Omdat mn Kick in SPT niet heeft geholpen gewoon een c/p hier.
quote:
Op zondag 5 januari 2025 19:10 schreef borisz het volgende:Graafschap en HeuvelrugHike kunnen afvinken.
Totale score kwam op 1197km.
Gestart met:
- Trekvogelpad. Eerste twee vorig jaar al gelopen, maar dat wordt mn volgende LAW met Ma. Inmiddels in Het Twiske.
Start later:
- Marskramerpad. Eind januari lang weekend Bad Bentheim om te beginnen. Een solo LAW.
Van Oost naar West en van West naar Oost.
Doelstellingen
- In Iedere provincie aan de wandel. Nou Dat is NH en ZH. Wilde naar Fryslan gisteren, maar een defecte trein gooide roet in het eten, werd ZH. Geen kwantitatieve KM doelstelling.
- 40 rondjes in NH. Ik heb dan 100 rondjes van Wandelnetwerk NH op Komoot

. De eerste werd een rondje Buiksloot
Buitenland nog te plannen.
Trekvogelpad sta ik samen met ma virtueel voor de poorten van de Hoge Veluwe.
Marskramerpad dit jaar wel uitgelopen
Ook beide missies is gelukt.
Deze collectie heeft nu 100 rondjes.
En heb de kerstvakantie gebruikt om Goes en Venlo aan te doen en daarmee in hele land gewandeld. Ook voor volgend jaar is wel de bedoeling om in alle provincies te wandelen.
Mn solo-LAW dit jaar wordt in eerste instantie Pelgrimspad II van Den
Bosch naar Maastricht en Visé.
Verder dwaal ik ook nog wel op de West Friese Omringrijk, Veluwe Zwerfpad en Maarten van Rossumpad als eerste reserves.
Qua buitenland: Weekje GR12 tussen Mechelen en Kasteelbrakel gelopen. Ik heb nog geen concrete plannen voor 2026. Eerst GR2026 en ik ben ook aan de studie tot juni. Dat moet allemaal nog besloten & geboekt worden.
Oh en wellicht een Vierdaagse. Ik ga dan wel voor Alkmaar en 25km. Dat is voor mij genoeg.
winnaar wielerprono 2007 :)
Last.FM