Het is 'm.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:43 schreef Haags het volgende:
Als ik de foto van de mogelijke dader zie doet me dat denken aan Raoul Heertje.
Daar is Stabbertje, rare Stabbertje….quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:48 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind 'm een beetje op zo'n gabber figuur lijken. Z'n haarlijn is wel echt retestrak.
Straks weer ZIEDEND WOEST WITHEET voor de 'straf'.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:47 schreef Filosoofert het volgende:
Fijn dat de dader nog leeft, altijd jammer als zo'n teringlijer ertussenuit piept
Weet ik niet, motief etc moet nog blijken natuurlijk maar ik denk dat er mogelijk een tbs-je uit komt, als je zo om je heen steekt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Straks weer ZIEDEND WOEST WITHEET voor de 'straf'.
En in m'n nieuwe Aussie, steek ik als een raket.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar is Stabbertje, rare Stabbertje….
Een spook is ook vrij uniek hoor.quote:
Sodemieters...quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:04 schreef Momo het volgende:
Slachtoffers komen uit Verenigde Staten, Polen, België en Amsterdam
Vier van de vijf mensen die gewond zijn geraakt bij een steekpartij bij de Dam in Amsterdam hebben een buitenlandse nationaliteit, meldt de politie. Onder de gewonden zijn een 67-jarige vrouw en een 69-jarige man uit de Verenigde Staten, een 26-jarige man uit Polen en een 73-jarige vrouw uit België. Daarnaast is een 19-jarige vrouw uit Amsterdam met de Nederlandse nationaliteit gewond geraakt.
De politie houdt rekening met het scenario dat de slachtoffers geheel willekeurig zijn neergestoken.
De politie doet nog onderzoek naar de identiteit van de verdachte.
Ik denk dan altijd : mooie opruiming want dat spaart een hoop geld uit hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:47 schreef Filosoofert het volgende:
Fijn dat de dader nog leeft, altijd jammer als zo'n teringlijer ertussenuit piept
Pool is de dader.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:04 schreef Momo het volgende:
Slachtoffers komen uit Verenigde Staten, Polen, België en Amsterdam
Vier van de vijf mensen die gewond zijn geraakt bij een steekpartij bij de Dam in Amsterdam hebben een buitenlandse nationaliteit, meldt de politie. Onder de gewonden zijn een 67-jarige vrouw en een 69-jarige man uit de Verenigde Staten, een 26-jarige man uit Polen en een 73-jarige vrouw uit België. Daarnaast is een 19-jarige vrouw uit Amsterdam met de Nederlandse nationaliteit gewond geraakt.
De politie houdt rekening met het scenario dat de slachtoffers geheel willekeurig zijn neergestoken.
De politie doet nog onderzoek naar de identiteit van de verdachte.
Veel te oude kop voor 26quote:
Onzin. Meerdere ooggetuigen hebben verteld dat er ook een jonge man neergestoken was en de politie meldde dat er 5 slachtoffers waren en de dader lichtgewond.quote:
Stukje Togadriehoek.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:58 schreef Nober het volgende:
Naam en foto gepost, gewond bij aanhouding allemaal goed voor strafvermindering.
[ x ]
https://x.com/thejermaine/status/1905330676880019518/
Omdat het geen moslim is, daar hebben ze geen flowchart en leuke oneliners voor.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:35 schreef Document1 het volgende:
Fok is fok echt niet meer normaal zat dit al op deeltje drie.
Het belscript loopt wel vast ja. Ik kan zelf ook niks bedenken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat het geen moslim is, daar hebben ze geen flowchart en leuke oneliners voor.
De identiteit & nationaliteit vd verdachte zijn nog niet bekend gemaakt.quote:
"Islam is vrede"quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat het geen moslim is, daar hebben ze geen flowchart en leuke oneliners voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |