De Nachtwacht werd ook nooit op waarde geschat, tegenwoordig kan zelfs Elon Musk het niet kopen.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:26 schreef THEFXR het volgende:
er heeft zich nooit een andere team gemeld voor Yuki.
Dan was ik zeker niet overgestapt als ik hem was geweestquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Yuki is na dit seizoen toch weg, dan is er geen contract met Honda meer en hoeft er niet perse een Japanse coureur in een RB te rijden.
Red Bull heeft weinig reden om hem te houden na ze zijn gestopt met Honda. Dit is toch echt z’n laatste kans. Hij had waarschijnlijk ook weinig keus.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan was ik zeker niet overgestapt als ik hem was geweest
Ik mag hopen dat hij garanties heeft afgedwongen voor de jaren erna.
Een afkoopsom is dan leuk enzo maar niet wat je wilt als F1 coureur. Winnen is het doel.
Audi was halverwege vorig seizoen geïnteresseerd (volgens de geruchten), maar toen heeft RB het contract met Tsunoda verlengd, waardoor dat pad afgesloten werd.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:26 schreef THEFXR het volgende:
er heeft zich nooit een andere team gemeld voor Yuki.
Zelfde livery als Racing Bulls zodat Yuki zich sneller aanpast?quote:Op zondag 30 maart 2025 20:32 schreef Nattekat het volgende:
https://www.motorsport.co(...)nour-honda/10708059/
Witte livery genot
Is een optie maar Red Bull heeft vaker in het wit in Japan gereden.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zelfde livery als Racing Bulls zodat Yuki zich sneller aanpast?
Ik hoop het voor hem!quote:
Noteer alvast een brandende RBR voor de uitslag van de race.quote:
"I'm on file, I'm on file!"quote:Op maandag 31 maart 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Noteer alvast een brandende RBR voor de uitslag van de race.
quote:Op maandag 31 maart 2025 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"I'm on file, I'm on file!"
Skattiequote:
tis ook ietwat racistischquote:Op maandag 31 maart 2025 10:18 schreef Sabata het volgende:
Technisch gesproken klopt die "file" grap niet. Japanners kunnen de R juist wél uitspreken
Dat wordt modschap weer inleveren.quote:
Gaan we elkaar dan niet meetenquote:Op maandag 31 maart 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt modschap weer inleveren.
quote:Op maandag 31 maart 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat in overleg met onze collegaquote:Op maandag 31 maart 2025 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan we elkaar dan niet meeten
Ohwquote:
Dat is een nationaliteit en geen ras.quote:
Ah meeeen, hadden we eindelijk een goed modkorps hier..quote:Op maandag 31 maart 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
I thought it was confetti in our hairquote:Op maandag 31 maart 2025 16:10 schreef shiz het volgende:
Haas ook met een special livery.
[ afbeelding ]
Pwetty in Pwink.
Ziet leuk uitquote:Op maandag 31 maart 2025 16:10 schreef shiz het volgende:
Haas ook met een special livery.
[ afbeelding ]
Pwetty in Pwink.
Kans op regen meen ik.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk is de race ook iets speciaals en niet dat gaapfeest bandenmanagement zoals in China.
Kans lijkt steeds kleiner te worden.quote:
Tanken tijdens een pitstop mogelijk maken geeft daarentegen juist verschillende mogelijkheden qua strategie.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk is de race ook iets speciaals en niet dat gaapfeest bandenmanagement zoals in China.
Die roze bril mbt het bijtanken tijdens races moet echt eens af.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:18 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Tanken tijdens een pitstop mogelijk maken geeft daarentegen juist verschillende mogelijkheden qua strategie.
Ja joh, kan welquote:
NOSquote:Maar de huidige bolide van Red Bull Racing, de RB21, staat niet bekend als een makkelijk bestuurbare auto. Max Verstappen zei zelfs dat de auto "extreem moeilijk" te besturen is.
Tsunoda was het daar na twee dagen testen in een simulator niet mee eens. Hij zei dat hij "niet vond dat het zo'n uitdagende auto is om te besturen."
Genot.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kans op regen is weer toegenomen!
Zal wel op dezelfde wijze gaan als Albon's uitspraak : "They race me so hard."quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:54 schreef opgebaarde het volgende:
Als Yuki straks een seconde per ronde langzamer is, hoop ik dat hij herinnert wordt aan deze uitspraak van hem
Race zal wel later starten.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Optimistquote:
That is my middle namequote:
Nee, dat is F1quote:
quote:
Moeilijk te zeggen zo ver van tevoren.quote:
Ik ben wel paraat.quote:
Goede beurt maken en zoquote:Op woensdag 2 april 2025 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stig ons hardwerkende mod![]()
Deed ik in het begin ookquote:
Red Bull Roulettequote:Op woensdag 2 april 2025 16:26 schreef Nizno het volgende:
Als Liam nu 5e wordt met die RB en Yuki 20e met de RBR wisselen we dan meteen weer?
Ohquote:
3 mm per 3 uur. Dat stelt ook niks voor.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:11 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
› https://www.meteoblue.com/nl/weer/week/suzuka_japan_1851348?day=5 Ben benieuwd.![]()
[ afbeelding ]
~ Yuki, na z'n zege komende zondag
Dan wisselen ze de auto's om.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:26 schreef Nizno het volgende:
Als Liam nu 5e wordt met die RB en Yuki 20e met de RBR wisselen we dan meteen weer?
Zit je dan met je goeie gedrag, zondag morgen vroeg je nest uit.quote:
Waar zie jij dat dan?quote:Op woensdag 2 april 2025 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En die fransman mag mee dan?quote:Op woensdag 2 april 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wisselen ze de auto's om.
Het is opmerkelijk hoezeer ze intern bezig zijn met het constructeurskampioenschapquote:Op woensdag 2 april 2025 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
"Misschien was hij er binnen een half seizoen wel geweest, maar die tijd hebben we niet", zegt Horner over het snelle besluit. "De engineers kwamen bij mij met grote bezorgdheid en uiteindelijk denk ik dat het een logische beslissing was."
Ik zei het toevallig bijna 2 jaar geleden ook: als je een onbestuurbare auto maakt komt je WCC in gevaar. Als je je dominantie kwijtraakt dan is dat een reëel scenario. Is nu al 2x op rij zo. Nu lijkt het duidelijk te zijn: ze willen die WCC terug.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is opmerkelijk hoezeer ze intern bezig zijn met het constructeurskampioenschap
Terwijl ik jaren theorieën heb aangehoord dat hoe lager hoe beter was, in verband met de windtunneltijd.
Het lijkt er op dat ze het een beetje zat zijn dat alle eer naar Verstappen gaat en daarmee de indruk wordt gewekt dat de engineers er niks van kunnen.
Het constructeurskampioenschap levert geld op en dus de bonussen voor die engineers.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is opmerkelijk hoezeer ze intern bezig zijn met het constructeurskampioenschap
Terwijl ik jaren theorieën heb aangehoord dat hoe lager hoe beter was, in verband met de windtunneltijd.
Het lijkt er op dat ze het een beetje zat zijn dat alle eer naar Verstappen gaat en daarmee de indruk wordt gewekt dat de engineers er niks van kunnen.
Ongetwijfeld maar een Horner hoort zich na 2 races toch niet te laten leiden door engineers waarvan duidelijk is dat ze totaal de weg kwijt zijn met de auto.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
10.000-20.000 (of zelfs meer per werknemer op de fabriek als ze constructeurs titel winnen. Dus ja, dat lijkt me voor velen op de fabriek wel een dingetje.
Ahwquote:
Gelukkig tot vegas hoeven we niet meer vroeg op te staan.quote:
Gatver.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op maandag 7 april 2025 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
Cake weer?We houden je op de hoogte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
WCC is voor het team toch echt belangrijker dan een WDC. WCC levert het meeste geld op en wil normaalquote:Op woensdag 2 april 2025 18:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Raakte wel 2 records kwijt gisteren toch? Met jongste coureur aan de leiding van een race + jongste coureur met een snelste rondequote:Op maandag 7 april 2025 20:38 schreef wdn het volgende:
Max heeft weer een record: in 80 procent van de keren dat hij op pole start wint hij.
Jepquote:Op maandag 7 april 2025 20:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Raakte wel 2 records kwijt gisteren toch? Met jongste coureur aan de leiding van een race + jongste coureur met een snelste ronde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |