Ja.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[ x ]
Lult die vent nou gewoon uit zijn nek of wat?
"Witte oude man"quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja want had er een witte, oude man gezeten als burgemeester zou zo’n aanslag natuurlijk nooit plaatsvinden
Jij denkt dat een random iemand op Twitter zijn volledige naam en geboorteplaats heeft?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[ x ]
Lult die vent nou gewoon uit zijn nek of wat?
Dat niemand dit had kunnen voorkomen en dat er dus geen reden voor Halsema is om af te treden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:47 schreef Mubassie het volgende:
[..]
"Witte oude man"![]()
Waar wil je heen?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:41 schreef raptorix het volgende:
Iemand bij wie dat filmpje van achtervolging werkt van parool?
Ik achterhaal ook regelmatig mensen aan de hand van een foto.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij denkt dat een random iemand op Twitter zijn volledige naam en geboorteplaats heeft?
Johquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat niemand dit had kunnen voorkomen en dat er dus geen reden voor Halsema is om af te treden.
Dat is min of meer een bevestiging.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op de identiteit vd verdachte wil de politie nog niks kwijt aldus de NOS: Toch vijf gewonden op de Dam, twee ernstig gewond - https://nos.nl/l/2561310#UPDATE-container-85054835
Als hij hem kende zou het wel kunnen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij denkt dat een random iemand op Twitter zijn volledige naam en geboorteplaats heeft?
Nope.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:50 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat is min of meer een bevestiging.
Thanks. Dus dat zegt nog niet zoveel alleen dat het vrij ernstig is dusquote:
Dat het afzeiken van Halsema in dit geval nogal misplaatst is maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:47 schreef Mubassie het volgende:
[..]
"Witte oude man"![]()
Waar wil je heen?
Maar hier zijn niet echt HD beelden van.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik achterhaal ook regelmatig mensen aan de hand van een foto.
Tenzij de verdachte een Lazio Romafan is.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat het afzeiken van Halsema in dit geval nogal misplaatst is maar dat weet je zelf ook wel.
Er zijn prima fotos van hem op den X hoorquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar hier zijn niet echt HD beelden van.
Ja dat ben ik met je eens, maar waarom benoem je specifiek een "witte oude man"?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat het afzeiken van Halsema in dit geval nogal misplaatst is maar dat weet je zelf ook wel.
Omdat dit ook gebeurde onder Van der Laan en dat was toevallig een witte, oude man.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:53 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens, maar waarom benoem je specifiek een "witte oude man"?
Nou doe eens.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:49 schreef raptorix het volgende:
Ik achterhaal ook regelmatig mensen aan de hand van een foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |