Het hoeft geen HD te zijn. Een screenshot van een matige video is doorgaans genoeg.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar hier zijn niet echt HD beelden van.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou doe eens.Deze was net niet genoeg, maar als ik origineel had gehad zou het waarschijnlijk wel zijn gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
[..]
Nou doe eens.Slavisch/Balkan/Oost-EuropeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die regio daar ergens
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
Op X staat hij ook met naam en toenaam maar zonder bron. Dus ik weet niet of het klopt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er zijn prima fotos van hem op den X hoor
[..]
Nou doe eens.DraculaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet genoegquote:Een woordvoerder van de politie laat weten dat de zogenoemde lokale driehoek van burgemeester, politiechef en hoofdofficier van justitie vanavond geen gezamenlijke persconferentie geeft.
Een albino?quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:32 schreef Document1 het volgende:
Ik las dat het om een witte man met stekeltjes ging volgens een ooggetuige. Die foto die hier de ronde doet ziet er wel AI uit trouwens.
Het is 'm.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:43 schreef Haags het volgende:
Als ik de foto van de mogelijke dader zie doet me dat denken aan Raoul Heertje.
Daar is Stabbertje, rare Stabbertje….quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:48 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind 'm een beetje op zo'n gabber figuur lijken. Z'n haarlijn is wel echt retestrak.
Straks weer ZIEDEND WOEST WITHEET voor de 'straf'.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:47 schreef Filosoofert het volgende:
Fijn dat de dader nog leeft, altijd jammer als zo'n teringlijer ertussenuit piept
Weet ik niet, motief etc moet nog blijken natuurlijk maar ik denk dat er mogelijk een tbs-je uit komt, als je zo om je heen steekt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Straks weer ZIEDEND WOEST WITHEET voor de 'straf'.
En in m'n nieuwe Aussie, steek ik als een raket.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar is Stabbertje, rare Stabbertje….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |