SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
ja sorry hoor maar spreek elkaar maar tegen.
werkgever mag niet zo wagens volgen en waar iemand is. dat is overtreding in AVG sowieso.Do what you love, love what you do!![]()
Naar een koffietentje voor heerlijke koffie
[ Bericht 8% gewijzigd door gebrokenglas op 30-03-2025 13:40:48 ]How can I make this topic about me?![]()
Ja ik schrik hier beetje van.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een geluk dat je er niet meer was en het niet meegekregen hebt
Was bij het Zwaantje voor
[ Bericht 3% gewijzigd door KoningWouter op 30-03-2025 14:43:38 ]![]()
Ah ok, niet gezien, ik las maar de helft. Doen wel meer mensen hierquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Volgens mij is dat met het oog op brand: dat ze kunnen nagaan hoeveel medewerkers er in het kantoor zijn.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet aangeven of ik in het gebouw ben, mag dat wel?How can I make this topic about me?![]()
Ben je wel sneller klaarquote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ok, niet gezien, ik las maar de helft. Doen wel meer mensen hier
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Klopt, weet ik ook welquote:Op zondag 30 maart 2025 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij is dat met het oog op brand: dat ze kunnen nagaan hoeveel medewerkers er in het kantoor zijn.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik zou medewerkers als kree constant bellen waar ze zijn en wat ze aan het doen zijn .Trotste mama van Ambar
Kloptquote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ok, niet gezien, ik las maar de helft. Doen wel meer mensen hier![]()
![]()
kijk maar uit dat een thuiswerker je niet volgt.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Naar een koffietentje voor koffie met appeltaart
Er zit hier iemand die dat kan dus blijkbaar en kijkt wanneer naar snackbar enzo????
wtf. ok zo kan dat niet bij ons moet ik zeggen. maar om iedere mar aan te geven.Do what you love, love what you do!![]()
Een camera in de bus, met een live feed naar kantoor.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou medewerkers als kree constant bellen waar ze zijn en wat ze aan het doen zijn .
How can I make this topic about me?![]()
Sobersoquote:Op zondag 30 maart 2025 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een camera in de bus, met een live feed naar kantoor.
Trotste mama van Ambar
Neemt ie vast ook niet op.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou medewerkers als kree constant bellen waar ze zijn en wat ze aan het doen zijn .
Druk bezig water af te sluiten
Nu heb ik eigenlijk niet zoveel tegen de buitendienst hoor, werken gewoon hard net als de thuiswerkploeg en het management
En als ze niets te doen hebben staan ze stil, net als letterlijk iedereen die ooit ergens gewerkt heeft
Of dat nu in de snackbar is, bij de waterkoeler of buiten in het zonnetje maakt niet heel veel uit
Dat je zo begint te steigeren van de suggestie zegt wmb genoegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
dan neem ik ontslagquote:Op zondag 30 maart 2025 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een camera in de bus, met een live feed naar kantoor.
Do what you love, love what you do!![]()
Dit punt is klaar, het is gemaakt, afgeserveerd en ik heb met niemand hier problemen haha
Ik vergeef jeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BangerhartThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
DandatvanmijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ok ik snap je he? en gaan we even uit van normale werksituatie en niet volgen met tracker./quote:Op zondag 30 maart 2025 13:37 schreef sp3c het volgende:
Nu heb ik eigenlijk niet zoveel hoor tegen de buitendienst, werken gewoon hard net als de thuiswerkploeg en het management
En als ze niets te doen hebben staan ze stil, net als letterlijk iedereen die ooit ergens gewerkt heeft
Of dat nu in de snackbar is, bij de waterkoeler of buiten in het zonnetjes maakt niet heel veel uit
Dat je zo begint te steigeren van de suggestie zegt wmb genoeg
Probleem is bij ons, dat er locaties zijn die WVB allemaal makkelijk met 1 iemand kon plannen.
Nu zoeken ze de eerste monteurs die vrij zijn (ik dus) den kijken niet na. ja morgen is er iemand. overmorgen enzo. Ok aannemer moet 1.5 uur rijden he ervoor?
Dus 3 x. ik dacht ook dikke lul dan moeten werkvoorbereiding dit maarbeter plannen.
Erger nog. de hele week elke dag mensen voor ander dingen, had allemaal gecombineerd kunnen worden?
tja dat is niet mijn werk he????Do what you love, love what you do!![]()
okeeee. voor nu iigquote:Op zondag 30 maart 2025 13:38 schreef sp3c het volgende:
Dit punt is klaar, het is gemaakt, afgeserveerd en ik heb met niemand hier problemen haha
Ik vergeef jeDo what you love, love what you do!![]()
Nee doet boeit niemand, doet er allemaal niet toequote:Op zondag 30 maart 2025 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik snap je he? en gaan we even uit van normale werksituatie en niet volgen met tracker./
Probleem is bij ons, dat er locaties zijn die WVB allemaal makkelijk met 1 iemand kon plannen.
Nu zoeken ze de eerste monteurs die vrij zijn (ik dus) den kijken niet na. ja morgen is er iemand. overmorgen enzo. Ok aannemer moet 1.5 uur rijden he ervoor?
Dus 3 x. ik dacht ook dikke lul dan moeten werkvoorbereiding dit maarbeter plannen.
Erger nog. de hele week elke dag mensen voor ander dingen, had allemaal gecombineerd kunnen worden?
tja dat is niet mijn werk he????
Jij zegt tegen de thuiswerkers haha lol hele dag in het zonnetje en ik maar werken
Vergelijkbaar argument kun je niet tegen
Is bewezen, stop hiermee je hebt deze discussie kansloos verlorenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vergeet de slagroom nietquote:Op zondag 30 maart 2025 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks even naar de winkel voor heerlijke appeltaart.
Het ziet er naar uit dat de verf redelijk droog isTrotste mama van Ambar
terug naar de sportschool maar weer voor de stapjes, buiten wandelen wil ik nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Durf zelfs te zeggen dat ik hem glansrijk heb gewonnen
Verwacht heel veel +1 hier, anders note ik iedereenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oehhh lekkah maar is niet zo lekkah als arretjescakequote:Op zondag 30 maart 2025 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks even naar de winkel voor heerlijke appeltaart.
Smile, it's free therapy.![]()
niet eens? wij zijn nl wel bezig met oplossen en sjouwen of wat er voor nodig is. wvb ligt onderhand op matras in tuin en mss nog even wat proberen afspraak te plannen n.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee doet boeit niemand, doet er allemaal niet toe
Jij zegt tegen de thuiswerkers haha lol hele dag in het zonnetje en ik maar werken
Vergelijkbaar argument kun je niet tegen
Is bewezen, stop hiermee je hebt deze discussie kansloos verlorenDo what you love, love what you do!![]()
maar je hebt een mening over mensen die op kantoor werken?quote:
EDIT VOOR KREE DIT IS EEN GRAPJESmile, it's free therapy.![]()
Die ga ik komende week een keer proberen. Ik denk niet dat de supermarkt hier arretjescake heeft. Maar ik ga even kijken.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oehhh lekkah maar is niet zo lekkah als arretjescakeHow can I make this topic about me?![]()
Toe maar lekker notenquote:Op zondag 30 maart 2025 13:43 schreef sp3c het volgende:
Verwacht heel veel +1 hier, anders note ik iedereen
Zelf makenquote:Op zondag 30 maart 2025 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die ga ik komende week een keer proberen. Ik denk niet dat de supermarkt hier arretjescake heeft. Maar ik ga even kijken.
Trotste mama van Ambar
Ja ben je wel mee eensquote:Op zondag 30 maart 2025 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
niet eens? wij zijn nl wel bezig met oplossen en sjouwen of wat er voor nodig is. wvb ligt onderhand op matras in tuin en mss nog even wat proberen afspraak te plannen n.
Iedereen is het ermee eens, like de post nu maarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wil je wel een plak geven maar je woont ver wegquote:![]()
Voor het eerst in jaaaren weer eens gemaakt. Het is heel makkelijk.Smile, it's free therapy.![]()
Klopt dan ga ik thuiswerken en doe ik helemaal nietsTrotste mama van Ambar
TR op gezetquote:Op zondag 30 maart 2025 13:43 schreef sp3c het volgende:
Verwacht heel veel +1 hier, anders note ik iedereen
Lang geleden ook wel een keer gemaakt. Erg lekkerquote:Op zondag 30 maart 2025 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wil je wel een plak geven maar je woont ver weg![]()
Voor het eerst in jaaaren weer eens gemaakt. Het is heel makkelijk.Trotste mama van Ambar
oke. LOL. dan is het goed. zeg niet allen zo he. maar het valt me op.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja ben je wel mee eens
Iedereen is het ermee eens, like de post nu maar
Oke we houden het erbij.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lang geleden ook wel een keer gemaakt. Erg lekkerniet iets om vaker te maken gezien het pakje roomboter dat erin zit.
Maar er wordt zoveel gepraat dat er geen punt gepakt wordt.quote:
Heee, da's een idee voor de puntenteller: verdeling van het aantal gemaakte punten per uur.![]()
Dat is niet moeilijk om te maken.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
oke. LOL. dan is het goed. zeg niet allen zo he. maar het valt me op.
Oke we houden het erbij.![]()
![]()
En rauw ei? Als ik Copilot vraag om het recept staat dat er nadrukkelijk bij.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]niet iets om vaker te maken gezien het pakje roomboter dat erin zit.
quote:Op zondag 30 maart 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar er wordt zoveel gepraat snoeihard gebolkt dat er geen punt gepakt wordt.
Heee, da's een idee voor de puntenteller: verdeling van het aantal gemaakte punten per uur.![]()
Dat is niet moeilijk om te maken.
Ja zit ook een rauw ei inquote:Op zondag 30 maart 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En rauw ei? Als ik Copilot vraag om het recept staat dat er nadrukkelijk bij.![]()
schijnt het ook te kunnen maken zonder ei.Smile, it's free therapy.![]()
Die heeft monitor ook toch?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar er wordt zoveel gepraat dat er geen punt gepakt wordt.
Dat is niet moeilijk om te maken.
https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats/I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nou als het maar gezellig isquote:Op zondag 30 maart 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar er wordt zoveel gepraat dat er geen punt gepakt wordt.
Dat is niet moeilijk om te maken.![]()
Alleen doelde ik op iets anders![]()
Kan jij dat maken met je puntenteltool?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dit recpet kreeg ik van een zeker iemandquote:Op zondag 30 maart 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En rauw ei? Als ik Copilot vraag om het recept staat dat er nadrukkelijk bij.![]()
https://www.leukerecepten.nl/recepten/arretjescake/Smile, it's free therapy.![]()
Nice. Ik heb dat nog niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die heeft monitor ook toch?
https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats/
Een leuk klusje.
Als het goed is welquote:Op zondag 30 maart 2025 13:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als het maar gezellig is![]()
Alleen doelde ik op iets anders![]()
Kan jij dat maken met je puntenteltool?
Wel raar, als ik kijk bij punten/uur zie ik er ook uren tussen staan met >60 punten
Komt dat misschien nu toevallig door die wintertijd - zomertijd overgang vandaag?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel raar, als ik kijk bij punten/uur zie ik er ook uren tussen staan met >60 puntenHow can I make this topic about me?![]()
Albert Heijn heeft arretjescake te koop. Maar dat is vast niet zo lekker.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit recpet kreeg ik van een zeker iemand![]()
https://www.leukerecepten.nl/recepten/arretjescake/
https://www.ah.nl/product(...)genoten-arretjescakeHow can I make this topic about me?![]()
Die van monitor is wel erg mooi, met verschillende kleuren....quote:Op zondag 30 maart 2025 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel raar, als ik kijk bij punten/uur zie ik er ook uren tussen staan met >60 punten
Dat kan ik niet.How can I make this topic about me?![]()
Nee niet eens. Of ik interpreteer het verkeerd. Of misschien dat een puntenreeks het uur ervoor gestart is?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt dat misschien nu toevallig door die wintertijd - zomertijd overgang vandaag?
Of misschien ook wel..quote:Op zondag 30 maart 2025 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft arretjescake te koop. Maar dat is vast niet zo lekker.
https://www.ah.nl/product(...)genoten-arretjescake
Smerigquote:Op zondag 30 maart 2025 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)genoten-arretjescakeTrust nobody![]()
vast niet?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)genoten-arretjescake![]()
![]()
![]()
NATUURLIJK NIET !!!!!
Da's een goeie. Ik heb geen idee.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet eens. Of ik interpreteer het verkeerd. Of misschien dat een puntenreeks het uur ervoor gestart is?How can I make this topic about me?![]()
Ik zal het correct neerzetten:quote:
Er is niets lekkerder dan de zelfgemaakte Arretjescake van Kissingbird![]()
![]()
![]()
Is net als met de treinquote:Op zondag 30 maart 2025 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
oke. LOL. dan is het goed. zeg niet allen zo he. maar het valt me op.
Oke we houden het erbij.
90 is stipt op tijd en dat neem je dan voor lief maar die ene keer dat hij te laat komt (meer dan +5) is wat je opvalt
Maar ik had deze discussie al gewonnenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2025 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal het correct neerzetten:
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze man weetquote:Op zondag 30 maart 2025 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal het correct neerzetten:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Was ook niet zoveel om in te kleuren natuurlijkquote:Op zondag 30 maart 2025 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo dat heb je snel gedaan.![]()
Ziet er mooi uit![]()
Thanks
nee?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is net als met de trein
90 is stipt op tijd en dat neem je dan voor lief maar die ene keer dat hij te laat komt (meer dan +5) is wat je opvalt
Maar ik had deze discussie al gewonnenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup snap ik wel.. flikt ie het weer he!![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
oeiiii.quote:
* gebrokenglas verschuilt zich snel onder tafel.....
I did it again 🙈🙊quote:Op zondag 30 maart 2025 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup snap ik wel.. flikt ie het weer he!How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: