abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:16:00 #51
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217197997
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 16:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Daarom lekker in België of Duitsland tanken, probleem opgelost.
1.669 betaald gisterenmiddag
  Moderator donderdag 27 maart 2025 @ 17:18:35 #52
441859 crew  Lenny77
pi_217198015
quote:
80s.gif Op donderdag 27 maart 2025 15:08 schreef Mano_ het volgende:
Ondertussen betaal ik in België < 1,70 voor een liter 98 _O_
1,49¤/ltr 95 _O_
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:21:44 #53
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217198039
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 16:32 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Oke dat is leuk voor jou
Waarom ben je zo verongelijkt en boos op anderen voor je eigen falen wat te bereiken?
pi_217198077
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Waarom ben je zo verongelijkt en boos op anderen voor je eigen falen wat te bereiken?
Ik weet niet wat hier staat, sorry
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:32:37 #55
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217198103
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:36 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Je zou ook kunnen gaan fietsen.
of een keer in de week een uitstapje belgie of duitsland
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217198106
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
of een keer in de week een uitstapje belgie of duitsland
Dat kan ook natuurlijk
pi_217198125
Ik rij altijd naar italie om tank vol te gooien
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:42:08 #58
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217198174
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
of een keer in de week een uitstapje belgie of duitsland
M’n vrije tijd is me meer waard.

Maar goed dit kabinet is aardig wereldvreemd
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:43:21 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217198183
Wilders laat de zon weer schijnen.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:46:14 #60
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217198205
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:28 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ik weet niet wat hier staat, sorry
Ah, kijk, ook hier faal je
pi_217198211
quote:
9s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:24 schreef ACT-F het volgende:
Gelukkig kunnen we belastingvrij vliegen
'we' kunnen niet belastingvrij vliegen, verre van zelfs. KLM kan wel accijnsvrij kerosine tanken.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:50:24 #62
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217198238
Wanneer alle autos gesloopt zijn, alle snelwegen in bos veranderd, alle idealen verwerkelijkt zijn, pas dan kom je er achter dat je 's nachts bij Greenpeace geen bier kan kopen.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:50:51 #63
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217198242
We gaan honderden miljarden lenen voor tanks.

Maar 1.6 miljard voor het volk? Fuck de koopkracht.

:')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217198250
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wanneer alle autos gesloopt zijn, alle snelwegen in bos veranderd, alle idealen verwerkelijkt zijn, pas dan kom je er achter dat je 's nachts bij Greenpeace geen bier kan kopen.
Jij promoot dus producten die schadelijk zijn voor mensen?
pi_217198256
Maar, dure benzine is toch goed voor het klimaat? Er staat toch in het Klimaatakkoord dat de belasting op fossiele brandstoffen snel zo hoog moet worden dat niemand het meer kan of wil betalen? Dat de vorige kabinetten die verhoging twee jaar hadden opgeschoven is dan dus al een slechte zaak, nietwaar? Al die extra CO2 uitstoot?

Dus daarom nu dus even de schade inhalen.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:54:02 #66
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217198270
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:52 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij promoot dus producten die schadelijk zijn voor mensen?
Ben je nu al bij GGZ geweest?
pi_217198293
Het moet niet ten koste gaan van de mensen met een kleinere portemonnee. Of werkgevers moeten dan meer vergoeden, dan snap ik het nog wel als milieuargument, vrije tijd betaal je immers zelf. Maar er valt genoeg ander geld te halen bij rijke mensen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:57:09 #68
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217198300
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:42 schreef Gunner het volgende:

[..]
M’n vrije tijd is me meer waard.
Ach. Is toch lekker man? Gewoon meteen er een leuke ochtend/middag weg van maken.
Stap je 10 uur in de auto, ben je er half 12 - 12. Gooi je je tank + jerrycan vol, ga je even lekker ergens wat eten en weer terug.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_217198310
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 15:18 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Dus daarom moet heel Nederland waaronder iedereen zonder auto maar meebetalen aan jouw gesubsidieerde ritjes om lekker met de fam op een uitje te kunnen, helder.
Jij snapt het. Solidariteit. Ik betaal ook mee voor alle politiekosten omdat die zonodig weer een paar stinkende hippies van de A12 moeten plukken terwijl ik daar ook niks mee heb.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:58:35 #70
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217198315
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:52 schreef SymbolicFrank het volgende:
Maar, dure benzine is toch goed voor het klimaat? Er staat toch in het Klimaatakkoord dat de belasting op fossiele brandstoffen snel zo hoog moet worden dat niemand het meer kan of wil betalen? Dat de vorige kabinetten die verhoging twee jaar hadden opgeschoven is dan dus al een slechte zaak, nietwaar? Al die extra CO2 uitstoot?

Dus daarom nu dus even de schade inhalen.
Het klimaat koop je geen brood voor, Hans.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217198319
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:58 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Jij snapt het. Solidariteit. Ik betaal ook mee voor alle politiekosten omdat die zonodig weer een paar stinkende hippies van de A12 moeten plukken terwijl ik daar ook niks mee heb.
Je hebt ook gelezen waar dat geld vandaan gaat komen hoop ik.
pi_217198337
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ben je nu al bij GGZ geweest?
Ben jij nog steeds ruzie aan het zoeken met kritische mensen? Geef het maar door als jij niet meer op het oorlogspad bent.
pi_217198420
Wie springt er in het gat in de markt? De benzine-koerierdienst.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 27 maart 2025 @ 18:16:29 #74
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217198478
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:42 schreef Gunner het volgende:

[..]
M’n vrije tijd is me meer waard.

Maar goed dit kabinet is aardig wereldvreemd
ja en dat met de allerlaagste staatsschuld van de EU , met inachtname van de latente belastingvordering over de pensioengelden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 27 maart 2025 @ 18:16:45 #75
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217198480
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:01 schreef torentje het volgende:

[..]
Ben jij nog steeds ruzie aan het zoeken met kritische mensen? Geef het maar door als jij niet meer op het oorlogspad bent.
Jij bent net zo kritisch als complotdenkers, als ik schrijf dat je hulp moet zoeken, is dat geen afzeiken, dat is ernstig advies. Je zit in een fabeltjesfuik van zelfbedrog en navelstaarderij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')