De informele benaming vroem-vroempartij voor de VVD bestaat al langer en komt van niemand anders dan Mark Rutte zelf.quote:VVD-leider Dilan Yesilgöz, toch van de vroem-vroempartij
Evenals jij wil die user oorlog met kritische mensen omdat de kritische mensen geen bedrijven nodig hebben die voor mensen schadelijke producten produceren.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:22 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Niet hij.Het is u die dwars ligt wanneer iemand u erop wijst hier te klagen over anderen en de samenleving.
Deze user heeft de intentie u op weg te willen helpen. Ook door mij werd onlangs met hart en ziel hulp aangeboden.
Via m'n hoge functie in Amsterdam kan ik u in samenspraak met deskundigen en dito professionals nota bene gratis sessies aanbieden. Financiele hulp is ook mogelijk, als dat echt nodig mocht zijn.
Na verwijzing via de huisarts betaalt u elders op de langere duur al snel meerdere ruggen voor bv psychologische diensten GGZ en dergelijken, ongeacht verplichte ziektekostenverzekering.
Denk er nog maar eens goed over na!
Waarom denk je dat men met een rotvaart de digitale euro wilt invoeren? Juist.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik even blij dat ik in de grensstreek woon en het dichtstbijzijnde benzinestation vanaf mijn woning over de grens is
Dat is ook weer zo een ding, ga je weer krijgen dat mensen met 500 liter aan jerrycans gaan rondrijden, en als er straks een groot ongeluk in de tunnel plaat vind met tientallen slachtoffers dan is het: Wij als politiek gaat uitzoeken hoe dit toch kon komen, conclusie: Veiligere Jerrycans verplicht!quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wie springt er in het gat in de markt? De benzine-koerierdienst.
Vind ik niet. Dit is belangrijk voor de koopkracht.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:33 schreef VEM2012 het volgende:
Het wordt wel ongeloofwaardig als ze nu weer de benzineprijs willen ontzien.
De overheid tankt voor 60% met je mee, maar op een of andere manier word een verlaging uitgelegd als een subsidie…..quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:35 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik rij zelf ook gewoon auto hoor maar verwachten dat de overheid maar tot in den treure je benzine blijft subsidiëren ten koste van bijvoorbeeld eerste levensbehoeften voor mensen is natuurlijk wel een beetje lame.
Voor de koopkracht is het veel belangrijker dat wonen, voedsel, gezondheidszorg, enz. betaalbaar blijft.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dit is belangrijk voor de koopkracht.
Teveel verhogingen van alles kan een enorme neerwaardse spiraal creëren.
En Nl heeft al de hoogste belastingdruk op brandstof ⛽ nclusief de korting
Das ook zo maar de auto blijft een (te) grote inkomstenbron terwijl het gewoon noodzaak is om te werken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor de koopkracht is het veel belangrijker dat wonen, voedsel, gezondheidszorg, enz. betaalbaar blijft.
Waar hebben we het over? Gemiddeld 15.000 km per jaar. 1:20. 750 liter. 25ct. Iets van 15 euro per maand. Ook uit te sparen door misschien eens vaker de fiets te pakken, of een keer niet met de auto naar de stad om iets te kopen wat je niet nodig hebt met geld wat je niet hebt.
Eten zul je moeten. Het huis verwarmen ontkom je ook niet aan. Hell, nu al hebben we hele volksstammen die uit armoede de verwarming niet hoger dan 19 graden of zelfs nog lager kunnen zetten.
Ik denk ook dat die er vrij weinig van snapt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De overheid tankt voor 60% met je mee, maar op een of andere manier word een verlaging uitgelegd als een subsidie…..
In België betaal je voor een liter 95 ¤1,49 dat scheelt al 30 cent vergeleken met Nederland.
In Nederland zijn ze compleet de weg kwijt.
Stoppen met die exhorbitante accijns. De hoogte van de belasting op brandstof is ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:33 schreef VEM2012 het volgende:
Het wordt wel ongeloofwaardig als ze nu weer de benzineprijs willen ontzien.
Eerder heb ik het nationale mobiliteitsonderzoek van populytics gepost hier. Deze week uitgekomen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor de koopkracht is het veel belangrijker dat wonen, voedsel, gezondheidszorg, enz. betaalbaar blijft.
Waar hebben we het over? Gemiddeld 15.000 km per jaar. 1:20. 750 liter. 25ct. Iets van 15 euro per maand. Ook uit te sparen door misschien eens vaker de fiets te pakken, of een keer niet met de auto naar de stad om iets te kopen wat je niet nodig hebt met geld wat je niet hebt.
Eten zul je moeten. Het huis verwarmen ontkom je ook niet aan. Hell, nu al hebben we hele volksstammen die uit armoede de verwarming niet hoger dan 19 graden of zelfs nog lager kunnen zetten.
Maar hoe gaan we dan alles in Amsterdam bekostigen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Stoppen met die exhorbitante accijns. De hoogte van de belasting op brandstof is ongeloofwaardig.
Dat ligt meer aan de privatisering en het huidige mismanagement van de ov bedrijven zelf. Totaal verkeerde mentaliteit hebben die gasten. Winst moet er gemaakt worden op alle lijnen rijmt niet met een publieke functie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:16 schreef Isdatzo het volgende:
En tegelijkertijd horen we dat het kabinet structureel honderden miljoenen gaat bezuinigen op het openbaar vervoer, met het resultaat het nog verder versoberen van de dienstverlening en duurdere kaartjes.
Dus of je nou met de auto reist, of met het OV: je bent hoe dan ook de lul. Topshow.
Meeste mensen staan ook niet stil bij het feit dat hoge brandstofprijzen onvermijdelijk leiden tot hogere consumentenprijzen. Een ieder word hier mee geraakt alleen de autobezitters niet even iets harder.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die er vrij weinig van snapt.
De brandstofprijzen zijn 100% de schuld van de overheid en eerder een subsidie van ons aan de staat dan andersom. En als je haar aanspreekt, rent ze weg, negeert ze je.
Maargoed, we zijn het wel gewend van die.
Neem een Uber.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Goed idee als je met je vrouw en twee kleine kinderen op bezoek gaat bij familie 50km verderop, echt top uitgedacht.
Iedereen op fatbikes dan dus maar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:16 schreef Isdatzo het volgende:
En tegelijkertijd horen we dat het kabinet structureel honderden miljoenen gaat bezuinigen op het openbaar vervoer, met het resultaat het nog verder versoberen van de dienstverlening en duurdere kaartjes.
Dus of je nou met de auto reist, of met het OV: je bent hoe dan ook de lul. Topshow.
Winstmaximalisatie enerzijds en maatschappelijke verantwoordelijkheid anderzijds blijken keer op keer niet samen te gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan de privatisering en het huidige mismanagement van de ov bedrijven zelf. Totaal verkeerde mentaliteit hebben die gasten. Winst moet er gemaakt worden op alle lijnen rijmt niet met een publieke functie.
Gewoon allemaal thuisblijven. Heb je meteen de verkeersdoden naar nul.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Iedereen op fatbikes dan dus maar.
Basistarief van ¤ 3,- en per km betaal je ¤ 1,90.quote:
De zwakste broeders hebben helemaal geen geld om een auto te rijden en zijn afhankelijk van het OV.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das ook zo maar de auto blijft een (te) grote inkomstenbron terwijl het gewoon noodzaak is om te werken.
Verder wordt het vooral doorbelast op de consument. Denk dat 70% zakelijk tankt, ik als ondernemer belast het gewoon door.
Ook al is het ¤3 per liter diesel. Op de factuur ermee!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |