NOS doet wel mee.quote:Op woensdag 26 maart 2025 07:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog geen officiële bevestiging? Dan is het nog gebakken lucht
De NOS bakt de lucht zelfquote:
Eens. De kwaliteit van de auto is het probleem. Niet de coureur. Onmogelijk dat zoveel coureurs zich branden aan die 2de wagen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:06 schreef heywoodu het volgende:
Nog maar even wachten tot dit bevestigd wordt, maar iemand na twee weekeinden al buiten de deur gooien is wel écht heel slecht, dan ben je als team ook geen knip voor de neus waard.
Ook eens maar doe dat dan meteen begin van het jaar zeg.quote:Op woensdag 26 maart 2025 00:06 schreef KingRoland het volgende:
Als er een jongen het verdient dan is het Yuki wel. Goeie jongen
Tussen de eerste en tweede rijder zit wel een heel verschil. Je zou zeggen dat er ruimte is daartussen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 07:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens. De kwaliteit van de auto is het probleem. Niet de coureur. Onmogelijk dat zoveel coureurs zich branden aan die 2de wagen.
En als Yuki ook niet met de wagen overweg kan brandt je 2 coureurs af. Beide uit je eigen opleiding. Echt bizar.
[..]
Ook eens maar doe dat dan meteen begin van het jaar zeg.
Jaren ervaring ja, maar wat heeft hij nu in de jaren laten zien wat er voor zorgt dat hij dit stoeltje verdiend|?quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tussen de eerste en tweede rijder zit wel een heel verschil. Je zou zeggen dat er ruimte is daartussen.
Wij (de wereld) weet natuurlijk niet hoe het achter de schermen gaat. Mag aannemen dat ze enigszins overleg hebben gehad met Lawson die nu het gevoel moet hebben dat hij rustig kan rijpen bij rb.
Yuki heeft al wat jaren ervaring, ook wat het commentaar krijgen en daarop reageren betreft. Hierdoor misschien wel de verstandigste keuze. Als hij mee kan doen in de top 10 en met goeie input komt dan heeft ie zijn doel al bereikt dunkt me.
Ten slotte geeft Yuki al jaren aan graag te willen waar Lawson überhaupt al blij zal zijn met een stoeltje.
Go yuki !
Nee, die geeft De Telegraaf, en De Limburger als bron. De Limburger kan ik dus niet lezen, om te kijken of zij dan weer de Televaag als bron hebben....quote:
Hij heeft vooral laten zien dat hij leren kan. Aan veel dingen die druk geven binnen de f1 is hij al gewend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Jaren ervaring ja, maar wat heeft hij nu in de jaren laten zien wat er voor zorgt dat hij dit stoeltje verdiend|?
Lawson kan en moet zich nog bewijzen, Yuki had dit al jaren geleden moeten doen toch?
Was de Limburger niet de eerste die wat naar buiten bracht?quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, die geeft De Telegraaf, en De Limburger als bron. De Limburger kan ik dus niet lezen, om te kijken of zij dan weer de Televaag als bron hebben....
Volgens mij een tweet op X, van Erik van Haren, of iemand die Erik aanhaalde.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Was de Limburger niet de eerste die wat naar buiten bracht?
De Limburger is al 25 jaar eigendom van De Telegraaf, dus ik neem aan van welquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, die geeft De Telegraaf, en De Limburger als bron. De Limburger kan ik dus niet lezen, om te kijken of zij dan weer de Televaag als bron hebben....
Die horen bij elkaar toch?quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:03 schreef Sally het volgende:
[..]
nhd ook. Daarom waren die er gisteravond ook vroeg bij.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:13 schreef Adames het volgende:
[..]
De Limburger is al 25 jaar eigendom van De Telegraaf, dus ik neem aan van wel
Geen idee.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:13 schreef Adames het volgende:
[..]
De Limburger is al 25 jaar eigendom van De Telegraaf, dus ik neem aan van wel
Dan was het toch De Limburger, ik zag op X een tweet van 9:49 PM op 25 maart, die "Erik van Haren (Telegraaf)" aan haalde.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)aanstaande/10707111/
Volgens motorsport was de Limburger de eerste.
20:23 stond het op NHD. Dat is 1,5 uur eerder.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Dan was het toch De Limburger, ik zag op X een tweet van 9:49 PM op 25 maart, die "Erik van Haren (Telegraaf)" aan haalde.
Maar ja, als Televaag en Limburger aan elkaar verbonden zijn....
Datquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:20 schreef Red_85 het volgende:
Maar nog steeds, geen bevestiging. Alleen pers wat elkaar napraat.
Liam krijgt wel een upgrade op deze manier.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:40 schreef Questular het volgende:
Het is gewoon te achterlijk voor woorden hoe RB met hun coureurs denkt om te moeten gaan. Perez laat je seizoenen laat en Lawson krijgt 2 hele races de kans om iets te laten zien? Ze zetten zelf een matige auto neer maar wijzen wel meteen met het vingertje naar de coureur die er in moet rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |