Vorig jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De magie van de Teide is verdwenen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tiesj is ook wel eens beter geweest.
Ik denk dat ze er gewoon snel vanaf gaan proberen te gaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Greg denkt dat Pedersen en De Gendt gaan proberen zo lang mogelijk aan te haken.
Hier begint de grapquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Greg denkt dat Pedersen en De Gendt gaan proberen zo lang mogelijk aan te haken.
Misschien dat Van der poel ook wel wachtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je zou zeggen dat Ganna en Pedersen als ze samen blijven nog wel goed kunnen maken met de wind tegen ten opzichte van Van der Poel.
Dan wordt hij erop gelegd door Pedersenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien dat Van der poel ook wel wacht
Als Casper er nog bij blijft dan was dat zeker niet volle bakquote:
Lijkt me logisch dat hij vanaf de kasseien doortrektquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Benieuwd of er op de Kwaremont wel iets gaat gebeuren, Mathieu zal het misschien toch willen gebruiken als generale repetitie.
Voorbereiding tegen Pogiquote:
Volgende week ronde 2.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We hebben de leukste koers van het jaar al gehad.
Die Sloveense act gaat er af gereden worden door G Vermeersch op techniek.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:35 schreef Szura het volgende:
Snap wel dat die Sloveense act uiteindelijk is weggebleven
Fred?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Vasseur zit al een paar uur aan de telefoon met de manager van De Gendt.
Heeft het Julian Alaphillipe syndroom te pakkenquote:
Vooral omdat we nu geen indicatie kunnen krijgen van de benen van Wout.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer dat we geen beelden van het spartelende peloton gekregen hebben.
Potjekar ligt op een gegeven moment wel in de slootquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:40 schreef Mani89 het volgende:
De rest van de koers tegen een beukende Mads en Ganna vechten zijn de paar procenten die je straks tegen Potsjakar tekort gaat komen.
Oke Mou89quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:40 schreef Mani89 het volgende:
De rest van de koers tegen een beukende Mads en Ganna vechten zijn de paar procenten die je straks tegen Potsjakar tekort gaat komen.
Nou, maar wel drie keer achter elkaar de E3 gewonnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Stuk beperkter en toch wel iets mindere erelijst.
Supercompensatiegenotquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Wout verstopt zich tot de Rondequote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vooral omdat we nu geen indicatie kunnen krijgen van de benen van Wout.
Je bedoelt zoals bij VDB1?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, er zullen toch vast nog wel wat procontinentale teams zijn die er in zullen trappen.
Volgend seizoen bij TdT.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, er zullen toch vast nog wel wat procontinentale teams zijn die er in zullen trappen.
Dat liet Wout zich niet 2x gebeuren.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:42 schreef Faraday01 het volgende:
Hier heeft hij vorig jaar Wout gebroken
Lastige keuze nu of je gaat wachten als je Mes bentquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ganna serieus tijd verloren, maar Pedersen zit nog steeds kort.
Wachten, 100%. Zeker nu we boven de 20 seconden zitten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Lastige keuze nu of je gaat wachten als je Mes bent
44 seconden rijden ze toch nooit dichtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wachten, 100%. Zeker nu we boven de 20 seconden zitten.
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eli wordt even gedoxxed door Jeroen
Zijn de weersvoorspellingen nog bar en boos voor zondag?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Zondag wordt hopelijk een stuk leuker.
Te licht voor de kasseien?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:54 schreef Slobeend het volgende:
Waarom slaat Tibo het hele Vlaamse voorjaar eigenlijk over?
grijsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:54 schreef Kloit het volgende:
[..]
Welke kleur tegels vindt Roxanne het mooist denk je?
Zonnig en droogquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:55 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Zijn de weersvoorspellingen nog bar en boos voor zondag?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:55 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Lenteachtig met een beetje wind.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:55 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Weggereden op de Kwaremont met F. Vermeersch aldus Jeroen! Morele demarrage.quote:
In het wiel van Florian?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weggereden op de Kwaremont met F. Vermeersch aldus Jeroen! Morele demarrage.
Eerder klaar met Pedersen en Ganna die gezellig met hem mee zijn gaan draaien.quote:
Voor de 14e plek?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weggereden op de Kwaremont met F. Vermeersch aldus Jeroen! Morele demarrage.
Die gaat voor de Waalse klassiekers.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:54 schreef Slobeend het volgende:
Waarom slaat Tibo het hele Vlaamse voorjaar eigenlijk over?
Dat mag ie mooi laten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien nog net top 10.
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die gaat voor de Waalse klassiekers.
Op papier welquote:
Bakelmans is al aan het voorsorteren om i.p.v. woordvoerder voor Wout, woordvoerder voor Matje te worden?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:12 schreef DeeBee het volgende:
Mathieu heeft goede smaak qua auto's, aldus Bakelandts
WLR in shambles
Welke auto's heeft hij dan in privé collectie? Dus buiten al die gesponsorde Lambo's waar hij in moet rijden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:12 schreef DeeBee het volgende:
WLR in shambles
Met 75 kilo schoon aan de haak is hij daar kansloos.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:12 schreef Faraday01 het volgende:
Ik zou MvdP met deze benen toch ook wel eens op de muur van Huy willen zien.
Wielrenners zijn wel bovenmatig vaak proletenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:12 schreef DeeBee het volgende:
WLR in shambles
Je zou hem sowieso toch graag een keer 2 a 3 kilo lichter willen zien dan pieken naar eind april, maar hij heeft al meermaals aangegeven zich te blijven focussen op Vlaaneren/Roubaix.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:12 schreef Faraday01 het volgende:
Ik zou MvdP met deze benen toch ook wel eens op de muur van Huy willen zien.
Het ligt aan het koersverloop. Als het 1x vol gas is de laatste beklimming moet ik het nog zienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 75 kilo schoon aan de haak is hij daar kansloos.
Ff afvallen. Kon hij ook voor WK Zürichquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is wel indrukwekkend, maar spannend is anders inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mathieu weer vakkundig er een saaie dag voor ons van gemaakt.
Ozempickuurtje tussendoor, heerlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ff afvallen. Kon hij ook voor WK Zürich
Behalve Dylan Groenewegenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Wielrenners zijn wel bovenmatig vaak proleten
Heeft Novo Nordisk ook eens een sportief succes.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ozempickuurtje tussendoor, heerlijk.
Maar lang niet zo erg als voetballers.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch maar eens proberen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ozempickuurtje tussendoor, heerlijk.
De grootste proleet momenteel is Jake Paulquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Touchscreen in de regenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:20 schreef DeeBee het volgende:
Mathieu swiped met z'n hand op z'n touchscreen de hele tijd tussen schermen op z'n fietscomputer, apart. Kan namelijk ook met de knoppen bovenop de schakelhendels met Di2, maar misschien heeft hij die voor wat anders gemapped.
Volgens mij heeft hij zelf wel een 911 GT3 RS o.a.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welke auto's heeft hij dan in privé collectie? Dus buiten al die gesponsorde Lambo's waar hij in moet rijden.
Mathieu is al aan het uitbollen; 4 minuten denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op hoeveel minuten zal het peloton binnenkomen? 4.30 ofzo?
Zou groep 4 nog bij Ganna komen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mathieu is al aan het uitbollen; 4 minuten denk ik.
Niks mee dus, en ook een BMW 1M heb ik ooit gelezen wat ook gewoon een bazenbak is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zelf wel een 911 GT3 RS o.a.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De grootste proleet momenteel is Jake Paul
Niks mis met Porsche.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zelf wel een 911 GT3 RS o.a.
De hele race bijna wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:25 schreef Faraday01 het volgende:
Herhaling finish gebaar van vorig jaar
Netjes tussen de mensen!quote:
Astana wil overal punten scorenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:28 schreef Bill_Hillie het volgende:
Was dat Teunissen met een typische Teunissen-sprint?
Omdat dat voor hem gewoon een fantastisch resultaat is?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:28 schreef Godshand het volgende:
Waarom sprinten voor plek 4, Casper Pedersen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:28 schreef Godshand het volgende:
Waarom sprinten voor plek 4, Casper Pedersen?
Ben jij iets op het spoor?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:29 schreef franklop het volgende:
Heeft wel eens meer liefde in gezeten bij Mathieu en Roxane!
Als Sporza het oppikt dan hebben ze het komende week alleen daaroverquote:
Ik dacht even dat je Knetemann bedoelde.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:29 schreef franklop het volgende:
Alleen Stroetinga en Dione hebben liefde voor de Kneet jrquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Knetemann bedoelde.
Ja, dat viel mij ook op.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:29 schreef franklop het volgende:
Als Tiesj (en vorig jaar bijvoorbeeld een Godon) een top 10-klant is dan moet Van der Poel toch beter kunnen doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Chris Froome lacht hieromquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:33 schreef Pistolero het volgende:
Het is wel hilarisch dat de briljante geesten bij Visma Wout dus een contract voor het leven hebben gegeven. Ongetwijfeld met een, gezien zijn prestaties, lachwekkend salaris.
Benieuwd hoe lang hij geld blijft harken.
FROOMEDquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:33 schreef Pistolero het volgende:
Het is wel hilarisch dat de briljante geesten bij Visma Wout dus een contract voor het leven hebben gegeven. Ongetwijfeld met een, gezien zijn prestaties, lachwekkend salaris.
Benieuwd hoe lang hij geld blijft harken.
Bobbie dacht dat hij dat liever zou winnen dan nog een Ronde.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:22 schreef Kloit het volgende:
Volgens Bobbie is Van der Poel vooral bezig met het WK Mountainbiken
Die was niet onder de indruk van Van der Poelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tevens wachten we op een reactie van de Nier.
Die verschijnt wel voor de camera van Wielerflitsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is Stijn Vlaeminck toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het idee dat de interviewer fan is.
@groenenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dan is hij niet de enige.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:38 schreef Felagund het volgende:
Matje verveelde zich de laatste 15 kilometer.
Ik hoorde babbelwater Vandegoor op de radio net en daar werd al voorzichtig gesuggereerd dat de vele valpartijen finaal hun tol hebben geëist.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is de paniek al toegeslagen bij onze Vlaamse vrienden van de media?
In ieder geval mentaal, want het wringen voor de Taaienberg ging goed mis.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik hoorde babbelwater Vandegoor op de radio net en daar werd al voorzichtig gesuggereerd dat de vele valpartijen finaal hun tol hebben geëist.
Koerst veel te veel. Ook minder veldrijden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Aert moet gewoon meer rust nemen
Mee eens en in de grote rondes zou je Vingegaard erbij moeten hebben als Pogi ook start.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:44 schreef Fretwork het volgende:
Eigenlijk is de conclusie dat koersen alleen nog leuk zijn als Pogacar én VDP meedoen of geen van beide. Wellicht met een uitzondering voor Remco omdat hij op andere wijze moet winnen.
Niks grote 3, 4, 5, of 6. Er zijn er twee die alles opsnaaien
Zelfs dat is nog een beetje een vraagteken voor me momenteel. Heb het gevoel dat Pogacar wel echt een stap heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:46 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Mee eens en in de grote rondes zou je Vingegaard erbij moeten hebben als Pogi ook start.
Roxane lijkt me dan ook wel een matig leuke chick, durf te wedden dat een Pedersen een veel leukere vrouw heeft.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:29 schreef franklop het volgende:
Maar ik wil enige hoop houdenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog een beetje een vraagteken voor me momenteel. Heb het gevoel dat Pogacar wel echt een stap heeft gemaakt.
17.45uquote:KIJK. Wout van Aert, die nog even langsging bij gezin, met vertrouwen aan de start: “Tevreden met waar ik sta”
quote:LIVE E3 SAXO CLASSIC. Van Aert verbijt de ontgoocheling: “Was hier om een resultaat te rijden en dat is niet gelukt”
Ja, en ik heb het gevoel dat Vingegaard misschien niet meer het topniveau kan halen dit jaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog een beetje een vraagteken voor me momenteel. Heb het gevoel dat Pogacar wel echt een stap heeft gemaakt.
Alle bruggen in de gaten houden!quote:
Het is eigenlijk hopen dat Pogacar zijn focus wat verlegt. Stel dat hij harder op zn sprint gaat focussen voor de klassiekers kan het wel interessanter worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, en ik heb het gevoel dat Vingegaard misschien niet meer het topniveau kan halen dit jaar.
Hij dronk zijn Kwaremont in 1 teug leeg.quote:
Hij drinkt niet, hij zuipt atquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij dronk zijn Kwaremont in 1 teug leeg.
De uitslag is er!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:16 schreef Pistolero het volgende:
Een uur na de finish nog steeds alleen maar een top 10. Belgiè is een parodie op een land.
Die duikt ook altijd in dit soort sprintjes op hèquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De uitslag is er!
Fedorov ook nog 13e, AstanaGoden.
Het meest schokkende is misschien nog wel dat Matthews deze sprint niet wint.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:22 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Die duikt ook altijd in dit soort sprintjes op hè![]()
Heeft Girmay zijn sprintersbenen in Eritrea gelaten trouwens?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:24 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Nu allemaal vlug met natte haartjes en een liga de bus in.
Benieuwd wanneer Oier Lazkano weer gaat vliegen zoals de Spion in het Peloton voorspeldequote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Red Bull bonus is ook nog niet echt geactiveerd.
Als hij weer een nieuw contract nodig heeft?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:31 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Oier Lazkano weer gaat vliegen zoals de Spion in het Peloton voorspelde
4 klassiekers gereden dit voorjaar met een prachtige 112e plaats in de Panne als beste resultaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:31 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Oier Lazkano weer gaat vliegen zoals de Spion in het Peloton voorspelde
Ook Marc Lamberts is een fraud, Martijn Redegeld blijkt het fenomeen te zijn geweest.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Red Bull bonus is ook nog niet echt geactiveerd.
Ze hebben hem anders laten trainen en we kunnen langzamerhand gaan concluderen dat de oude manier van trainen beter werkte. Op zich is hij niet slecht, maar in iedere sprint rijdt hij achteruit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:22 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Die duikt ook altijd in dit soort sprintjes op hè![]()
Heeft Girmay zijn sprintersbenen in Eritrea gelaten trouwens?
Acquadro heeft bloed aan zijn handen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:31 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zou dat mogen van de foodcoach app?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij dronk zijn Kwaremont in 1 teug leeg.
Die gebruiken ze niet bij Ineos.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zou dat mogen van de foodcoach app?
Van Aert is zelfs gelost door Benoot, op de fucking Tiegem of all places.quote:Wout van Aert reageerde op een uitval van Florian Vermeersch (UAE) op de Oude Kwaremont. Ploegmaat Tiesj Benoot maakte op de Karnemelkbeekstraat de sprong met nog enkele andere renners in zijn zog. Op de Tiegemberg trok Benoot nog eens door, maar dan moest Van Aert lossen. Op de top riep Van Aert door zijn radio-verbinding dat Benoot moest wachten. In de straten van Harelbeke werd het groepje alsnog gegrepen. Aldus een ooggetuige.
Ik hoorde verrassend veel aanmoedigingen voor Mathieu vandaag, helaas zat er ook een vetzak tussen die zich niet kon gedragen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Proletenpubliek weer op Thieu gespuugd, jammer weer.
Boos omdat ie geen Belg is natuurlijk?
De totale nobuddie die Van Dongen is heeft al gezegd dat ze dat niet gaan doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:43 schreef Szura het volgende:
Woordvoerder Bakelmans heeft WOUT zogenaamd al een tijd niet gesproken, maar wil dat hij G-W gaat rijden
https://www.hln.be/wielre(...)eden-raar~a5fd1c950/
En dan ook nog het lef hebben om te roepen dat Benoot moet wachten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van Aert is zelfs gelost door Benoot, op de fucking Tiegem of all places.
quote:Een E3 Saxo Classic waarin Mathieu van der Poel uitblonk, dat zagen ook Karl Vannieuwkerke en José De Cauwer. Ze waarschuwen meteen ook de concurrentie, want "voor nijdige mensen moet je oppassen." Ook Wout van Aert kon zijn eeuwige rivaal niet bedreigen. "De vraag is maar of zijn conditie er al is tegen de Ronde van Vlaanderen", klinkt het bij ons commentaarduo.
quote:Karl: "Visma-Lease a Bike heeft even gekoerst met Matteo Jorgenson, Wout van Aert is niet in het verhaal voorgekomen. Zijn momentje op de Stationsberg duurde niet lang. Is er een probleem?"
José: "Je denkt altijd aan de Van Aert die we kennen van zijn geweldige momenten. Ik ga er dus niet vanuit dat hij weg is. Maar er is wel veel werk aan. En de vraag is maar of die conditie er al is tegen de Ronde van Vlaanderen."
Karl: "Moet je dan die extra kilometers van Gent-Wevelgem er niet bij pakken? Dat zijn 250 koerskilometers die je kan invullen zoals je zelf wil."
José: "Ze moeten straks eens goed samenzitten met de trainer en bespreken hoe moe hij is. Of kan er nog best een laagje bovenop? En dan kan Dwars door Vlaanderen ook nog een leuke koers worden met Van Aert."
Karl: "Je hebt koersen met Pogacar en Van der Poel en je hebt er zonder die twee. En de komende twee koersen zijn er zonder hen. Dan komt er een breder deelnemersveld in aanmerking voor de overwinning."
José: "Mannen als Pedersen, Philipsen en Milan zullen supergemotiveerd zijn omdat die twee er niet zijn. Op basis van vandaag is Pedersen de te kloppen man, maar hij is heel diep gegaan."
Dit is eerder een keus uit armoede aangezien ze geen fitte renners meer over hebben en alle moeite van de wereld moeten doen om überhaupt tot een selectie van 7 te komen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Visma is in paniek, Kooij wordt mogelijk nog ingevlogen voor Roubaix.
Stybar die na eigen zeggen de koers niet gezien heeft omdat hij druk is was met de bloemenmeisjes heeft toch goede dingen gezien blijkbaar?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:43 schreef Szura het volgende:
Woordvoerder Bakelmans heeft WOUT zogenaamd al een tijd niet gesproken, maar wil dat hij G-W gaat rijden
https://www.hln.be/wielre(...)eden-raar~a5fd1c950/
quote:“Vol gas gaan en koersen om te winnen”, bevestigt Zdenek Stybar. “Ze moeten het positieve van de dag onthouden, want er waren wel degelijk zaken die goed waren. Je moet morgenvroeg opstaan en beginnen denken aan het volgende.”
Kunnen we concluderen dat Zeeman dat baantje bij het balletje trap volledig aan fenomeen Redegeld te danken heeft? Vage omschrijving trouwens, 'niet in de puntjes gelukt'. Is het eten verbrand, is de rijst overkookt?quote:In vergelijking met vorig jaar zijn er veertig personeelsleden vertrokken, waaronder ook Martijn Redegeld - hoofd van de voedingsdeskundigen. Op het vlak van voeding zou niet altijd alles tot in de puntjes gelukt zijn de voorbije weken.
Alleen Laporte toch? Hagende ook niet topfit, maar die verwachten ze rond DDV weer terugquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is eerder een keus uit armoede aangezien ze geen fitte renners meer over hebben en alle moeite van de wereld moeten doen om überhaupt tot een selectie van 7 te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |