Het artikel in de Volkskrant maakt het wel erg spannend.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoezo? Peer reviewed artikel in een tijdsschrift. Absoluut geen clickbait.
Precies hetzelfde artikel stond in De Morgenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het artikel in de Volkskrant maakt het wel erg spannend.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Daar is Portegies Zwart het mee eens. ‘Ik wil meer bewijs zien. Op dit moment kun je alleen zeggen: interessant, laten we dit in de gaten houden. Deze onderzoekers moeten nu de volgende stap zetten en kijken naar andere fotografische platen uit die periode en controleren of dezelfde correlaties ook daar opduiken’, zegt hij. ‘Dat lijkt me de lakmoesproef of je hier iets echts te pakken hebt. Hier in Leiden hebben we een hele kelder vol met dat soort platen. Dus kansen genoeg.’
Lees het artikel gewoon. Het is sowieso aardig bijzonder.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het artikel in de Volkskrant maakt het wel erg spannend.
Hype hype en sensatiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lees het artikel gewoon. Het is sowieso aardig bijzonder.
Wat is jouw fucking probleem toch steeds, cynist.quote:
Moet er nog heel veel gebeuren, maar het zou mooi zijn als dat wat kan lukken. Het is zeker heel interessant, zoals Portegies Zwart ook zegt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:19 schreef Perox het volgende:
Het is redelijk uniek dat een peer reviewed artikel verschijnt rond dit onderwerp. Als dit verder wordt bevestigd dan is het zeker baanbrekend.
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Sabine Hossenfelder, die zelf redelijk down to earth is, vindt het op zijn minst opmerkelijk.
Er zijn dingen op fotos vastgelegd. Ce Caquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is jouw fucking probleem toch steeds, cynist.![]()
We weten toch nog niet eens wat die dingen zijn? Dat is juist het mooie, meer onderzoeken. Jij vult zo gigantisch veel voor jezelf al in met betrekking tot anderen.
Werkelijk waar niemand beweert te weten wat die lichtweerkaatsingen zijn.
Lees nou gewoon het artikel.
https://www.nature.com/articles/s41598-025-21620-3quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Er zijn dingen op fotos vastgelegd. Ce Ca
Volkskrant maakt er een opgeklopt hype verhaal van
Huh, aliens?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ze weten niet wat het is, dat heeft niet per se iets met aliens te maken.
'Wow!'
Ignore the troll.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is jouw fucking probleem toch steeds, cynist.![]()
We weten toch nog niet eens wat die dingen zijn? Dat is juist het mooie, meer onderzoeken. Jij vult zo gigantisch veel voor jezelf al in met betrekking tot anderen.
Werkelijk waar niemand beweert te weten wat die lichtweerkaatsingen zijn.
Lees nou gewoon het artikel.
Dat is precies wat ik bedoel jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Huh, aliens?
UAP betekend gewoon unidentified anomalous phenomena.
Kan van alles zijn hé?
Maar dit topic gaat toch over UAPs?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel ja
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Putdeksel?
https://youtube.com/shorts/EvyGPpFLTRw?si=u8W7i53wPnG_nRlE
https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Plumbbobquote:In 1956, Robert Brownlee, from Los Alamos National Laboratory in New Mexico, was asked to examine whether nuclear detonations could be conducted underground. The first subterranean test was the nuclear device known as Pascal A, which was lowered down a 500 ft (150 m) borehole. However, the detonated yield turned out to be 50,000 times greater than anticipated, creating a jet of fire that shot hundreds of meters into the sky.[8] During the Pascal-B nuclear test of August 1957,[8][9] a 900-kilogram (2,000 lb) steel lid was welded over the borehole to contain the nuclear blast, despite Brownlee predicting that it would not work.[8] When Pascal-B was detonated, the blast went straight up the test shaft, launching the cap into the atmosphere. The plate was never found.[10] Scientists believe compression heating caused the cap to vaporize as it sped through the atmosphere.[8] A high-speed camera, which took one frame per millisecond, was focused on the borehole because studying the velocity of the plate was deemed scientifically interesting.[8] After the detonation, the plate appeared in only one frame. Regarding its speed Brownlee reckoned that "a lower limit could be calculated by considering the time between frames (and I don't remember what that was)", and joked that the best estimate was it was "going like a bat!".[10] Brownlee estimated that the explosion, combined with the specific design of the shaft, could accelerate the plate to approximately six times Earth's escape velocity.[10]
Strict genomen wel ja, maar je snapt wel wat ik bedoel tochquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dit topic gaat toch over UAPs?
UFO is niet voor niets veranderd in UAP hé, vanwege het stigma.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:48 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Strict genomen wel ja, maar je snapt wel wat ik bedoel toch
Dweilen met de kraan openquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
UFO is niet voor niets veranderd in UAP hé, vanwege het stigma.
Er zijn dingen vastgelegd....voordat de mens dingen de ruimte in heeft gestuurd. Dus dat is op z'n minst interessant te noemen. Er wordt iets gereflecteerd op een foto, wat niet man-made is....quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Er zijn dingen op fotos vastgelegd. Ce Ca
Volkskrant maakt er een opgeklopt hype verhaal van
quote:So if the president waves or absolves my obligation to those NDAs and I get subpoenaed by Congress, [..] to reveal everything I know that I learned from my investigations into the legacy UAP crash retrieval and hardware reverse engineering and NHI programs? I would do so.
Dit soort hooggeplaatste personen met dit soort uitspraken kun je m.i. niet eenvoudig wegwuiven als BS.quote:It features interviews with 34 senior members of the U.S. government, military and intelligence community, including Secretary of State Marco Rubio.
"Every single person I interviewed made it very clear that it was no longer a question of whether this was a real situation," he said. "It's a very real situation."
Het belang van het kraken van UAP technologie is ook evident:quote:"Some officials go on record claiming to have seen craft and non-human beings with their own eyes, and these are people who are putting their reputation and their names on the line," he said.
Interview is de moeite waard om te bekijken. Geen lacherig toontje, geen X-files muziek, gewoon een serieus gesprek.quote:"The first country that cracks the code on this technology will be the leader for years to come," Jay Stratton, a former Defense Intelligence Agency official and director of the government’s UAP Task Force, said in the film’s trailer.
Zowaar, gelukkig is die belofte wel waar gemaakt (wereldwijde release)! Benieuwd of het verder in NL nog wat aandacht krijgt in de media.quote:Op maandag 17 november 2025 07:29 schreef Dutchguy het volgende:
Verdomd, ook in Nederland te streamen. Ik dacht dat Age of Disclosure alleen in de VS te zien zou zijn.
quote:[..] now Secretary of State Marco Rubio explains how deep these layers of secrecy can go:
“I think there’s this assumption that presidents can walk into the Oval Office on day one and say, ‘All right, take me to Roswell. Show me the alien bodies. I want to see the video of the autopsy. I want to see the whole thing. Open it up.’
I think that really is a naive understanding of how our government works.
Even presidents have often been operating on a need-to-know basis. That’s certainly true from a historic standpoint. The rationale — the justification — was that the president shouldn’t know about these things, because that way the president always has deniability. All they need is a nod in this direction or in that direction.
But that begins to ramp out of control.
Frankly, I don’t even know a president would know who to ask. You could go to the director of the CIA nowadays, the Director of National Intelligence, and ask them — and even that person may not know, because those people rotate.
But the people three layers underneath them, who have been there for 30 years — to them it’s like: ‘I’ve seen these people come and go. I have no obligation to tell him it exists.’
It just never percolates up.”
Dat zou ongekend zijn, ik verwacht dat het topic niet woke of politiek correct genoeg is voor een Oscar-Nominatie.quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:35 schreef 2172619626795 het volgende:
Ik zie hier een oscar nominatie aankomen voor beste documentaire
Waarom niet gewoon gratis en voor niets als je iets belangrijks te vertellen hebt aan de hele wereld? De zoveelste documentaire waar iemand die er totaal geen interesse voor heeft er ook niets voor over heeft ervoor te betalen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:03 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Dat zou ongekend zijn, ik verwacht dat het topic niet woke of politiek correct genoeg is voor een Oscar-Nominatie.
Maar als dat zou gebeuren, zou het echt helpen om deze documentaire bekend te krijgen bij het grotere publiek
Dat moet toch niet kunnen? Het is inmiddels toch geen verrassing meer dat er drones zijn.quote:De drones werden tussen 19.00 en 21.00 uur gezien door bewakingspersoneel, waarna militairen van de luchtmacht in actie kwamen. De drones zijn volgens Defensie daarna weggevlogen en niet teruggevonden.
En toch geen enkele kunnen traceren.quote:Ook medewerkers van het havenbedrijf Nort Sea Port signaleerden de drones. "Het waren er meer dan we ooit gezien hebben", zei een woordvoerder tegen Omroep Zeeland.
Ik weet ook niet wat het zijn, maar het 'drones' verhaal is ook maar vaag.quote:De politie kon niet achterhalen waar de drones vandaan kwamen of door wie ze bestuurd werden. Het is niet duidelijk of het ging om professionele drones of die van hobbyisten.
Tuurlijk, gewoon drie jaar werk voor noppes doen als documaker.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:11 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon gratis en voor niets als je iets belangrijks te vertellen hebt aan de hele wereld?
Maak het dan de helft goedkoper. Meer betalende kijkers die bereid zijn te betalen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon drie jaar werk voor noppes doen als documaker.
Maak een suggestieve docu, vraag de hoofdprijs, genoeg mensen die bereid zijn te betalen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:09 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Maak het dan de helft goedkoper. Meer betalende kijkers die bereid zijn te betalen.
Van het weekend eens bekijken. Het gespek van Joe Rogan met de maker is ook interessant.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:01 schreef NoFoksGiven het volgende:
Hier ook een must-buy. Hopelijk lukt het om dit weekend te kijken.
Al wel wat reviews op X gezien, wellicht voor de mensen die het topic langer volgen niet perse nieuwe informatie. Maar voor de leek en het brede publiek, is dut echt een ongekende opeenstapeling van hooggeplaatste officials die het thema serieus benaderen en ongetwijfeld (voor het brede publiek) schokkende info delen.
Dat is ook zeker herkenbaar. Dat merk je in dit topic ook, het tempo is er al een tijdje uit want we kennen de claims inmiddels wel.quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:49 schreef Monomeism het volgende:
Weet je wat het is? Na jaren ben ik al dat docu gedoe helemaal spuugzat. Misschien is het spannend voor de nieuwe generatie, maar ik ben inmiddels gemarineerd met het hele topic.
Ik zit al te wachten sinds, weet ik veel, 2010 gok ik zo? Toen zei Stephen Bassett al ieder jaar dat Disclosure morgen zou gaan plaatsvinden. Mijn geduld is gewoon een beetje opgeraakt. 🤪 Fijn! Weer een docu.
Donder op met je zoveelste docu.
quote:One attendee, Representative Eric Burlison, Republican of Missouri, said he hoped “The Age of Disclosure” would help make the U.A.P. issue a priority for the Trump administration.
“I think we’ve had enough hearings” and it is now time for hard evidence or “receipts,” he said in an interview while waiting for his colleagues to arrive. “I’m trying to find the receipts. In private conversations, I’ve been given enough information to find them, I just don’t have access.”
Joh zeur niet zo.quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:09 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Maak het dan de helft goedkoper. Meer betalende kijkers die bereid zijn te betalen.
Je kunt al die heren senatoren ook gewoon voor de camera zetten in de mainstream. Of bij Joe Rogan. Dan heb je tenminste miljoenen kijkers. In plaats van al die dramatische edits en emotionele muziek en film truukjes in weer de zoveelste docu.
Dat is allemaal helemaal niet nodig om je boodschap over te brengen. Hoeveel van die docu’s heb je inmiddels al niet? Heel fokking Netflix was er vol van. Blijkbaar werkt het niet.
Precies! Die kant moeten we op. Alles in de docu kun je ook gewoon in 15 minuten zonder stoere muziek en flitsende beelden ernstig en professioneel brengen in een ECHTE nieuws uitzending. Dagelijks paniek zaaien zonder de docu’s lukt dagelijks ook prima met andere ellende. Die docu’s komen inmiddels echt mijn neus uit. Doe DAT maar NA disclosure. Zeker weten dat iedereen en z’n moeder dan gaat kijken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Het is vooral te hopen dat dit de politiek weer in beweging brengt.
Volgens het laatste NY Times artikel van Kean en Blumenthal is er in ieder geval wel aandacht voor:
[..]
Wat je hierboven allemaal zegt daar heb ik het helemaal niet over gehad.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:01 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Joh zeur niet zo.
Elke halve zool onder de 60 jaar weet dat de prijzen op Prime bij een film premiere hoog zijn, en naarmate de tijd verstrijkt steeds goedkoper wordt. Prijsafroming heet dat.
Dat je op de inhoud kritisch bent is prima verder hoor, maar dat gezeur over dat een documentairemaker geld wil verdienen en Prime er een voor de hand liggende verkoop strategie op nahoudt, is echt geneuzel om niets.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:46 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Wat je hierboven allemaal zegt daar heb ik het helemaal niet over gehad.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:11 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon gratis en voor niets als je iets belangrijks te vertellen hebt aan de hele wereld? (…) Ik verwacht weinig nieuws voor teveel geld voor deze docu.
Jij beweerd iets totaal anders vriend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga over mijn eigen woorden en de betekenis, en dat jij er iets anders van bakt is jouw probleem“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
Ik laat het ook gewoon rusten en blijf echt sceptisch. Het is leuk voor de community, maar ik ben dat punt al wel voorbij. We hebben het allemaal al wel een keer gehoord.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dat merk je in dit topic ook, het tempo is er al een tijdje uit want we kennen de claims inmiddels wel.
Nu dus tijd voor nieuwsmedia om bijv Rubio aan de tand te voelen. Hij doet nogal uitspraken, en hij is nu minister van buitenlandse zaken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:39 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Precies! Die kant moeten we op. Alles in de docu kun je ook gewoon in 15 minuten zonder stoere muziek en flitsende beelden ernstig en professioneel brengen in een ECHTE nieuws uitzending.
Ik hoop van harte dat het rond die tijd niet uitloopt op die “Breakaway Civilization” waar ik al jaren over hoor in allerlei variaties.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe dan ook, elke dag een klein beetje meer. Waar zouden we in 2030 zijn bijvoorbeeld.
quote:We've had repeated instances of something operating in the airspace over restricted nuclear facilities, and it's not ours, and we don't know whose it is.That alone, just that statement alone deserves inquiry, deserves attention, deserves focus.
quote:Some of the biggest strategic blunders in human history, the foundation of those blunders were a lack of imagination.
The belief that an adversary or whoever could not do something because it had never been done before.
The US thought it was safe for those ships in Pearl Harbor because we didn’t think the Japanese could get there, much less have torpedoes that could navigate such a narrow straight and hit these ships until they did. We never thought in our wildest dreams that terrorists would strike us in the homeland by training for a year to become pilots and then hijacking commercial aircraft and crashing them into buildings, and they did. The thing that keeps me up at night, something in the human psyche that says, I don’t have time or energy to sort of prepare for the unforeseen or what I’ve never seen done before, and, um, you know, that leads to strategic surprise and sometimes strategic surprises change the course of human history.
quote:It’s just not an issue, at least as of yet, in this country that lends itself to some sort of partisan or ideological divide.
quote:I think there’s this assumption that presidents can walk into the Oval Office on day one and say, ‘All right, take me to Roswell. Show me the alien bodies. I want to see the video of the autopsy. I want to see the whole thing. Open it up.’
I think that really is a naive understanding of how our government works.
Even presidents have often been operating on a need-to-know basis. That’s certainly true from a historic standpoint. The rationale — the justification — was that the president shouldn’t know about these things, because that way the president always has deniability. All they need is a nod in this direction or in that direction.
But that begins to ramp out of control.
Frankly, I don’t even know a president would know who to ask. You could go to the director of the CIA nowadays, the Director of National Intelligence, and ask them — and even that person may not know, because those people rotate.
But the people three layers underneath them, who have been there for 30 years — to them it’s like: ‘I’ve seen these people come and go. I have no obligation to tell him it exists.’
It just never percolates up.
quote:Up until very recently, there was zero incentive for a naval aviator to come forward and say, “This is what I saw.”
And honestly, up until very recently, there was zero incentive for a US Senator to talk about it because people would think, “What’s wrong? This guy’s a weirdo.”
quote:And then I, the government official in charge of this program, leave and someone else takes my place, and that person might have a little bit of awareness that this project existed.
But then they’re replaced by a third person who has no idea that the project existed. But the corporate entity that received this technology is still trying to develop it, and so they begin to commercialize that.
Some of the stuff begins to seep out in these great innovations that some company’s coming up with and making money on, and they claim it belongs to them and it’s proprietary. Um, and the people in government who know where it came from originally, they’re long gone and their successors have no idea that it was there at all.
And so you can start to foresee where you create in corporate hands an extraordinary amount of power. The real risk in transferring technology that is not useful to us today to a corporate entity. Over decades, that corporate entity comes to basically possess and control access to it for their own purposes, not for the purposes of national security.
Met dank aan: https://scrapsfromtheloft(...)sclosure-transcript/quote:We have people that have very high clearances both today and in the past, who did really important work for our government or continue to do important work for the government, who have come forward with some claims about the US having in the past recovered exotic materials, and then we reverse engineered those materials to make advances in our own defenses and technologies.
And that they signed agreements that they would face jail time or in some cases some people claim it would cost them their lives if they spoke out about these things.
De Director of National Intelligence (DNI) is het hoofd van de Amerikaanse inlichtingen gemeenschap (Intelligence Community - IC), die uit 18 afzonderlijke organisaties bestaat, waaronder de CIA en de NSA. De DNI fungeert als de belangrijkste inlichtingen adviseur van de President.quote:The Air Force had a secret program to track UAP in the vicinity of Area 51 and other sensitive military facilities in the 1990s.
quote:Claim uit de docu: volgens (o.a.) generaal James Clapper bestond er in de jaren ’90 een geheim Air Force-programma dat UAP’s bij o.a. Area 51 en andere gevoelige locaties volgde. Mellon vraagt: bestaat dat nog, waar is de data, en wat hebben ze geleerd?
Inconsistentie richting Congress: in 2020 zou de Air Force tegen Congress grotendeels hebben ontkend relevante UAP-info te hebben, wat Mellon ziet als minachting/obstructie (al dan niet net binnen de wet).
Voorbeelden die volgens hem “iets verborgen programma’s” suggereren:
• Waarom rapporteren F-22’s (met betere sensoren) niet, terwijl de Navy (F-18’s) wel meldde?
• In de Nimitz/Princeton (2004)-zaak: radardata zou zijn verdwenen na bezoek van Air Force-personen en deck logs zouden precies uit die periode ontbreken.
• Waarom komen er geen meldingen uit strategische radar-systemen en ontbreken veel NORAD-interceptcases (incl. een geval waarbij F-16-piloten NDA’s moesten tekenen)?
• Waarom nauwelijks/geen UAP-rapporten over ruimte en waarom zou de Air Force ook Navy-data (zoals sonar na een onderwater-incident) “inpikken”?
Mogelijke verklaring: de data zit volgens hem óf in een zeer geheim, “waived” Special Access Program waar zelfs toppers uit commissies geen toegang toe hebben, óf wordt afgeschermd via Atomic Energy Act-achtige bevoegdheden en bureaucratische “jij eerst”-constructies tussen diensten.
Oproep tot actie: Congress moet Air Force-top en OSI-leiding onder ede in een beveiligde hoorzitting horen; parallel daaraan moeten inlichtingencommissies ook CIA-leiders onder ede horen.
Urgentie/veiligheid: hij wijst op terugkerende drones/UAP-incursies boven bases en (historisch) nucleaire locaties, en stelt dat dit de luchtverdediging en training soms aantast.
Verdergaande suggestie: het geheime programma kan volgens hem ouder zijn (mogelijk sinds jaren ’50) en onderdeel van een groter traject, mogelijk inclusief reverse engineering.
Transparantie: hij wil dat met name jaren ’90-info automatisch gedeclassificeerd wordt en dat Congress de verborgen sensorbeelden/radardata boven tafel krijgt, omdat dit potentieel “transformerend” kan zijn voor publiek en wetenschap.
quote:De eerste grote doorbraak kwam toen Jay Stratton, een defensiefunctionaris die jarenlang onderzoek deed naar UAP’s, besloot zijn stilte te doorbreken. Hij verklaarde dat hij met eigen ogen niet-menselijke voertuigen en wezens had gezien.
quote:Ook Marco Rubio, de huidige minister van Buitenlandse Zaken, en Jim Clapper, voormalig directeur van nationale inlichtingen onder Barack Obama, namen deel. Hun deelname gaf de documentaire een aanzienlijke geloofwaardigheid.
quote:De film opent met een montage van voormalige militairen en inlichtingenfunctionarissen die hun indrukwekkende cv’s opsommen, waarna zij zonder omwegen verklaren dat de mensheid niet alleen is.
Ik ben op het punt dat ik er niet eens meer naar omkijk tenzij ze daadwerkelijk deliveren.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Karl Nell bij Fox News:
Bret Baier: “Somewhere in this country there are craft that are being held that have landed here or crashed here and there are non-human bodies?”
Karl Nell: “Correct.”
[ x ]
Hopelijk een opmaat naar meer media-aandacht.
Snap ik, maar daarvoor is m.i. wel eerst veel meer media-aandacht nodig. Laat ze de duimschroeven maar aandraaien op de claims die ze maken. Dat is dé manier om ze als charlatans te ontmaskeren (en welke redenen zitten daar dan achter), of om ze inderdaad te laten deliveren.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben op het punt dat ik er niet eens meer naar omkijk tenzij ze daadwerkelijk deliveren.
Perhaps zitten we over 10-25 jaar nog wel in dezelfde discussie, precies zoals we nu aan het doen zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Snap ik, maar daarvoor is m.i. wel eerst veel meer media-aandacht nodig. Laat ze de duimschroeven maar aandraaien op de claims die ze maken. Dat is dé manier om ze als charlatans te ontmaskeren (en welke redenen zitten daar dan achter), of om ze inderdaad te laten deliveren.
Nu roepen ze - en laten we eerlijk zijn, het zijn niet de minste namen - om aandacht, maar worden alsnog niet serieus genomen. Laat dat dan het verhaal zijn, dat zulke hoge piefen allemaal gek zijn geworden. Maar deze limbo heeft helemaal niemand iets aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |