Ja, dat viel mij ook op.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:29 schreef franklop het volgende:
Heeft wel eens meer liefde in gezeten bij Mathieu en Roxane!
Als Tiesj (en vorig jaar bijvoorbeeld een Godon) een top 10-klant is dan moet Van der Poel toch beter kunnen doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 75 kilo schoon aan de haak is hij daar kansloos.
Chris Froome lacht hieromquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:33 schreef Pistolero het volgende:
Het is wel hilarisch dat de briljante geesten bij Visma Wout dus een contract voor het leven hebben gegeven. Ongetwijfeld met een, gezien zijn prestaties, lachwekkend salaris.
Benieuwd hoe lang hij geld blijft harken.
FROOMEDquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:33 schreef Pistolero het volgende:
Het is wel hilarisch dat de briljante geesten bij Visma Wout dus een contract voor het leven hebben gegeven. Ongetwijfeld met een, gezien zijn prestaties, lachwekkend salaris.
Benieuwd hoe lang hij geld blijft harken.
Bobbie dacht dat hij dat liever zou winnen dan nog een Ronde.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:22 schreef Kloit het volgende:
Volgens Bobbie is Van der Poel vooral bezig met het WK Mountainbiken
Die was niet onder de indruk van Van der Poelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tevens wachten we op een reactie van de Nier.
Die verschijnt wel voor de camera van Wielerflitsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is Stijn Vlaeminck toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het idee dat de interviewer fan is.
@groenenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dan is hij niet de enige.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:38 schreef Felagund het volgende:
Matje verveelde zich de laatste 15 kilometer.
Ik hoorde babbelwater Vandegoor op de radio net en daar werd al voorzichtig gesuggereerd dat de vele valpartijen finaal hun tol hebben geëist.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is de paniek al toegeslagen bij onze Vlaamse vrienden van de media?
In ieder geval mentaal, want het wringen voor de Taaienberg ging goed mis.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik hoorde babbelwater Vandegoor op de radio net en daar werd al voorzichtig gesuggereerd dat de vele valpartijen finaal hun tol hebben geëist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |