SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iets van 5de wielquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je was te langzaam JustinWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben alweer paraat op t werk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heyquote:ook al weer vrpeg prestent
Nou bij jou is het 5de wiel aan de wagenquote:![]()
ALles wat in jou bed terecht komt of in welke bedden jij terecht komt misshien el 10de wiel aan een wagen
Hoppaaaaaaa!quote:Op maandag 31 maart 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou bij jou is het 5de wiel aan de wagen![]()
ALles wat in jou bed terecht komt of in welke bedden jij terecht komt misshien el 10de wiel aan een wagenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat die man nog tijd heeft om te bolken is mij een raadsel met al die vrouwenquote:
![]()
kan de ochtend ook beginnen met een zweep voor je
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Morguh
Oehquote:Op maandag 31 maart 2025 06:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan de ochtend ook beginnen met een zweep voor je![]()
Moguh![]()
![]()
ik ga een ontbijt frankensteinen zometeen![]()
er staat water of melk maar ik heb nog skyr over die op moetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: