Koerst veel te veel. Ook minder veldrijden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Aert moet gewoon meer rust nemen

Mee eens en in de grote rondes zou je Vingegaard erbij moeten hebben als Pogi ook start.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:44 schreef Fretwork het volgende:
Eigenlijk is de conclusie dat koersen alleen nog leuk zijn als Pogacar én VDP meedoen of geen van beide. Wellicht met een uitzondering voor Remco omdat hij op andere wijze moet winnen.
Niks grote 3, 4, 5, of 6. Er zijn er twee die alles opsnaaien

Zelfs dat is nog een beetje een vraagteken voor me momenteel. Heb het gevoel dat Pogacar wel echt een stap heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:46 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Mee eens en in de grote rondes zou je Vingegaard erbij moeten hebben als Pogi ook start.

Roxane lijkt me dan ook wel een matig leuke chick, durf te wedden dat een Pedersen een veel leukere vrouw heeft.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:29 schreef franklop het volgende:
Heeft wel eens meer liefde in gezeten bij Mathieu en Roxane!

Maar ik wil enige hoop houdenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog een beetje een vraagteken voor me momenteel. Heb het gevoel dat Pogacar wel echt een stap heeft gemaakt.

17.45uquote:KIJK. Wout van Aert, die nog even langsging bij gezin, met vertrouwen aan de start: “Tevreden met waar ik sta”
quote:LIVE E3 SAXO CLASSIC. Van Aert verbijt de ontgoocheling: “Was hier om een resultaat te rijden en dat is niet gelukt”

Ja, en ik heb het gevoel dat Vingegaard misschien niet meer het topniveau kan halen dit jaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog een beetje een vraagteken voor me momenteel. Heb het gevoel dat Pogacar wel echt een stap heeft gemaakt.

Alle bruggen in de gaten houden!quote:

Het is eigenlijk hopen dat Pogacar zijn focus wat verlegt. Stel dat hij harder op zn sprint gaat focussen voor de klassiekers kan het wel interessanter worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, en ik heb het gevoel dat Vingegaard misschien niet meer het topniveau kan halen dit jaar.

Hij dronk zijn Kwaremont in 1 teug leeg.quote:

Hij drinkt niet, hij zuipt atquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij dronk zijn Kwaremont in 1 teug leeg.

De uitslag is er!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:16 schreef Pistolero het volgende:
Een uur na de finish nog steeds alleen maar een top 10. Belgiè is een parodie op een land.

Die duikt ook altijd in dit soort sprintjes op hèquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De uitslag is er!
Fedorov ook nog 13e, AstanaGoden.

Het meest schokkende is misschien nog wel dat Matthews deze sprint niet wint.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:22 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Die duikt ook altijd in dit soort sprintjes op hè![]()
Heeft Girmay zijn sprintersbenen in Eritrea gelaten trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |