Ironisch dat Horner/Marko altijd zo vol zijn van het harde topsport klimaat in de F1: of je presteert of je moet vertrekken. Maar die regel lijken ze niet op zichzelf te betrekken.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wanbeleid. In het bedrijfsleven vliegen er mensen voor minder de laan uit.
Red bull had ook statement uit kunnen brengen van dit onzin is en weer tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
nhd ook. Daarom waren die er gisteravond ook vroeg bij.
Maar nog steeds geen officiėle bevestiging, iedereen praat het na van elkaar. Dat is het enige.
Max moet nog maar 1 ding en dat is Ferrari weer wereldkampioen maken.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:32 schreef shiz het volgende:
ik zie ook nog wel Max daarheen gaan voor 1 Mrd en voortzetting met Newey
Behalve dan dat vele bedrijven niet bedreven zijn in topsport, waar je gewoon keihard dient te leveren. Deze pannenkoek doet dat niet, dus dan is het bye bye, zwaai zwaai.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wanbeleid. In het bedrijfsleven vliegen er mensen voor minder de laan uit.
Hele simpele manier van redeneren dit.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:47 schreef DjVero het volgende:
[..]
Behalve dan dat vele bedrijven niet bedreven zijn in topsport, waar je gewoon keihard dient te leveren. Deze pannenkoek doet dat niet, dus dan is het bye bye, zwaai zwaai.
Zo bezien viel het met de Vries destijds (kreeg tien races de tijd, red.) dus nog alleszins mee.Twee races, de tering
Ze rijden ongeveer even lang in de F1, toch? Tsunoda 1 seizoen langer. Maar Tsunoda heeft in die min of meer zelfde veel meer races achter de rug, dus heeft veel meer ervaring.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Jaren ervaring ja, maar wat heeft hij nu in de jaren laten zien wat er voor zorgt dat hij dit stoeltje verdiend|?
Lawson kan en moet zich nog bewijzen, Yuki had dit al jaren geleden moeten doen toch?
Ik ben een simpele man. Niet presteren, zeker in zo'n miljardenbusiness = wegwezen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:55 schreef Questular het volgende:
[..]
Hele simpele manier van redeneren dit.
Daarom hebben ze Perez ook meteen gewipt toch? Leg me dat anders even uit zodat ik het ook snap.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:59 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik ben een simpele man. Niet presteren, zeker in zo'n miljardenbusiness = wegwezen.
Die keuze heb ik ook nooit begrepen, hoor. Dus ik vind deze keuze prima.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:01 schreef Questular het volgende:
[..]
Daarom hebben ze Perez ook meteen gewipt toch? Leg me dat anders even uit zodat ik het ook snap.
Perez bracht hun heel veel geld in het laatje met zijn sponsoren, dus zijn wanprestaties werd goed gecompenseerd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:01 schreef Questular het volgende:
[..]
Daarom hebben ze Perez ook meteen gewipt toch? Leg me dat anders even uit zodat ik het ook snap.
Als de opwarmronde niet bevalt wordt hij eruit gezet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:54 schreef Breekfast het volgende:
Het schijnt dat Yuki aankomende race 15 rondjes de kans krijgt in de Red Bull, en dat hij tijdens de pit stop vervangen zal worden door Hadjar als hij niet levert.
na 2 racesquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:02 schreef DjVero het volgende:
[..]
Die keuze heb ik ook nooit begrepen, hoor. Dus ik vind deze keuze prima.
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:37 schreef DjVero het volgende:
[..]
Red Bull heeft geleerd van het debacle Perez
Christian Horner stapt zelf inquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als de opwarmronde niet bevalt wordt hij eruit gezet.
Tsunoda en Lawson? Uh, nee, zelfs niet bijnaquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:59 schreef RetepV het volgende:
Ze rijden ongeveer even lang in de F1, toch?
Ey, als je goed had gelezen, had je begrepen dat ik onderscheid maakte tussen het aantal jaar dat ze in de F1 actief waren, en de hoeveelheid ervaring die ze in die hadden opgedaan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tsunoda en Lawson? Uh, nee, zelfs niet bijna
Tsunoda heeft inmiddels vier volle seizoenen achter de rug, Lawson heeft met de twee races dit jaar en de handvol races in de vorige twee jaren als tijdelijke vervanger bij elkaar om en nabij een half seizoen ervaring.
Hoop dat het goed voor hem uitpakt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |