abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217216973
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Eens. Ik geloof ook niet dat hij bronnen heeft bij diensten of hoge navo piefen. Ik luister ernaar omdat ik wil weten hoe het andere kamp denkt en omdat hij een temperatuurmeter is voor het gemiddelde sentiment.

Hetzelfde geldt voor De Kruif en andere figuren die we veelvuldig voorbij zien komen.
De kruif heeft vrij objectief meer assertiviteit en daadkracht dan De Wijk. Komt veel gezonder voor de dag.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 10:39:02 #127
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_217217002
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Eens. Ik geloof ook niet dat hij bronnen heeft bij diensten of hoge navo piefen. Ik luister ernaar omdat ik wil weten hoe het andere kamp denkt en omdat hij een temperatuurmeter is voor het gemiddelde sentiment.

Hetzelfde geldt voor De Kruif en andere figuren die we veelvuldig voorbij zien komen.
"Hoe het andere kamp denkt"... Goed dat je erkent waar je staat.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 10:39:49 #128
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_217217013
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
De kruif heeft vrij objectief meer assertiviteit en daadkracht dan De Wijk. Komt veel gezonder voor de dag.
De Kruif heeft dan ook daadwerkelijk wat gepresteerd in zijn leven (en gezien met zn eigen ogen) itt. De Wijk.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 10:41:02 #129
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217217025
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Lees nu eerst even de bronnen door van o.a SOS kinderdorp.

-->LEZEN<--
Ik kan je van harte aanbevelen zelf hetgeen te doen jij mij verzoekt. Dan zie je bijvoorbeeld:

De kinderen vertellen ons over heropvoeding en hersenspoeling: ze krijgen te horen dat hun ouders en Oekraïne hen hebben verstoten. En dat ze problemen krijgen met de wet als ze teruggaan. Sommige kinderen worden met grote beloften gelokt, anderen worden onder druk gezet.

Ondertusen @phpmystyle op de foks: rUsLanDt neEmt KiNdErEn oP oM vOoR zE Te ZoRGeN111!!111

Schaam je kapot.
Huilen dan.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 10:41:06 #130
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_217217027
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:36 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Uit je eigen bron:
[..]
🤡
Misschien eens lezen wat je post in plaats van de output van een bot hier neerplakken. Ik hoor graag hoe je je hier weer uit lult.
Heb ik gelezen. Ik ga ook niet selectief quoten of bronnen zoeken die ik passend vind.
Het zijn allemaal testimonials en verhalen. Ik ga niet beoordelen of het waar is.
Ik vind het alleen onwaarschijnlijk. Men heeft er geen enkel belang bij, en het werkt toch niet.

quote:
Tijdens de oorlog in Oekraïne zijn kinderen op verschillende manieren van hun ouders gescheiden. Serhii zegt: “In het begin werden veel kinderen en jongeren gescheiden van hun families door het snel oprukkende Russische leger. Velen bevonden zich plotseling alleen, zonder familie, in bezet gebied. Deze kinderen werden vaak naar Rusland gebracht.
Anyway. Ik neem aan dat die kinderen die daar verblijven op enig moment weer terugkeren naar hun ouders of dat Oekraïne de opvang/voogdij gaat regelen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 10:41:24 #131
201761 phpmystyle
pi_217217032
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik kan je van harte aanbevelen zelf hetgeen te doen jij mij verzoekt. Dan zie je bijvoorbeeld:

De kinderen vertellen ons over heropvoeding en hersenspoeling: ze krijgen te horen dat hun ouders en Oekraïne hen hebben verstoten. En dat ze problemen krijgen met de wet als ze teruggaan. Sommige kinderen worden met grote beloften gelokt, anderen worden onder druk gezet.

Ondertusen @:phpmystyle op de foks: rUsLanDt neEmt KiNdErEn oP oM vOoR zE Te ZoRGeN111!!111
Onzin. Niet gezegd.
Veeg anders het schuim even van je mond af.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 10:42:46 #132
201761 phpmystyle
pi_217217045
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik beoordeel ze niet op hun uiterlijk.
Vind het altijd wel vermakelijk dat De Wijk het woord voert, en dat die Boekestijn als een soort van onder kneusje soms ook wat mag zeggen en dat De Wijk dan reageert met: ja zo is het Arendjan.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 10:43:57 #133
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217217054
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Onzin. Niet gezegd.
Veeg anders het schuim even van je mond af.
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 00:07 schreef phpmystyle het volgende:

Maar ik zie werkelijk geen reden waarom Rusland -anders dan morele overwegingen- kinderen opneemt om daarvoor te moeten zorgen.

Lijd je aan het syndroom van Rutte? Wellicht beter bekend als 'selectief geheugenverlies'.
Huilen dan.
pi_217217069
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik beoordeel ze niet op hun uiterlijk.
Vind het altijd wel vermakelijk dat De Wijk het woord voert, en dat die Boekestijn als een soort van onder kneusje soms ook wat mag zeggen en dat De Wijk dan reageert met: ja zo is het Arendjan.
Het gaat niet om uiterlijk. Maar om voorkomen.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 10:46:29 #135
201761 phpmystyle
pi_217217097
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het gaat niet om uiterlijk. Maar om voorkomen.
Weet je wat ook een komische gezelschap is? Die Stefan de Vries en Helga Salemon.
De top duiders van de NPO.

Beetje hetzelfde als je een Ab Gietelink Kees vd Pijl en Martijntje Smits bij elkaar zet.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 10:47:39 #136
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217217106
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 00:07 schreef phpmystyle het volgende:

[
Deze post is al weer te lang. Mijn afdronk is dat Rusland echt geen kinderen gaat "stelen" om hun populatie op te krikken. Bovendien kun je kinderen helemaal niet Russificeren.

Als ze volwassen zijn weten ze hun weg terug naar Oekraïne en/of de EU wel te vinden.

Maar ik weet niks zeker natuurlijk. Ik denk dat we over 5 jaar wij meer met zekerheid weten.
ik denk dat men geleidelijk weer terug zal keren naar oekraine , mits men de ouderlijke achternaam en de woonplaats heeft onthouden
Dan moeten ze toch wel ouder dan 6 jaar zijn toen ze werden herplaatst naar Ruzzia
Voordeel: ze zullen wel uitstekend russisch spreken dan

Zie de kinderen die uit Colombia geadopteerd zijn
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217217124
quote:

[..]
Heb ik gelezen. Ik ga ook niet selectief quoten of bronnen zoeken die ik passend vind.
Het zijn allemaal testimonials en verhalen. Ik ga niet beoordelen of het waar is.
Ik vind het alleen onwaarschijnlijk. Men heeft er geen enkel belang bij, en het werkt toch niet.
[..]
Anyway. Ik neem aan dat die kinderen die daar verblijven op enig moment weer terugkeren naar hun ouders of dat Oekraïne de opvang/voogdij gaat regelen.
Ik bewonder je naïviteit.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 10:58:33 #138
323876 michaelmoore
pi_217217249
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:12 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wie is hier nu gek, die oude mannen die hun landgenoten de gehaktmolen insturen of de jongemannen die gewillig gaan?
die oude mannen hebben hun kinderen in een wereldstad in londen of Los Angeles of St petersburg

Die jongemannen lomen uit dorpjes in Siberie, dit geweld van een oude man als Putin is de doodsteek is voor al die dorpjes daar
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217217296
Het kan zo maar zijn dat Groenland binnenkort geen onderdeel is meer van Denemarken.

Is Groenland trouwens via Denemarken wel onderdeel van de EU?

twitter
  zaterdag 29 maart 2025 @ 11:12:24 #140
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217217405
quote:

[..]

[..]
Nee Hansworst, als je de verhalen leest van de ontsnapte kinderen, ze moeten het Russische volkslied zingen, een Z pakje aandoen en krijgen constant te horen dat Rusland gelijk had Oekraine binnen te vallen want het is toch een Nazi land.
Hier een raport van Yale:
https://www.justsecurity.org/105372/hrl-report-ukraine-children/

https://www.justsecurity.(...)kraines_Children.pdf

Hier van Yale waar ze 314 kinderen hebben gevolgd; alle 5 tekenen van crime against humanity worden overtreden.

quote:
First, Russia has forcibly transferred children through coercive acts without grounds permitted under international law. According to the ICC’s Elements of Crimes, forcible transfer includes both physical force and the “threat of force or coercion, such as that caused by fear of violence, duress, detention, psychological oppression or abuse of power against such person or persons or another person, or by taking advantage of a coercive environment.” The report details 314 children, the majority of which have been taken from institutions in occupied regions and put into Russia’s foster and adoption system. It also reveals how, through coercion and duress, Russia has encouraged and orchestrated the movement of hundreds of Ukrainian children to Russia or Russian-occupied territory. As explained above, despite Russian posturingas a benevolent actor promoting child welfare, there are no grounds under international law that permit Russia’s coerced transfer of Ukrainian children to Russia.

The second and third elements of the crime against humanity of forced population transfer require that the Ukrainian children were lawfully present in the area from which they were deported or transferred; and that the Russian actors involved were aware that their presence was lawful. According to the report, the 314 children deported were Ukrainian citizens and lawfully residing within Ukraine. The Humanitarian Research Lab assessed to a high degree of confidence that these children were from Ukraine and that Russian federal government officials were aware of their Ukrainian origin by reviewing official statements and documents, including public records from Russian adoption databases. Other public actions confirm that those who orchestrated the transfer acted knowingly, including Putin’s decree to expedite and simplify the naturalization of Ukrainian children after government officials identified naturalization as the biggest barrier to adoption by Russian families.

The fourth and fifth elements of the crime require that Russia’s conduct was committed – and that Russian officials knew it was committed – as part of a widespread or systematic attack directed against a civilian population. The transfer of the children took place during the full-scale invasion of Ukraine, which began in February 2022, and it was part of a program of widespread or systematic attacks directed against Ukrainian civilians. The program of coerced transfer of children was also itself widespread or systematic, as documented in the report. An extensive Russian bureaucracy created and carried out a program that transferred Ukrainian children to Russia for adoption and fostering with citizens of Russia. That program was facilitated by Russian legal and policy changes designed to enable and expedite the program.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 11:19:36 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217217476
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee Hansworst, als je de verhalen leest van de ontsnapte kinderen, ze moeten het Russische volkslied zingen, een Z pakje aandoen en krijgen constant te horen dat Rusland gelijk had Oekraine binnen te vallen want het is toch een Nazi land.

Hier van Yale waar ze 314 kinderen hebben gevolgd; alle 5 tekenen van crime against humanity worden overtreden.
[..]

Ja héél goed gevonden bronnen hoor maar in tegenstelling tot jij gaat hij dan echt

quote:

niet selectief quoten of bronnen zoeken
Heus waar!

:+ :+ :+
Huilen dan.
pi_217217494
Moet je die vieze poepslet zien. Het hoertje van Poetin.

Ze vermeldt er niet bij dat de persoon uit de door Rusland bezette gebieden komt en mogelijk een etnische Rus is.

twitter
  zaterdag 29 maart 2025 @ 11:21:57 #143
201761 phpmystyle
pi_217217495
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:12 schreef Momo het volgende:

[..]

[..]

We hadden het initieel over kidnappen van kinderen, nu heb je het over testimonials waarin kinderen Russische volksliederen zingen met zo'n Z-speldje waar ik overigens geen voorstander van ben.

Er zijn bronnen die aangeven dat Rusland die kinderen heeft opgenomen omdat die kinderen waren achtergebleven in oorlogsgebieden. Tevens zijn er bronnen dat Rusland plannen heeft om bewust kinderen naar Oekraine te halen.
Tjah, wat is waar. Wat heeft Rusland aan kinderen die hen niet goed gezind zijn? Dat gaat aan elke ratio voorbij.

Maar we mogen het niet uitsluiten. Ik laat het hierbij.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 11:23:31 #144
201761 phpmystyle
pi_217217507
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:21 schreef polderturk het volgende:

Ze vermeldt er niet bij dat de persoon uit de door Rusland bezette gebieden komt en mogelijk een etnische Rus is.

[ x ]
Oef
  zaterdag 29 maart 2025 @ 11:27:38 #145
323876 michaelmoore
pi_217217547
quote:

[ x ]
die is door poetin hierheen gestuurd

nou ga maar naar amsterdam en ga daar maar mensen steken en zeg maar dat je een oekrainsche vluchteling bent ., ok nou ga maar gauw,
Dan kan FVD daarmee veel bombarie gaan maken
  zaterdag 29 maart 2025 @ 11:27:55 #146
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217217548
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
We hadden het initieel over kidnappen van kinderen, nu heb je het over testimonials waarin kinderen Russische volksliederen zingen met zo'n Z-speldje waar ik overigens geen voorstander van ben.

Er zijn bronnen die aangeven dat Rusland die kinderen heeft opgenomen omdat die kinderen waren achtergebleven in oorlogsgebieden. Tevens zijn er bronnen dat Rusland plannen heeft om bewust kinderen naar Oekraine te halen.
Tjah, wat is waar. Wat heeft Rusland aan kinderen die hen niet goed gezind zijn? Dat gaat aan elke ratio voorbij.

We hebben nog steeds over kidnappen van kinderen en daar gaat het in het rapport nog over, zelfs het stukje dat ik je quote gaat het daar over "forcibly transferred". Een academisch stuk. Maar goed blijf vooral Russische propaganda als enige geloven en quoten.
pi_217217554
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar we mogen het niet uitsluiten. Ik laat het hierbij.
Kinderen zijn vrij eenvoudig te hersenspoelen.
En de voorbeelden die zijn genoemd zijn onderdeel van dat hersenspoelen.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 11:28:56 #148
201761 phpmystyle
pi_217217561
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
die is door poetin hierheen gestuurd

nou ga maar naar amsterdam en ga daar maar mensen steken en zeg maar dat je een oekrainsche vluchteling bent ., ok nou ga maar gauw,
Dan kan FVD daarmee veel bombarie gaan maken
Eerst even afwachten wat motief is en hoe die zich in het verleden heeft uitgelaten over politieke zaken.
Eerst feiten boven water, tot 10 tellen, en dan richting voorlopige conclusie gaan.

We weten alleen dat het een Oekraïner is.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 11:31:17 #149
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217217578
quote:

[ x ]
Toen al eerder het gerucht ging dat het een Oekraïner was op die dag. Waren allemaal bot accounts dat ook druk aan het delen. Komt Rusland natuurlijk wel heel goed uit zo. Maar goed laat ze maar eerst verder onderzoek naar doen naar de motivatie want daar weten ze nu schijnbaar nog niks van bij de politie.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 11:31:48 #150
323876 michaelmoore
pi_217217584
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Eerst even afwachten wat motief is en hoe die zich in het verleden heeft uitgelaten over politieke zaken.
Eerst feiten boven water, tot 10 tellen, en dan richting voorlopige conclusie gaan.

We weten alleen dat het een Oekraïner is.
ja ze zal niet zeggen dat ze een door poetin gestuurde russin is he
dan krijgt ze geen geld

Nader onderzoek zal uitwijzen wanneer ze in nederland geariveerd is en waar ze verbleef , en met welk paspoort

meeste uit Donetsk hebben een russisch paspoort inmiddels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')