan aan de wandel.
Er was hier vroeger toch ook een user die eens van Texas tot aan de grens van Canada heeft gewandeld? Was erg interessant om te lezen. Niet dat dat nou op de bucket list staat, maar wat een avontuur!
Rondjes rondom de paddenstoelquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:00 schreef qltel het volgende:
Vandaag nog even 12 km gewandeld door het plaatselijke bos(je) hier. Daar moet je wel heel veel voor bochten voor nemen, want dit bos is niet groot..
Bijna wel ja. Ik geloof dat als ik het pad pak wat de rand volgt, ik 6 km wandel. Dat 2x zou 12 km zijn, maar dat is weer niet zo leuk..quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Rondjes rondom de paddenstoel
Nee snap ik ja!quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:08 schreef qltel het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Ik geloof dat als ik het pad pak wat de rand volgt, ik 6 km wandel. Dat 2x zou 12 km zijn, maar dat is weer niet zo leuk..
Daarom wilde ik ook.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel lekker weertje ervoor iig
quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:11 schreef qltel het volgende:
[..]
Daarom wilde ik ook.
Vorige week de 4daagse van Nijmegen gelopen en het is dus eigenlijk niet meer nodig, maar ik vind het gewoon leuk en rustgevend. Oortjes in, muziekje op en wandelen maar.
Oh, maar dat is het ook. Alleen vind ik het soms erg saai om elke keer maar op dezelfde plekken te wandelen. En een uur in de auto gaan zitten om ergens anders te gaan wandelen, dat doe ik dan ook weer niet zo snel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het kan toch ook gewoon een hobby naast de vierdaagse zijn? Knap dat het je gelukt is
Fijn dat het je rust geeft
Begrijp ik helemaal! Is fietsen naar een plek dan niet fijn? Dan ben je al lekker in bewegingquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:21 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, maar dat is het ook. Alleen vind ik het soms erg saai om elke keer maar op dezelfde plekken te wandelen. En een uur in de auto gaan zitten om ergens anders te gaan wandelen, dat doe ik dan ook weer niet zo snel.
Maar goed, toch maar weer gedaan. En was leuk en geeft rust.
En ja, die 4daagse is best een uitdaging, maar het was mijn 6e keer. En dan weet je al wat er gaat komen. Dus ik denk dat ik volgend jaar eens voor de 50 km ga, tot nu toe de 40 km gedaan. Dat geeft dan toch meer wat meer uitdaging.
Nee, ik houd niet van fietsen. Dan wandel ik liever. Maar als ik hier vandaan naar een leuk bos ga wandelen ben ik al 5 km onderweg voordat ik er ben..quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp ik helemaal! Is fietsen naar een plek dan niet fijn? Dan ben je al lekker in beweging
Ik vind het knap van je! Doe het je niet na. Dus een dikke buiging
Oh, maar dat doe ik ook wel, hoor. Alleen, ik woon helemaal buitenaf. Ik wandel al zeker 2 a 3 km voordat ik in het dorp ben en de "stad" is dan nog een paar km verder. Dus meestal komt er niet van. Nadeel van wandelen door de bewoonde wereld vind ik ook wel da je er zo vaak stilstaat. Ik wandel het liefste gewoon in 1 tempo door. Maar dat gaat niet als je moet oversteken.quote:Zelf doe ik eigenlijk het liefst rondjes door de wijk en het park. Tegenovergestelde van jou dus
Ik heb een collega die het hierop heel erg met je oneens gaat zijnquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:33 schreef qltel het volgende:
En zeker de 4daagse van Nijmegen, want dat is zo ontzettend leuk om te doen. In alle plaatsen is het groot feest en iedereen moedigt de wandelaars aan. Je wordt gedragen door het publiek.
Dat mag! Hij had een hekel aan de mensen die voor hem in de weg liepen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een collega die het hierop heel erg met je oneens gaat zijn
En ja, hij heeft hem uitgelopen, de 50km versie.
Nee, het viel hem erg tegen blijkbaar. Hij wilde na dag 1 al stoppen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:40 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat mag! Hij had een hekel aan de mensen die voor hem in de weg liepen?
En dat is erg goed van hem..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |