Ze hebben het ook altijd over 'carros' bij Duolingoquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Engels en Spaans bij Duolingo zijn altijd Amerikaans. Vandaar dat ik toen ik om appelsap (jugo de manzana volgens duo) vroeg in de supermarkt, ze mij naar de apfelkorn brachten
Zumo de manzana vanaf toen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:13 schreef Clubsoda het volgende:
Jugo is Latijns Amerikaans, zumo Castilliaans.
Ik ken het als zumo en coches.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze hebben het ook altijd over 'carros' bij Duolingo
Hier een verzameling plaatjes die het duidelijk maken wat het verschil isquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zit in sectie 6 unit 39
Volgens Duolingo zou ik dan straks B1 niveau Frans kunnen, maar daar geloof ik niks van.
Hoe kun je zien of je in Amerikaans of Brits zit?
Ja, al kan je best castellano terug praten tegen duo, en begrijpt 'ie echt Engels ookquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze hebben het ook altijd over 'carros' bij Duolingo
quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, al kan je best castellano terug praten tegen duo, en begrijpt 'ie echt Engels ook
Metric?quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:20 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier een verzameling plaatjes die het duidelijk maken wat het verschil is
https://www.quora.com/Wha(...)everyone-should-know
Mocht je ooit een oude Amerikaanse auto gaan opknappen, dan kun je helemaal je lol op.
maten tussen Engeland en USA zijn verschillend. Ondanks dat ze het zelfde heten.
Zowel afstand als inhoud.
En bij technische onderdelen is het ook een feestje.
Je weet toch dat de nazi een geheime basis hebben aan de achterkant van de maan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Metric?
We didn’t need fucking metric to go to the moon
- Correct, you needed a fucking nazi to get you there
(Run!!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ook gezellig om de mensen weer te ontmoeten.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef AnneX het volgende:
Wij hadden vanmiddag/vanavond de zg. startbijeenkomst van de Schippers en aanhang bij iemand thuis. Gebruikelijk is dat ieder hapjes meeneeemt.
Het muffin bakblik dat ik nodig had, is nog steeds ‘ergens’ buiten beeld.
Geweldig dat er tegenover een grote Turkse super is.
Wow.Wat toevallig en leuk! En lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ook gezellig om de mensen weer te ontmoeten.![]()
In dat opzicht onbegrijpelijk dat ze niet het SI systeem gebruiken maar blijven vasthouden aan inches, pounds en school-shooting per cubic yardquote:
Tbf ze gebruiken wel 9mm in scholen dus dat is toch een beetje metricquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In dat opzicht onbegrijpelijk dat ze niet het SO systeem gebruiken maar blijven vasthouden aan inches, pounds en school-shooting per cubic yard
Goudprijs is wel lekker gestegen. 31-1 10 gram gekocht voor ¤941 en zelfde baar bij zelfde aanbieder kost nu ¤1001quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:13 schreef vlindertje89 het volgende:
De US en alles wat ermee te maken heeft probeer ik voor mijn mentale welzijn te negeren, ook het gevolg ervan voor mijn aandelen![]()
Waar de fuck was dat dan?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Engels en Spaans bij Duolingo zijn altijd Amerikaans. Vandaar dat ik toen ik om appelsap (jugo de manzana volgens duo) vroeg in de supermarkt, ze mij naar de apfelkorn brachten
Zumo de manzana vanaf toen.
Carrefour in gijonquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:38 schreef Bramito het volgende:
[..]
Waar de fuck was dat dan?
Jugo de manzana o la fruta que sea snapt echt iedere Spanjaard. Mijn schoonmoeder van 84 ook. Verder heb ik echt nog nooit apfelkorn gezien hier. Was je op Mallorca ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |