Zelfs dat klopt niet. Lawson reed in 2023 5 races en in 2024 zes races. Dus als we al kijken naar seizoenen heeft Lawson er tot dit seizoen twee gehad en Tsunoda vier.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:25 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ey, als je goed had gelezen, had je begrepen dat ik onderscheid maakte tussen het aantal jaar dat ze in de F1 actief waren, en de hoeveelheid ervaring die ze in die hadden opgedaan.
Tsunoda is in 2021 in de F1 begonnen, Lawson in 2022. Tsunoda heeft 4 volledige seizoenen gereden, 92 races. Lawson heeft 13 races gereden.
Jawel, we wachten alleen nog op de officiële bevestiging, maar iedereen en zijn moeder heeft al van bronnen binnen het team gehoord dat de kogel door de kerk is en Tsunoda voor Red Bull gaat starten op Suzuka.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:25 schreef Perox het volgende:
Nog steeds niet echt duidelijk dus wat er gaat gebeuren?
Niet eens pasen dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:23 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Haalt Liam Lawson de kerst pasen?
Ja ok, ik dacht dat je het over ervaring en daadwerkelijk actief zijn had inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:25 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ey, als je goed had gelezen, had je begrepen dat ik onderscheid maakte tussen het aantal jaar dat ze in de F1 actief waren, en de hoeveelheid ervaring die ze in die hadden opgedaan.
Tsunoda is in 2021 in de F1 begonnen, Lawson in 2022. Tsunoda heeft 4 volledige seizoenen gereden, 92 races. Lawson heeft 13 races gereden.
Sainz maybe?quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Niet eens pasen dus.
Vraag me af of Tsunoda wel met de auto overweg kan. Wie zijn rijdersstijl van de coureurs op de grid komt het dichtste bij de van Verstappen? En wanneer gaat RB eens kijken naar de auto ipv de coureur?
Juist hebben ze gekozen voor Liam Lawson omdat hij een redelijk gelijke rijstijl zou hebben als Max en daarom meer uit de Red Bull zou halen dan Perez.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Goed beschouwd hebben ze na Tsunoda nog maar 1 optie en dat is Alonso.
Perez zou ook kunnen maar die is te druk met z'n gratis geld tellen zodra hij bijgekomen is van het lachen.
Maar Max heeft hier natuurlijk weinig te vertellen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:17 schreef Dazalbest1 het volgende:
Misschien hebben ze wel een groter probleem als Max openlijk uit het hier niet mee eens te zijn.....
Zag iets voorbij komen maar ben t kwijt dus weet niet of het betrouwbare bron was.
Ik kom op Alonso omdat hij nog de enige vrije ziel is op de grid. Jonge talenten zal RB niet meer willen en iets oudere garde zit hoog en droog.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:27 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Juist hebben ze gekozen voor Liam Lawson omdat hij een redelijk gelijke rijstijl zou hebben als Max en daarom meer uit de Red Bull zou halen dan Perez.
Dat is dus fantasie gebleken en nu is het afwachten hoe Tsunoda het zal gaan doen.
Alonso heeft juist een heel andere rijstijl, gelijk als Lewis heeft hij liever een auto met veel grip achter.
Snap ik wel maar goede reclame is het niet...... ze zouden zich kapot moeten schamenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Maar Max heeft hier natuurlijk weinig te vertellen.
ik ben benieuwd hoe de coureurs in de opleiding van RBR kijken naar dit fiascoquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:48 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Snap ik wel maar goede reclame is het niet...... ze zouden zich kapot moeten schamen
iedereen is al lang blij in het programma te zitten, en weten al lang dat het morgen over kan zijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe de coureurs in de opleiding van RBR kijken naar dit fiasco
Ik denk oprecht dat het 'm ook geen reet interesseert wie in de 2e auto rijdt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Maar Max heeft hier natuurlijk weinig te vertellen.
Als Max zegt aan het einde van het seizoen dat hij naar Mercedes of Aston Martin gaat, dan heeft RBR een heel groot probleem. Geen rijder die de huidige auto kan besturen, en geen ontwerpers die een nieuwe topauto kunnen leveren.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:17 schreef Dazalbest1 het volgende:
Misschien hebben ze wel een groter probleem als Max openlijk uit het hier niet mee eens te zijn.....
Zag iets voorbij komen maar ben t kwijt dus weet niet of het betrouwbare bron was.
Dan rijden ze ergens in de achterhoede inderdaad. Die filosofie dat een snelle auto moeilijker te besturen is zal best kloppen maar de Red Bull is ook helemaal zo snel niet en is in 15 ronden door de voorbanden heen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Als Max zegt aan het einde van het seizoen dat hij naar Mercedes of Aston Martin gaat, dan heeft RBR een heel groot probleem. Geen rijder die de huidige auto kan besturen, en geen ontwerpers die een nieuwe topauto kunnen leveren.
Die Max pakt van 5 man hun carriere af, en van nr 6 zijn wijf en kind.quote:
ik denk niet dat Yuki talent mistquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die Max pakt van 5 man hun carriere af, en van nr 6 zijn wijf en kind.
Die Yuki lijkt me nog veel gekker, jammer dat ie het talent mist.
Dat weten we natuurlijk niet, we weten alleen dat die B-artiesten het niet kunnen. Voor hetzelfde geld kan een Russell of Piastri er wel redelijk mee overweg.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Als Max zegt aan het einde van het seizoen dat hij naar Mercedes of Aston Martin gaat, dan heeft RBR een heel groot probleem. Geen rijder die de huidige auto kan besturen, en geen ontwerpers die een nieuwe topauto kunnen leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |