SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
prima tt
zo voel ik me ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Doenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
kan je eerlijk zelden. eigenlijk nooit. ja mss als ik uit Brakel moet terug rijden en de N11 nog stuk en als het laat is daar heb ik wel eens ff Mac gehaald. verder niet?
Wij werken in installaties he. niet vrij door hele land, hiervoor gedaan trouwens wel.
maar anyway ik zou je moeten rapporteren om prive gegevens en data trackers in te zien? want no way dat dat mag op dit soort dingen he?![]()
![]()
Ik ga de PMS periode in en dan is de hormoonspiegel het meest gelijkende op de man en tja dan krijg ik zin in mannelijke dingen zoals gaatjes borenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
mss jij wel onze blauwe in deze niet iig via regelgeving. beetje lopen spioneren op personeel enzo. .... wtf. en of ze bij Mac zitten of wat?quote:
niet oke he is dat. ik zou snel weg zijn bij zo'n werkgever.Do what you love, love what you do!![]()
Heb ik nooit zin inquote:Op zondag 30 maart 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga de PMS periode in en dan is de hormoonspiegel het meest gelijkende op de man en tja dan krijg ik zin in mannelijke dingen zoals gaatjes boren![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb zelfs de accu van 2 boormachines leeggeboord, want zo rol ikTrotste mama van Ambar
Ik zou de blauwen bellen!!!quote:Op zondag 30 maart 2025 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
kan je eerlijk zelden. eigenlijk nooit. ja mss als ik uit Brakel moet terug rijden en de N11 nog stuk en als het laat is daar heb ik wel eens ff Mac gehaald. verder niet?
Wij werken in installaties he. niet vrij door hele land, hiervoor gedaan trouwens wel.
maar anyway ik zou je moeten rapporteren om prive gegevens en data trackers in te zien? want no way dat dat mag op dit soort dingen he?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]kheb niet gelezen waar het verder over ging
![]()
![]()
Morgen kort ritje en het weekend weer lange ritten. Tank dan in Duitsland en ga opletten of het dan nog zo snel op gaat.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja maar meen serieus he? en hij is al zo overtuigd van dat zijn eigen gelijk is? met illegaal ff personeel trassen mag niet no way. ook al zit er tracker in de auto, dan moet via HR en met hele goeie reden om in te zien.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja daarom heb je een kutlevenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
mss jij wel onze blauwe in deze niet iig via regelgeving. beetje lopen spioneren op personeel enzo. .... wtf. en of ze bij Mac zitten of wat?
niet oke he is dat. ik zou snel weg zijn bij zo'n werkgever.
maar normiliter is het normaal wat ik doe, ik stuur de dichtstbijzijnde werknemer naar het dichstsbijzijnde probleem
en vaak is dat met de buitendienst van snackbar naar snackbarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat ik aan mijn neus voelde, dat Justie zin in nasi hadquote:Op zondag 30 maart 2025 16:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]kheb niet gelezen waar het verder over ging
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
want die verzetten gewoon minder werk dan de thuiswerkers
niet minder belangrijk maar zonder de thuiswerkers staat alles stilOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Note zettenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar meen serieus he? en hij is al zo overtuigd van dat zijn eigen gelijk is? met illegaal ff personeel trassen mag niet no way. ook al zit er tracker in de auto, dan moet via HR en met hele goeie reden om in te zien.![]()
![]()
this is knownOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Doe dat maar eensquote:Op zondag 30 maart 2025 16:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen kort ritje en het weekend weer lange ritten. Tank dan in Duitsland en ga opletten of het dan nog zo snel op gaat.
ja dat mag echt nietquote:Op zondag 30 maart 2025 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar meen serieus he? en hij is al zo overtuigd van dat zijn eigen gelijk is? met illegaal ff personeel trassen mag niet no way. ook al zit er tracker in de auto, dan moet via HR en met hele goeie reden om in te zien.
Smile, it's free therapy.![]()
En dat zie je dan via die illegaal geplaatste trackerquote:Op zondag 30 maart 2025 16:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja daarom heb je een kutleven
maar normiliter is het normaal wat ik doe, ik stuur de dichtstbijzijnde werknemer naar het dichstsbijzijnde probleem
en vaak is dat met de buitendienst van snackbar naar snackbar
ja dan gaat er daar iets mis in jou bedrijf?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja daarom heb je een kutleven
en vaak is dat met de buitendienst van snackbar naar snackbar
No problem. maar zeg gewoon niet dat je altijd gelijk hebt. want oke mss is er bedrijfsregeling dat je mensen live kunt volgen enzo. Maar dat is onwijs punt hier en weet het is alle gelogd. maar zo ff iemand inzien live is heel ander verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat ik aan mijn neus voelde, dat Justie zin in nasi had![]()
owww
![]()
nee dat is een ander neusje
Apple tagquote:Op zondag 30 maart 2025 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En dat zie je dan via die illegaal geplaatste tracker![]()
![]()
schien bij jullie want jullie thuiswerkers zitten de hele dag in het zonnetjequote:Op zondag 30 maart 2025 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja dan gaat er daar iets mis in jou bedrijf?
No problem. maar zeg gewoon niet dat je altijd gelijk hebt. want oke mss is er bedrijfsregeling dat je mensen live kunt volgen enzo. Maar dat is onwijs punt hier en weet het is alle gelogd. maar zo ff iemand inzien live is heel ander verhaal.
dat kan, dat weet ik niet maar ik denk dat dat niet het geval isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik denk dat je dat zelf hebt verzonnenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met een nog wel intact neustussenschot.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
owww
![]()
nee dat is een ander neusjeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja, heel goedkoop was dat ding niet. Ik kocht ook zo'n ding om uit te proberen of het wat is.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Te duuuuur
action werkt net zo goed
How can I make this topic about me?![]()
ok jij hebt gewonnenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik denk dat hij niet helder denken kan nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ken het neusje van Lovely nietquote:Op zondag 30 maart 2025 16:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Met een nog wel intact neustussenschot.
waarom kun jij niet gewoon zeggen? we hebben beide deel gelijk en is het 0-0?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
schien bij jullie want jullie thuiswerkers zitten de hele dag in het zonnetje
dat kan, dat weet ik niet maar ik denk dat dat niet het geval is
Vraag het voor de zoveelste keer eigenlijk al? ik heb er eigenlijk gewoon geen zin in?
Maar ik ga niet toegeven dat jij gelijk had met al je punten, no fucking way he?Do what you love, love what you do!![]()
Ik gok zomaar dat daar geen tot weinig wit poeder doorheen gaat.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik ken het neusje van Lovely nietOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Omdat jij nooit gelijk hebt?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
waarom kun jij niet gewoon zeggen? we hebben beide deel gelijk en is het 0-0?
Vraag het voor de zoveelste keer eigenlijk al? ik heb er eigenlijk gewoon geen zin in?
Maar ik ga niet toegeven dat jij gelijk had met al je punten, no fucking way he?Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
Maar ik ga niet toegeven dat jij gelijk had met al je punten, no fucking way he?kan ie wel zeggenquote:
maar alleen als iemand egkt gelijk heeft![]()
Het komt echt niet in je op jij dat jij er ook wel eens naast kunt zitten met een stelling?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
Maar ik ga niet toegeven dat jij gelijk had met al je punten, no fucking way he?How can I make this topic about me?![]()
jawel maar in dit verhaal niet zo. tis beetje 0-0quote:Op zondag 30 maart 2025 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het komt echt niet in je op jij dat jij er ook wel eens naast kunt zitten met een stelling?Do what you love, love what you do!![]()
Als je niet kunt accepteren dat een stelling of besluit van een ander gekozen wordt ipv jouw stelling, dan is in de OR gaan zitten een heel slecht idee. Je bent dan alleen maar gefrustreerd wanneer er niet naar je advies geluisterd wordt.How can I make this topic about me?![]()
Dat worden hele lange zittingenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je niet kunt accepteren dat een stelling of besluit van een ander gekozen wordt ipv de jouwe, dan is in de OR gaan zitten een heel slecht idee. Je bent dan alleen maar gefrustreerd als er niet naar je advies geluisterd wordt.![]()
![]()
Wijze woordenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je niet kunt accepteren dat een stelling of besluit van een ander gekozen wordt ipv jouw stelling, dan is in de OR gaan zitten een heel slecht idee. Je bent dan alleen maar gefrustreerd wanneer er niet naar je advies geluisterd wordt.
En vergaderingen gaan dan ook 6 uur duren
Trust nobody![]()
Misschien moet dat gewoon een keer gebeuren.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je niet kunt accepteren dat een stelling of besluit van een ander gekozen wordt ipv jouw stelling, dan is in de OR gaan zitten een heel slecht idee. Je bent dan alleen maar gefrustreerd wanneer er niet naar je advies geluisterd wordt.![]()
![]()
of welliocht en meer mijn punt. zitten er mensen die zo denken idd ja. dat blijkt in de praktijkquote:Op zondag 30 maart 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je niet kunt accepteren dat een stelling of besluit van een ander gekozen wordt ipv jouw stelling, dan is in de OR gaan zitten een heel slecht idee. Je bent dan alleen maar gefrustreerd wanneer er niet naar je advies geluisterd wordt.
ass kussers naar elkaar. en niemand die eens zegt hoe het nu eigenlijk gaat. kan het natuurlijk nooit zon omschrijven ofzo. maar oke. daar is mijn motivatie.Do what you love, love what you do!![]()
Omdat we totaal niet beiden gelijk hebbenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
Maar ik ga niet toegeven dat jij gelijk had met al je punten, no fucking way he?
Jij zit groep A af te zeiken omdat ze in jouw ogen heel de dag te weinig doen, ik zit groep B af te zeiken omdat ze in mijn ogen heel de dag te weinig doen
Vervolgens begin jij te stampen omdat jij wel genoeg doet en je niet de hele troep op sommige mensen af mag rekenen
Dan maak je toch mijn punt?
Dan geef je me gelijk
Dan heb ik deze discussie gewonnen
Handjes schudden en tot volgende keerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En volgende keer laat je je niet zo makkelijk kennen:')Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als jij in het echt net zulke discussies voert als hier, wens ik je veel succesquote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef kree het volgende:
[..]
of welliocht en meer mijn punt. zitten er mensen die zo denken idd ja. dat blijkt in de praktijk
ass kussers naar elkaar. en niemand die eens zegt hoe het nu eigenlijk gaat. kan het natuurlijk nooit zon omschrijven ofzo. maar oke. daar is mijn motivatie.
Trotste mama van Ambar
Heracles ooh oohThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja oke dit klinkt al aners "als ik heb gelijk". maar okeeeeequote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat we totaal niet beiden gelijk hebben
Jij zit groep A af te zeiken omdat ze in jouw ogen heel de dag te weinig doen, ik zit groep B af te zeiken omdat ze in mijn ogen heel de dag te weinig doen
Vervolgens begin jij te stampen omdat jij wel genoeg doet en je niet de hele troep op sommige mensen af mag rekenen
Dan maak je toch mijn punt?
Dan geef je me gelijk
Dan heb ik deze discussie gewonnen
Handjes schudden en tot volgende keer
komt goed handen geschud bij deze.Do what you love, love what you do!![]()
Niemand mag de vergaderruimte uit voordat ze kree gelijk hebben gegeven op alle punten, inclusief punten die 100% aannames zijn en waarvan feiten niet met de aannames kloppenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als jij in het echt net zulke discussies voert als hier, wens ik je veel succes
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ben al lang blij dat iedereen zich niet laat wegjagen door het geneuzel![]()
want dat is het plan
zo kut doen dat iedereen gaat en dan stiekem al de puncten pakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vooroordeel? ik Bern in het echt mss wat meer bedenkelijk. maar doe het zelfde en werkt onderhand al jaar hoor met. voorzitter teams.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als jij in het echt net zulke discussies voert als hier, wens ik je veel succesDo what you love, love what you do!![]()
Wat heeft jou club vandaag gedaan?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
want dat is het plan
zo kut doen dat iedereen gaat en dan stiekem al de puncten pakkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolkquote:Op zondag 30 maart 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
want dat is het plan
zo kut doen dat iedereen gaat en dan stiekem al de puncten pakken
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
En gaten vullen?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet even de klus rotzooi opruimenI'm surrounded by morons!
Ja kom danquote:
moet eerst douchenquote:
berg oplopen is zweterig
is 10 graden omhoog berg waardig?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet eerst douchen
berg oplopen is zweterig
is 10 graden omhoog berg waardig?
Hup FeyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat is wat verwarrend allemaal he.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik weet niet wie mijn club isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heeft nu geen zin meer.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
want dat is het plan
zo kut doen dat iedereen gaat en dan stiekem al de puncten pakken
Dinsdag is dat een beter plan.![]()
Geef nooit opquote:Op zondag 30 maart 2025 16:50 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft nu geen zin meer.
Dinsdag is dat een beter plan.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dinsdag moet ik veelste vroeg opstaan
Peter jan RensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klinkt hetzelfdequote:Op zondag 30 maart 2025 16:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja oke dit klinkt al aners "als ik heb gelijk". maar okeeeee
komt goed handen geschud bij deze.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoe vroeg begint de roadtrip?quote:I'm surrounded by morons!
ik wil rond 12 uur bij de eerste stop zijn, 1 kan ookquote:
maar dat is 6 opstaan, half 7 naar station, lopen naar auto, plassen, 8 uur vertrekken
eerste stuk is tussen de 3,5 en 4 uur rijden maar ga uit dat ik wel een beetje file tegen zal komenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
leuke is dat ik een reservering heb gemaakt bij de eerste stop voor lunch en ik kan niets vinden in mijn mailbox erover dus ik moet maar gokken hoe laat
*Lust geen koffie*![]()
Kwart overquote:Op zondag 30 maart 2025 16:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
leuke is dat ik een reservering heb gemaakt bij de eerste stop voor lunch en ik kan niets vinden in mijn mailbox erover dus ik moet maar gokken hoe laat![]()
![]()
Strakke planning, net als de mijne eigenlijk…quote:Op zondag 30 maart 2025 16:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil rond 12 uur bij de eerste stop zijn, 1 kan ook
maar dat is 6 opstaan, half 7 naar station, lopen naar auto, plassen, 8 uur vertrekken
eerste stuk is tussen de 3,5 en 4 uur rijden maar ga uit dat ik wel een beetje file tegen zal komen
Ik verwacht dat er om 0515 a 0530 een taxi voor mijn deur staat. 0710 vliegen, 0810 aankomst, 0815 ontbijten op het vliegveld, taxi naar centrum Oslo, beetje werken, rond 1515/1530u taxi terug, rond 16u de lounge in en een biertje drinken. 1700 vliegen, rond 18u bus pakken en rond 19u bierproeverij bij Øx in Trondheim
Hunger o’ clock.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
leuke is dat ik een reservering heb gemaakt bij de eerste stop voor lunch en ik kan niets vinden in mijn mailbox erover dus ik moet maar gokken hoe laatI'm surrounded by morons!
Geeft nooit opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wel jammer voor dudje want als mijn wekker gaat wordt hij ook wakker
andersom heb ik dat neitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wij hebben rosti vanavond
beetje in de mood komen voor die alpen enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met klodders mayonaise?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
wij hebben rosti vanavond
beetje in de mood komen voor die alpen enzo![]()
nah, vandaag geen cheatdayquote:
heb net 4 cheatdays gehad
*Lust geen koffie*![]()
beste moment om een plant om te gooien? Als je toch al aan het stofzuigen bentTrotste mama van Ambar
Ik heb vanavond spaghetti met kip pesto en jalapeños 😏
11k stappen gezet in Beekse Bergen: pittigWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
klinkt pittigquote:Op zondag 30 maart 2025 17:19 schreef Grotetijd het volgende:
11k stappen gezet in Beekse Bergen: pittig
ook kaas?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Word er hier nog een beetje gebolkt of wah dah jonguh?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bolk Links, Bolk Rechts, Bolk OVERAl!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
lief klein konijntje had een bolkje op zijn neusquote:Op zondag 30 maart 2025 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebolkt of wah dah jonguh?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
lief klein doch furieus snoeiharde bolk terug op je neusjequote:Op zondag 30 maart 2025 17:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lief klein konijntje had een bolkje op zijn neus
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
HutspotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jammiequote:Op zondag 30 maart 2025 17:19 schreef Grotetijd het volgende:
11k stappen gezet in Beekse Bergen: pittigTrust nobody![]()
Jaaaaa echt heerlijk. En verdient na al die stappenquote:Well, life can be a riot
Hoeveel heb je er vandaag?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jaaaaa echt heerlijk. En verdient na al die stappen![]()
ik wil eigenlijk nog voor de 20k stapjes gaan maar de sportschool ging om 4 dicht![]()
*Lust geen koffie*![]()
Ja zit er ook op volgens mijquote:Well, life can be a riot
11kquote:Well, life can be a riot
quote:quote:Op zondag 30 maart 2025 17:19 schreef Grotetijd het volgende:
11k stappen gezet in Beekse Bergen: pittigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goeie hutspot met worstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Ja smaakt goedquote:
R.I.P DTS.![]()
Ik eet morgen stamppot omdat ik nog spekjes in de koelkast heb liggen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb wel eens bavaria gehadquote:Maar dan Bavaria 0.0% Fruity rosé
Ja die is lekkerquote:Op zondag 30 maart 2025 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb wel eens bavaria gehadMaar dan Bavaria 0.0% Fruity rosé
![]()
![]()
Ze hebben ook ginger lemon geen idee of die wel lekker isquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
lijkt me wel lekker ookquote:Op zondag 30 maart 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze hebben ook ginger lemon geen idee of die wel lekker is![]()
![]()
Ga wel een keer uit proberen denk ik.. als t maar niet te sterk smaak naar gingerquote:
Lekker juistquote:Op zondag 30 maart 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ga wel een keer uit proberen denk ik.. als t maar niet te sterk smaak naar ginger![]()
![]()
dudje gelukkig al aan het koken, ik ging maar komkommer snacken om te overlevenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeh, gingers
Stappen boekjequote:Op zondag 30 maart 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde mijn boekje
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
En wat betekende licht groene en donkere groene kleurquote:Op zondag 30 maart 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde mijn boekje
[ link | afbeelding ]
Kruisjes is niet gehaald denk ik"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
niets eigenlijk, beetje patroontjes maken enzoquote:Op zondag 30 maart 2025 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat betekende licht groene en donkere groene kleur
Kruisjes is niet gehaald denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah ok.. En tot hoeveel dagen/keer wil je het halen ?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niets eigenlijk, beetje patroontjes maken enzo
ik wilde nuttig zijn en nog wat snijden maar zodra ik de snijplank pak om papier te snijden komt er een poes aanrennen want die wil de losse flarden
*Lust geen koffie*![]()
sowieso het jaar, als het lukt zou het leuk zijn om 365 dagen streak te halen maar deze maand nog ziek geweest dus dat is op zijn vroegst pas volgend jaar maartquote:Op zondag 30 maart 2025 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. En tot hoeveel dagen/keer wil je het halen ?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Papercut eh -catquote:Op zondag 30 maart 2025 18:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wilde nuttig zijn en nog wat snijden maar zodra ik de snijplank pak om papier te snijden komt er een poes aanrennen want die wil de losse flarden![]()
Nou dat is wel een mooi doel om te gaan halenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
sowieso het jaar, als het lukt zou het leuk zijn om 365 dagen streak te halen maar deze maand nog ziek geweest dus dat is op zijn vroegst pas volgend jaar maart
kreeg gisteren een tiktok met het geluid van your fathers was a hamster and your mother rieks of elderberries
dino was zeer verwardHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
GewonnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: