abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 27 maart 2025 @ 17:18:35 #52
441859 crew  Lenny77
pi_217198015
quote:
80s.gif Op donderdag 27 maart 2025 15:08 schreef Mano_ het volgende:
Ondertussen betaal ik in België < 1,70 voor een liter 98 _O_
1,49¤/ltr 95 _O_
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:21:44 #53
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217198039
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 16:32 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Oke dat is leuk voor jou
Waarom ben je zo verongelijkt en boos op anderen voor je eigen falen wat te bereiken?
pi_217198077
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Waarom ben je zo verongelijkt en boos op anderen voor je eigen falen wat te bereiken?
Ik weet niet wat hier staat, sorry
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:32:37 #55
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217198103
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:36 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Je zou ook kunnen gaan fietsen.
of een keer in de week een uitstapje belgie of duitsland
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217198106
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
of een keer in de week een uitstapje belgie of duitsland
Dat kan ook natuurlijk
pi_217198125
Ik rij altijd naar italie om tank vol te gooien
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:42:08 #58
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217198174
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
of een keer in de week een uitstapje belgie of duitsland
M’n vrije tijd is me meer waard.

Maar goed dit kabinet is aardig wereldvreemd
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:43:21 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217198183
Wilders laat de zon weer schijnen.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:46:14 #60
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217198205
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:28 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ik weet niet wat hier staat, sorry
Ah, kijk, ook hier faal je
pi_217198211
quote:
9s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:24 schreef ACT-F het volgende:
Gelukkig kunnen we belastingvrij vliegen
'we' kunnen niet belastingvrij vliegen, verre van zelfs. KLM kan wel accijnsvrij kerosine tanken.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:50:24 #62
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217198238
Wanneer alle autos gesloopt zijn, alle snelwegen in bos veranderd, alle idealen verwerkelijkt zijn, pas dan kom je er achter dat je 's nachts bij Greenpeace geen bier kan kopen.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:50:51 #63
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217198242
We gaan honderden miljarden lenen voor tanks.

Maar 1.6 miljard voor het volk? Fuck de koopkracht.

:')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217198250
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wanneer alle autos gesloopt zijn, alle snelwegen in bos veranderd, alle idealen verwerkelijkt zijn, pas dan kom je er achter dat je 's nachts bij Greenpeace geen bier kan kopen.
Jij promoot dus producten die schadelijk zijn voor mensen?
pi_217198256
Maar, dure benzine is toch goed voor het klimaat? Er staat toch in het Klimaatakkoord dat de belasting op fossiele brandstoffen snel zo hoog moet worden dat niemand het meer kan of wil betalen? Dat de vorige kabinetten die verhoging twee jaar hadden opgeschoven is dan dus al een slechte zaak, nietwaar? Al die extra CO2 uitstoot?

Dus daarom nu dus even de schade inhalen.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:54:02 #66
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217198270
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:52 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij promoot dus producten die schadelijk zijn voor mensen?
Ben je nu al bij GGZ geweest?
pi_217198293
Het moet niet ten koste gaan van de mensen met een kleinere portemonnee. Of werkgevers moeten dan meer vergoeden, dan snap ik het nog wel als milieuargument, vrije tijd betaal je immers zelf. Maar er valt genoeg ander geld te halen bij rijke mensen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:57:09 #68
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217198300
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:42 schreef Gunner het volgende:

[..]
M’n vrije tijd is me meer waard.
Ach. Is toch lekker man? Gewoon meteen er een leuke ochtend/middag weg van maken.
Stap je 10 uur in de auto, ben je er half 12 - 12. Gooi je je tank + jerrycan vol, ga je even lekker ergens wat eten en weer terug.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_217198310
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 15:18 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Dus daarom moet heel Nederland waaronder iedereen zonder auto maar meebetalen aan jouw gesubsidieerde ritjes om lekker met de fam op een uitje te kunnen, helder.
Jij snapt het. Solidariteit. Ik betaal ook mee voor alle politiekosten omdat die zonodig weer een paar stinkende hippies van de A12 moeten plukken terwijl ik daar ook niks mee heb.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:58:35 #70
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217198315
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:52 schreef SymbolicFrank het volgende:
Maar, dure benzine is toch goed voor het klimaat? Er staat toch in het Klimaatakkoord dat de belasting op fossiele brandstoffen snel zo hoog moet worden dat niemand het meer kan of wil betalen? Dat de vorige kabinetten die verhoging twee jaar hadden opgeschoven is dan dus al een slechte zaak, nietwaar? Al die extra CO2 uitstoot?

Dus daarom nu dus even de schade inhalen.
Het klimaat koop je geen brood voor, Hans.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217198319
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:58 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Jij snapt het. Solidariteit. Ik betaal ook mee voor alle politiekosten omdat die zonodig weer een paar stinkende hippies van de A12 moeten plukken terwijl ik daar ook niks mee heb.
Je hebt ook gelezen waar dat geld vandaan gaat komen hoop ik.
pi_217198337
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ben je nu al bij GGZ geweest?
Ben jij nog steeds ruzie aan het zoeken met kritische mensen? Geef het maar door als jij niet meer op het oorlogspad bent.
pi_217198420
Wie springt er in het gat in de markt? De benzine-koerierdienst.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 27 maart 2025 @ 18:16:29 #74
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217198478
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:42 schreef Gunner het volgende:

[..]
M’n vrije tijd is me meer waard.

Maar goed dit kabinet is aardig wereldvreemd
ja en dat met de allerlaagste staatsschuld van de EU , met inachtname van de latente belastingvordering over de pensioengelden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 27 maart 2025 @ 18:16:45 #75
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217198480
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:01 schreef torentje het volgende:

[..]
Ben jij nog steeds ruzie aan het zoeken met kritische mensen? Geef het maar door als jij niet meer op het oorlogspad bent.
Jij bent net zo kritisch als complotdenkers, als ik schrijf dat je hulp moet zoeken, is dat geen afzeiken, dat is ernstig advies. Je zit in een fabeltjesfuik van zelfbedrog en navelstaarderij.
  donderdag 27 maart 2025 @ 18:22:04 #76
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_217198519
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:01 schreef torentje het volgende:

[..]
Ben jij nog steeds ruzie aan het zoeken met kritische mensen? Geef het maar door als jij niet meer op het oorlogspad bent.
Niet hij. :{w Het is u die dwars ligt wanneer iemand u erop wijst hier te klagen over anderen en de samenleving.

Deze user heeft de intentie u op weg te willen helpen. Ook door mij werd onlangs met hart en ziel hulp aangeboden.
Via m'n hoge functie in Amsterdam kan ik u in samenspraak met deskundigen en dito professionals nota bene gratis sessies aanbieden. Financiele hulp is ook mogelijk, als dat echt nodig mocht zijn.

Na verwijzing via de huisarts betaalt u elders op de langere duur al snel meerdere ruggen voor bv psychologische diensten GGZ en dergelijken, ongeacht verplichte ziektekostenverzekering.

Denk er nog maar eens goed over na!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_217198548
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 15:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wat dat betreft zou de overheid misschien eens kunnen nadenken over een variabele accijns naar gelang de nabijheid bij de grens?!
Dan kan het voor mij wel uit om een eigentankwagentje aan te schaffen.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_217198588
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Jij bent net zo kritisch als complotdenkers, als ik schrijf dat je hulp moet zoeken, is dat geen afzeiken, dat is ernstig advies. Je zit in een fabeltjesfuik van zelfbedrog en navelstaarderij.
Tegen de onnadenkende en roekeloze automobilisten heeft iedere eerlijke burger dan ook veel hulp nodig om gezond oud te kunnen worden.
Want een gebiedsverbod werkt niet bij die gevaarlijke en kwaadaardige soort.
pi_217198619
Als het leidt tot minder verkeer op de weg, helemaal prima. Kan ik vaker doorrijden.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_217198625
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:24 schreef 215 het volgende:

[..]
Dan kan het voor mij wel uit om een eigentankwagentje aan te schaffen.
Dat kun je nu ook al dan.
pi_217198645
En waarom wordt het dan zo duur in dit kleine kutlandje?
pi_217198680
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
En waarom wordt het dan zo duur in dit kleine kutlandje?
Belasting op belasting....
pi_217198687
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
En waarom wordt het dan zo duur in dit kleine kutlandje?
Omdat Wilders alles goedkoper wilde maken en je weet nou hoe goed die is in het maken van wetten.
pi_217198697
Ik koop vrijwel alles toch al in Duitsland. Zoek het uit, graaiers.
pi_217198794
Andere auto gekocht .
Ouwe had een gemiddelde gebruik van 1:10 en nu ga ik over na 1:15.6
Snelweg ritje gaat van 1:12.6 naar 1:18.6

Nu de moeite waard om naar België te rijden om te tanken voor de auto , jerrycan met diesel voor de boot en boodschappen.

En over paar jaar ga ik verhuizen naar België toe .
Moeder is slecht anders was ik nu al weg geweest .

Nederland de stront land voor eigen burgers .
pi_217198800
Tanken vlak over de grens in Duitsland, bij de Aral tankstelle, gewoon 1,80 euro voor 1 liter E5. :)
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_217198838
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
En waarom wordt het dan zo duur in dit kleine kutlandje?
Omdat hobby's zoals asielbeleid, oorlog Oekraïne, en anderen linkse groene hobby gewoon geld kosten .
En dat mensen in de kabinet graag naam willen maken voor hun zelf hue geweldige ze zijn.
En de zelfde stukken stront zit helaas ook in de EU .

Vergroening is goed en sta ik ook achter.
Maar je kan dan niet forceren in een mensen leven .
En die personen zo zwaar op de kosten jagen dat ze omvallen .
  donderdag 27 maart 2025 @ 18:49:48 #88
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217198867
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:27 schreef torentje het volgende:

[..]
Tegen de onnadenkende en roekeloze automobilisten heeft iedere eerlijke burger dan ook veel hulp nodig om gezond oud te kunnen worden.
Want een gebiedsverbod werkt niet bij die gevaarlijke en kwaadaardige soort.
Zoek hulp
  donderdag 27 maart 2025 @ 18:51:15 #89
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217198882
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:44 schreef -Hakuna- het volgende:
Tanken vlak over de grens in Duitsland, bij de Aral tankstelle, gewoon 1,80 euro voor 1 liter E5. :)
Rij ff verder, 1,80 is erg duur.
pi_217198886
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:44 schreef -Hakuna- het volgende:
Tanken vlak over de grens in Duitsland, bij de Aral tankstelle, gewoon 1,80 euro voor 1 liter E5. :)
Als je ietsjes doorrijdt en een nlpomp pakt in een dorpje ben je nog goedkoper uit.
pi_217198944
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:36 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Belasting op belasting....
Het zal ook niet... :')
pi_217198947
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
1.669 betaald gisterenmiddag
95,71 voor een volle tank?
pindazakje
pi_217198975
Net getankt in België voor 1,49. Gaat druk worden daarzo dan als dit door gaat.
  donderdag 27 maart 2025 @ 19:09:23 #94
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_217199058
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:27 schreef torentje het volgende:

[..]
Tegen de onnadenkende en roekeloze automobilisten heeft iedere eerlijke burger dan ook veel hulp nodig om gezond oud te kunnen worden.
Want een gebiedsverbod werkt niet bij die gevaarlijke en kwaadaardige soort.
Als thuis hangende uitkeringstrekkende heb jij daar geen last van lijkt mij.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_217199234
Ik zal het doorgeven aan HR.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  donderdag 27 maart 2025 @ 19:28:09 #96
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217199236
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 18:47 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Vergroening is goed en sta ik ook achter.

vergroening is onzin
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217199259
En asielzoekers en uitkeringstrekkers krijgen benzine met 80% korting hoorde ik laatst, omdat ze het toch al niet zo breed hebben. Wegenbelasting wordt kwijtgescholden. Om deze gemiste inkomsten te compenseren stijgt de wegenbelasting voor de rest gewoon. Nederland is alleen nog een paradijs voor de onrendabelen.
pindazakje
pi_217199278
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 19:30 schreef Hyaenidae het volgende:
En asielzoekers en uitkeringstrekkers krijgen benzine met 80% korting hoorde ik laatst,
Ik zou eens bij een audicien langs gaan.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  donderdag 27 maart 2025 @ 19:32:53 #99
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217199280
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 19:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
vergroening is onzin
Dit heeft niets met vergroening te maken. Het net is dermate overbelast dat stroom zo langzamerhand niet meer te garanderen valt. Waarschuwingen voor blackouts. Mensen die panelen uitzetten.

Zorg eens dat die bullshit op orde is en jaag dan mensen naar een EV met kunstmatig hoge brandstofprijzen.

Nu knijpen ze het volk gewoon uit.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217199335
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 19:09 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Als thuis hangende uitkeringstrekkende heb jij daar geen last van lijkt mij.
Toch heb ik liever een gebied zonder onnadenkende en schadelijke automobilisten, dat die maar elders de wegen onveilig maken en zelf gaan werken om hun hobby te kunnen betalen.
pi_217200121
quote:
VVD-leider Dilan Yesilgöz, toch van de vroem-vroempartij
De informele benaming vroem-vroempartij voor de VVD bestaat al langer en komt van niemand anders dan Mark Rutte zelf.
pi_217200194
In Belgie is het 1,40 per liter ofzo?

Lekker over de grens gaan, kan je gelijk ook je boodschappen doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')