Dat mag! Hij had een hekel aan de mensen die voor hem in de weg liepen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een collega die het hierop heel erg met je oneens gaat zijn
En ja, hij heeft hem uitgelopen, de 50km versie.
Nee, het viel hem erg tegen blijkbaar. Hij wilde na dag 1 al stoppen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:40 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat mag! Hij had een hekel aan de mensen die voor hem in de weg liepen?
En dat is erg goed van hem..
Oh, dat is vervelend..quote:Op zondag 27 juli 2025 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het viel hem erg tegen blijkbaar. Hij wilde na dag 1 al stoppen.
Ik houd me aanbevolen om mee te doen. Praktisch: eerder 120 bergwandeltochten door de Alpen gemaakt. Maar iedere andere bergmassief is welkom!!quote:Op zondag 20 juli 2025 17:28 schreef DjVero het volgende:
Ik wilde vanmiddag een soortgelijk topic openen, want ik denk dat ik een nieuwe hobby heb gevonden: gewandeld in de bergen van Chiang Mai, gelijk met 33 graden pal omhoog (Monk's Trail).
Wandelen waar ik woon is echter mega-suf, dus dat ga ik nooit lang volhouden; telkens dezelfde huizen, dezelfde straten, dezelfde auto's, dezelfde bomen, etc. Tips dus welkom!
Mij lijkt het heel gaaf om ooit eens die trail in Schotland te doen (van oost naar west) of een midweek een berghut in Oostenrijk huren en dan aan de wandel.
Er was hier vroeger toch ook een user die eens van Texas tot aan de grens van Canada heeft gewandeld? Was erg interessant om te lezen. Niet dat dat nou op de bucket list staat, maar wat een avontuur!
De helft, is dat ook goed?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:25 schreef jigggy het volgende:
Zijn er nog FOK!kers die aansluiten bij de 40 km airborne tocht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |