Maar denk je ook niet dat de oorlog in de basis pas gaat stoppen als Oekrane die 20% opgeeft?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wel mee eens,
Maar die 20% zijn niet van ons, wij gaan daar niet over.
En dan kan ik hier heel verhaal op hangen hoe dom het is om een imperialistische veroveraar maar te gaan appeasen, omdat je een 'educated guess' doet dat de agressor wel genoegen neemt met 20%, maar ik zal het je besparen.
En als oekraine komt met dat ze dat zelf acceptabel vinden, dan steunen we ze daarbij.
Nee, dan is het ff rustig, gaat putin gewoon nog meer meat recruteren, en gaat die 2 jaar later verder ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar denk je ook niet dat de oorlog in de basis pas gaat stoppen als Oekrane die 20% opgeeft?
Ik denk dat de oorlog stopt als Putin gestopt word.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar denk je ook niet dat de oorlog in de basis pas gaat stoppen als Oekrane die 20% opgeeft?
Terugveroveren zie ik niet gebeuren, evenmin dat Rusland zich vrijwillig terugtrekt.
Ja dat ook.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump heeft toch gezegd dat Europa ze moet bewaken?
De oplossing is tweeledig:quote:Op maandag 31 maart 2025 11:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dan is het ff rustig, gaat putin gewoon nog meer meat recruteren, en gaat die 2 jaar later verder ofzo.
rus veegt gewoon aan elk verdrag hun reet af.
maar pas daarna?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:43 schreef phpmystyle het volgende:
Ik gok dat Poetin het niet opnieuw probeert tijdens Trumps termijn.
Zijn natuurlijk twee gedachten bij:quote:
Doet Europa daar dan wat tegen? Volgens mij beukt Oekrane regelmatig op doelen 1000 kilometer Rusland in.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een alternatief is natuurlijk dat Europa toestaat Rusland ver in het binnenland te raken. Dat heeft Biden altijd tegen gehouden, en wat gaat Trump daar nu aan doen nu hij nauwelijks meer leverage heeft?
Zijn dacht ik met eigen wapens.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Doet Europa daar dan wat tegen? Volgens mij beukt Oekrane regelmatig op doelen 1000 kilometer Rusland in.
Trump vindt niets leuk. Trouwens, hoezo zouden er Amerikanen zitten? Het zijn mijnen. Er zijn zat andere Amerikaanse bedrijven in Oekrane, maar er staan niet per se Amerikanen achter de toonbank van een McDonalds.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat ook.
Maar grootschalige invasies van Rus waar Amerikanen zitten gaat Trump niet leuk vinden.
Daar is nog over uitgesproken dat Oekrane die niet zou mogen gebruiken tegen militaire doelen binnen Rusland.quote:
Goed punt goed punt.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump vindt niets leuk. Trouwens, hoezo zouden er Amerikanen zitten? Het zijn mijnen. Er zijn zat andere Amerikaanse bedrijven in Oekrane, maar er staan niet per se Amerikanen achter de toonbank van een McDonalds.
Je onderschat het feit dat een wezenlijk deel van de Amerikanen zo dom als het achtereind van een varken is.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:11 schreef bleiblei het volgende:
Wat ik mij afvraag is of Trump nu echt communiceert als een kleuter, of dat de media zijn boodschap zo vertaald?
Een volwassene die zegt "ik ben heel erg boos op Poetin", of "Zelensky heeft grote grote problemen als..." is toch niet serieus te nemen? Hoe kunnen Amerikanen naar die gast kijken zonder zichzelf voor hun kop te slaan.
We horen hem toch regelmatig praten en dan komt hij inderdaad als een kleuter over.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:11 schreef bleiblei het volgende:
Wat ik mij afvraag is of Trump nu echt communiceert als een kleuter, of dat de media zijn boodschap zo vertaald?
Een volwassene die zegt "ik ben heel erg boos op Poetin", of "Zelensky heeft grote grote problemen als..." is toch niet serieus te nemen? Hoe kunnen Amerikanen naar die gast kijken zonder zichzelf voor hun kop te slaan.
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:11 schreef bleiblei het volgende:
Europa levert geen ATACMS. De Stormshadows en SCALPs worden wel ingezet in Rusland. Maar dat zijn bunkerbusters en niet voor elk doelwit efficient.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar is nog over uitgesproken dat Oekrane die niet zou mogen gebruiken tegen militaire doelen binnen Rusland.
Die Westerse Atacms mochten niet buiten Oekrane worden ingezet.
Tenzij bepalingen zijn gewijzigd die ik gemist heb.
trump heeft letterlijk 0,0 verstand van economische zaken, en het beetje wat hij er vanaf denkt te weten, stamt uit de 17e eeuw. Investeren in rusland is extreem risicovol, na alle sancties, nationaliseringen, en (burger) oorlogen.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:10 schreef ExTec het volgende:
Grondstoffen deals geven louter aan hoe stupide trump en clan zijn. Installaties optrekken om dat te doen duren jaren om te bouwen.
Een alternatief is dat we Transnistri en Koningsbergen heroveren en alle Russen eruit gooien.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een alternatief is natuurlijk dat Europa toestaat Rusland ver in het binnenland te raken. Dat heeft Biden altijd tegen gehouden, en wat gaat Trump daar nu aan doen nu hij nauwelijks meer leverage heeft?
Ja, je refereert aan dat trump ook met rus zelf denkt te kunnen onderhandelen, mbt grondstoffen die zich in rus proper bevinden.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:48 schreef oheng het volgende:
[..]
trump heeft letterlijk 0,0 verstand van economische zaken, en het beetje wat hij er vanaf denkt te weten, stamt uit de 17e eeuw. Investeren in rusland is extreem risicovol, na alle sancties, nationaliseringen, en (burger) oorlogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |