En voor degenen die de Amerikanen een tijdje boycottenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
VTM Go voor paupers, HBO Max voor niet-paupers
Jaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:39 schreef Szura het volgende:
Wordt genieten van de paniek in Vlaamse media de komende week
Het gaat alleen maar over LOTTE gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:39 schreef Szura het volgende:
Wordt genieten van de paniek in Vlaamse media de komende week
Teveel gevallen de afgelopen jaren. Die durft niet meer.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout kan echt totaal niet meer wringen.
For just ¤49/year, you’ll drop race commentators like Van Aert drops his rivals.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Enjoying ot PCS LIVE STATS WhereElse?
Time to go PCS PRO!
Je hoeft maar een paar woorden te veranderen, dan klopt hij weer.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
For just ¤49/year, you’ll drop race commentators like Van Aert drops his rivals.
Ook een ietwat gedateerd zinnetje.
Benieuwd wat de Head of Racing nu zegt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:40 schreef Pistolero het volgende:
De downfall van Visma blijft leveren. Heerlijk.
Je bedoelt Jorgensson?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:40 schreef Pistolero het volgende:
De downfall van Visma blijft leveren. Heerlijk.
Niveautje Vermeersch?quote:
Ja, fascinerend. Een groter verschil tussen status en prestaties is amper te vinden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat Florian Vermeersch toch wel niet allemaal te danken heeft aan een keertje in de goede vroege vlucht te belanden.
Dat is zo'n beetje de enige bij Blanco die nog wel een beetje de vorm heeft.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jorgenson is toch nog aardig aan het brommeren. Die was met wat betere positionering wellicht wel mee, maarja, positioneren richting de Taaienberg zou toch wel een prioriteit moeten zijn.
Hij kan dan beter een jaartje in de leer gaan bij Alpecin of Ineosquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jorgenson is toch nog aardig aan het brommeren. Die was met wat betere positionering wellicht wel mee, maarja, positioneren richting de Taaienberg zou toch wel een prioriteit moeten zijn.
Afgezet tegen het budget en beschikbare renners zijn ze echt met afstand de slechtst presterende ploeg van dit jaar. Lekker gewerkt Grischa.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de enige bij Blanco die nog wel een beetje de vorm heeft.
Ja, en Brennan deed het wel lekker.
Joh.quote:
Een net iets betere uitvoering van Tom Devriendt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat Florian Vermeersch toch wel niet allemaal te danken heeft aan een keertje in de goede vroege vlucht te belanden.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:52 schreef DiegoFuser het volgende:
WOUT voelt zich goed volgens Gouden Greg die het niet goed kan volgen omdat hij achterop geraakt is.
Ja.quote:
De (wan)hoop is aandoenlijk bij Krekquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben naar Jeroen en Bobbie aan het luisteren, soms bekruipt me het gevoel dat ik iets mis.
Florian Vermeersch is een goede renner wel, deed ook lekker mee met het gravelWK vorig jaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een net iets betere uitvoering van Tom Devriendt.
Maar dit jaar heeft ie het allemaal anders gedaan, straks in RVV is ie in topvorm!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout nu op de Boigneberg ook weer in 40e positie.
Dit is niet goed.
Die man is in helemaal niks meer een serieuze profrenner, zeker mentaal niet meer. Die crash in de Vuelta was de crash te veel blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout nu op de Boigneberg ook weer in 40e positie.
Dit is niet goed.
Klopt!quote:
Die zit al een tijd bij VTM.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo is Wuyts nu weer terug trouwens? Beter dan Karrul iig
Net nog een warme chocomel gehad in Belgie.quote:
Cecemel bedoel je?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Net nog een warme chocomel gehad in Belgie.
Komt wel dichtbij soms allemaal jongen
Was al gebeurd als hij niet lek had gereden in 2023quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:04 schreef franklop het volgende:
Ik hoop dat Wout nog een extra monument gaat pakken. Keertje Roubaix zou mooi zijn
Lijkt mij sterk dat ze dit gaan winnen eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
2e overwinning voor Visma in 5 minuten
Nee dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat ze dit gaan winnen eigenlijk.
Op meer dan 2 minuten.quote:
Geo-lock?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:10 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen jullie de VTM-stream ook niet casten naar je tv?
Casten met Chrome?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik cast het vanaf de laptop via Chrome naar de tv. Werkt prima.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:10 schreef Slobeend het volgende:
Volgens de Wet van Herbert-genot ook!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee uur geleden had hij 3 minuten achterstand. Het kan dus nog steeds!
Kan volgens mij alleen via Mac/Windows.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:10 schreef Slobeend het volgende:
Jij gebruikt Linux?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kan volgens mij alleen via Mac/Windows.
Wielrennen gaat altijd voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:13 schreef Tjacka het volgende:
ik moet eigenlijk ook nog hardlopen vandaag
maar dit is ook spannend
wat moet ik
aan jou moet ik dit ook niet vragenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wielrennen gaat altijd voor.
En Cian.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bora heeft Pithie en Lazkano vermoord.
Je bedoelt Blobloblo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |