SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iets van 5de wielquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je was te langzaam JustinWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben alweer paraat op t werk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heyquote:ook al weer vrpeg prestent
Nou bij jou is het 5de wiel aan de wagenquote:![]()
ALles wat in jou bed terecht komt of in welke bedden jij terecht komt misshien el 10de wiel aan een wagen
Hoppaaaaaaa!quote:Op maandag 31 maart 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou bij jou is het 5de wiel aan de wagen![]()
ALles wat in jou bed terecht komt of in welke bedden jij terecht komt misshien el 10de wiel aan een wagenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat die man nog tijd heeft om te bolken is mij een raadsel met al die vrouwenquote:
![]()
kan de ochtend ook beginnen met een zweep voor je
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Morguh
Oehquote:Op maandag 31 maart 2025 06:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan de ochtend ook beginnen met een zweep voor je![]()
Moguh![]()
![]()
ik ga een ontbijt frankensteinen zometeen![]()
er staat water of melk maar ik heb nog skyr over die op moetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hlo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
he justin
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4137 / +114 / +17 / 11284 / 12435
2. _UserName_ / 1274 / +12 / +0 / 1356 / 1759
3. KoningWouter / 1109 / +3 / +2 / 4187 / 4752
4. Dr.Mikey / 1008 / +19 / +45 / 1294 / 1679
5. KillemWieft / 1007 / +39 / +23 / 778 / 1172
6. Moeraskat / 793 / +31 / +53 / 4489 / 4893
7. gebrokenglas / 741 / +19 / +4 / 2816 / 3256
8. HappyCharly / 572 / +23 / +13 / 2333 / 2635
9. kree / 560 / +44 / +0 / 2495 / 2841
10. loveislikeakiss / 551 / +46 / +4 / 1898 / 2254
11. hemarookworst / 540 / +13 / +14 / 1849 / 2215
12. Bally-b / 507 / +1 / +14 / 93 / 169
13. mario390 / 492 / +34 / +15 / 261 / 424
14. sp3c / 481 / +2 / +29 / 774 / 946
15. devzero / 469 / +0 / +0 / 428 / 547
16. Lovely / 458 / +10 / +0 / 2690 / 3123
17. ToT / 352 / +8 / +17 / 2354 / 2544
18. loveyoulongtime / 351 / +3 / +0 / 1614 / 1819
19. Pinnenmutske / 315 / +5 / +3 / 686 / 903
20. Grotetijd / 308 / +1 / +0 / 1524 / 1737SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
oke rekenfoutje gemaakt met de skyr melkverhouding maar hey 50 gram proteine in mijn ontbijtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
punten!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
punktenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Moguhquote:Op maandag 31 maart 2025 07:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
Werken en dagbesteding
Enkel vandaag en morgen dagbestedingen werkse
![]()
iedereen goed de klokverzetting overleeft zo te zienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Komende nacht toch?quote:Op maandag 31 maart 2025 07:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
iedereen goed de klokverzetting overleeft zo te zien![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 07:40 schreef _UserName_ het volgende:
helaas was dat een dag te vroeg, wat een kutnacht![]()
![]()
En jijzelf?quote:Op maandag 31 maart 2025 07:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn horloge geeft mijn slaap een 9,1![]()
ga ik pas achterkomen als ik op mijn grote vriend de stairmaster staquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als de dame niet wil slapen moet je opblijvenquote:Op maandag 31 maart 2025 07:42 schreef _UserName_ het volgende:
de dame had 0 zin om te slapen, pas rond half 5 lukte het
zo werkt het levenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwdquote:Op maandag 31 maart 2025 07:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ga ik pas achterkomen als ik op mijn grote vriend de stairmaster sta![]()
Dat hebben we dan ook maar gedaan, met tegenzin.. Wilde vandaag even naar Doetinchem, kleertjes alen (mt 44)quote:Op maandag 31 maart 2025 07:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
als de dame niet wil slapen moet je opblijven
zo werkt het levenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
oke enorme bak skyr porrige is op
zal maar eens gaan aankleden voor de sportschoolHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
gewoonbolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Achgos, arme JYSKEquote:Op maandag 31 maart 2025 07:42 schreef _UserName_ het volgende:
de dame had 0 zin om te slapen, pas rond half 5 lukte het![]()
![]()
Aiii. Dus dit wordt een moeizame dag.quote:Op maandag 31 maart 2025 07:42 schreef _UserName_ het volgende:
de dame had 0 zin om te slapen, pas rond half 5 lukte hetHow can I make this topic about me?![]()
Ik hoop het niet (voor vrouwlief), ik ga vanmiddag de deur uit naar de prenatal, kleertjes halen met een cadeaukaart die online niet werkt dus hope dat ik of kleertjes vind in maat 44, of de ene kaart voor de andere kan inwisselen voor een nieuwe zodat ik online kan bestellen.. laatste dag met kortingquote:Op maandag 31 maart 2025 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aiii. Dus dit wordt een moeizame dag.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nou ja, moeizame nachten zijn nooit leuk, ook niet zonder kindquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
kwam nog maar net uit je vingers, de laatste loodjes, de maand is bijna voorbijquote:
Kleertjes maat 44?quote:Op maandag 31 maart 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik hoop het niet (voor vrouwlief), ik ga vanmiddag de deur uit naar de prenatal, kleertjes halen met een cadeaukaart die online niet werkt dus hope dat ik of kleertjes vind in maat 44, of de ene kaart voor de andere kan inwisselen voor een nieuwe zodat ik online kan bestellen.. laatste dag met korting
Dat is heeeel klein ....![]()
Ik ga straks eerst bellen met prenatal of ik, mocht er fysiek geen 44 zijn ik de cadeaukaart kan inwisselen voor een andere cadeakaart zodat ik alsnog 44 kan bestellen, anders rij ik +/- 90 km voor niksquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Beterquote:Op maandag 31 maart 2025 08:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ga straks eerst bellen met prenatal of ik, mocht er fysiek geen 44 zijn ik de cadeaukaart kan inwisselen voor een andere cadeakaart zodat ik alsnog 44 kan bestellen, anders rij ik +/- 90 km voor niks
En beter vandaag dan morgen #1 april![]()
![]()
Dan geldt de korting niet meer dus moet wel vandaagquote:Op maandag 31 maart 2025 08:25 schreef maily het volgende:
[..]
Beter
En beter vandaag dan morgen #1 april
45 km voor de dichtstbijzijnde prenatal?quote:Op maandag 31 maart 2025 08:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ga straks eerst bellen met prenatal of ik, mocht er fysiek geen 44 zijn ik de cadeaukaart kan inwisselen voor een andere cadeakaart zodat ik alsnog 44 kan bestellen, anders rij ik +/- 90 km voor niks
How can I make this topic about me?![]()
Pak je kans! Profiteer nog 1 dagen, 15 uur, 27 min, 41 sec van de LENTE MAZZEL deals!quote:Op maandag 31 maart 2025 08:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan geldt de korting niet meer dus moet wel vandaagHow can I make this topic about me?![]()
Kan gewoonquote:Op maandag 31 maart 2025 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
45 km voor de dichtstbijzijnde prenatal?
Zie net dat er 38 zijn in Nederland.![]()
Ja, Winterswijk > Doetinchemquote:Op maandag 31 maart 2025 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
45 km voor de dichtstbijzijnde prenatal?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is een goed idee, ik heb nog maar 1 kopje gehad, en nog niet eens brood.quote:How can I make this topic about me?![]()
Vezels, vitaminen, mineraaaaaaleeeeen!quote:Op maandag 31 maart 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een goed idee, ik heb nog maar 1 kopje gehad, en nog niet eens brood.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 08:41 schreef _UserName_ het volgende:
Hee ToT
Als het kotergeslinger klaar is, mag datHeren!quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 08:50 schreef StevenHyde het volgende:
Deze Ajacied zegt goeeeedemorgen met een grote grijns!Hee gozer!
Doet je clubje het goed dan?![]()
![]()
Snap ikquote:Op maandag 31 maart 2025 08:50 schreef StevenHyde het volgende:
Deze Ajacied zegt goeeeedemorgen met een grote grijns!
Haha ja echt ongekend dat we nu kampioen kunnen worden. Had zo gehoopt op een top 3 begin vh seizoen en dan komt er dit waarschijnlijk uit. Zo blijquote:
Dag begon al goed, want bij de kringloopwinkel scoorde ik:
3 Ajax jaarboeken die ik spaar. Betaal je normaal 15-20 euro voor via bol(tweedehands) of marktplaats
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het jaarboek van PSV is ook uit zag ik:quote:Op maandag 31 maart 2025 08:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja echt ongekend dat we nu kampioen kunnen worden. Had zo gehoopt op een top 3 begin vh seizoen en dan komt er dit waarschijnlijk uit. Zo blij
Dag begon al goed, want bij de kringloopwinkel scoorde ik:
[ afbeelding ]
3 Ajax jaarboeken die ik spaar. Betaal je normaal 15-20 euro voor via bol(tweedehands) of marktplaats
Hahaha heldquote:Op maandag 31 maart 2025 08:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het jaarboek van PSV is ook uit zag ik:
[ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vind het altijd wel mooi, aanhang van clubs die zo hoog van de toren blazen en uiteindelijk niks klaarmaken. Vond het bij Roda vorig seizoen ook prachtig, op het veld de promotie vieren terwijl de andere beslissende wedstrijd nog bezig was
ik moet zo nog de koffie van de hema proberen, was in de aanbieding 1+1 dus gelijk 8 zakken gehaald
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoi UN
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey Juicy
I'm surrounded by morons!
Ja hoort er idd ook bij. Maakt de sport wel extra leuk dit soort momenten. Behalve als je stadionspeaker van Roda bent. Al had ik t idee dat deze man de aandacht alleen maar leuk vond.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:00 schreef _UserName_ het volgende:
Vind het altijd wel mooi, aanhang van clubs die zo hoog van de toren blazen en uiteindelijk niks klaarmaken. Vond het bij Roda vorig seizoen ook prachtig, op het veld de promotie vieren terwijl de andere beslissende wedstrijd nog bezig wasBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bolkkoning. Sta je vanavond mooi weer op de hoogste trede tijdens de prijsuitreiking. Grote klassequote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja dit kan niet meer misgaan. Thxquote:Op maandag 31 maart 2025 09:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bolkkoning. Sta je vanavond mooi weer op de hoogste trede tijdens de prijsuitreiking. Grote klasse![]()
![]()
Da's goed. Ik bolk wel even voor je door. Ik moet nog 50 punten hebben.How can I make this topic about me?![]()
en dan?quote:Op maandag 31 maart 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's goed. Ik bolk wel even voor je door. Ik moet nog 50 punten hebben.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:![]()
even boekhouding doen
laatste dag kwartaal
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die heeft zijn factuur niet betaald, die ook niet, die ook nog niet, die lul moet uberhaupt nog reageren, wat is dit dan voor rekening? Nou dat boek ik wel op onvoorzien. Wat is dit, een aanmaning? Die had ik toch al betaald?quote:Op maandag 31 maart 2025 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
even boekhouding doen
laatste dag kwartaalHow can I make this topic about me?![]()
nee alle posten toewijzenquote:Op maandag 31 maart 2025 10:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die heeft zijn factuur niet betaald, die ook niet, die ook nog niet, die lul moet uberhaupt nog reageren, wat is dit dan voor rekening? Nou dat boek ik wel op onvoorzien. Wat is dit, een aanmaning? Die had ik toch al betaald?
juiste grootboekrekening
Volgens mij heb jij je administratie prima op ordequote:Op maandag 31 maart 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee alle posten toewijzen
juiste grootboekrekening
het is zoo saaaiiiiiquote:Op maandag 31 maart 2025 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je administratie prima op orde
ehh neequote:Op maandag 31 maart 2025 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je straks even een lekker appeltaartje pakken![]()
jij wel heThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
met of zonder gedroogde druiven?quote:Op maandag 31 maart 2025 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je straks even een lekker appeltaartje pakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een eenvoudige appeltaart punt van de supermarkt. Met slagroom, dat wel.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met of zonder gedroogde druiven?
alleen leuke dingen tochquote:Op maandag 31 maart 2025 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Straks. Eerst even wat dingen doen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
extra slagroomquote:Op maandag 31 maart 2025 10:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een eenvoudige appeltaart punt van de supermarkt. Met slagroom, dat wel.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou, ik ga even de wasmachine vullen en aanzetten. Leuke dingen komen later, eerst even wat noodzakelijke dingen.quote:How can I make this topic about me?![]()
13-14 graden is niet gek voor de tijd van het jaarquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar als die wind er is, dan is t ook niet veel aan..quote:Op maandag 31 maart 2025 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
13-14 graden is niet gek voor de tijd van het jaar"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nja april doet wat ie wil.. en in mei leggen alle vogels een ei.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
waai hem weg danquote:Op maandag 31 maart 2025 11:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar als die wind er is, dan is t ook niet veel aan..
Hier staat vanavond stamppot rauwe andijvie met spekjes op het menu
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker!quote:Op maandag 31 maart 2025 11:04 schreef Lovely het volgende:
Hier staat vanavond stamppot rauwe andijvie met spekjes op het menu![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: