Jep. Toch wel leuk dat Visma en Ineos niet rijdenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is een grotere kans dan je laten vermoorden door Van der Poel en Van Aert.
Ja, is zo. Groep VDP lijkt wel terug te komen. Ben benieuwd hoe zij in godsnaam zoveel tijd zijn verloren na een val.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jorgenson vs Ganna lijkt me voor Visma wel een betere situatie dan Wout vs Mathieu
Kan alleen maar als de hele weg is geblokkeerd. Kan me niet voorstellen dat ze allemaal gevallen zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, is zo. Groep VDP lijkt wel terug te komen. Ben benieuwd hoe zij in godsnaam zoveel tijd zijn verloren na een val.
En daarvoor meteen volle bak gas erop.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan alleen maar als de hele weg is geblokkeerd. Kan me niet voorstellen dat ze allemaal gevallen zijn.
Weg was inderdaad geblokkeerd. En Mathieu reed zo'n beetje in laatste positie van het peloton, die vond het weer eens tijd worden voor zijn jaarlijkse achtervolging in een klassieker.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan alleen maar als de hele weg is geblokkeerd. Kan me niet voorstellen dat ze allemaal gevallen zijn.
Tempo in groep 2 blijkbaar niet voldoende. Groep 3 komt er dan weer snel bij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:03 schreef Faraday01 het volgende:
volgens PCS 3 man op kop en de groep van 50 al een kleine minuut daarachter.
Die had laatste denk voor het eerst een promille onder 2.44 toe hij onwel werd en naar het ziekenhuis moestquote:
Head of Racing, ze zijn er echt iets teveel in gaan geloven bij Visma.quote:"Het gaat prima met Wout", vult Head of Racing Grischa Niermann aan. "
Kan niet wachten tot Zomerbeelden weer begintquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Belgische televisie heeft absurde reclames.
Wat is er mis met Lentebeelden?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot Zomerbeelden weer begint
Anders gewoon wat risico nemen in de afdaling om het laatste gaatje te dichten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op de Kanarieberg er naartoe knallen vanuit groep 2 is wel een reëel scenario als ze op halve minuut zitten.
Hij is nog steeds boos.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:18 schreef DiegoFuser het volgende:
Jan is er niet gelukkig mee dat Visma probeert Jorgenson een voorgift te geven en ziet liever dat de kaart WOUT getrokken wordt door Visma.
Verrassend.
Geen VPNquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gratis, wel een DPG accountje nodig en misschien een VPN.
Dat hebben ze bij mij nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:54 schreef Van_Poppel het volgende:
https://www.vtmgo.be/vtmgo/live-kijken/vtm
Nu kan ik live VTM kijken. Hopelijk gaan ze straks de koers niet geo-blocken.
Hele goede infographic dit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het noodlot sloeg toe.
Dit kan toch niet Johan.
Gaza is er niets bij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
We rijden langs het Memorial Wout van Aert.
Die heeft 'ietsje' overschotquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even rustig je jasje uitdoen op de kasseien, volgens mij gaat het niet lang duren voor de eerste aanval er is.
Het zal toch de Taaienberg wel weer worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even rustig je jasje uitdoen op de kasseien, volgens mij gaat het niet lang duren voor de eerste aanval er is.
In het gootje genotquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zal toch de Taaienberg wel weer worden.
Dit is fake nieuws.quote:
Niet beschikbaar in mijn land.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat een gedoe, maar als je een Nu.nl account hebt kan je daar ook inloggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |