1,49¤/ltr 95quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:08 schreef Mano_ het volgende:
Ondertussen betaal ik in België < 1,70 voor een liter 98
Ik weet niet wat hier staat, sorryquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waarom ben je zo verongelijkt en boos op anderen voor je eigen falen wat te bereiken?
of een keer in de week een uitstapje belgie of duitslandquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:36 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen gaan fietsen.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
of een keer in de week een uitstapje belgie of duitsland
M’n vrije tijd is me meer waard.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
of een keer in de week een uitstapje belgie of duitsland
Ah, kijk, ook hier faal jequote:Op donderdag 27 maart 2025 17:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hier staat, sorry
'we' kunnen niet belastingvrij vliegen, verre van zelfs. KLM kan wel accijnsvrij kerosine tanken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:24 schreef ACT-F het volgende:
Gelukkig kunnen we belastingvrij vliegen
Jij promoot dus producten die schadelijk zijn voor mensen?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wanneer alle autos gesloopt zijn, alle snelwegen in bos veranderd, alle idealen verwerkelijkt zijn, pas dan kom je er achter dat je 's nachts bij Greenpeace geen bier kan kopen.
Ben je nu al bij GGZ geweest?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij promoot dus producten die schadelijk zijn voor mensen?
Ach. Is toch lekker man? Gewoon meteen er een leuke ochtend/middag weg van maken.quote:
Jij snapt het. Solidariteit. Ik betaal ook mee voor alle politiekosten omdat die zonodig weer een paar stinkende hippies van de A12 moeten plukken terwijl ik daar ook niks mee heb.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:18 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dus daarom moet heel Nederland waaronder iedereen zonder auto maar meebetalen aan jouw gesubsidieerde ritjes om lekker met de fam op een uitje te kunnen, helder.
Het klimaat koop je geen brood voor, Hans.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:52 schreef SymbolicFrank het volgende:
Maar, dure benzine is toch goed voor het klimaat? Er staat toch in het Klimaatakkoord dat de belasting op fossiele brandstoffen snel zo hoog moet worden dat niemand het meer kan of wil betalen? Dat de vorige kabinetten die verhoging twee jaar hadden opgeschoven is dan dus al een slechte zaak, nietwaar? Al die extra CO2 uitstoot?
Dus daarom nu dus even de schade inhalen.
Je hebt ook gelezen waar dat geld vandaan gaat komen hoop ik.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij snapt het. Solidariteit. Ik betaal ook mee voor alle politiekosten omdat die zonodig weer een paar stinkende hippies van de A12 moeten plukken terwijl ik daar ook niks mee heb.
Ben jij nog steeds ruzie aan het zoeken met kritische mensen? Geef het maar door als jij niet meer op het oorlogspad bent.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ben je nu al bij GGZ geweest?
ja en dat met de allerlaagste staatsschuld van de EU , met inachtname van de latente belastingvordering over de pensioengeldenquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
M’n vrije tijd is me meer waard.
Maar goed dit kabinet is aardig wereldvreemd
Jij bent net zo kritisch als complotdenkers, als ik schrijf dat je hulp moet zoeken, is dat geen afzeiken, dat is ernstig advies. Je zit in een fabeltjesfuik van zelfbedrog en navelstaarderij.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:01 schreef torentje het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds ruzie aan het zoeken met kritische mensen? Geef het maar door als jij niet meer op het oorlogspad bent.
Niet hij.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:01 schreef torentje het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds ruzie aan het zoeken met kritische mensen? Geef het maar door als jij niet meer op het oorlogspad bent.
Dan kan het voor mij wel uit om een eigentankwagentje aan te schaffen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou de overheid misschien eens kunnen nadenken over een variabele accijns naar gelang de nabijheid bij de grens?!
Tegen de onnadenkende en roekeloze automobilisten heeft iedere eerlijke burger dan ook veel hulp nodig om gezond oud te kunnen worden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jij bent net zo kritisch als complotdenkers, als ik schrijf dat je hulp moet zoeken, is dat geen afzeiken, dat is ernstig advies. Je zit in een fabeltjesfuik van zelfbedrog en navelstaarderij.
Dat kun je nu ook al dan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:24 schreef 215 het volgende:
[..]
Dan kan het voor mij wel uit om een eigentankwagentje aan te schaffen.
Belasting op belasting....quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
En waarom wordt het dan zo duur in dit kleine kutlandje?
Omdat Wilders alles goedkoper wilde maken en je weet nou hoe goed die is in het maken van wetten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
Omdat hobby's zoals asielbeleid, oorlog Oekraïne, en anderen linkse groene hobby gewoon geld kosten .quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
Zoek hulpquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:27 schreef torentje het volgende:
[..]
Tegen de onnadenkende en roekeloze automobilisten heeft iedere eerlijke burger dan ook veel hulp nodig om gezond oud te kunnen worden.
Want een gebiedsverbod werkt niet bij die gevaarlijke en kwaadaardige soort.
Rij ff verder, 1,80 is erg duur.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:44 schreef -Hakuna- het volgende:
Tanken vlak over de grens in Duitsland, bij de Aral tankstelle, gewoon 1,80 euro voor 1 liter E5.
Als je ietsjes doorrijdt en een nlpomp pakt in een dorpje ben je nog goedkoper uit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:44 schreef -Hakuna- het volgende:
Tanken vlak over de grens in Duitsland, bij de Aral tankstelle, gewoon 1,80 euro voor 1 liter E5.
95,71 voor een volle tank?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
1.669 betaald gisterenmiddag
Als thuis hangende uitkeringstrekkende heb jij daar geen last van lijkt mij.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:27 schreef torentje het volgende:
[..]
Tegen de onnadenkende en roekeloze automobilisten heeft iedere eerlijke burger dan ook veel hulp nodig om gezond oud te kunnen worden.
Want een gebiedsverbod werkt niet bij die gevaarlijke en kwaadaardige soort.
vergroening is onzinquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:47 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Vergroening is goed en sta ik ook achter.
Ik zou eens bij een audicien langs gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:30 schreef Hyaenidae het volgende:
En asielzoekers en uitkeringstrekkers krijgen benzine met 80% korting hoorde ik laatst,
Dit heeft niets met vergroening te maken. Het net is dermate overbelast dat stroom zo langzamerhand niet meer te garanderen valt. Waarschuwingen voor blackouts. Mensen die panelen uitzetten.quote:
Toch heb ik liever een gebied zonder onnadenkende en schadelijke automobilisten, dat die maar elders de wegen onveilig maken en zelf gaan werken om hun hobby te kunnen betalen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:09 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Als thuis hangende uitkeringstrekkende heb jij daar geen last van lijkt mij.
De informele benaming vroem-vroempartij voor de VVD bestaat al langer en komt van niemand anders dan Mark Rutte zelf.quote:VVD-leider Dilan Yesilgöz, toch van de vroem-vroempartij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |