Betaalmuur en Volkskrant... Je zou beter moeten weten.quote:Op zondag 30 maart 2025 00:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Volkskrant: De denktank van Rob de Wijk heeft een heldere visie op de wereld, maar is er ook transparantie in eigen huis?
(Het antwoord is overigens nee.)
Thanks.quote:Op zondag 30 maart 2025 00:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
https://hcss.nl/finance-transparency/
https://www.clingendael.org/transparency
Ja, da's waar.quote:Op zondag 30 maart 2025 00:15 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar dat staat gewoon op de sites van beide instituten gepubliceerd. Zou je gewoon op kunnen zoeken in plaats van quasi interessant “alleen maar vragen” te stellen.
Je zult dan geen lekkere nachtrust hebben neem ik aan.quote:Op zondag 30 maart 2025 00:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, da's waar.
Ik luister de podcast altijd voor het slapengaan, en vraag me dat dan af als Rob aan het praten is en van de stem van Arend-Jan val ik in slaap, dus dan komt er van opzoeken niks terecht..
https://www.washingtonpos(...)ral-deal-russia-war/quote:Ukrainian officials have compared the new U.S. proposal on minerals to “lifetime reparations,” according to WP. One senior official said the deal looks as if “Ukraine was at war with the U.S., lost, was occupied, and now has to pay lifetime reparations.”
NOSquote:Bij een reeks Russische droneaanvallen op de Oekraïense stad Charkiv zijn twee mensen gedood en tientallen mensen gewond geraakt, melden lokale autoriteiten. De aanvallen zouden gericht zijn geweest op een militair ziekenhuis, een winkelcentrum, een kantoorgebouw en appartementencomplexen.
Oekraïne beschuldigt Rusland van een oorlogsmisdaad na een reeks droneaanvallen op Charkiv. Bij de aanval werd een militair ziekenhuis getroffen. Meerdere gewonde militairen die daar behandeld werden zouden gewond zijn geraakt. Volgens Oekraïne heeft Rusland zich schuldig gemaakt aan het "schenden van het internationaal humanitair recht".
Ja hoor, pas geleden melde hij dat het noord Koreaanse leger in de donbass aan het vechten waren.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan kun je dat vast wel staven met voorbeelden en linkjes toch?
Misschien moet je bij het HCSS soliciteren. Kun je ze vertellen dat ze fout zitten.
De VS gaan Taiwan ook niet verdedigen.quote:Op zondag 30 maart 2025 04:00 schreef Jippie het volgende:
De VS laten de Russen hun gang gaan als ze oprukken in Europa, verdedigen liever Taiwan tegen China.
Als je even een link geeft naar betreffende uitzendingen kan ik dat zelf ook even beluisteren.quote:Op zondag 30 maart 2025 08:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja hoor, pas geleden melde hij dat het noord Koreaanse leger in de donbass aan het vechten waren.
Klopte dus niet, hij nam klakkeloos info vanuit Kiev over.
Ik heb hem ook horen vertellen dat er nooit een goede reden is om een ooog te beginnen en degene die een oorlog begint is altijd fout.
In het VN handvest staat wat anders.
Dit zijn 2 voorbeelden die mij even te binnen schieten, heb er geen lijstje van gemaakt.
Verder heb ik al werk dus geen behoefte om verder te solliciteren.
Sorry kerel dat heb ik allemaal niet opgeslagen.quote:Op zondag 30 maart 2025 08:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je even een link geeft naar betreffende uitzendingen kan ik dat zelf ook even beluisteren.
Jammer.quote:Op zondag 30 maart 2025 08:25 schreef Candymannetje het volgende:
Sorry kerel dat heb ik allemaal niet opgeslagen.
Das nou al de 3e keer.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:33 schreef Aether het volgende:
Luxury limousine from Russian President Putin's official motorcade exploded on the streets of Moscow, just blocks from the FSB headquarters. It's unclear if this is an attempted ass*ssination attempt
https://redd.it/1jmvznw
Al 3 limo's kapot?quote:
Wacht dan snotverdomme tot putin ook daadwerkelijk in die limo zitquote:Op zondag 30 maart 2025 10:33 schreef Aether het volgende:
Luxury limousine from Russian President Putin's official motorcade exploded on the streets of Moscow, just blocks from the FSB headquarters. It's unclear if this is an attempted ass*ssination attempt
https://redd.it/1jmvznw
Nee, dat kan allemaal niet want dan komt er een machtsstrijd valt Rusland uit elkaar en krijgen we een nucleaire burgeroorlog, dus we maken Putin alleen bang zodat ie zelf stopt met oorlog voeren.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Wacht dan snotverdomme tot putin ook daadwerkelijk in die limo zit
Gaan we nu eindelijk noeken? Zou tijd worden. All talk and no play.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:39 schreef Discombobulate het volgende:
De Boekestijn en de Wijk van gister met Elmar Hellendoorn is echt buitengewoon interessant en goed.
Over NOOEEEKS, trouwens.
Het gaat vooral over het verschil over het Europese en Russische kernwapenarsenaal en hoe Rusland daar veel in het voordeel is omdat ze tactische en sub-strategische kernwapens hebben. Frankrijk bijvoorbeeld kan in één keer all in gaan, maar Rusland kan langzaam escaleren met nukes. De grote vraagt rijst dan of Frankrijk dat all in gaan wil riskeren als Rusland bijvoorbeeld de Estland invalt. Antwoord is nee.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaan we nu eindelijk noeken? Zou tijd worden. All talk and no play.
Dat langzaam escaleren met nukes is wel heel academisch. Zodra je nucleair gaat word het meteen een heel ander spelletje.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het gaat vooral over het verschil over het Europese en Russische kernwapenarsenaal en hoe Rusland daar veel in het voordeel is omdat ze tactische en sub-strategische kernwapens hebben. Frankrijk bijvoorbeeld kan in één keer all in gaan, maar Rusland kan langzaam escaleren met nukes. De grote vraagt rijst dan of Frankrijk dat all in gaan wil riskeren als Rusland bijvoorbeeld de Estland invalt. Antwoord is nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |