Het is niet aan de gangquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Als dat wèl aan de gang is wordt het moeilijk discussiëren.
Het is maar een woordquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Best lijp dat ik hier moet uitleggen dat omvolking geen normale terminologie is.
Oh okequote:
Eens. Maar de context lijkt mij duidelijk.quote:
Je schept een precedent.quote:
Je zal als bekende/familie van het slachtoffer maar in dat topic terechtkomen.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:33 schreef sp3c het volgende:
Geen haar op mijn hoofd die ...
Nee maar soms loopt dat gewoon zo en fok! blijft ook nog wel een beetje fok!
Het zijn ook altijd dezelfden die er heel driftig mee strooien in de hoop er wat likes mee te scoren. Bijzonder droevig inderdaad.quote:Op donderdag 17 april 2025 06:07 schreef recursief het volgende:
[..]
Je zal als bekende/familie van het slachtoffer maar in dat topic terechtkomen.
Andermans leed aangrijpen om helemaal los te kunnen gaan met domme woordspelingen die niet eens grappig zijn. Ik vind het te beschamend voor woorden.
Dat het niet tegen de regels is betekent niet dat het niet buitengewoon respectloos is. Ik snap deze reflex niet om andermans leed te misbruiken voor wat jij "humor" noemt.quote:Op donderdag 17 april 2025 06:48 schreef sp3c het volgende:
Anyways het is wat zwarte humor ja, dat is op fok! nooit verboden geweest en het is gewoon een heel vreemd verhaal
Dan krijg je dit
Er gebeurt niets tegen de regels dus ik zie ook geen reden om het te modden
Ja maak er maar weer een grapje van. Dat maakt de sfeer op Fok! er vast beter op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |