Klaas op Klompen van TV Gelderland was ook heel leuk en leerzaam om te zien.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:35 schreef fietsmiep het volgende:
Klompenpaden zijn ook leuk om te lopen, weg van de openbare weg.
Zie hier waar ze uitgezet zijn https://klompenpaden.nl/kaart
Heerlijk om je dag zo te beginnen!quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:09 schreef Tjoent het volgende:
Vanochtend in het bos gewandeld. Alweer 11500 op de teller nu![]()
[ afbeelding ]
Ik wandel eigenlijk nooit door een stad.. Maar ik woon tussen akkers en boerderijen. Nog saaier dan bij jou. Dus meestal rijd ik eerst even naar een bos om daar te gaan wandelen.quote:Op maandag 28 april 2025 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik woon zo saai in vergelijking
Al dwaal ik hier graag rond. Elke straat een compleet nieuwe stijl en sfeer
Zometeen is het dak van de ringweg dicht, weer heel nieuw wandelgebied erbij.quote:Op maandag 28 april 2025 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik woon zo saai in vergelijking
Al dwaal ik hier graag rond. Elke straat een compleet nieuwe stijl en sfeer
Dank je wel! Ben benieuwd! Heb alleen geen auto mogelijkhedenquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Zometeen is het dak van de ringweg dicht, weer heel nieuw wandelgebied erbij.
En kom je wel eens in het Sterrebos? Binnenkort gaat de wandel/fietstunnel onder het spoor open, dan ligt het aan je voeten. En ik heb ook nog een hele mooie wandeltip iets verder weg, moet ik even opzoeken. Kom ik op terug!
Oh, als je een endje wil fietsen is dit lekker dichtbij (en toch heel weids en buiten), tussen Stad en Haren:quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel! Ben benieuwd! Heb alleen geen auto mogelijkheden
Zelf fiets ik graag naar het Kardingegebied.
Sterrebos heb ik niet zo'n fijne associatie mee![]()
Ik vind het ook gewoon heerlijk om in de stad te dwalen
Oh! Nog nooit van gehoord!quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, als je een endje wil fietsen is dit lekker dichtbij (en toch heel weids en buiten), tussen Stad en Haren:
Archeologisch wandelpark 'De Vork'
[ afbeelding ]
Voor de toegang kan je door de Marinus Bolhuis Tunnel, dat is daar rechts van Essen, dat stippellijntje dat onder het spoor doorloopt (ook wel te vinden op google maps etc).
[ afbeelding ]
Heh? Niet opgevallen, maar ik loop ook met een klein hondje!quote:Op zondag 4 mei 2025 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht wat een leuk topic, maar stuit al op chihuahua haat, dus laat maar
Ergens in dit topic heb ik een grapje gemaakt over ee. chihuahua...quote:Op zondag 4 mei 2025 21:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Heh? Niet opgevallen, maar ik loop ook met een klein hondje!
Foei.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ergens in dit topic heb ik een grapje gemaakt over ee. chihuahua...
Berichtje 34 geloof ik
De Mullertal Trail al gehad?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:54 schreef Pinuts het volgende:
Ik weet niet of dit het geschikte topic hiervoor is, maar ik ben dus wel van van hiken (ik noem het hiken gezien het vaak wat 'sportiever' is dan gewoon wandelen). Net terug van een weekend Noord-Frankrijk. Weten jullie meer mooie plekken om zo een weekend heen te gaan met mooie routes? Ik hou zelf wel altijd van bergen/hoogteverschil vandaar dat ik vaak meer kijk naar Belgie/Duitsland/Frankrijk dan Nederland. Max rond de 600 km hiervandaan, zodat het in een weekend te doen is.
Geen bergen maar heuvels,quote:Op maandag 5 mei 2025 18:54 schreef Pinuts het volgende:
Ik weet niet of dit het geschikte topic hiervoor is, maar ik ben dus wel van van hiken (ik noem het hiken gezien het vaak wat 'sportiever' is dan gewoon wandelen). Net terug van een weekend Noord-Frankrijk. Weten jullie meer mooie plekken om zo een weekend heen te gaan met mooie routes? Ik hou zelf wel altijd van bergen/hoogteverschil vandaar dat ik vaak meer kijk naar Belgie/Duitsland/Frankrijk dan Nederland. Max rond de 600 km hiervandaan, zodat het in een weekend te doen is.
(Noord) Luxemburg heeft ook een aardig wandelnetwerk en hoogteverschillen heb je daar zat.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:54 schreef Pinuts het volgende:
In SPT is er nog SPT / (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #10quote:Op maandag 5 mei 2025 18:54 schreef Pinuts het volgende:
Oh top thanks voor de aanrader.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:41 schreef borisz het volgende:
[..]
In SPT is er nog SPT / (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #10
Alleen een beetje rustig
En OT 25km Marskramer pad vandaag van Okkenbroek naar Deventer
Je bent lekker bezig!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:17 schreef qltel het volgende:
Gisteren avondwandeling gemaakt van zo'n 7 km bergop en bergaf. Nu weer aan de wandel
Oh ja, het Sauerland is heerlijk om te wandelenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig!
Zo te horen vermaak jij je goed
Oeps, en dat was ik dus vergeten. Maar dat kan alsnog:quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:03 schreef qltel het volgende:
En vandaag 13 km door de bergen gewandeld. Met aardige stijging, want ik heb het hoogste dorp van de omgeving bezocht. Schanze heet dat.
Als ik thuis ben zal ik wat fotos posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |