SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
ja sorry hoor maar spreek elkaar maar tegen.
werkgever mag niet zo wagens volgen en waar iemand is. dat is overtreding in AVG sowieso.Do what you love, love what you do!![]()
Naar een koffietentje voor heerlijke koffie
[ Bericht 8% gewijzigd door gebrokenglas op 30-03-2025 13:40:48 ]How can I make this topic about me?![]()
Ja ik schrik hier beetje van.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een geluk dat je er niet meer was en het niet meegekregen hebt
Was bij het Zwaantje voor
[ Bericht 3% gewijzigd door KoningWouter op 30-03-2025 14:43:38 ]![]()
Ah ok, niet gezien, ik las maar de helft. Doen wel meer mensen hierquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Volgens mij is dat met het oog op brand: dat ze kunnen nagaan hoeveel medewerkers er in het kantoor zijn.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet aangeven of ik in het gebouw ben, mag dat wel?How can I make this topic about me?![]()
Ben je wel sneller klaarquote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ok, niet gezien, ik las maar de helft. Doen wel meer mensen hier
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Klopt, weet ik ook welquote:Op zondag 30 maart 2025 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij is dat met het oog op brand: dat ze kunnen nagaan hoeveel medewerkers er in het kantoor zijn.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik zou medewerkers als kree constant bellen waar ze zijn en wat ze aan het doen zijn .Trotste mama van Ambar
Kloptquote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ok, niet gezien, ik las maar de helft. Doen wel meer mensen hier![]()
![]()
kijk maar uit dat een thuiswerker je niet volgt.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Naar een koffietentje voor koffie met appeltaart
Er zit hier iemand die dat kan dus blijkbaar en kijkt wanneer naar snackbar enzo????
wtf. ok zo kan dat niet bij ons moet ik zeggen. maar om iedere mar aan te geven.Do what you love, love what you do!![]()
Een camera in de bus, met een live feed naar kantoor.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou medewerkers als kree constant bellen waar ze zijn en wat ze aan het doen zijn .
How can I make this topic about me?![]()
Sobersoquote:Op zondag 30 maart 2025 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een camera in de bus, met een live feed naar kantoor.
Trotste mama van Ambar
Neemt ie vast ook niet op.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou medewerkers als kree constant bellen waar ze zijn en wat ze aan het doen zijn .
Druk bezig water af te sluiten
Nu heb ik eigenlijk niet zoveel tegen de buitendienst hoor, werken gewoon hard net als de thuiswerkploeg en het management
En als ze niets te doen hebben staan ze stil, net als letterlijk iedereen die ooit ergens gewerkt heeft
Of dat nu in de snackbar is, bij de waterkoeler of buiten in het zonnetje maakt niet heel veel uit
Dat je zo begint te steigeren van de suggestie zegt wmb genoegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
dan neem ik ontslagquote:Op zondag 30 maart 2025 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een camera in de bus, met een live feed naar kantoor.
Do what you love, love what you do!![]()
Dit punt is klaar, het is gemaakt, afgeserveerd en ik heb met niemand hier problemen haha
Ik vergeef jeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BangerhartThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
DandatvanmijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ok ik snap je he? en gaan we even uit van normale werksituatie en niet volgen met tracker./quote:Op zondag 30 maart 2025 13:37 schreef sp3c het volgende:
Nu heb ik eigenlijk niet zoveel hoor tegen de buitendienst, werken gewoon hard net als de thuiswerkploeg en het management
En als ze niets te doen hebben staan ze stil, net als letterlijk iedereen die ooit ergens gewerkt heeft
Of dat nu in de snackbar is, bij de waterkoeler of buiten in het zonnetjes maakt niet heel veel uit
Dat je zo begint te steigeren van de suggestie zegt wmb genoeg
Probleem is bij ons, dat er locaties zijn die WVB allemaal makkelijk met 1 iemand kon plannen.
Nu zoeken ze de eerste monteurs die vrij zijn (ik dus) den kijken niet na. ja morgen is er iemand. overmorgen enzo. Ok aannemer moet 1.5 uur rijden he ervoor?
Dus 3 x. ik dacht ook dikke lul dan moeten werkvoorbereiding dit maarbeter plannen.
Erger nog. de hele week elke dag mensen voor ander dingen, had allemaal gecombineerd kunnen worden?
tja dat is niet mijn werk he????Do what you love, love what you do!![]()
okeeee. voor nu iigquote:Op zondag 30 maart 2025 13:38 schreef sp3c het volgende:
Dit punt is klaar, het is gemaakt, afgeserveerd en ik heb met niemand hier problemen haha
Ik vergeef jeDo what you love, love what you do!![]()
Nee doet boeit niemand, doet er allemaal niet toequote:Op zondag 30 maart 2025 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik snap je he? en gaan we even uit van normale werksituatie en niet volgen met tracker./
Probleem is bij ons, dat er locaties zijn die WVB allemaal makkelijk met 1 iemand kon plannen.
Nu zoeken ze de eerste monteurs die vrij zijn (ik dus) den kijken niet na. ja morgen is er iemand. overmorgen enzo. Ok aannemer moet 1.5 uur rijden he ervoor?
Dus 3 x. ik dacht ook dikke lul dan moeten werkvoorbereiding dit maarbeter plannen.
Erger nog. de hele week elke dag mensen voor ander dingen, had allemaal gecombineerd kunnen worden?
tja dat is niet mijn werk he????
Jij zegt tegen de thuiswerkers haha lol hele dag in het zonnetje en ik maar werken
Vergelijkbaar argument kun je niet tegen
Is bewezen, stop hiermee je hebt deze discussie kansloos verlorenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vergeet de slagroom nietquote:Op zondag 30 maart 2025 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks even naar de winkel voor heerlijke appeltaart.
Het ziet er naar uit dat de verf redelijk droog isTrotste mama van Ambar
terug naar de sportschool maar weer voor de stapjes, buiten wandelen wil ik nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Durf zelfs te zeggen dat ik hem glansrijk heb gewonnen
Verwacht heel veel +1 hier, anders note ik iedereenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oehhh lekkah maar is niet zo lekkah als arretjescakequote:Op zondag 30 maart 2025 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks even naar de winkel voor heerlijke appeltaart.
Smile, it's free therapy.![]()
niet eens? wij zijn nl wel bezig met oplossen en sjouwen of wat er voor nodig is. wvb ligt onderhand op matras in tuin en mss nog even wat proberen afspraak te plannen n.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee doet boeit niemand, doet er allemaal niet toe
Jij zegt tegen de thuiswerkers haha lol hele dag in het zonnetje en ik maar werken
Vergelijkbaar argument kun je niet tegen
Is bewezen, stop hiermee je hebt deze discussie kansloos verlorenDo what you love, love what you do!![]()
maar je hebt een mening over mensen die op kantoor werken?quote:
EDIT VOOR KREE DIT IS EEN GRAPJESmile, it's free therapy.![]()
Die ga ik komende week een keer proberen. Ik denk niet dat de supermarkt hier arretjescake heeft. Maar ik ga even kijken.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oehhh lekkah maar is niet zo lekkah als arretjescakeHow can I make this topic about me?![]()
Toe maar lekker notenquote:Op zondag 30 maart 2025 13:43 schreef sp3c het volgende:
Verwacht heel veel +1 hier, anders note ik iedereen
Zelf makenquote:Op zondag 30 maart 2025 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die ga ik komende week een keer proberen. Ik denk niet dat de supermarkt hier arretjescake heeft. Maar ik ga even kijken.
Trotste mama van Ambar
Ja ben je wel mee eensquote:Op zondag 30 maart 2025 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
niet eens? wij zijn nl wel bezig met oplossen en sjouwen of wat er voor nodig is. wvb ligt onderhand op matras in tuin en mss nog even wat proberen afspraak te plannen n.
Iedereen is het ermee eens, like de post nu maarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wil je wel een plak geven maar je woont ver wegquote:![]()
Voor het eerst in jaaaren weer eens gemaakt. Het is heel makkelijk.Smile, it's free therapy.![]()
Klopt dan ga ik thuiswerken en doe ik helemaal nietsTrotste mama van Ambar
TR op gezetquote:Op zondag 30 maart 2025 13:43 schreef sp3c het volgende:
Verwacht heel veel +1 hier, anders note ik iedereen
Lang geleden ook wel een keer gemaakt. Erg lekkerquote:Op zondag 30 maart 2025 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wil je wel een plak geven maar je woont ver weg![]()
Voor het eerst in jaaaren weer eens gemaakt. Het is heel makkelijk.Trotste mama van Ambar
oke. LOL. dan is het goed. zeg niet allen zo he. maar het valt me op.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja ben je wel mee eens
Iedereen is het ermee eens, like de post nu maar
Oke we houden het erbij.
quote:Op zondag 30 maart 2025 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lang geleden ook wel een keer gemaakt. Erg lekkerniet iets om vaker te maken gezien het pakje roomboter dat erin zit.
Maar er wordt zoveel gepraat dat er geen punt gepakt wordt.quote:
Heee, da's een idee voor de puntenteller: verdeling van het aantal gemaakte punten per uur.![]()
Dat is niet moeilijk om te maken.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
oke. LOL. dan is het goed. zeg niet allen zo he. maar het valt me op.
Oke we houden het erbij.![]()
![]()
En rauw ei? Als ik Copilot vraag om het recept staat dat er nadrukkelijk bij.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]niet iets om vaker te maken gezien het pakje roomboter dat erin zit.
quote:Op zondag 30 maart 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar er wordt zoveel gepraat snoeihard gebolkt dat er geen punt gepakt wordt.
Heee, da's een idee voor de puntenteller: verdeling van het aantal gemaakte punten per uur.![]()
Dat is niet moeilijk om te maken.
Ja zit ook een rauw ei inquote:Op zondag 30 maart 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En rauw ei? Als ik Copilot vraag om het recept staat dat er nadrukkelijk bij.![]()
schijnt het ook te kunnen maken zonder ei.Smile, it's free therapy.![]()
Die heeft monitor ook toch?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar er wordt zoveel gepraat dat er geen punt gepakt wordt.
Dat is niet moeilijk om te maken.
https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats/I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nou als het maar gezellig isquote:Op zondag 30 maart 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar er wordt zoveel gepraat dat er geen punt gepakt wordt.
Dat is niet moeilijk om te maken.![]()
Alleen doelde ik op iets anders![]()
Kan jij dat maken met je puntenteltool?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dit recpet kreeg ik van een zeker iemandquote:Op zondag 30 maart 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En rauw ei? Als ik Copilot vraag om het recept staat dat er nadrukkelijk bij.![]()
https://www.leukerecepten.nl/recepten/arretjescake/Smile, it's free therapy.![]()
Nice. Ik heb dat nog niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die heeft monitor ook toch?
https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats/
Een leuk klusje.
Als het goed is welquote:Op zondag 30 maart 2025 13:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als het maar gezellig is![]()
Alleen doelde ik op iets anders![]()
Kan jij dat maken met je puntenteltool?
Wel raar, als ik kijk bij punten/uur zie ik er ook uren tussen staan met >60 punten
Komt dat misschien nu toevallig door die wintertijd - zomertijd overgang vandaag?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel raar, als ik kijk bij punten/uur zie ik er ook uren tussen staan met >60 puntenHow can I make this topic about me?![]()
Albert Heijn heeft arretjescake te koop. Maar dat is vast niet zo lekker.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit recpet kreeg ik van een zeker iemand![]()
https://www.leukerecepten.nl/recepten/arretjescake/
https://www.ah.nl/product(...)genoten-arretjescakeHow can I make this topic about me?![]()
Die van monitor is wel erg mooi, met verschillende kleuren....quote:Op zondag 30 maart 2025 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel raar, als ik kijk bij punten/uur zie ik er ook uren tussen staan met >60 punten
Dat kan ik niet.How can I make this topic about me?![]()
Nee niet eens. Of ik interpreteer het verkeerd. Of misschien dat een puntenreeks het uur ervoor gestart is?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt dat misschien nu toevallig door die wintertijd - zomertijd overgang vandaag?
Of misschien ook wel..quote:Op zondag 30 maart 2025 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft arretjescake te koop. Maar dat is vast niet zo lekker.
https://www.ah.nl/product(...)genoten-arretjescake
Smerigquote:Op zondag 30 maart 2025 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)genoten-arretjescakeTrust nobody![]()
vast niet?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)genoten-arretjescake![]()
![]()
![]()
NATUURLIJK NIET !!!!!
Da's een goeie. Ik heb geen idee.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet eens. Of ik interpreteer het verkeerd. Of misschien dat een puntenreeks het uur ervoor gestart is?How can I make this topic about me?![]()
Ik zal het correct neerzetten:quote:
Er is niets lekkerder dan de zelfgemaakte Arretjescake van Kissingbird![]()
![]()
![]()
Is net als met de treinquote:Op zondag 30 maart 2025 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
oke. LOL. dan is het goed. zeg niet allen zo he. maar het valt me op.
Oke we houden het erbij.
90 is stipt op tijd en dat neem je dan voor lief maar die ene keer dat hij te laat komt (meer dan +5) is wat je opvalt
Maar ik had deze discussie al gewonnenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2025 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal het correct neerzetten:
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze man weetquote:Op zondag 30 maart 2025 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal het correct neerzetten:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Was ook niet zoveel om in te kleuren natuurlijkquote:Op zondag 30 maart 2025 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo dat heb je snel gedaan.![]()
Ziet er mooi uit![]()
Thanks
nee?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is net als met de trein
90 is stipt op tijd en dat neem je dan voor lief maar die ene keer dat hij te laat komt (meer dan +5) is wat je opvalt
Maar ik had deze discussie al gewonnenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup snap ik wel.. flikt ie het weer he!![]()
![]()
oeiiii.quote:
* gebrokenglas verschuilt zich snel onder tafel.....
I did it again 🙈🙊quote:Op zondag 30 maart 2025 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup snap ik wel.. flikt ie het weer he!How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 13:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
![]()
![]()
Daar had ik even niet bij stilgestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar greys was ook weg...
dacht ikHow can I make this topic about me?![]()
Absoluutquote:
Met straatlengte afstand op de nummer tweeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh, dat is helemaal erg....quote:Op zondag 30 maart 2025 14:02 schreef greysbones het volgende:
* greysbones haalt GG van Friends lijstje![]()
😱
you never knowquote:Op zondag 30 maart 2025 14:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar had ik even niet bij stilgestaan.
Maar greys was ook weg...
dacht ik
genoeg inspiratie om iig tegen alles te zijn?
wil niet eens. nmaaregoed vooroordelen bevestigd. weer eens ze denken beter te zin op kantoor en zonder ons kunnen. is het niet in praktijk wellicht.Do what you love, love what you do!![]()
Inderdaad.quote:
Ja hmmm.
Mag ik een stukje van jouw arretjecake? Dan geef ik dat aan Greys, als goedmakertje.
Als je in de Garnwerd woont is het maar een kleine overwinningquote:Op zondag 30 maart 2025 14:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Absoluut
Met straatlengte afstand op de nummer twee
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ja hmmm.
Mag ik een stukje van jouw arretjecake? Dan geef ik dat aan Greys, als goedmakertje.![]()
ik heb zelf
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ja hmmm.
Mag ik een stukje van jouw arretjecake? Dan geef ik dat aan Greys, als goedmakertje.zeer zeker niet!
als half kantoor gaat staken dag? geen probleem
als wij gaan staken als uitvoerend. wel probleem gelijk ook echt.
Bedenk dat maar en geen water uit je kraan ff.Do what you love, love what you do!![]()
Je kunt niet de wedstrijd verliezen en dan zeggen ja nee hahahaha LOl staat 0-0, eerste periode begint nu!quote:Op zondag 30 maart 2025 14:05 schreef kree het volgende:
genoeg inspiratie om iig tegen alles te zijn?
wil niet eens. nmaaregoed vooroordelen bevestigd. weer eens ze denken beter te zin op kantoor en zonder ons kunnen. is het niet in praktijk wellicht.
Verloren = verlorenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en als je weg bent doet hij plots of ik de leukste benquote:
Niemand weet wat dat is johquote:Op zondag 30 maart 2025 14:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je in de Garnwerd woont is het maar een kleine overwinningOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
A win is a winOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ook als ze nog niet zelf had.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want ze heeft al.
Hmmm.
Zou haar alleen een verse geven
owh dat boeit me niet ofzo? ik win het wss toch niet. en is jammer.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je kunt niet de wedstrijd verliezen en dan zeggen ja nee hahahaha LOl staat 0-0, eerste periode begint nu!
Verloren = verlorenDo what you love, love what you do!![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat duurt en dat duurtquote:Op zondag 30 maart 2025 14:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ook als ze nog niet zelf had.
Zou haar alleen een verse geven
De jouwe is niet vers, zeg je?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ook als ze nog niet zelf had.
Zou haar alleen een verse gevenHow can I make this topic about me?![]()
Omdat je geen gelijk hebt en dat combineert met hele slechte argumentenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat boeit me niet ofzo? ik win het wss toch niet. en is jammer.
Ik heb wel gelijk en ijzersterke argumentenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hele harde woei.. ligt allemaal zand op de vensterbank in slaapkamer..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
zet aluhoedje opquote:Op zondag 30 maart 2025 14:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat je geen gelijk hebt en dat combineert met hele slechte argumenten
Ik heb wel gelijk en ijzersterke argumenten
is nietus
alleen kree heeft gelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet in dezequote:Op zondag 30 maart 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
zet aluhoedje op
is nietus
alleen kree heeft gelijk
Ik heb al gewonnen, prijs staat al in de prijzenkast, afgelopen, klaar tijd voor
Raam dichtquote:Op zondag 30 maart 2025 14:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hele harde woei.. ligt allemaal zand op de vensterbank in slaapkamer..Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
jaja lol zolang we kantoor helpen ui goeie wil heb je sterke argumenten wel?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat je geen gelijk hebt en dat combineert met hele slechte argumenten
Ik heb wel gelijk en ijzersterke argumenten
Ok ga maar is niet nadenken en letterlijk opvolgen opdrachten. dan komen jullie als kantoor tussen haakjes. al heel snel in de problemen. alleen al met mij.
laat staan hele uitvoerende afdeling dit doet? no way. denk niet dat je heilig ben op kantoor he?Do what you love, love what you do!![]()
Kan maar dan is t te warm op de slaapkamerquote:Maak t morgen wel schoon
ondankbaar kantoor volk ook, uitzonderingen nagelaten. fuck dat.Do what you love, love what you do!![]()
* greysbones haalt prijs uit de kast en neemt deze mee, alles voor mijquote:Op zondag 30 maart 2025 14:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niet in deze
Ik heb al gewonnen, prijs staat al in de prijzenkast, afgelopen, klaar tijd voor.
Nu dus tijd voor thee!quote:Op zondag 30 maart 2025 14:12 schreef Lovely het volgende:
Heb ik twee dingen gedaan wat ik wilde doen..How can I make this topic about me?![]()
DAT WAS TOCH MIJN HELE PUNT JONGENquote:Op zondag 30 maart 2025 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
jaja lol zolang we kantoor helpen ui goeie wil heb je sterke argumenten wel?
Ok ga maar is niet nadenken en letterlijk opvolgen opdrachten. dan komen jullie als kantoor tussen haakjes. al heel snel in de problemen. alleen al met mij.
laat staan hele uitvoerende afdeling dit doet? no way. denk niet dat je heilig ben op kantoor he?![]()
![]()
![]()
![]()
Een schot voor open doel is leuk maar meestal zie ik liever dat er een kreeper voorstaat die ook een beetje zijn best doetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daardoor won ik deze discussie zo makkelijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jullie hebben rare mensen daarquote:Op zondag 30 maart 2025 14:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
DAT WAS TOCH MIJN HELE PUNT JONGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Een schot voor open doel is leuk maar meestal zie ik liever dat er een kreeper voorstaat die ook een beetje zijn best doet
Als je maar geen zand hebt in je bedquote:Op zondag 30 maart 2025 14:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan maar dan is t te warm op de slaapkamerMaak t morgen wel schoon
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat was een stiekem spelfoutje ja, ssstOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Even uitkloppen.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je maar geen zand hebt in je bedHow can I make this topic about me?![]()
Nou dan hoop ik niet nee.. ligt niet lekker..quote:Op zondag 30 maart 2025 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je maar geen zand hebt in je bed
dikke lul niet mee eens van bureau mensen die wel technisch zijn maar alles moeten vragen?
dat is eerste wat we ff op moeten lossen. beter zelf doen als uitvoerende.Do what you love, love what you do!![]()
Nee je had al ongelijk dus maakt niet meer uitquote:Op zondag 30 maart 2025 14:15 schreef kree het volgende:
dikke lul niet mee eens van bureau mensen die wel technisch zijn maar alles moeten vragen?
dat is eerste wat we ff op moeten lossen. beter zelf doen als uitvoerende.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
* gebrokenglas zet een heerlijk kopje thee 🫖 voor Lovely en doet er ook een schoteltje Café Noir koekjes bij.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee, zet jij het?How can I make this topic about me?![]()
ow ik dacht Kree en keeperquote:Op zondag 30 maart 2025 14:15 schreef sp3c het volgende:
Ik combineerde kreeg en keeper snap je
@:greysbones?
Snap je?
oowww is dit je volgende slachtofferquote:Op zondag 30 maart 2025 14:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zet een heerlijk kopje thee 🫖 voor Lovely en doet er ook een schoteltje Café Noir koekjes bij.
ongelijk in jou ogen? denk niet zo zeer in al uitvoerend die ik ken.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee je had al ongelijk dus maakt niet meer uitDo what you love, love what you do!![]()
Oeh lekker dankjewel lieve Glaasjequote:Op zondag 30 maart 2025 14:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zet een heerlijk kopje thee 🫖 voor Lovely en doet er ook een schoteltje Café Noir koekjes bij.![]()
Ik ben geen slachtoffer.. ik ben gewoon een user die graag iets wil krijgen van Glaasjequote:Op zondag 30 maart 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
oowww is dit je volgende slachtoffer
Die was wel autocorrectiequote:
zo slaat hij zijn slagquote:Op zondag 30 maart 2025 14:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben geen slachtoffer.. ik ben gewoon een user die graag iets wil krijgen van Glaasje
Je kent niemand die er anders over denktquote:Op zondag 30 maart 2025 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
ongelijk in jou ogen? denk niet zo zeer in al uitvoerend die ik ken.
Je denkt er zelf al niet eens anders overOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik zie een denkfout in je post..quote:Op zondag 30 maart 2025 14:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je kent niemand die er anders over denkt
Je denkt er zelf al niet eens anders over
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
En als ie genoeg van mij heeft dumpt ie mij?![]()
![]()
Euhm wat is dat nou weer voor aanname?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je kent niemand die er anders over denkt
Je denkt er zelf al niet eens anders over
ik ken nl hele hoop die er he zelfde over denken?
Jij weet het beter om?Do what you love, love what you do!![]()
Nee ken je nietquote:Op zondag 30 maart 2025 14:19 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm wat is dat nou weer voor aanname?
ik ken nl hele hoop die er he zelfde over denken?
Jij weet het beter om?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
game on nu. LOL. wtf. hou niet zo als iemand voor mij gaan denken terwijl ze er geen kut van weten he?Do what you love, love what you do!![]()
Jawel vind je geweldigquote:Op zondag 30 maart 2025 14:20 schreef kree het volgende:
game on nu. LOL. wtf. hou niet zo als iemand voor mij gaan denken terwijl ze er geen kut van weten he?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Beter in jouw DM dan de mijnequote:Op zondag 30 maart 2025 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb zo een woestboze GG in mijn dm![]()
nou goed dan heb je zonder argumenten te noemen wel een heel specifieke mening he?quote:
Waar ik het sowieso neit mee eens ben. maar beredeneer nog vanuit de praktijk. hoe doe jij dat?Do what you love, love what you do!![]()
En ik denk niet alleen voor je he, ik leg je ook gewoon woorden in de mond nu
Vind je leukOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja heb ik al gedaan in onze vorige discussie over hetzelfde maar die had ik al glansrijk gewonnen, daar waren we het wel over eensquote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou goed dan heb je zonder argumenten te noemen wel een heel specifieke mening he?
Waar ik het sowieso neit mee eens ben. maar beredeneer nog vanuit de praktijk. hoe doe jij dat?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ehhhhhquote:Op zondag 30 maart 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
oowww is dit je volgende slachtoffer
nee nee nu te laat voor charme offensief., nu gaan we er even over door.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:22 schreef sp3c het volgende:
En ik denk niet alleen voor je he, ik leg je ook gewoon woorden in de mond nu
Vind je leuk
Dikke lul. je was zo overtuigd van je zelf ook dat ik het wel eens wil zien hoe je dat dan denkt ?Do what you love, love what you do!![]()
Nog steedsquote:Op zondag 30 maart 2025 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
nee nee nu te laat voor charme offensief., nu gaan we er even over door.
Dikke lul. je was zo overtuigd van je zelf ook dat ik het wel eens wil zien hoe je dat dan denkt ?
Jij bent het met me eensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nee?quote:
jij bent het met jezelf eens omdat je mss mensen mee krijgt, maar ik weet zeker die gewoon werken net als ik in uitvoering herkennen dit dus?
DEn goed, het mag he oneens zijn?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
nee?
jij bent het met jezelf eens omdat je mss mensen mee krijgt, maar ik weet zeker die gewoon werken net als ik in uitvoering herkennen dit dus?
DEn goed, het mag he oneens zijn?is het dan nu klaar????
Ja je mag het er best mee oneens zijn, ik was het ook met jouw verhaaltje oneens en toen heb ik met een heel erg sterk verhaal aangetoond dat jouw argument gewoon niet goed isquote:Op zondag 30 maart 2025 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
nee?
DEn goed, het mag he oneens zijn?
Daarin geef je me gelijk
Kan ik ook niets aan doen maar het verbaasd me niet echtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee nog niet helemaal, hij moet maar toegeven dat we beiden een deel gelijk hebben. dan is het klaar/. voor nu iig.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
nee nog niet helemaal, hij moet maar toegeven dat we beiden een deel gelijk hebben. dan is het klaar/. voor nu iig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er moeten hier gewoon meer gifjes gepost worden.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Mijn thee is precies goed van temperatuur.quote:
Maar die heb je in de plantenbak leeggekieperd zag ik
Nou als jij de eerste post, volgt de rest wel denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 14:27 schreef aeque het volgende:
Er moeten hier gewoon meer gifjes gepost worden.
nee fucker natuurlijk niet. oke geef nog een poging. we hebben beiden stukje gelijk?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:27 schreef sp3c het volgende:
Ja het is wel klaar, alleen ik heb hier gelijk volgens @:kree
Ik ben het ermee eens
eens of niet? en dan houden we het hierbij of ga de hele dag nog door
Huh hoe weet je dat?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn thee is precies goed van temperatuur.
Maar die heb je in de plantenbak leeggekieperd zag ikHangt er stiekem een camera hier in de kamer?
hij heeft je laptop gehacktquote:Op zondag 30 maart 2025 14:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh hoe weet je dat?Hangt er stiekem een camera hier in de kamer?
![]()
![]()
![]()
DISCLAIMER
dit is een garpjuhhhhhThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee niemand is het met je eens, jij ook niet en je wil ook niet de hele dag doorquote:Op zondag 30 maart 2025 14:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee fucker natuurlijk niet. oke geef nog een poging. we hebben beiden stukje gelijk?
eens of niet? en dan houden we het hierbij of ga de hele dag nog doorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4032 / +124 / +26 / 10966 / 12085
2. _UserName_ / 1274 / +16 / +12 / 1356 / 1759
3. KoningWouter / 1105 / +1 / +1 / 4170 / 4734
4. KillemWieft / 984 / +40 / +39 / 768 / 1154
5. Dr.Mikey / 952 / +14 / +8 / 1250 / 1603
6. gebrokenglas / 737 / +82 / +19 / 2783 / 3219
7. Moeraskat / 729 / +19 / +15 / 4430 / 4813
8. kree / 558 / +14 / +39 / 2447 / 2787
9. HappyCharly / 551 / +24 / +15 / 2307 / 2604
10. loveislikeakiss / 531 / +1 / +30 / 1793 / 2130
11. hemarookworst / 525 / +33 / +10 / 1841 / 2199
12. Bally-b / 492 / +38 / +0 / 84 / 155
13. mario390 / 477 / +18 / +34 / 261 / 418
14. devzero / 469 / +0 / +0 / 428 / 547
15. Lovely / 453 / +2 / +5 / 2574 / 2997
16. sp3c / 451 / +0 / +1 / 688 / 846
17. loveyoulongtime / 348 / +38 / +0 / 1561 / 1764
18. ToT / 331 / +12 / +4 / 2335 / 2521
19. Pinnenmutske / 311 / +0 / +4 / 679 / 893
20. Grotetijd / 308 / +20 / +0 / 1520 / 1731SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
praat voor je zelf hequote:Op zondag 30 maart 2025 14:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee niemand is het met je eens, jij ook niet je wil ook niet de hele dag door
is dat wel zo? denk niet uiteindelijk. maargoed ook hier is het soort van kantoor sfeer en ons kent ons. op aantal na.Do what you love, love what you do!![]()
ik stop geen lelijke dingen in mijn mondquote:Op zondag 30 maart 2025 14:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zie je niks van als je hem in je mond hebt.
Oh arme mrGreyquote:Op zondag 30 maart 2025 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik stop geen lelijke dingen in mijn mond
Kan ik mij voorstellen. Dat je hiervan schrikt.quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 30-03-2025 15:04:44 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oneee..quote:Op zondag 30 maart 2025 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft je laptop gehackt![]()
![]()
![]()
DISCLAIMER
dit is een garpjuhhhhh
De actrices zijn gewond geraakt. Dus het zijn niet zij. Maar is een beetje onwerkelijk of zo. Fietste net nog langs die vrachtwagen met die tank erop.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Dat je hiervan schrikt.![]()
Google laat toch hele andere dingen zien als ik op nat kutje zoek.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Arme Mr Bonesquote:Op zondag 30 maart 2025 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik stop geen lelijke dingen in mijn mond
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee er is hier geen kantoorsfeer, kantoor is muffig en saai en dts nietquote:Op zondag 30 maart 2025 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
praat voor je zelf he
is dat wel zo? denk niet uiteindelijk. maargoed ook hier is het soort van kantoor sfeer en ons kent ons. op aantal na.
Maar dat is een andere discussie dan de discussie die ik al heb gewonnen van jeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb je geluk gehad zegquote:Op zondag 30 maart 2025 14:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De actrices zijn gewond geraakt. Dus het zijn niet zij. Maar is een beetje onwerkelijk of zo. Fietste net nog langs die vrachtwagen met die tank erop.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 30-03-2025 15:05:33 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bedrijfsmatig kan ik er handje opnoemen die mss meer kantoor zijn maar die ik toch met praktijk kennis allemaal per paar min helemaal onderiut haal. waarom ik niet doe. omdat ik denk is hun deel van werk.
En niet mijn en zou hun werk niet eens willen dus. maar laat ff kantoor wel weten dat ze niet kunnen zonder uitvoerende en is met alle sectoren, en mag je wel een beetje meer dankbaar over zijn als toetsenbord held of ff te bellen van je thuiswerk dag.
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Google laat toch hele andere dingen zien als ik op nat kutje zoek.![]()
Nee kunje nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb je al geslapen afgelopen nacht?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:34 schreef kree het volgende:
bedrijfsmatig kan ik er handje opnoemen die mss meer kantoor zijn maar die ik toch met praktijk kennis allemaal per paar min helemaal onderiut haal. waarom ik niet doe. omdat ik denk is hun deel van werk.
En niet mijn en zou hun werk niet eens willen dus. maar laat ff kantoor wel weten dat ze niet kunnen zonder uitvoerende en is met alle sectoren, en mag je wel een beetje meer dankbaar over zijn als toetsenbord held of ff te bellen van je thuiswerk dag.Smile, it's free therapy.![]()
Nee je belt ook geen aannemerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
pH 0quote:Op zondag 30 maart 2025 14:34 schreef kree het volgende:
En niet mijn en zou hun werk niet eens willen dus. maar laat ff kantoor wel weten dat ze niet kunnen zonder uitvoerende en is met alle sectoren, en mag je wel een beetje meer dankbaar over zijn als toetsenbord held of ff te bellen van je thuiswerk dag.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
jazeker. maar dit irriteert me mateloos ofzo. en goed. tis mss niet eens kwaad bedoelt. maar ok ik was al beetje van we houden het maar op soort van gelijk spel ofzo.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je al geslapen afgelopen nacht?
maar damn.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt, is pas sinds 6 jaar of zo.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geluk gehad zeg. Ik vond het altijd gezellig bij het zwaantje. Veel daar op het terras gezeten. Maar was toen vast nog niet van je tante.![]()
Nee dikke win voor mij, de nul gehouden ookquote:Op zondag 30 maart 2025 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
jazeker. maar dit irriteert me mateloos ofzo. en goed. tis mss niet eens kwaad bedoelt. maar ok ik was al beetje van we houden het maar op soort van gelijk spel ofzo.
maar damn.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Haal je zonnebril maar uit de kast, want komende week kunnen we veel zon verwachten. Bovendien lopen de temperaturen in de eerste week van april goed op. Donderdag kan het lokaal maar liefst 20 graden worden.
Maandag moeten we het nog even doen met een fris windje. Aan zee kan het vrij krachtig waaien, meldt Weerplaza. Wel wordt het in de kustprovincies lekker zonnig. In het binnenland wordt het bewolkter, al is het wel een droge dag. De maximumtemperatuur loopt op naar 10 tot 15 graden.
Dinsdag is er volop zon. Er staat een matige wind uit het noordoosten tot oosten. Op veel plekken in het land wordt het zo'n 15 graden. Op de Waddeneilanden en in het noorden blijft de temperatuur iets achter. Daar wordt het zo'n 11 tot 12 graden.
Die zonnestralen blijven ook woensdag hangen. Midden op de dag wordt zonkracht 4 voorspeld. Dat betekent dat een onbeschermde huid binnen 25 à 40 minuten al kan verbranden. Zonnebrandcrème is dan ook geen overbodige luxe als je buitenshuis vertoeft. Verder loopt de temperatuur woensdag iets op. Op de Waddeneilanden wordt het zo'n 13 graden, in het zuidoosten zo'n 17 graden.
Donderdag lijkt de warmste dag van de week te worden. Ook dan schijnt de zon volop. Op de meeste plekken wordt het zo'n 16 tot 19 graden. In het zuiden van Nederland kan de thermometer lokaal zelfs de 20 graden aantikken.
Vanaf vrijdag wordt het waarschijnlijk weer wat koeler. De wind draait namelijk, waardoor er een koelere lucht over ons land trekt. Wel blijft het zonnig. Ook op zaterdag en zondag ziet het weerbeeld er vooralsnog droog en zonnig uit."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
dikke win niet dus.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee dikke win voor mij, de nul gehouden ookDo what you love, love what you do!![]()
Jawelquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
@Kissingbirdquote:Op zondag 30 maart 2025 14:37 schreef Lovely het volgende:
Haal je zonnebril maar uit de kast, want komende week kunnen we veel zon verwachten. Bovendien lopen de temperaturen in de eerste week van april goed op. Donderdag kan het lokaal maar liefst 20 graden worden.
Maandag moeten we het nog even doen met een fris windje. Aan zee kan het vrij krachtig waaien, meldt Weerplaza. Wel wordt het in de kustprovincies lekker zonnig. In het binnenland wordt het bewolkter, al is het wel een droge dag. De maximumtemperatuur loopt op naar 10 tot 15 graden.
Dinsdag is er volop zon. Er staat een matige wind uit het noordoosten tot oosten. Op veel plekken in het land wordt het zo'n 15 graden. Op de Waddeneilanden en in het noorden blijft de temperatuur iets achter. Daar wordt het zo'n 11 tot 12 graden.
Die zonnestralen blijven ook woensdag hangen. Midden op de dag wordt zonkracht 4 voorspeld. Dat betekent dat een onbeschermde huid binnen 25 à 40 minuten al kan verbranden. Zonnebrandcrème is dan ook geen overbodige luxe als je buitenshuis vertoeft. Verder loopt de temperatuur woensdag iets op. Op de Waddeneilanden wordt het zo'n 13 graden, in het zuidoosten zo'n 17 graden.
Donderdag lijkt de warmste dag van de week te worden. Ook dan schijnt de zon volop. Op de meeste plekken wordt het zo'n 16 tot 19 graden. In het zuiden van Nederland kan de thermometer lokaal zelfs de 20 graden aantikken.
Vanaf vrijdag wordt het waarschijnlijk weer wat koeler. De wind draait namelijk, waardoor er een koelere lucht over ons land trekt. Wel blijft het zonnig. Ook op zaterdag en zondag ziet het weerbeeld er vooralsnog droog en zonnig uit.![]()
![]()
![]()
ja voor je forum vriendjes en die met je mee lullen?quote:
in de praktijk is het toch anders.Do what you love, love what you do!![]()
Feit dat je briesend mijn punt begint te herhalen over je eigen eilandje zegt gewoon genoeg
Je bent het gewoon met me eens en ik ben van mening dat ik deze discussie heb gewonnen
Dus jij ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Aaaw hij noemt me zijn forum vriendjequote:Op zondag 30 maart 2025 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja voor je forum vriendjes en die met je mee lullen?
in de praktijk is het toch anders.
omg echt doe ik nog oplossing enzo min of meer agree to disagree. maar ok als je hele strijd aan wil ok he?Do what you love, love what you do!![]()
je zegt het maar zijn hoop meelopers hier enzo.quote:
dus het is niet uit het niks. naja. laat het maar gaan want volgens mij komt er bij jou ook niet meer zoveel serieus uit. ;0Do what you love, love what you do!![]()
Zeldenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
je zegt het maar zijn hoop meelopers hier enzo.
dus het is niet uit het niks. naja. laat het maar gaan want volgens mij komt er bij jou ook niet meer zoveel serieus uit. ;0
En nog win ik deze discussie kinderlijk eenvoudigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
. Toen was ik al weg daar inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt, is pas sinds 6 jaar of zo.
Hier kan je zien wat er gebeurde.
Omstander filmt hoe geluidsinstallatie omvalt, drie gewonden bij herdenking Winterswijk
LIVE | Video toont hoe historische tank kabel en installatie meesleurt in Winterswijk • Geluidspaal valt op publiek • Drie actrices ernstig gewondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom hamer je zo op winnen?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zelden
En nog win ik deze discussie kinderlijk eenvoudig
ik denk niet namelijk en sowieso wie bepalen dan wie er wint>. je "volgers" hier? of wat.Do what you love, love what you do!![]()
Zijn jullie nu nog bezig. Ppppfffffquote:Op zondag 30 maart 2025 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
je zegt het maar zijn hoop meelopers hier enzo.
dus het is niet uit het niks. naja. laat het maar gaan want volgens mij komt er bij jou ook niet meer zoveel serieus uit. ;0Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk je doet het er nu alleen maar om en zeker voor iemand die blauw is niet echt handig.
maargoed,Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef kree het volgende:
ik denk je doet het er nu alleen maar om en zeker voor iemand die blauw is niet echt handig.
maargoed,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikk snap niet want vroeg het beetje al tijdje al met meerdere posts. kunnen we er niet gewoon over ophouden:?
en zeggen oke beide beetje gelijk of niet?
naja kan niet want mister wil de winnaar zijn ofzo?
fuck dat dan gaan we door he? of ik iig?Do what you love, love what you do!![]()
Omdat ik heb gewonnenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom hamer je zo op winnen?
ik denk niet namelijk en sowieso wie bepalen dan wie er wint>. je "volgers" hier? of wat.
Als ik net zoals jou had verloren zou ik ook doen alsof het meer om het meedoen gingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik wil het niet ik ben hetquote:Op zondag 30 maart 2025 14:47 schreef kree het volgende:
ikk snap niet want vroeg het beetje al tijdje al met meerdere posts. kunnen we er niet gewoon over ophouden:?
fuck dat dan gaan we door he? of ik iig?
Gewoon feliciteren, handje schudden en volgende keer beterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ok vraag het ff de scheids dan wie hier gewonnen heeft? ik gok op gelijk spel.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat ik heb gewonnen
Als ik net zoals jou had verloren zou ik ook doen alsof het meer om het meedoen gingDo what you love, love what you do!![]()
Met jou is het altijd gelijk spel als je een discussie niet kunt winnen.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:48 schreef kree het volgende:
[..]
ok vraag het ff de scheids dan wie hier gewonnen heeft? ik gok op gelijk spel.![]()
Gewoon ff lekker gaan sporten. Ging net echt lekker!quote:
Heb ff met een gespierd gastje mee zitten trainen, maar toen hij klaar was, heb ik er nog ff een zooi gewichten bij op gegooid!![]()
![]()
Jij gaat sowieso altijd door. Over alles.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:47 schreef kree het volgende:
fuck dat dan gaan we door he? of ik iig?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ben de scheidsquote:Op zondag 30 maart 2025 14:48 schreef kree het volgende:
[..]
ok vraag het ff de scheids dan wie hier gewonnen heeft? ik gok op gelijk spel.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb je de apparaten heel kunnen houden? Of zijn er kabels geknapt die de load niet aankondenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon ff lekker gaan sporten. Ging net echt lekker!
Heb ff met een gespierd gastje mee zitten trainen, maar toen hij klaar was, heb ik er nog ff een zooi gewichten bij op gegooid!
wtf? met jouw idee mss? wil niet zeggen dat het voor iedereen zo is als jij denkt he?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Met jou is het altijd gelijk spel als je een discussie niet kunt winnen.
mss heb je beetje last van een te grote eigen pik ofzo wtf
Nou, met de buikspieren heb ik wel het maximaal aantal gewichten + die kleine extra gewichtjes gebruikt!quote:Op zondag 30 maart 2025 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je de apparaten heel kunnen houden? Of zijn er kabels geknapt die de load niet aankonden
Okee, met die set kon ik maar 6x pompen. Zonder die extra gewichtjes (dus alleen maximum aantal platen) was het 7 keer. Met iets minder gewicht lukt het 12 - 15X.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:50 schreef kree het volgende:
[..]
wtf? met jouw idee mss? wil niet zeggen dat het voor iedereen zo is als jij denkt he?
mss heb je beetje last van een te grote eigen pik ofzo wtf![]()
![]()
![]()
![]()
ok ga nog een keertje zeggen spcs moet zeggen gewoon dat we allbebij een punt hebben en niemand dit wint?
oke als ie doorgaat dan gaan we nog door enzo. maar geef optie hier.
gelijkspel scheids.Do what you love, love what you do!![]()
Alleen mijn punt staat nogOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: