Vorig jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar behoorlijk aanvallend gekoerst en best aardige resultaten net achter de top.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd hoe onze Deense vriend tot een ster voor Thomas Gachignard komt.
quote:Team Picnic PostNL coach Rudi Kemna: “The E3 Saxo Classic is one of the key early-season Flemish Classics, offering a true test on the iconic cobbled climbs of Flanders. It’s a race where positioning, race instinct, and teamwork make all the difference. We’re not here to wait and react—we want to be part of the action throughout the day. The key will be racing smart and making the right moves at the right time. By staying active in the crucial phases and anticipating the decisive moments, we aim to make an impact on the race.”
quote:151 EDMONDSON Alex
152 LEIJNSE Enzo
153 MÄRKL Niklas
154 VAN DEN BERG Julius
155 NABERMAN Tim
156 VERMAERKE Kevin
157 WELTEN Bram
Zo ongeveer het hele peloton, behalve Enzo Leijnse, 'staat in dat lijstje, toch?quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd hoe onze Deense vriend tot een ster voor Thomas Gachignard komt.
Kan ook een contractuele verplichting zijn? Maar je zou normaal gesproken E3 altijd boven deze rit in Catalonië verliezen ja, helemaal nu Sporza niet uitzendtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:12 schreef Faraday01 het volgende:
Eurosport verdient vandaag zware straf. Gaan ze echt pas om 4 uur de E3 op tv uitzenden omdat ze eerst een halve sprintrit in Spanje voorrang geven
En terecht, genoeg werkende mensen die dit allemaal niet zomaar kunnen kijken op een vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:12 schreef Faraday01 het volgende:
Eurosport verdient vandaag zware straf. Gaan ze echt pas om 4 uur de E3 op tv uitzenden omdat ze eerst een halve sprintrit in Spanje voorrang geven
Dit is een vreemd argumentquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En terecht, genoeg werkende mensen die dit allemaal niet zomaar kunnen kijken op een vrijdagmiddag.
Weet ik in ieder geval weer waarom ik iedere maand 5 euro aftik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:12 schreef Faraday01 het volgende:
Dat moet in je aard liggenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En terecht, genoeg werkende mensen die dit allemaal niet zomaar kunnen kijken op een vrijdagmiddag.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VTM heeft een stream (VTM Go). Bovendien is er een HBO-stream.
Gratis, wel een DPG accountje nodig en misschien een VPN.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is die VTM stream openbaar of heb je daar een betaald abonnement voor nodig?
Dacht heel even dat ik in het darts topic zat.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
57 gemiddeld in het eerste half uur, je zou voor minder.
Normaal gesproken zouden ze in deze fase van de koers dan niet volle bak door koersen, lijkt mequote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Het peloton is in tweeën gebroken bij de valpartij van de Steppers, waarbij ook Wout van fiets moest wisselen en dus de slag gemist heeft, of zo? Ik trek wat conclusies en trek wat lijntjes hier, want veel wijzer maakt de Sporza-ticker je niet.
3 minuten inmiddels al.. als vooraan meerdere kopmannen + knechten zijn, wordt het lastig om terug te komen. En zonder Mathieu en Wout zal er genoeg motivatie zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:41 schreef VoMy het volgende:
Dit komt allemaal toch wel weer bij elkaar.
De redding van WOUT.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Van der Poel ook in de tweede groep (volgens VTM)
Wout zit alleen met Affini toch? Dan zal de rest vooraan zitten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:45 schreef Marcoss het volgende:
Vraag is of Visma renners voorin heeft, maar als daar de andere kopmannen zitten, rijden ze waarschijnlijk in beide groepen niet mee..
Vermote wordt vooraan gemeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:45 schreef Marcoss het volgende:
Vraag is of Visma renners voorin heeft, maar als daar de andere kopmannen zitten, rijden ze waarschijnlijk in beide groepen niet mee..
Er werden maar twee Visma vooraan gemeld zojuist.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wout zit alleen met Affini toch? Dan zal de rest vooraan zitten.
De ploegmaats van Van der Poel jagen het tempo in het tweede peloton de hoogte in. Alpecin-Deceuninck moet al heel vroeg mannetjes opsouperen, terwijl Visma-Lease a Bike op kop van de leidende groep rijdt. Ondanks de afwezigheid van Van Aert, dan zou Jorgenson toch mee moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:45 schreef Marcoss het volgende:
Ganna werd op de radio net vooraan gezien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:51 schreef Faraday01 het volgende:
Ganna ook het tweede peloton. Daar gaan alle favorieten behalve Jorgenson.
Wat een onvoorstelbare kutploeg is het ookquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:50 schreef Koffieplanter het volgende:
VTM zegt dat Visma vooraan wél meerijdt met Vermote, maar achteraan niets doet. Dan zijn Vermote en Jorgenson de twee Vismas.
Die werd net op kop gemeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:51 schreef Faraday01 het volgende:
Sporza zegt nu iets anders.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ganna werd op de radio net vooraan gezien.
NOG 164 KM: drie minuten, ook Ganna in groep Van Aertquote:
Logisch dat ze dan Vermote laten rijden toch? Daar heb je toch niks aan zodra de heuvels beginnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:51 schreef Faraday01 het volgende:
Dus geen van Aert en Ganna maar Ineos en Jumbo rijden. Dat lag ook niet in mijn voorspelling.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
NOG 164 KM: drie minuten, ook Ganna in groep Van Aert
Het verschil tussen groep één - met onder anderen Vermote, Declercq, Stuyven, Townsend - en de tweede groep - met dus Van Aert, Van der Poel én ook Ganna - bedraagt inmiddels drie minuten. Het is INEOS die de forcing voert in de eerste groep.
Jorgenson vs Ganna lijkt me voor Visma wel een betere situatie dan Wout vs Mathieuquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wat een onvoorstelbare kutploeg is het ook
Dit is zowaar een logische tactiek ja, helemaal als Ganna niet mee is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jorgenson vs Ganna lijkt me voor Visma wel een betere situatie dan Wout vs Mathieu
Maar waarom voert Ineos dan de forcing vooraan? Dat is minder logischquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is zowaar een logische tactiek ja, helemaal als Ganna niet mee is.
Ik ga wel intens genieten van alle schuimbekkende Belgen die ongetwijfeld viesmad zijn op Visma.
Welke serieuze renners wel mee?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je vraagt je dan toch vooral af hoe dat verschil zo snel zo groot heeft kunnen worden.
Lijkt me verder ook niet dat Alpecin dit zonder hulp nog recht gaat zetten.
Tarling afzetten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Maar waarom voert Ineos dan de forcing vooraan? Dat is minder logisch
Tacoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welke serieuze renners wel mee?
Dat is een grotere kans dan je laten vermoorden door Van der Poel en Van Aert.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is heel erg ambitieus tegen Jorgenson
Dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tarling gaat het normaal gesproken toch niet winnen van iemand als Jorgensen?
Jep. Toch wel leuk dat Visma en Ineos niet rijdenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is een grotere kans dan je laten vermoorden door Van der Poel en Van Aert.
Ja, is zo. Groep VDP lijkt wel terug te komen. Ben benieuwd hoe zij in godsnaam zoveel tijd zijn verloren na een val.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jorgenson vs Ganna lijkt me voor Visma wel een betere situatie dan Wout vs Mathieu
Kan alleen maar als de hele weg is geblokkeerd. Kan me niet voorstellen dat ze allemaal gevallen zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, is zo. Groep VDP lijkt wel terug te komen. Ben benieuwd hoe zij in godsnaam zoveel tijd zijn verloren na een val.
En daarvoor meteen volle bak gas erop.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan alleen maar als de hele weg is geblokkeerd. Kan me niet voorstellen dat ze allemaal gevallen zijn.
Weg was inderdaad geblokkeerd. En Mathieu reed zo'n beetje in laatste positie van het peloton, die vond het weer eens tijd worden voor zijn jaarlijkse achtervolging in een klassieker.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan alleen maar als de hele weg is geblokkeerd. Kan me niet voorstellen dat ze allemaal gevallen zijn.
Tempo in groep 2 blijkbaar niet voldoende. Groep 3 komt er dan weer snel bij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:03 schreef Faraday01 het volgende:
volgens PCS 3 man op kop en de groep van 50 al een kleine minuut daarachter.
Die had laatste denk voor het eerst een promille onder 2.44 toe hij onwel werd en naar het ziekenhuis moestquote:
Head of Racing, ze zijn er echt iets teveel in gaan geloven bij Visma.quote:"Het gaat prima met Wout", vult Head of Racing Grischa Niermann aan. "
Kan niet wachten tot Zomerbeelden weer begintquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Belgische televisie heeft absurde reclames.
Wat is er mis met Lentebeelden?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot Zomerbeelden weer begint
Anders gewoon wat risico nemen in de afdaling om het laatste gaatje te dichten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op de Kanarieberg er naartoe knallen vanuit groep 2 is wel een reëel scenario als ze op halve minuut zitten.
Hij is nog steeds boos.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:18 schreef DiegoFuser het volgende:
Jan is er niet gelukkig mee dat Visma probeert Jorgenson een voorgift te geven en ziet liever dat de kaart WOUT getrokken wordt door Visma.
Verrassend.
Geen VPNquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gratis, wel een DPG accountje nodig en misschien een VPN.
Dat hebben ze bij mij nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:54 schreef Van_Poppel het volgende:
https://www.vtmgo.be/vtmgo/live-kijken/vtm
Nu kan ik live VTM kijken. Hopelijk gaan ze straks de koers niet geo-blocken.
Hele goede infographic dit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het noodlot sloeg toe.
Dit kan toch niet Johan.
Gaza is er niets bij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
We rijden langs het Memorial Wout van Aert.
Die heeft 'ietsje' overschotquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even rustig je jasje uitdoen op de kasseien, volgens mij gaat het niet lang duren voor de eerste aanval er is.
Het zal toch de Taaienberg wel weer worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even rustig je jasje uitdoen op de kasseien, volgens mij gaat het niet lang duren voor de eerste aanval er is.
In het gootje genotquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zal toch de Taaienberg wel weer worden.
Dit is fake nieuws.quote:
Niet beschikbaar in mijn land.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat een gedoe, maar als je een Nu.nl account hebt kan je daar ook inloggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En voor degenen die de Amerikanen een tijdje boycottenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
VTM Go voor paupers, HBO Max voor niet-paupers
Jaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:39 schreef Szura het volgende:
Wordt genieten van de paniek in Vlaamse media de komende week
Het gaat alleen maar over LOTTE gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:39 schreef Szura het volgende:
Wordt genieten van de paniek in Vlaamse media de komende week
Teveel gevallen de afgelopen jaren. Die durft niet meer.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout kan echt totaal niet meer wringen.
For just ¤49/year, you’ll drop race commentators like Van Aert drops his rivals.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Enjoying ot PCS LIVE STATS WhereElse?
Time to go PCS PRO!
Je hoeft maar een paar woorden te veranderen, dan klopt hij weer.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
For just ¤49/year, you’ll drop race commentators like Van Aert drops his rivals.
Ook een ietwat gedateerd zinnetje.
Benieuwd wat de Head of Racing nu zegt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:40 schreef Pistolero het volgende:
De downfall van Visma blijft leveren. Heerlijk.
Je bedoelt Jorgensson?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:40 schreef Pistolero het volgende:
De downfall van Visma blijft leveren. Heerlijk.
Niveautje Vermeersch?quote:
Ja, fascinerend. Een groter verschil tussen status en prestaties is amper te vinden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat Florian Vermeersch toch wel niet allemaal te danken heeft aan een keertje in de goede vroege vlucht te belanden.
Dat is zo'n beetje de enige bij Blanco die nog wel een beetje de vorm heeft.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jorgenson is toch nog aardig aan het brommeren. Die was met wat betere positionering wellicht wel mee, maarja, positioneren richting de Taaienberg zou toch wel een prioriteit moeten zijn.
Hij kan dan beter een jaartje in de leer gaan bij Alpecin of Ineosquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jorgenson is toch nog aardig aan het brommeren. Die was met wat betere positionering wellicht wel mee, maarja, positioneren richting de Taaienberg zou toch wel een prioriteit moeten zijn.
Afgezet tegen het budget en beschikbare renners zijn ze echt met afstand de slechtst presterende ploeg van dit jaar. Lekker gewerkt Grischa.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de enige bij Blanco die nog wel een beetje de vorm heeft.
Ja, en Brennan deed het wel lekker.
Joh.quote:
Een net iets betere uitvoering van Tom Devriendt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat Florian Vermeersch toch wel niet allemaal te danken heeft aan een keertje in de goede vroege vlucht te belanden.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:52 schreef DiegoFuser het volgende:
WOUT voelt zich goed volgens Gouden Greg die het niet goed kan volgen omdat hij achterop geraakt is.
Ja.quote:
De (wan)hoop is aandoenlijk bij Krekquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben naar Jeroen en Bobbie aan het luisteren, soms bekruipt me het gevoel dat ik iets mis.
Florian Vermeersch is een goede renner wel, deed ook lekker mee met het gravelWK vorig jaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een net iets betere uitvoering van Tom Devriendt.
Maar dit jaar heeft ie het allemaal anders gedaan, straks in RVV is ie in topvorm!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout nu op de Boigneberg ook weer in 40e positie.
Dit is niet goed.
Die man is in helemaal niks meer een serieuze profrenner, zeker mentaal niet meer. Die crash in de Vuelta was de crash te veel blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout nu op de Boigneberg ook weer in 40e positie.
Dit is niet goed.
Klopt!quote:
Die zit al een tijd bij VTM.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo is Wuyts nu weer terug trouwens? Beter dan Karrul iig
Net nog een warme chocomel gehad in Belgie.quote:
Cecemel bedoel je?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Net nog een warme chocomel gehad in Belgie.
Komt wel dichtbij soms allemaal jongen
Was al gebeurd als hij niet lek had gereden in 2023quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:04 schreef franklop het volgende:
Ik hoop dat Wout nog een extra monument gaat pakken. Keertje Roubaix zou mooi zijn
Lijkt mij sterk dat ze dit gaan winnen eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
2e overwinning voor Visma in 5 minuten
Nee dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat ze dit gaan winnen eigenlijk.
Op meer dan 2 minuten.quote:
Geo-lock?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:10 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen jullie de VTM-stream ook niet casten naar je tv?
Casten met Chrome?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik cast het vanaf de laptop via Chrome naar de tv. Werkt prima.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:10 schreef Slobeend het volgende:
Volgens de Wet van Herbert-genot ook!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee uur geleden had hij 3 minuten achterstand. Het kan dus nog steeds!
Kan volgens mij alleen via Mac/Windows.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:10 schreef Slobeend het volgende:
Jij gebruikt Linux?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kan volgens mij alleen via Mac/Windows.
Wielrennen gaat altijd voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:13 schreef Tjacka het volgende:
ik moet eigenlijk ook nog hardlopen vandaag
maar dit is ook spannend
wat moet ik
aan jou moet ik dit ook niet vragenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wielrennen gaat altijd voor.
En Cian.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bora heeft Pithie en Lazkano vermoord.
Je bedoelt Blobloblo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |