Deze steekpartijen waren niet op een plein.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lijkt wel een nieuwe trend in West-Europa, insteken op willekeurige mensen op pleinen.
Wat een boel geesteszieken lopen er toch rond.
quote:
Semantische discussie, je weet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deze steekpartijen waren niet op een plein.
Zoals dus al gezegd: vast weer een toerist die is doorgedraaid door drugsgebruik.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
DSIGoden. @:onlogisch @:wereldgozer
Het begon met opblazen vervolgens afschieten en daarna op in rijden en nu veelal willekeurig steken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lijkt wel een nieuwe trend in West-Europa, insteken op willekeurige mensen op pleinen.
Wat een boel geesteszieken lopen er toch rond.
Nope. Dit gaat over de 5 slachtoffers, niet over de verdachte.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef ootjekatootje het volgende:
De slachtoffers van het steekincident lijken willekeurig gekozen te zijn, zegt de politie. Het gaat om een 67-jarige vrouw en een 69-jarige man met de Amerikaanse nationaliteit, een 26-jarige man met de Poolse nationaliteit, een 73-jarige vrouw uit ons land en een 19-jarige vrouw uit Amsterdam.
Nee fus. Dit
https://www.hln.be/buiten(...)ig-gekozen~ae01bae5/
Pool dus.
Geen moslim dus.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
Na een halve dag nog maar bij deel 2
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, ik ga me weer vermaken met VI!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Dit gaat over de 5 slachtoffers, niet over de verdachte.
Ootje moet haar badge gaan inleverenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Dit gaat over de 5 slachtoffers, niet over de verdachte.
Ik vind de capuchon op een andere manier leuk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:49 schreef Red_85 het volgende:
@:capuchon_jongen weer bezig geweest?
Gaan we weer...
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ootje moet haar badge gaan inleveren
Is het geen moslim of wil je dat heel heel erg graag? Of fantaseer je er maar op los?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geen moslim dus.
Anders was het nu deeltje 20 ipv 2
De mensen die het naar deeltje 20 tillen willen het graag.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:44 schreef matspontius het volgende:
[..]
Is het geen moslim of wil je dat heel heel erg graag? Of fantaseer je er maar op los?
Ik denk dat de meeste mensen graag willen dat er niemand random wordt neergestoken op straat.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De mensen die het naar deeltje 20 tillen willen het graag.
Steekpartij op een kruisting.quote:
Dat dacht ik al te zien op de achtervolgingsvideo. Dit is een Romeo hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:20 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een agent in burger
Hij is in controle en komt behoorlijk zelfverzekerd over, zou best kunnenquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:20 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een agent in burger
Waren er slachtoffers met een niet blanke huidskleur?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef ootjekatootje het volgende:
De slachtoffers van het steekincident lijken willekeurig gekozen te zijn, zegt de politie. Het gaat om een 67-jarige vrouw en een 69-jarige man met de Amerikaanse nationaliteit, een 26-jarige man met de Poolse nationaliteit, een 73-jarige vrouw uit ons land en een 19-jarige vrouw uit Amsterdam.
Pool dus.
Geen idee, moet je aan die woordvoerder van de politie vragen. Ik quote alleen een journalist van het HLN.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waren er slachtoffers met een niet blanke huidskleur?
Want als ze allemaal blank zijn dan kan je dat toch niet willekeurig noemen.
Anders zou je wel in de eerste plaats specifiek die man bedankenquote:Minister Van Weel van Justitie en Veiligheid zegt nog niets over de achtergrond van het steekincident in Amsterdam of een mogelijk motief van de verdachte te kunnen zeggen.
Van Weel staat in contact met de autoriteiten in Amsterdam. De minister sprak zijn waardering uit voor het snelle ingrijpen door de politie. "Die waren er ontzettend snel bij en hebben heel adequaat gereageerd. Die deden fantastisch werk."
De kans dat het blanken waren in Amsterdam is wel heel klein he...quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
een poolse jongen is een van de slachtoffers. niet de dader, toch?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Pool dus.
Klopt. Dat stuk gaat over de slachtoffers, niet over de verdachte.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
een poolse jongen is een van de slachtoffers. niet de dader, toch?
Ja dat hebben die debielen niet eens door.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:51 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen graag willen dat er niemand random wordt neergestoken op straat.
Jij blij, geloof van de liefde heeft een rustdag vandaag.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geen moslim dus.
Dat is een vrij vreemde conclusie.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En wat is 'blank', dat is ook constant in verandering.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is een vrij vreemde conclusie.
Willekeurig betekent 'zonder erover na te denken, zonder bewust te kiezen'. Als je in een willekeurige winkelstraat in Nederland willekeurig om je heen begint te steken, kan het prima zijn dat je alleen blanke mensen treft.
Ik gok eerder op een militair dan een agentquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:50 schreef Tengano het volgende:
Die held zit er inderdaad wel heel relaxed bij; alsof hij nog nooit iets anders gedaan heeft en dirigeert ondertussen ook nog wat omstanders. Ziet er zeer professioneel burgerlijk uit.
* Tengano is overigens wel heel erg blij met dit soort mensen, waar ze ook vandaan komen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gok eerder op een militair dan een agent
Of iemand die in zijn vrije tijd graag Krav Maga of een andere martial art beoefent. Of anders een soldaat uit Israel die even een weekje verlof had, we weten het niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:00 schreef raptorix het volgende:
Ik gok eerder op een militair dan een agent
Dat weten we inmiddels wel ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:09 schreef Tengano het volgende:
En als dat niet bekend wordt ga ik dat uiteindelijk maar zelf verzinnen of bedenken omdat ik die behoefte in mezelf graag wil fixen. Speculeren dus
Wat doet die Amsterdammer daar?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:04 schreef Momo het volgende:
Slachtoffers komen uit Verenigde Staten, Polen, België en Amsterdam
Dat kan maar zo ja. Er is dan simpelweg meer aandacht omdat het dan ook onderdeel is van een breder probleem: terreur in naam van de Islam. En de veiligheids en inlichtingendiensten in het Westen staan al jaren op de hoogste paraatheid vanwege de enorme dreiging vanuit de Islamitische hoek, niet voor een dreiging vanuit de Oekraïense hoek, want die is er niet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geen moslim dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |