abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2025 @ 18:22:04 #76
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_217198519
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:01 schreef torentje het volgende:

[..]
Ben jij nog steeds ruzie aan het zoeken met kritische mensen? Geef het maar door als jij niet meer op het oorlogspad bent.
Niet hij. :{w Het is u die dwars ligt wanneer iemand u erop wijst hier te klagen over anderen en de samenleving.

Deze user heeft de intentie u op weg te willen helpen. Ook door mij werd onlangs met hart en ziel hulp aangeboden.
Via m'n hoge functie in Amsterdam kan ik u in samenspraak met deskundigen en dito professionals nota bene gratis sessies aanbieden. Financiele hulp is ook mogelijk, als dat echt nodig mocht zijn.

Na verwijzing via de huisarts betaalt u elders op de langere duur al snel meerdere ruggen voor bv psychologische diensten GGZ en dergelijken, ongeacht verplichte ziektekostenverzekering.

Denk er nog maar eens goed over na!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_217198548
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 15:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wat dat betreft zou de overheid misschien eens kunnen nadenken over een variabele accijns naar gelang de nabijheid bij de grens?!
Dan kan het voor mij wel uit om een eigentankwagentje aan te schaffen.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_217198588
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Jij bent net zo kritisch als complotdenkers, als ik schrijf dat je hulp moet zoeken, is dat geen afzeiken, dat is ernstig advies. Je zit in een fabeltjesfuik van zelfbedrog en navelstaarderij.
Tegen de onnadenkende en roekeloze automobilisten heeft iedere eerlijke burger dan ook veel hulp nodig om gezond oud te kunnen worden.
Want een gebiedsverbod werkt niet bij die gevaarlijke en kwaadaardige soort.
pi_217198619
Als het leidt tot minder verkeer op de weg, helemaal prima. Kan ik vaker doorrijden.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_217198625
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:24 schreef 215 het volgende:

[..]
Dan kan het voor mij wel uit om een eigentankwagentje aan te schaffen.
Dat kun je nu ook al dan.
pi_217198645
En waarom wordt het dan zo duur in dit kleine kutlandje?
pi_217198680
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
En waarom wordt het dan zo duur in dit kleine kutlandje?
Belasting op belasting....
pi_217198687
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
En waarom wordt het dan zo duur in dit kleine kutlandje?
Omdat Wilders alles goedkoper wilde maken en je weet nou hoe goed die is in het maken van wetten.
pi_217198697
Ik koop vrijwel alles toch al in Duitsland. Zoek het uit, graaiers.
pi_217198794
Andere auto gekocht .
Ouwe had een gemiddelde gebruik van 1:10 en nu ga ik over na 1:15.6
Snelweg ritje gaat van 1:12.6 naar 1:18.6

Nu de moeite waard om naar België te rijden om te tanken voor de auto , jerrycan met diesel voor de boot en boodschappen.

En over paar jaar ga ik verhuizen naar België toe .
Moeder is slecht anders was ik nu al weg geweest .

Nederland de stront land voor eigen burgers .
pi_217198800
Tanken vlak over de grens in Duitsland, bij de Aral tankstelle, gewoon 1,80 euro voor 1 liter E5. :)
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_217198838
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
En waarom wordt het dan zo duur in dit kleine kutlandje?
Omdat hobby's zoals asielbeleid, oorlog Oekraïne, en anderen linkse groene hobby gewoon geld kosten .
En dat mensen in de kabinet graag naam willen maken voor hun zelf hue geweldige ze zijn.
En de zelfde stukken stront zit helaas ook in de EU .

Vergroening is goed en sta ik ook achter.
Maar je kan dan niet forceren in een mensen leven .
En die personen zo zwaar op de kosten jagen dat ze omvallen .
  donderdag 27 maart 2025 @ 18:49:48 #88
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217198867
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:27 schreef torentje het volgende:

[..]
Tegen de onnadenkende en roekeloze automobilisten heeft iedere eerlijke burger dan ook veel hulp nodig om gezond oud te kunnen worden.
Want een gebiedsverbod werkt niet bij die gevaarlijke en kwaadaardige soort.
Zoek hulp
  donderdag 27 maart 2025 @ 18:51:15 #89
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217198882
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:44 schreef -Hakuna- het volgende:
Tanken vlak over de grens in Duitsland, bij de Aral tankstelle, gewoon 1,80 euro voor 1 liter E5. :)
Rij ff verder, 1,80 is erg duur.
pi_217198886
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:44 schreef -Hakuna- het volgende:
Tanken vlak over de grens in Duitsland, bij de Aral tankstelle, gewoon 1,80 euro voor 1 liter E5. :)
Als je ietsjes doorrijdt en een nlpomp pakt in een dorpje ben je nog goedkoper uit.
pi_217198944
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:36 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Belasting op belasting....
Het zal ook niet... :')
pi_217198947
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
1.669 betaald gisterenmiddag
95,71 voor een volle tank?
pindazakje
pi_217198975
Net getankt in België voor 1,49. Gaat druk worden daarzo dan als dit door gaat.
  donderdag 27 maart 2025 @ 19:09:23 #94
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_217199058
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:27 schreef torentje het volgende:

[..]
Tegen de onnadenkende en roekeloze automobilisten heeft iedere eerlijke burger dan ook veel hulp nodig om gezond oud te kunnen worden.
Want een gebiedsverbod werkt niet bij die gevaarlijke en kwaadaardige soort.
Als thuis hangende uitkeringstrekkende heb jij daar geen last van lijkt mij.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_217199234
Ik zal het doorgeven aan HR.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  donderdag 27 maart 2025 @ 19:28:09 #96
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217199236
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:47 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Vergroening is goed en sta ik ook achter.

vergroening is onzin
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217199259
En asielzoekers en uitkeringstrekkers krijgen benzine met 80% korting hoorde ik laatst, omdat ze het toch al niet zo breed hebben. Wegenbelasting wordt kwijtgescholden. Om deze gemiste inkomsten te compenseren stijgt de wegenbelasting voor de rest gewoon. Nederland is alleen nog een paradijs voor de onrendabelen.
pindazakje
pi_217199278
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 19:30 schreef Hyaenidae het volgende:
En asielzoekers en uitkeringstrekkers krijgen benzine met 80% korting hoorde ik laatst,
Ik zou eens bij een audicien langs gaan.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  donderdag 27 maart 2025 @ 19:32:53 #99
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217199280
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 19:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
vergroening is onzin
Dit heeft niets met vergroening te maken. Het net is dermate overbelast dat stroom zo langzamerhand niet meer te garanderen valt. Waarschuwingen voor blackouts. Mensen die panelen uitzetten.

Zorg eens dat die bullshit op orde is en jaag dan mensen naar een EV met kunstmatig hoge brandstofprijzen.

Nu knijpen ze het volk gewoon uit.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217199335
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 19:09 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Als thuis hangende uitkeringstrekkende heb jij daar geen last van lijkt mij.
Toch heb ik liever een gebied zonder onnadenkende en schadelijke automobilisten, dat die maar elders de wegen onveilig maken en zelf gaan werken om hun hobby te kunnen betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')